Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-08-2002, 14:32
Sitia
Avatar van Sitia
Sitia is offline
Heyhey,
ik heb een vriend van mijn leeftijd maar we hebben vaker ruzie. Natuurlijk hebben we het ook (meestal) heel gezellig samen. Nu ben ik gisteren naar een discotheek geweest en heb daar met mijn beste vriendin een paar leuke jongens ontmoet. We zijn daar mee omgegaan en nou vind ik 1 van die jongens leuk.
Mijn probleem is dus dat ik mn vriend niet wil kwetsen en dat ik eigenlijk zelf ook niet precies weet wat ik wil. Mijn en zijn ouders hebben het ook al helemaal over de toekomst en ik heb het idee dat ze alles al voor mij aant plannen zijn. Daarom durf ik het ook niet uit te maken.
Die andere jongen krijg ik ook echt niet uit mijn hoofd en ik weet dat hij ook niet helemaal perfect is en dat er dan ook problemen komen maar ik weet op dit moment ff niet wat ik moet doen.
Hoor graag een paar reacties!
Veel liefs,
Sitia
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-08-2002, 18:08
BrunetJuh
Avatar van BrunetJuh
BrunetJuh is offline
Vind je je vriend ook nog leuk of nie?
Met citaat reageren
Oud 23-08-2002, 18:09
the_conquer
the_conquer is offline
Hallo

Ik zou gewoon voor die jongen gaan met wie je hebt, immers der zijn altijd wel leukere jongens. Maar bovendien je weet niet eens of hij jou leuk vind, dus achter hem aan lijkt mij een groot risico en over die ruzies kun je het eerst effe met hem hebben, grote kans dat je dat samen oplost en ben je blij dat je niet voor die andere jongen hebt gekozen.

groeten

the conquer
__________________
Better to reign in hell than to serve in heaven
Met citaat reageren
Oud 23-08-2002, 23:29
Kali
Avatar van Kali
Kali is offline
believe me, je vriend dumpen voor een ander = bad idea, want nadien merk je dan dat het ene klootzak is en je liefde voor je ex krijg je terug en dat zorgt enkel voor problemen, denk er eens goed over na wat je voor je vriend voelt en dat die ander geen bevlieging is ! want anders kan hets lecht aflopen, spreek desnoods met je ouders dat je een beklemmend gevoel krijgt van dat geplan voor de toekomst , dat je liever van dag tot dag leeft in zekerheid
Met citaat reageren
Oud 24-08-2002, 10:42
rabecca
rabecca is offline
afw88.
Het kan ook gewoon een bevlieging zijn strax gooi je alles wegvoor iets wat later helemaal niet zo geweldig blijkt te zijn.
Ik zou bij mijn vriend blijven.

Je weet wat je hebt, je weet nooit wat je krijgt

Maar als je na een tijdje (paar weken) nog steeds dat soort gevoelens hebt dan zou ik wel gaan nadenken over wat je wil.
Je kan altijd verliefd worden op iemand anders, dat kan iedereen
gebeuren maar handel het netjes af zodat je hem nog altijd recht in de ogen kunt kijken.
__________________
*-_-*If you love something set it free, if it comes back it`s yours, if not, it never was yours*-_-*-----> Denk er maar aan!!
Met citaat reageren
Oud 24-08-2002, 15:49
Sitia
Avatar van Sitia
Sitia is offline
Het is nu alleen zo dat ik vanavond die andere jongen weer zie en ik krijg de hele tijd kei lieve smsjes van hem. Verder had ik ook al ruzie met mijn vriend (of vaker dan normaal) en ik denk vaker aan die ander nou.
Maar toch, mn vriend is goud waard, hij doet nooit iets fout. We hebben meestal ruzie om kleine dingetjes en meestal is dat omdat ik me aan hem irriteer. Toch is het ook een schatje maar alles is wel al zo gewoon. Het 'speciale' of 'spannende' is er na 2 weken (vandaag precies) al vanaf. Bij die ander heb ik dat wel nog. Hoop op nog meer reacties..
Met citaat reageren
Oud 26-08-2002, 16:20
PardonMe
Avatar van PardonMe
PardonMe is offline
tja ben jij nog verliefd op je vriend of niet...??
Zo niet maak het dan gewoon uit, en ga niet zitten van "nee mn ouders maken al allerlei plannen enzo dus ik ga het maar niet uit maken want ik ben bang voor hun reactie"
Tja hallo!! Heb een eigen mening zeg..
Je gaat toch niet je eigen *leven* een beetje zitten verpesten door een verkering met een jongen waar je niet meer verliefd op bent??
Als je niet meer verliefd op die jongen bent, dan moet je het uitmaken.. klaar.. simpel zat...

En die andere jongen, vind je hem alleen maar leuk, of ben je echt verliefd op hem?? Dat is natuurlijk best wel een verschil..
*leuk vinden* is niet genoeg voor een relatie.. Er moet meer zijn dan dat..


