Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-05-2004, 20:22
So freSh
So freSh is offline
uhm..waar zal ik beginnen. Een tijdje geleden had een jongen uit mijn klas die ik altijd als gewone vriend zag superveel interesse in mij. Dat uitte hij bijvoorbeeld met dingen zoals naast me gaan zitten wat hij daarvoor nooit deed. En dat niet een keertje ofzo maar echt bij 5 lessen ofzo. Dit hield hij weken lang vol en ja, kgenoot wel van de aandacht.
Hij ging soms zover dat hij ruzie en alles zocht met iemand anders die op 'zijn' plaats zat. We werden steeds closer, omhelzen en alles kwam erbij. Kort samengevat ik begon hem leuk te vinden doordat ik toen een andere kant van hem zag die ik tot voor kort nooit had opgemerkt.
Hij is trouwens heel goed bevriend met mijn beste vriendin( zij zit op een andere school dus ik zie haar niet zo vaak). Kheb haar toen gesproken over de telefoon enzo en zij zo van heb je het al gehoord van... Wat bleek toen, hij had al die tijd toen hij opeens interesse voor mij had een vriendin...
Ik raakte helemaal in de war en begreep het allemaal niet meer zo goed. En na een tijdje begon hij juist heel afstandelijk te worden, niet meer naast me zitten niet meer groeten en allemaal van die vage acties.
later kwam ik er weer via via achter dat het alweer uit was met z'n vriendin.
Maar mijn probleem nu is dus dat ik hem vreselijk leuk vind... kheb werkelijk geen idee wat ik moet doen, kbedoel ik heb hem nooit leuk gevonden todat hij opeens zo lief en alles deed.
kdurf er ook niet met hem over te praten omdat hij zo afstandelijk doet en er is al een ongeveer zo'n maandje voorbij
Hij is ook niet het type 'player'want hij is echt heel erg aardig
pff...kweet het echt niet meer..
duss iemand een briljant plan?

Laatst gewijzigd op 15-05-2004 om 20:30.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-05-2004, 21:36
Verwijderd
hmm ik denk dat je eens moet laten vallen: heej waarom kom je nooit meer naast me zitten en dan zo'n lief muisjes gezichtje trekken. kijken wat hij dan zegt... en dan ff afwachten wat hij zegt. anders kan je ook steeds juist naast hem gaan zitten.. die manier werkte voor jou, dus waarom zou het niet voor hem werken ? en je kan natuurlijk die beste vriendin van je laten uitvogelen wat hij nou voor jou voelt...

succes!!!
kussie
Met citaat reageren
Oud 16-05-2004, 12:11
Gothicgirliej
Avatar van Gothicgirliej
Gothicgirliej is offline
Ik vind dat je gewoon moet proberen met hem te praten, tis moelijk dat weet ik maar wel het beste, anders weet ikhet ook niet...
__________________
-= It hurts.. That im so unwanted for nothing, Dont talk words against me.. Im better off alone anyway...=-
Met citaat reageren
Oud 16-05-2004, 13:11
sofuckingme
Avatar van sofuckingme
sofuckingme is offline
gewoon direcy zeggen "waarom kom je nooit meer naast me zitten? ik vond het zo gezellig!" en daar dan je liefste hoofd bij trekken.grote kans dat hij verlegen word en niet weet wat hij moet zeggen,maar je heb het iig geprobeerd
Met citaat reageren
Oud 16-05-2004, 13:21
So freSh
So freSh is offline
Citaat:
lise_smiles schreef op 15-05-2004 @ 22:36 :
hmm ik denk dat je eens moet laten vallen: heej waarom kom je nooit meer naast me zitten en dan zo'n lief muisjes gezichtje trekken. kijken wat hij dan zegt... en dan ff afwachten wat hij zegt. anders kan je ook steeds juist naast hem gaan zitten.. die manier werkte voor jou, dus waarom zou het niet voor hem werken ? en je kan natuurlijk die beste vriendin van je laten uitvogelen wat hij nou voor jou voelt...

succes!!!
kussie
Het is echt mijn beste vriendin maar kben niet zo iemand die makkelijk over haar gevoelens praat, zo heb ik bijvoorbeeld nooit iets over hem aan haar verteld
Maar dat komt waarschijnlijk ook omdat zij hem heel erg goed kent en vaak met hem omgaat.
Met citaat reageren
Oud 16-05-2004, 13:22
So freSh
So freSh is offline
Citaat:
sofuckingme schreef op 16-05-2004 @ 14:11 :
gewoon direcy zeggen "waarom kom je nooit meer naast me zitten? ik vond het zo gezellig!" en daar dan je liefste hoofd bij trekken.grote kans dat hij verlegen word en niet weet wat hij moet zeggen,maar je heb het iig geprobeerd
ja kweet dat ik dat eens moet proberen, maar kben tamelijk verlegen dus waarschijnlijk kom ik dan juist niet uit mijn woorden omdat ik nu weet dat ik hem leuk vind en toen nog niet. Toen vond ik hem alleen nog maar aardig waardoor alles heel 'soepel' verliep zeg maar..
Met citaat reageren
Oud 16-05-2004, 13:32
Charlottetje
Avatar van Charlottetje
Charlottetje is offline
het is toch een goede vriend van jou, ook? niet alleen in de klas/op school toch?
als je hem ook wel eens buiten school spreekt ,dit hele gebeuren gewoon eens ter sprake brengen, lijkt me wel verstandig
moeilijk, maar wel de beste oplossing denk ik.
__________________
ja, maar...
Met citaat reageren
Oud 16-05-2004, 13:36
So freSh
So freSh is offline
Citaat:
Charlottetje schreef op 16-05-2004 @ 14:32 :
het is toch een goede vriend van jou, ook? niet alleen in de klas/op school toch?
als je hem ook wel eens buiten school spreekt ,dit hele gebeuren gewoon eens ter sprake brengen, lijkt me wel verstandig
moeilijk, maar wel de beste oplossing denk ik.
Ja oke hij is ook een goede vriend..maar hij doet zo afstandelijk Kspreek hem ook heel soms buiten school maar dat is meer met een heel groepje vrienden en nooit alleen. pfff...kweet het niet hoor.
Met citaat reageren
Oud 16-05-2004, 20:08
*$tylo*
Avatar van *$tylo*
*$tylo* is offline
Gewoon zeggen: mag ik naast jou zitten? Met een bepaalde les.... niet te moeilijk doen
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:40.