Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-04-2010, 19:49
Verwijderd
Little Phoebe
Dark Phoenix
Rode Panda

Moeten nog stemmen:
Heksjuh
Biertank 52
Dott
Little Phoebe
Neko*
Rode Panda
Sioring
Toddish
Daboman
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-04-2010, 19:50
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Ze noemde RP ook, maar heeft deze ronde als enige op DP gestemd. Ik ga even alles van haar opzoeken.
Ze was, als ik me niet vergis, ook een van de mensen die ggcy8 aanviel. Ze kan onmogelijk alle functies van alle mensen die ze genoemd heeft hebben opgevraagd (zoveel rondes hebben we niet gespeeld) en als ze mij had opgevraagd en ik slecht was geweest, had ze me waarschijnlijk wel vaker dan in één post genoemd.

Voor zover ik het kan inschatten door haar posts zag ze aankomen dat ze misschien doodging en heeft ze vandaag alles gepost wat ze wist en vermoedde, voor als ze dood mocht gaan. En daarin komt één naam vrij duidelijk naar voren, en dat is de jouwe. Sorry Phoebs, maar ik vertrouw je voor geen meter meer.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 26-04-2010, 19:52
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Wolf, ze is een wolf.

Weer een goodguy, kan het zo wel opgeven zeg.
We hangen die verdomde LP op, hebben we eindelijk een badguy te pakken!

en waag het weer eens een goodguy op te hangen stelletje apen!
Ik kan je wel vertellen dat het in dat geval ook niet echt slim is om mij op te hangen

@DP: Je vergeet erbij te vermelden dat ze wel als enige op jou stemde deze ronde. En aangezien ze de ziener is, zal ze daar ook vast wel een goede reden voor hebben.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 26-04-2010, 19:53
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ze was, als ik me niet vergis, ook een van de mensen die ggcy8 aanviel. Ze kan onmogelijk alle functies van alle mensen die ze genoemd heeft hebben opgevraagd (zoveel rondes hebben we niet gespeeld) en als ze mij had opgevraagd en ik slecht was geweest, had ze me waarschijnlijk wel vaker dan in één post genoemd.

Voor zover ik het kan inschatten door haar posts zag ze aankomen dat ze misschien doodging en heeft ze vandaag alles gepost wat ze wist en vermoedde, voor als ze dood mocht gaan. En daarin komt één naam vrij duidelijk naar voren, en dat is de jouwe. Sorry Phoebs, maar ik vertrouw je voor geen meter meer.
Maakt mij niet uit of je me vertrouwt of niet, omdat zij op jou gestemd heeft, vertrouw ik jou ook niet meer
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 26-04-2010, 19:55
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Ik kan je wel vertellen dat het in dat geval ook niet echt slim is om mij op te hangen

@DP: Je vergeet erbij te vermelden dat ze wel als enige op jou stemde deze ronde. En aangezien ze de ziener is, zal ze daar ook vast wel een goede reden voor hebben.
Vorige ronde liefje, dit is de eetronde. Nogmaals, ze stemde ook op ggcy8 en die was wolfsbane. Ze kan nooit álle functies hebben opgevraagd en kan bij gebrek aan beter best op iemand hebben gestemd die in haar ogen verdacht postte. Ik ben het met je eens dat ik slecht zou kunnen zijn, en dat ze daarom op me stemde.. maar waarom heeft ze dan niet meer geprobeerd om meer mensen op mij te laten stemmen of me vaker / uitgebreider genoemd, zoals ze met jou deed?
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 26-04-2010, 19:56
Verwijderd
We moeten nu trouwens wel extra voorzichtig doen, hoor. Er zijn nog maar 4 goede functies en we kunnen het ons echt niet meer permitteren om een fout te maken. Ik geef toe dat Queasy LP heeft genoemd (duh), maar ze heeft meerdere mensen genoemd en ik heb eigenlijk de hele tijd mijn twijfels bij LP gehad omdat ze qua posten helemaal niet verdacht op mij overkomt. Dat hele ggcy8 gebeuren maakt het wel extra moeilijk, vooral omdat Queasy ook zegt 'twijfels te hebben over LP', maar dat wil niet zeggen dat ze haar heeft opgevraagd.
Met citaat reageren
Oud 26-04-2010, 19:57
Verwijderd
@DP: Ik snap jouw punt wel, maar Queasy heeft bij niemand letterlijk gezegd: "Die is evil" of "Die is wolf/evilziener."

Ze heeft het alleen maar over 'twijfels' en 'het niet zeker weten' en dat is toch wel risky in deze fase van het spel. Wat nou als LP toch onschuldig is, dan hebben we een probleem.
Met citaat reageren
Oud 26-04-2010, 19:58
Verwijderd
Citaat:
Maar waarom ben jij nou eigenlijk zo zeker over LP? Ik heb nog eventjes gedacht dat je misschien ziener was en dáárom zo zeker van haar was, maar dat kan dus blijkbaar niet.
Ja je hoeft geen ziener te zijn om zeker van je zaak te zijn. Bonjour zeg ik dan.
Ik val terug op mijn lijstje Wammus en Little Phoebe, nu, jullie apen, steeds op
anderen hebben gestemd, anderen die goodguys waren, komt er tot mijn idee
steeds meet % kans bij dat LP inderdaad een badguy is, zo post ze ook erg
verschillend. In mijn ogen is ze verdacht en ik ga er gewoon keihard vanuit dat
ze een badguy is.
Mijn 1e stem op Mean was nergens op gebasseerd, alleen dat anderen op haar
gingen posten maar daarna wou ik meteen op Little Phoebe stemmen, ze leek
me verdacht, Wammus ook maar in mindere maten.
Ik vraag me af wat Little Phoebe juist niet zo verdacht maakt.