Kortom; ga na of je nog verliefd bent op je vriend en doe niet zo moeilijk over wat anderen vinden als het uit zou zijn met je vriend!!!

btw; hoe oud ben je eigenlijk?? Staat namelijk niet bij je naam oid..
vroeg het me zo af....?
__________________
•·.·´¯`·.·• Dat je de werkelijkheid niet uit het oog moet verliezen zegt al dat hij niet helemaal te vertrouwen is... •·.·´¯`·.·•
Met citaat reageren
Oud 26-08-2002, 16:24
Anal Avenger
Avatar van Anal Avenger
Anal Avenger is offline
Citaat:
PardonMe schreef:
Als je niet meer verliefd op die jongen bent, dan moet je het uitmaken.. klaar.. simpel zat...

Ik zie een verschil tussen verliefd zijn in het begin en de band die je hebt als je al langer bij elkaar bent, in mijn ogen hoef je dan helemaal niet meer verliefd te zijn om bij elkaar te blijven. Tenzij je natuurlijk verliefd bent op een ander, dan kan ik me wel iets voorstellen bij je opmerking.
__________________
en wat dacht je van die mensen in meer
Met citaat reageren
Oud 26-08-2002, 16:33
Angeles
Angeles is offline
Als je echt geen gevoelens meer voor je vriend hebt, als er behalve verliefdheid ook geen ander gevoel is van 'graag bij hem willen zijn' dan moet je misschien wel je conclusies trekken over die relatie en eerlijk zijn tegenover jezelf over of je die relatie nog wilt voortzetten. Je bent jouw en zijn ouders geen verantwoording schuldig, zij gaan al redelijk ver buiten hun boekje door jullie toekomst te plannen. Het is jouw leven en jouw relatie.

Spring niet te makkelijk van de ene in de andere relatie, bedenk of je die jongen niet alleen leuk vindt om de nieuwigheid en de spanning.
Met citaat reageren
Oud 26-08-2002, 16:33
PardonMe
Avatar van PardonMe
PardonMe is offline
Citaat:
Anal Avenger schreef:


Ik zie een verschil tussen verliefd zijn in het begin en de band die je hebt als je al langer bij elkaar bent, in mijn ogen hoef je dan helemaal niet meer verliefd te zijn om bij elkaar te blijven. Tenzij je natuurlijk verliefd bent op een ander, dan kan ik me wel iets voorstellen bij je opmerking.
nee ok.. ik had het iets beter moeten uitleggen i guess..
verliefd zijn is natuurlijk in het begin heel leuk enzo..maar na een tijdje als je al langer met elkaar gaat enzo dan wordt alles wat meer "gewoon" enzo.. je raakt aan elkaar vertrouwt, het verliefd zijn *verandert* meer in een houden van gevoel, dat je gewoon heel erg op elkaar gestelt bent en..
In dit geval is er gewoon niks aan de hand lijkt mij... dan heb je een mooie relatie.

Maar het kan ook anders gaan, dat het verliefd zijn overgaat in een sleur dat je geirriteert raakt aan elkaar en dat je meer uit elkaar groeit ipv naar elkaar toe.. in dat geval lijkt mij het beter om het te beeindigen (of er heeeeeeeeel goed en duidelijk over praten, maar of dat helpt....)
__________________
•·.·´¯`·.·• Dat je de werkelijkheid niet uit het oog moet verliezen zegt al dat hij niet helemaal te vertrouwen is... •·.·´¯`·.·•
Met citaat reageren
Oud 26-08-2002, 16:36
Anal Avenger
Avatar van Anal Avenger
Anal Avenger is offline
nu begrijp ik het
__________________
en wat dacht je van die mensen in meer
Met citaat reageren
Oud 26-08-2002, 16:38
PardonMe
Avatar van PardonMe
PardonMe is offline
Citaat:
Anal Avenger schreef:
nu begrijp ik het
keey..
begrijp ook wat jij zei ivm mijn post.. had je gelijk in!
__________________
•·.·´¯`·.·• Dat je de werkelijkheid niet uit het oog moet verliezen zegt al dat hij niet helemaal te vertrouwen is... •·.·´¯`·.·•
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Software & Hardware Probleem memorycard Sony Ericsson k550i
Kingofthemall
1 06-12-2007 08:13
Software & Hardware [WINXP] CAB Files installatie probleem
Q
7 28-07-2004 11:17
De Kantine ‘Geweld op school maatschappelijk probleem’
niceman1984
10 02-05-2004 16:28
Games Probleem GTA VC
PGWR
17 01-03-2004 20:08
Psychologie wat is mijn probleem... - emigratie -
miep
4 14-01-2002 02:14
Software & Hardware Playstation2 probleem
Tidus Almasy
9 03-11-2001 16:07


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:43.