Oud 06-04-2004, 21:07
Rieno
Rieno is offline
Ben benieuw wat voor, hopelijk opbouwende, kritiek we hier op mogen ontvangen

Snooze - Killerbees
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-04-2004, 21:11
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Klinkt leuk! Alleen ik zou de coupletten iets korter doen, en een wat subtielere overgang van couplet naar dat snelle stuk.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Oud 06-04-2004, 21:13
Rieno
Rieno is offline
dank u....dat van die coupletten is idd zeker zo. We spelen nu anderhalf jaar en dit nummer is een jaar geleden geschreven ...de schrijfkunsten zijn inmiddels verbeterd...

Die overgang is grotendeels aan hetzelfde probleem te wijten..
Met citaat reageren
Oud 07-04-2004, 12:35
Tricks'
Avatar van Tricks'
Tricks' is offline
Hmm, misschien een raar vraagje, maar als dit nummer zoveel minder is dan wat jullie tegenwoordig maken, waarom zet je het dan op je demo??????

Ik vind de langzame stukken best relaxt klinken. De zanger zou wel een cursusje engels kunnen gebruiken om van zn hollandse accent af te komen.
__________________
[myspace: mrsokmusic]
Met citaat reageren
Oud 07-04-2004, 12:44
Verwijderd
je hoort wel erg het nederlandse accent bij de zanger indd...
en de overgang is een beetje "raar" maar goed, verder klinkt het wel blij enzo...
Met citaat reageren
Oud 07-04-2004, 14:15
Reserv
Avatar van Reserv
Reserv is offline
Klinkt een beetje als Sublime. Of is dat geen compliment?
__________________
Do you want me to get naked and start the revolution?
Met citaat reageren
Oud 07-04-2004, 15:48
Rieno
Rieno is offline
Citaat:
Tricks' schreef op 07-04-2004 @ 13:35 :
Hmm, misschien een raar vraagje, maar als dit nummer zoveel minder is dan wat jullie tegenwoordig maken, waarom zet je het dan op je demo??????

Ik vind de langzame stukken best relaxt klinken. De zanger zou wel een cursusje engels kunnen gebruiken om van zn hollandse accent af te komen.
Omdat veel van de mensen die ons al een lange tijd volgen, vrienden e.d., het een heel erg leuk nummer vinden....zodoende hebben we m er op gezet. Meer voor hun dus, we zijn nog in overleg of het ook op de versie komt die naar kroegen en podia enzo gaat.

Citaat:
®obin schreef op 07-04-2004 @ 15:15 :
Klinkt een beetje als Sublime. Of is dat geen compliment?
Absoluut is dat een compliment...hoeveel covers we daar in het begin wel niet van gespeeld hebben
Met citaat reageren
Oud 07-04-2004, 16:42
Rhinus
Rhinus is offline
Ik had iets getypt. Toen wilde ik 't posten en dat ging niet want 't Forum was voor onderhoud offline. Dus toen had ik 't gekopieerd. Hopelijk zit 't nog onder de paste nu.

(Ik hoor te weinig basgitaar vind ik. Maar dat kan ook aan deze bassloze speakers liggen.)

Klinkt op zich leuk, maar ik zou een constant tempo doen denk ik. Of wat strakker van tempo wisselen. Want ik heb nu 't idee dat jullie na een tijdje sneller gaan spelen. En dan niet opeens van eerst tempo A dan tempo B maar meer als eerst tempo A dan een beetje sneller dan tempo A Dan weer iets sneller.. etc. En dan pas tempo B.

Maar dat kan ook lijken. Misschien is 't tempo verschil ook wel te klein ofzo. Hmm. 't Klink iniedergeval niet goed. Verder vind ik die zang stem erg goed. iets erin klinkt heel oke.
Met citaat reageren
Oud 08-04-2004, 10:58
Muzzle
Avatar van Muzzle
Muzzle is offline
Ik ben niet zo gecharmeerd van de zanger, ook vind ik dat de zang te zacht staat en niet zo lekker is opgenomen.

Verder is het wel grappig, het melodietje dat de gitaar speelt is wel aanstekelijk maar op de 1 of andere manier vind ik het niet erg energiek en lekker afgemixt. Het klinkt een beetje braafjes allemaal.
Met citaat reageren
Oud 08-04-2004, 11:28
drezzz
Avatar van drezzz
drezzz is offline
Tis in het begin net of de gitarist te snel gaat, Jullie moeten echt een andere zanger (Of hij moet razendsnel vooruitgang boeken, niet alleen in zingen, maar ook zanglijnen gaat hem niet al te best af, af en toe). Okee, en die break slaat nergens op, die komt echt totaal uit het niets.

Verder leuk gedaan, erg zomers inderdaad, erg Sublime.
__________________
www.doubledtattoo.nl
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:04.