Ik geloof in mijn lijstje en ik geloof niet dat ik 2 keer een goodguy heb gekozen.
Sowieso is die kans nu erg klein.
Met citaat reageren
Oud 26-04-2010, 20:00
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
@DP: Ik snap jouw punt wel, maar Queasy heeft bij niemand letterlijk gezegd: "Die is evil" of "Die is wolf/evilziener."

Ze heeft het alleen maar over 'twijfels' en 'het niet zeker weten' en dat is toch wel risky in deze fase van het spel. Wat nou als LP toch onschuldig is, dan hebben we een probleem.
Nee, dat ben ik met je eens. Maar als ze tweemaal zegt dat ze 'bij iemand twijfelt' is de kans in ieder geval groter dat diegene in haar ogen slecht. Ik hoop in ieder geval dat we wat hebben aan wat ze heeft gepost, want als dat niet zo is zitten we inderdaad wel in de problemen.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 26-04-2010, 20:00
Verwijderd
Ik wist dat ikeruit ging, dat wou ik al posten.
Daarom was ik in het beginv an het spel stiller, omdat de kans groot was dat ik eruit ging.
Ik mag niet veel meer zeggen, maar ik vind het dom van de wofljes, want nu is het behoorlijk voor de hand liggend.

edit: ben benieuwd wie wist een vemroeden had dat ik de ziener was.
Ik heb bij heel veel posts geplaatst: we zullen zien, ik zal zien, even kijken.
etc. Of dat iemand is opgevallen?

(ik weet niet of ik dat nog mag zeggen, anders moet iemand het maar verwijderen)
ik baal er goed van maarja

edit: sorry laatste. grom ik hou me nu stil, maar heb hier wel moeite mee
Omdatomdat, maar als het spel is afgelopen zal ik meer uitleggen,
als dat mag??

Men moet mij maar terecht wijzen als ik deze post niet mag plaatsen?

Laatst gewijzigd op 26-04-2010 om 20:06.
Met citaat reageren
Oud 26-04-2010, 20:01
Verwijderd
Citaat:
Ik kan je wel vertellen dat het in dat geval ook niet echt slim is om mij op te hangen

@DP: Je vergeet erbij te vermelden dat ze wel als enige op jou stemde deze ronde. En aangezien ze de ziener is, zal ze daar ook vast wel een goede reden voor hebben.
Er is geen functie als wolfgeest dus na je dood kun je geen wraak op me uitoefenen.
Met citaat reageren
Oud 26-04-2010, 20:02
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Vorige ronde liefje, dit is de eetronde. Nogmaals, ze stemde ook op ggcy8 en die was wolfsbane. Ze kan nooit álle functies hebben opgevraagd en kan bij gebrek aan beter best op iemand hebben gestemd die in haar ogen verdacht postte. Ik ben het met je eens dat ik slecht zou kunnen zijn, en dat ze daarom op me stemde.. maar waarom heeft ze dan niet meer geprobeerd om meer mensen op mij te laten stemmen of me vaker / uitgebreider genoemd, zoals ze met jou deed?
Omdat ze mij klaarblijkelijk niet heeft opgevraagd.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 26-04-2010, 20:03
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Ik twijfel nu weer aan LP. Nu er steeds meer onschuldige mensen eruit zijn gestemd zitten er nog 3 wolven, 1 verrader, en 1 evilziener in. Lp post fanatiek, en post eigenlijk zoals ze hier in dit forum normaal post. Maar daar kan ze zich natuurlijk makkelijk achter schuilen.

hebben andere mensen theorieën?
Ik weet niet zo goed wat ik van dabboman moet denken trouwens

Moeilijk. Ik ga nu doorstrepen van wie ik denk dat ze het niet zijn.
Citaat:
Ik wist dat ikeruit ging, dat wou ik al posten.
Daarom was ik in het beginv an het spel stiller, omdat de kans groot was dat ik eruit ging.
Ik mag niet veel meer zeggen, maar ik vind het dom van de wofljes, want nu is het behoorlijk voor de hand liggend.

(ik weet niet of ik dat nog mag zeggen, anders moet iemand het maar verwijderen)
ik baal er goed van maarja
Citaat:
Omdat ze mij klaarblijkelijk niet heeft opgevraagd.
Uh-uh.

@Queasy, hoe graag ik ook alles zou horen wat je te zeggen hebt, je mag na je dood niks relevants meer posten.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 26-04-2010, 20:03
Verwijderd
huhu Little Phoebe maakt rare sprongen.
Met citaat reageren
Oud 26-04-2010, 20:03
Verwijderd
Citaat:
Ik wist dat ikeruit ging, dat wou ik al posten.
Daarom was ik in het beginv an het spel stiller, omdat de kans groot was dat ik eruit ging.
Ik mag niet veel meer zeggen, maar ik vind het dom van de wofljes, want nu is het behoorlijk voor de hand liggend.

(ik weet niet of ik dat nog mag zeggen, anders moet iemand het maar verwijderen)
ik baal er goed van maarja
Ik denk niet dat je dat mag zeggen, maar ik vind het niet erg hoor.

Voor de hand liggend dus.

Ik vind dit moeilijk, want je hebt maar twee mensen kunnen opvragen en je hebt in totaal je twijfels geplaatst bij wel 6 mensen, of meer. En dan vraag ik me af hoe je wilt dat wij gaan kiezen..

