Oud 06-05-2018, 18:46
Verwijderd
Hoi,
Er loopt een erg leuke meid rond op mijn werk, en laatst zei ik als je mee wilt rijden mag dat ik kom toch langs je woonplaats op. Ze zij toen ja is goed, en zo gezegd zo gedaan.
Gister tijdens het avond eten vroeg ik rijd je vanavond mee? (Zelf vind ik het makkelijk om te weten waar ik mee af ben) zegt ze ja moeten we even kijken of we tegelijk klaar zijn (ik dacht heeft ze een punt dus prima) en blijkbaar hadden collega’s dat opgepikt of is het ergens gezegd en de hele tijd was het van ja welk hotel hebben jullie geboekt en bij wie slapen jullie bla bla bla... (maakt me niet uit ik kan het best hebben) maar we waren klaar dus en ze ging zelf weg met het ov of ze werd opgehaald... ik weet het niet maar ze was weg.
Nu mijn vraag is het dan omdat mijn collega’s er mee beginnen te kloten dat ze me leuk vind of andersom, of is het dat ze wil laten blijken dat ze me echt niks vind en het gewoon uit goede bedoeling was... (misschien krom maar sorry kan het niet echt anders uitleggen)
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-05-2018, 21:22
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Laat het gezeik van je collega's even overwaaien. Blijkbaar had ze geen zin in al dat geroddel en koos ze er daarom voor om alleen te reizen.

Als je wil weten of ze je ziet zitten kan je misschien buiten het werk om een keer wat proberen af te spreken. Meerijden kan puur praktisch zijn dus dat zegt ook niet zo veel.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 07-05-2018, 15:29
Verwijderd
Citaat:
Laat het gezeik van je collega's even overwaaien. Blijkbaar had ze geen zin in al dat geroddel en koos ze er daarom voor om alleen te reizen.

Als je wil weten of ze je ziet zitten kan je misschien buiten het werk om een keer wat proberen af te spreken. Meerijden kan puur praktisch zijn dus dat zegt ook niet zo veel.
Bedankt voor het advies, dus eigenlijk zou ik een keer onder 4 ogen moeten vragen of ze een keer wat wil drinken samen?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Dit meisje is elf.........ik ben 18........wat moet ik hiervan denken?
HelpMePlease
90 08-05-2018 15:57
Liefde & Relatie Wat moet ik hier in vredesnaam mee?
Maxwel
3 10-06-2014 08:37
Liefde & Relatie wat te denken? opa dood en dan zon reactie
Zup
21 11-02-2005 16:46
Liefde & Relatie wat moet je hiervan denken?
Vini-Vidi-Vici
33 12-10-2003 13:35
Liefde & Relatie wat moet je hiervan denken?
Vini-Vidi-Vici
11 03-06-2003 23:02
Liefde & Relatie wat moet ik hiervan nou denken?
mariekegirl
12 08-03-2003 23:46


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:00.