Ik ga even al haar posts doorlezen.
Met citaat reageren
Oud 26-04-2010, 20:05
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Uh-uh.

@Queasy, hoe graag ik ook alles zou horen wat je te zeggen hebt, je mag na je dood niks relevants meer posten.
Nou, dan hang je me toch op zal jij even zuur zijn als blijkt dat ik goed ben.
En niet alleen jij trouwens
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 26-04-2010, 20:07
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Nou, dan hang je me toch op zal jij even zuur zijn als blijkt dat ik goed ben.
En niet alleen jij trouwens
Dat zou absoluut heel zuur zijn en mocht dat zo zijn zal ik mijn excuses aanbieden dat ik op je heb gestemd.

Maar tot dan vertrouw ik liever de ziener dan jouw geroep dat je goed bent, sorry.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 26-04-2010, 20:08
Verwijderd
Maar LP, wie vind jij het meest verdacht op dit moment dan? Ik wil niet 'meteen' op de 'Laten we LP ophangen'-bandwagon jumpen, zegmaar, want ik vind de twijfels en 'niet zeker weten'-dingetjes van Queasy ook niet echt waterdicht.
Met citaat reageren
Oud 26-04-2010, 20:11
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Dat zou absoluut heel zuur zijn en mocht dat zo zijn zal ik mijn excuses aanbieden dat ik op je heb gestemd.

Maar tot dan vertrouw ik liever de ziener dan jouw geroep dat je goed bent, sorry.
Ja, dat moet je dan zelf maar weten hoor. Ik weet nu ook niet meer wat ik tegen je kan zeggen om je op anderen gedachten te brengen.

Ik ga alle posts van haar lezen en kijken of er nog iets uit te halen valt. Want ik weet het ook niet meer, wie er nu wel of niet slecht is.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 26-04-2010, 20:14
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Maar LP, wie vind jij het meest verdacht op dit moment dan? Ik wil niet 'meteen' op de 'Laten we LP ophangen'-bandwagon jumpen, zegmaar, want ik vind de twijfels en 'niet zeker weten'-dingetjes van Queasy ook niet echt waterdicht.
Vooral dat ze op Dp had gestemd de laatste hangronde, als enige, vind ik wel een hint. Ook zou RP inderdaad de evilziener kunnen zijn, aangezien ik van mezelf weet dat ik goed ben en ik geen andere reden zie voor hem waarom hij mij zo graag eruit wil hebben.
Daboman weet het ze niet zo zeker over (ik ook niet, hij is niet te peilen), maar het feit dat ze hem noemt, moeten we misschien ook meenemen. En ja, ik weet dat ze mij ook noemt en jullie hebben ook alle recht om daarin met haar mee te gaan, maar als jullie slim zijn, en dat hoop ik echt voor de bevordering van dit spel, hangen jullie RP of DP op.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 26-04-2010, 20:23
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Vooral dat ze op Dp had gestemd de laatste hangronde, als enige, vind ik wel een hint. (...) maar als jullie slim zijn, en dat hoop ik echt voor de bevordering van dit spel, hangen jullie RP of DP op.
En dan nog zo'n succes boeken als we met ggcy8 hadden? Daar heeft Queasy namelijk ook op gestemd (de ronde voor ze op mij stemde) en daar bleef je ook drammen dat we hem vooral moesten opknopen.. Weet je nog wat zijn functie was?
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 26-04-2010, 20:26
Verwijderd
Citaat:
maar het feit dat ze hem noemt, moeten we misschien ook meenemen. p.
Alles wat over jou gaat verander je zelf tot een "ochja" iets.

Dat

is

verdacht

ja.

Iets waar ik me niet mee in laat slepen. Pff wat hoop ik dat je deze keer wel wordt opgehangen zodat je niet meer kan dansen op het graf van iedere goodguy.
Met citaat reageren
Oud 26-04-2010, 20:37
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
En dan nog zo'n succes boeken als we met ggcy8 hadden? Daar heeft Queasy namelijk ook op gestemd (de ronde voor ze op mij stemde) en daar bleef je ook drammen dat we hem vooral moesten opknopen.. Weet je nog wat zijn functie was?
Ja, want ik heb geen amnesie. Maar zoals ik al zei, als je mij ophangt krijg je hetzelfde verhaal en dan kun je erop rekenen dat jij en RP hangen, omdat jullie nu heel erg je best doen om het erop te laten lijke dat IK de oorzaak ben van alles.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 26-04-2010, 20:42
Verwijderd
Ga je nu iedereen aanvallen die jou onder vuur zet?

Nou nou de oorzaak van alles, ik doe helemaal niet mijn best om erop te laten lijken dat jij de oorzaak bent van alles, ik geloof er gewoon keihard in dat je een badguy bent, en badguys.. DIE HANG JE OP!

Raar argument heb je zeg.
Met citaat reageren
Oud 26-04-2010, 20:45
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Roept Rode Panda sowieso niet al ongeveer sinds het begin van het spel dat jij dood moet? Je riep ook dat we echt heus ggcy8 moesten ophangen want gut oh gut die was slecht en hij was de oorzaak van al het slechte, als er toch alleen maar meer mensen met jou zouden meestemmen. En nu noemt de ziener jou, stem ik om die reden op je en doe ik ineens alsof alles jouw schuld is? Come on.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 26-04-2010, 20:45
Verwijderd
Ik vind stiekem ook dat jullie wel erg overtuigd zijn van LP's wolf-zijn, terwijl Queasy veel meer mensen heeft genoemd. Maar ik vind het moeilijk, want ze heeft maar twee mensen kunnen opvragen terwijl ze veel meer mensen heeft genoemd.

En ik ben dan vooral in twijfel over Daboman. Want ze noemde hem wel opeens, zomaar uit het niets, terwijl hij mij helemaal niet was opgevallen.
Met citaat reageren
Oud 26-04-2010, 20:50
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Ik vind stiekem ook dat jullie wel erg overtuigd zijn van LP's wolf-zijn, terwijl Queasy veel meer mensen heeft genoemd. Maar ik vind het moeilijk, want ze heeft maar twee mensen kunnen opvragen terwijl ze veel meer mensen heeft genoemd.

En ik ben dan vooral in twijfel over Daboman. Want ze noemde hem wel opeens, zomaar uit het niets, terwijl hij mij helemaal niet was opgevallen.
Ik zei al eerder dat ik vermoedde dat er een bad guy zat tussen ggcy8 en Little Phoebe, zoek mijn posts er maar op terug. Ik vind dat ze zich vaag gedraagt (zie bijvoorbeeld haar post over de ziener weten en haar laatste post vlak voor half 9) en er wel heel erg op hamert dat bepaalde mensen eruit moeten. Dat de ziener haar nu ook al noemt is wat mij betreft de laatste druppel en dus stem ik op haar.

Ik vind dat we alle mensen die Queasy heeft genoemd in de gaten moeten houden (ze heeft bijvoorbeeld ook duidelijk gepost dat ze heksjuh niet verdacht vindt uit het niks, misschien is zij wel duidelijk goed?) dus denk niet dat ik Dabo en Panda niet ook in mijn hoofd houd.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 26-04-2010, 20:58
Verwijderd
Ja, maar dan moeten we dus op één of andere manier kiezen tussen jou (DP), Little Phoebe, Rode Panda en Daboman.

Terwijl Queasy maar twee mensen heeft kunnen opvragen. En ik denk dat dat zij na eetronde 1 geen slechte functie heeft opgevraagd, want na die eetronde ging ze niet opeens iemand verdacht vinden. Dus misschien heeft ze toen wel Heksjuh opgevraagd. De tweede eetronde kan ze een slechte functie hebben opgevraagd. Dat zou dan naar jou (DP) wijzen omdat ze op jou heeft gestemd in de derde ronde. Maar verder heeft ze jou dan weer helemaal niet verder verdacht willen maken ofzo, dus misschien was dat ook gebaseerd op een gevoel ofzo. Maar dan gaat ze wel opeens LP, RP en Daboman noemen vlak voordat deze eetronde was afgelopen.

Ik vind het maar lastig en we mogen gewoon niet nog een fout maken. De wolven staan nu al voor. Ik weet trouwens de regels niet precies, wanneer hebben de wolven nou zekerweten gewonnen?

Edit: En inderdaad. Ze heeft Heksjuh wel heel duidelijk onschuldig genoemd, dus die is wat dat betreft nu ook wel buiten verdenking. Al vond ik haar sowieso helemaal niet verdacht.
Met citaat reageren
Oud 26-04-2010, 21:00
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Twijfelen is niet zo belangrijk als een stem op iemand uitbrengen. Als we niet meegaan met de laatste stem van de Ziener, zijn we allemaal debiel en helpen we onszelf naar de ondergang en de wolven aan de overwinning.
Twijfels hebben we allemaal, de Ziener kan nooit iedereen opgevraagd hebben (anders zou ze over mij niet hoeven te twijfelen), maar een duidelijke stem op iemand in de hangronde, vind ik genoeg reden om de volgende hangronde haar keus te volgen.

Ze heeft nooit hard gemaakt dat ik een slechte functie heb, en de stem van haar en de verdenking van evilziener (RP) vind ik duidelijk genoeg.

Citaat:
Het kan wel zijn dat RP, LP verdacht wil maken, dat hij tóch evilziener is. Dat hij weet dat ze dorpeling is, en doet alsof zij de wolf is, en dat hij daarmee de wolven een soort hint geeft dat ze LP eruit moeten stemmen.
Het is logisch om de Ziener te volgen, dus dat doe ik ook. Ik stem op DP.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 26-04-2010, 21:01
Verwijderd
Citaat:
Ja, maar dan moeten we dus op één of andere manier kiezen tussen jou (DP), Little Phoebe, Rode Panda en Daboman.

Terwijl Queasy maar twee mensen heeft kunnen opvragen. En ik denk dat dat zij na eetronde 1 geen slechte functie heeft opgevraagd, want na die eetronde ging ze niet opeens iemand verdacht vinden. Dus misschien heeft ze toen wel Heksjuh opgevraagd. De tweede eetronde kan ze een slechte functie hebben opgevraagd. Dat zou dan naar jou (DP) wijzen omdat ze op jou heeft gestemd in de derde ronde. Maar verder heeft ze jou dan weer helemaal niet verder verdacht willen maken ofzo, dus misschien was dat ook gebaseerd op een gevoel ofzo. Maar dan gaat ze wel opeens LP, RP en Daboman noemen vlak voordat deze eetronde was afgelopen.

Ik vind het maar lastig en we mogen gewoon niet nog een fout maken. De wolven staan nu al voor. Ik weet trouwens de regels niet precies, wanneer hebben de wolven nou zekerweten gewonnen?
Is het niet dat of alle goodguys, of alle badguys dood moeten zijn?
Met citaat reageren
Oud 26-04-2010, 21:05
Verwijderd
Nee, ik heb alleen nooit helemaal gesnapt hoe het nou zit. Want als er nog maar één dorpeling is en één wolf, tijdens een hangronde, dan wint de wolf alsnog, geloof ik. Want mensen kunnen geen weerwolven aan? Er is volgens mij al vaker een discussie over geweest en ik moet eerlijk toegeven dat ik nog steeds niet precies snap hoe het zit.
Met citaat reageren
Oud 26-04-2010, 21:05
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Ja, maar dan moeten we dus op één of andere manier kiezen tussen jou (DP), Little Phoebe, Rode Panda en Daboman.

Terwijl Queasy maar twee mensen heeft kunnen opvragen. En ik denk dat dat zij na eetronde 1 geen slechte functie heeft opgevraagd, want na die eetronde ging ze niet opeens iemand verdacht vinden. Dus misschien heeft ze toen wel Heksjuh opgevraagd. De tweede eetronde kan ze een slechte functie hebben opgevraagd. Dat zou dan naar jou (DP) wijzen omdat ze op jou heeft gestemd in de derde ronde. Maar verder heeft ze jou dan weer helemaal niet verder verdacht willen maken ofzo, dus misschien was dat ook gebaseerd op een gevoel ofzo. Maar dan gaat ze wel opeens LP, RP en Daboman noemen vlak voordat deze eetronde was afgelopen.
Mja, precies, dat is ook lastig. Maar ze zei dat ze deze namen bewust heeft gepost omdat ze wist dat ze doodging, dus wat mij betreft heeft ze expres precies die namen gepost. Ik weet dat ik daardoor haar stem op mij negeer en ik zou mij vooral niet uitsluiten als mogelijke bad guy (let op iedereen!) maar ze stemde de ronde ervoor op ggcy8 die ook goed was, en zei dat ze bewust stil was omdat ze bang was opgegeten te worden. Ik dénk dat ze dus vanavond alle mensen heeft benoemd die ze of heeft opgevraagd, of waar ze een voorgevoel over had. Zeker aangezien ze maar zo weinig functies opgevraagd kan hebben, zou het toch niet logisch zijn als ze allerlei namen ging posten als ze dood denkt te gaan, maar niét die van een door haar ontdekte bad guy?

Citaat:
Ik vind het maar lastig en we mogen gewoon niet nog een fout maken. De wolven staan nu al voor. Ik weet trouwens de regels niet precies, wanneer hebben de wolven nou zekerweten gewonnen?
Mja, ons "voordeel" is dat de verrader en evil ziener nog leven en die opgegeten zouden kunnen worden door de wolven.

Wij verliezen pas als de wolven, ongeacht wat er gestemd wordt, altijd winnen. Zolang de tovenaar er nog is en die twee nog in leven zijn zullen we in ieder geval voorlopig nog niet automatisch verliezen. Maar we moeten inderdaad nu wel echt bad guys gaan doden.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 26-04-2010, 21:06
Verwijderd
Citaat:
Nee, ik heb alleen nooit helemaal gesnapt hoe het nou zit. Want als er nog maar één dorpeling is en één wolf, tijdens een hangronde, dan wint de wolf alsnog, geloof ik. Want mensen kunnen geen weerwolven aan? Er is volgens mij al vaker een discussie over geweest en ik moet eerlijk toegeven dat ik nog steeds niet precies snap hoe het zit.
In dat geval kan ook 1 speler een granaat kopen en iedereen overhoop knallen..
Met citaat reageren
Oud 26-04-2010, 21:13
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Het is logisch om de Ziener te volgen, dus dat doe ik ook. Ik stem op DP.
Ja, laten we vooral haar bewust geplaatste posts negeren. Lemme guess, je hebt mijn functie opgevraagd en probeert mij nu nog snel uit de weg te ruimen? Waarom ben ik zo speciaal voor jou, ik ben duidelijk niet de tovenaar, dus waarom ben ik zo gevaarlijk? Zit ik soms op het juiste spoor met mijn posts? Geen zorgen, zelfs als ik nu dood gaat zullen de andere dorpelingen inzien dat je alweer een onschuldige speler hebt laten ophangen en dan ga je alsnog wel dood. Ik hoop alleen dat de dorpelingen dan nog op tijd alle wolven kunnen vinden.

Edit: of is dat het soms, als ik nu doodga en de wolven kunnen daarna eten, dan zijn er nog zo weinig dorpelingen dat die haast niet meer kunnen winnen?
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 26-04-2010, 21:18
Verwijderd
Lijstje tot nu toe dan:

Little Phoebe
Dark Phoenix
Rode Panda

Dark Phoenix
Little Phoebe

Niet gestemd
Heksjuh
Biertank 52
Dott
Neko*
Siorin
Toddish
Daboman

We moeten nu trouwens wel een beetje eensgezind gaan stemmen, want anders wordt het echt niets meer.
Met citaat reageren
Oud 26-04-2010, 21:24
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Jongens, dit is toch niet grappig meer, zo veel posts in zo weinig tijd.. dat kun je nooit fatsoenlijk bijlezen en onthouden allemaal iemand een samenvatting?
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Met citaat reageren
Oud 26-04-2010, 21:24
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ja, laten we vooral haar bewust geplaatste posts negeren. Lemme guess, je hebt mijn functie opgevraagd en probeert mij nu nog snel uit de weg te ruimen? Waarom ben ik zo speciaal voor jou, ik ben duidelijk niet de tovenaar, dus waarom ben ik zo gevaarlijk? Zit ik soms op het juiste spoor met mijn posts? Geen zorgen, zelfs als ik nu dood gaat zullen de andere dorpelingen inzien dat je alweer een onschuldige speler hebt laten ophangen en dan ga je alsnog wel dood. Ik hoop alleen dat de dorpelingen dan nog op tijd alle wolven kunnen vinden.

Edit: of is dat het soms, als ik nu doodga en de wolven kunnen daarna eten, dan zijn er nog zo weinig dorpelingen dat die haast niet meer kunnen winnen?
Ik heb meerdere hints gegeven over dat ik goed ben, dus natuurlijk volg ik de ziener. Wat je bent, weet ik niet, maar als zij reden heeft op je te stemmen, heb ik dat ook. Is dat zo moeilijk om te begrijpen dat jij een hele theorie daaromheen moet verzinnen?

Hoe kom je er trouwens in godsnaam op dat ik evilziener ben? (aangezien je denkt dat ik je opgevraagd heb) Het is juist Queasy die RP daarvan verdenkt, achterlijk van je dat je niet met haar meegaat in die theorie.

En inderdaad, als je dood bent zullen de dorpelingen zien, maar dan dat er een bad guy wordt opgehangen. Ik vind dit echt een desperate indekpost en volgens mij werkt die thuisstudie van jou niet zo goed, aangezien je denkt dat je mij door hebt.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 26-04-2010, 21:28
Verwijderd
Citaat:
Jongens, dit is toch niet grappig meer, zo veel posts in zo weinig tijd.. dat kun je nooit fatsoenlijk bijlezen en onthouden allemaal iemand een samenvatting?
Samenvatting:

Little Phoebe is verdacht als de neten, ze doet er nu alles aan om haarzelf te redden.
De ziener vond haar extreem verdacht.
Met citaat reageren
Oud 26-04-2010, 21:30
Verwijderd
Citaat:
Samenvatting:

Little Phoebe is verdacht als de neten, ze doet er nu alles aan om haarzelf te redden.
De ziener vond haar extreem verdacht.
Dat is wel erg kort door de bocht.

De ziener heeft meerdere mensen genoemd.
Met citaat reageren
Oud 26-04-2010, 21:32
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Ik heb meerdere hints gegeven over dat ik goed ben, dus natuurlijk volg ik de ziener. Wat je bent, weet ik niet, maar als zij reden heeft op je te stemmen, heb ik dat ook. Is dat zo moeilijk om te begrijpen dat jij een hele theorie daaromheen moet verzinnen?

Hoe kom je er trouwens in godsnaam op dat ik evilziener ben? (aangezien je denkt dat ik je opgevraagd heb) Het is juist Queasy die RP daarvan verdenkt, achterlijk van je dat je niet met haar meegaat in die theorie.

En inderdaad, als je dood bent zullen de dorpelingen zien, maar dan dat er een bad guy wordt opgehangen. Ik vind dit echt een desperate indekpost en volgens mij werkt die thuisstudie van jou niet zo goed, aangezien je denkt dat je mij door hebt.
Ja, en de ziener heeft meerdere hints over jou gegeven, die jij prachtig wegschuift Ik kan ook wel roepen dat ik oh zo goed ben, dat zegt iedereen. Funny thing is, 50% van de huidige spelers zijn fiese leugenaars die ons dood willen zien, en ik vermoed zomaar dat jij er één van bent. En dat jij Evil ziener bent heeft te maken met je voorkeur voor ggcy8 en mij, niet met wat de ziener heeft gezegd om eerlijk te wezen.

Hoe dan ook, het is vermakelijk dat je je zo wanhopig probeert in te dekken / de zieners posts probeert weg te schuiven / probeert mij de schuld in m'n schoenen te schuiven. Ik vind het niet erg als ik doodga, liever ik dan de tovenaar op dit moment. Ik hoop alleen dat het niet betekent dat daardoor de wolven winnen. Maar goed, dan heb jij wel je zin.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 26-04-2010, 21:43
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ja, en de ziener heeft meerdere hints over jou gegeven, die jij prachtig wegschuift Ik kan ook wel roepen dat ik oh zo goed ben, dat zegt iedereen. Funny thing is, 50% van de huidige spelers zijn fiese leugenaars die ons dood willen zien, en ik vermoed zomaar dat jij er één van bent. En dat jij Evil ziener bent heeft te maken met je voorkeur voor ggcy8 en mij, niet met wat de ziener heeft gezegd om eerlijk te wezen.

Hoe dan ook, het is vermakelijk dat je je zo wanhopig probeert in te dekken / de zieners posts probeert weg te schuiven / probeert mij de schuld in m'n schoenen te schuiven. Ik vind het niet erg als ik doodga, liever ik dan de tovenaar op dit moment. Ik hoop alleen dat het niet betekent dat daardoor de wolven winnen. Maar goed, dan heb jij wel je zin.
Ten eerste, ik schuif helemaal niks aan de kant.

Citaat:
Vooral dat ze op Dp had gestemd de laatste hangronde, als enige, vind ik wel een hint. Ook zou RP inderdaad de evilziener kunnen zijn, aangezien ik van mezelf weet dat ik goed ben en ik geen andere reden zie voor hem waarom hij mij zo graag eruit wil hebben.
Daboman weet het ze niet zo zeker over (ik ook niet, hij is niet te peilen), maar het feit dat ze hem noemt, moeten we misschien ook meenemen. En ja, ik weet dat ze mij ook noemt en jullie hebben ook alle recht om daarin met haar mee te gaan, maar als jullie slim zijn, en dat hoop ik echt voor de bevordering van dit spel, hangen jullie RP of DP op.
Ten tweede reageer je helemáal niet op wat ik net heb gezegd en gevraagd, dus wie is zich nou aan het indekken
Ten derde, jij schuift de Ziener opzij door te denken dat ik evilziener ben, terwijl zij die woorden nooit in haar mond (post) heeft gehad.
Ten vierde, en dit is de laatste hint die ik jou geef, in het laatste stuk weet je dus niet wat je zegt.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 26-04-2010, 22:01
Verwijderd
Nou, ik ben eigenlijk wel benieuwd wat anderen voor gedachten/theorieën hebben, want Queasy zei ook dat we er helemaal naast zitten, dus misschien is iemand nog iets opgevallen dat wij allemaal hebben gemist?
Met citaat reageren
Oud 26-04-2010, 22:11
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Nou, ik ben eigenlijk wel benieuwd wat anderen voor gedachten/theorieën hebben, want Queasy zei ook dat we er helemaal naast zitten, dus misschien is iemand nog iets opgevallen dat wij allemaal hebben gemist?
Zie mijn bovenstaande posts we hebben Dp nooit verdacht, omdat hij zich tot nu toe goed heeft ingedekt (ook in de eerste twee stemlijstjes stond hij onder mensen waarvan zeker was dat die personen eruit zouden gaan, ik wil dit best posten, maar het staat ook op de weblog )
En aangezien hij nu ook niet reageert (als je dit wel hebt gedaan in de tussentijd, excuses).
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 26-04-2010, 22:15
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Ik stemde eerder op Mean dan de meeste mensen, same for Wammus. Als je dan mij eruit wilt gooien, kom dan met kloppende feiten.

Overigens, waarom probeer je mij te overtuigen dat je goed bent, als je denkt dat ik evil ben? In dat geval kan ik of niet stemmen, of zal ik waarschijnlijk jou eruit werken als ik zeker weet dat jij niet de verrader / evil ziener ben, afhankelijk van wat ik volgens jou ben. Hoe dan ook, aan mij overtuigen heb je in dat geval dus niks. Beetje gek.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 26-04-2010, 22:23
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ik stemde eerder op Mean dan de meeste mensen, same for Wammus. Als je dan mij eruit wilt gooien, kom dan met kloppende feiten.

Overigens, waarom probeer je mij te overtuigen dat je goed bent, als je denkt dat ik evil ben? In dat geval kan ik of niet stemmen, of zal ik waarschijnlijk jou eruit werken als ik zeker weet dat jij niet de verrader / evil ziener ben, afhankelijk van wat ik volgens jou ben. Hoe dan ook, aan mij overtuigen heb je in dat geval dus niks. Beetje gek.
Don't flatter yourself, je bent heus niet de enige die mijn posts leest. Ik mag toch hopen dat andere mensen slimmer zijn/beter lezen dan jij en ze begrijpen dat het wel heel dom is mij op te hangen.

En dat klopt, je hebt er gelijk in dat in beide lijstjes as derde stond, daar had ik niet zo op gelet, dus daarvoor mijn excuses, maar dat maakt eigenlijk ook niet uit, want zoals je zegt, als je slecht bent, en ik geloof dat, dan heb je geen stem en kun je net zo goed op mijn oma stemmen, bij wijze van.

Ik vind het nog steeds fascinerend dat je mijn punt ontwijkt waarin ik zeg dat jíj de ziener negeert en ik niet. Je ongelijk toegeven is geen schande hoor, dat doe ik net ook namelijk.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 26-04-2010, 22:25
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
don't flatter yourself, je bent heus niet de enige die mijn posts leest. Ik mag toch hopen dat andere mensen slimmer zijn/beter lezen dan jij en ze begrijpen dat het wel heel dom is mij op te hangen.
Citaat:
ten vierde, en dit is de laatste hint die ik jou geef, in het laatste stuk weet je dus niet wat je zegt.
(k)

Citaat:
ik vind het nog steeds fascinerend dat je mijn punt ontwijkt waarin ik zeg dat jíj de ziener negeert en ik niet. Je ongelijk toegeven is geen schande hoor, dat doe ik net ook namelijk.
Citaat:
en dat jij evil ziener bent heeft te maken met je voorkeur voor ggcy8 en mij, niet met wat de ziener heeft gezegd om eerlijk te wezen.
(k)
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 26-04-2010, 22:43
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
(k)

(k)
Oh, now you got me

Citaat:
Ja, laten we vooral haar bewust geplaatste posts negeren. Lemme guess, je hebt mijn functie opgevraagd en probeert mij nu nog snel uit de weg te ruimen? Waarom ben ik zo speciaal voor jou, ik ben duidelijk niet de tovenaar, dus waarom ben ik zo gevaarlijk? Zit ik soms op het juiste spoor met mijn posts?
Je negeert haar zelf, zie quote hieronder.

Citaat:
Ik heb meerdere hints gegeven over dat ik goed ben, dus natuurlijk volg ik de ziener. Wat je bent, weet ik niet, maar als zij reden heeft op je te stemmen, heb ik dat ook. Is dat zo moeilijk om te begrijpen dat jij een hele theorie daaromheen moet verzinnen?

Hoe kom je er trouwens in godsnaam op dat ik evilziener ben? (aangezien je denkt dat ik je opgevraagd heb) Het is juist Queasy die RP daarvan verdenkt, achterlijk van je dat je niet met haar meegaat in die theorie.
Citaat:
Ja, en de ziener heeft meerdere hints over jou gegeven, die jij prachtig wegschuift Ik kan ook wel roepen dat ik oh zo goed ben, dat zegt iedereen. Funny thing is, 50% van de huidige spelers zijn fiese leugenaars die ons dood willen zien, en ik vermoed zomaar dat jij er één van bent. En dat jij Evil ziener bent heeft te maken met je voorkeur voor ggcy8 en mij, niet met wat de ziener heeft gezegd om eerlijk te wezen.

Hoe dan ook, het is vermakelijk dat je je zo wanhopig probeert in te dekken / de zieners posts probeert weg te schuiven / probeert mij de schuld in m'n schoenen te schuiven. Ik vind het niet erg als ik doodga, liever ik dan de tovenaar op dit moment. Ik hoop alleen dat het niet betekent dat daardoor de wolven winnen. Maar goed, dan heb jij wel je zin.
Pot verwijt de ketel he.

Goed, we gaan door.

Citaat:
Ten eerste, ik schuif helemaal niks aan de kant.

<quote>

Ten tweede reageer je helemáal niet op wat ik net heb gezegd en gevraagd, dus wie is zich nou aan het indekken
Ten derde, jij schuift de Ziener opzij door te denken dat ik evilziener ben, terwijl zij die woorden nooit in haar mond (post) heeft gehad.
Ten vierde, en dit is de laatste hint die ik jou geef, in het laatste stuk weet je dus niet wat je zegt.
De laatste hint aan JOU. Ik laat je verder wel gewoon lullen, want je gelooft me toch niet Wat heel dom is, maar oké.

Citaat:
Overigens, waarom probeer je mij te overtuigen dat je goed bent, als je denkt dat ik evil ben? In dat geval kan ik of niet stemmen, of zal ik waarschijnlijk jou eruit werken als ik zeker weet dat jij niet de verrader / evil ziener ben, afhankelijk van wat ik volgens jou ben. Hoe dan ook, aan mij overtuigen heb je in dat geval dus niks. Beetje gek.
Citaat:
Don't flatter yourself, je bent heus niet de enige die mijn posts leest. Ik mag toch hopen dat andere mensen slimmer zijn/beter lezen dan jij en ze begrijpen dat het wel heel dom is mij op te hangen.

Ik vind het nog steeds fascinerend dat je mijn punt ontwijkt waarin ik zeg dat jíj de ziener negeert en ik niet. Je ongelijk toegeven is geen schande hoor, dat doe ik net ook namelijk.
---

Citaat:
Nou, ik ben eigenlijk wel benieuwd wat anderen voor gedachten/theorieën hebben, want Queasy zei ook dat we er helemaal naast zitten, dus misschien is iemand nog iets opgevallen dat wij allemaal hebben gemist?
Zo, ik heb maar even alles voor je op een rijte gezet.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 26-04-2010, 22:48
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Pot verwijt de ketel he.
Ik negeer niks, ik vind Rode Panda net zo goed verdacht en jou ook. Ik heb alleen het idee dat ze die functie niet heeft opgevraagd aangezien ze bepaalde mensen (heksjuh, jou) in mijn ogen zo specifiek opnoemde. Dus ik moet keuzes maken wat ik wel en niet voor waarheid aanneem, en in dat geval ga ik er vanuit dat jij Evil Ziener zou kunnen zijn. Ik negeer dus niet haar posts, ik baseer mijn mening op onder andere haar posts en de hoeveelheid informatie die zij kan hebben gehad.

Citaat:
De laatste hint aan JOU. Ik laat je verder wel gewoon lullen, want je gelooft me toch niet Wat heel dom is, maar oké.
Nogmaals, waarom wil je mij hinten als je gelooft dat ik slecht ben? Net zei je dat je dat niet wilde en dat het aan anderen gericht was, nu is het ineens toch aan mij. Hoe zit het nou precies?
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 26-04-2010, 22:49
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Ik begin opeens te begrijpen hoe ggcy8 in zijn "oorlog" met Phoebe terecht is gekomen. Damn.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 26-04-2010, 22:56
Toddish
Avatar van Toddish
Toddish is offline
Sirion maakte voglens mij een post waar in ze vroeg waneer de wolven zeker zouden winnen. Daar wou ik even op inhaken. Dat moment is er niet zolang de tovenaar er in zit. En er meerdere dorpelingen over zijn. Opzich wel jammer dat de tovenaar de ziener niet heeft betoverd.

Ik vind de LP discussie een beetje 'tja wat moet je er mee'. Het lijkt me niet verstandig om een speler die actief dus gewaagt speeld omdat ze veel posts maakt er direct er uit te knikkeren. Tuurlijk de ziener heeft haar genoemd maar die was er niet heel zeker over. En ik denk dat we beter iemand kunnen verhangen die toch geen inhoud post mensen die niks zeggen kun je ook niet beoordelen. Welk wolfteam maakt er niet gebruik van één of meer stille wolven die door de eerste ronden heen fietsen omdat ze niks zeggen waar op ze aangevallen kunnen worden. Ik ga morgen beide topics doorlezen en alle posts lezen van de wat stillere mensen. Aan de hand daarvan ga ik kijken op wie ik ga stemmen.
__________________
Pang
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Weerwolfspel 68 #1
Dark Phoenix
500 25-04-2010 20:49
De Kantine Koelkast-topics: Het overzicht. Nieuwe aanpassing!
Mariekje*
30 23-05-2008 06:40


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:34.