Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-02-2005, 13:40
100%hallal
Avatar van 100%hallal
100%hallal is offline
Morgen heb ik Franse luistertoets. Nou had ik vandaag Duits en daarvan waren de 2005 boekjes nog niet binnen en kregen we dus 2004. Wie weet gebeurt dit ook wel bij Frans...... Dus: heeft iemand voor mij de antwoorden van de Franse luistertoets 2004?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-02-2005, 15:38
Verwijderd
nee. en dat mag hier ook niet.

wij kregen gewoon een toets uit 2003
Zeker geen geld .
Met citaat reageren
Oud 02-02-2005, 15:51
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Wij kregen gewoon 2005.
En het was moeilijk
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 02-02-2005, 15:51
Erbenda
Avatar van Erbenda
Erbenda is offline
hmm mss moet je blij zijn... die van dit jaar was echt heel moeilijk...
__________________
Kun je het lezen???
Met citaat reageren
Oud 02-02-2005, 15:53
Alwien
Avatar van Alwien
Alwien is offline
Ik vond het wel meevallen (2005)De nieuwsberichten van het audiodeel vond ik heel moeilijk, en dat jongerenprogramma (over duiven, acne en wolven - wat een onderwerp, dat oude duivenvrouwtje praatte trouwens alsof ze dr kunstgebit niet in had) De gesprekken met die man in het audiodeel over theater en die vrouw die schilderijen restaureerde gingen dan weer wel.
__________________
Als je luistert naar de wolken, als je luistert naar de wind
Met citaat reageren
Oud 02-02-2005, 16:00
Erbenda
Avatar van Erbenda
Erbenda is offline
Citaat:
Alwien schreef op 02-02-2005 @ 16:53 :
Ik vond het wel meevallen (2005)De nieuwsberichten van het audiodeel vond ik heel moeilijk, en dat jongerenprogramma (over duiven, acne en wolven - wat een onderwerp, dat oude duivenvrouwtje praatte trouwens alsof ze dr kunstgebit niet in had) De gesprekken met die man in het audiodeel over theater en die vrouw die schilderijen restaureerde gingen dan weer wel.
Hmja idd... na het audiodeel dacht ik dat het wel meeviel, dat was wel makkelijk te volgen. Maar het videodeel vond ik niet te volgen hoor. Allereerst al de onderwerpen (puistjes uitknijpen ) en dan nog dat ze veel te snel en onduidelijk praatten.
__________________
Kun je het lezen???
Met citaat reageren
Oud 02-02-2005, 16:00
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Van het eerste gedeelte van audio heb ik echt niets meegekregen...

Video ging nog wel, vond ik... Met dat restaurateurmensje en zo.. Alleen dat vrouwtje van die duiven was echt

Ik had twintig fout, weten anderen het al?
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 02-02-2005, 16:03
100%hallal
Avatar van 100%hallal
100%hallal is offline
Hi! Nou uiteindelijk kregen wij gewoon die van 2005. Maar hij was wel moeilijk! Gelukkig doen wij aan pennengeheimtaal in de klas Ik had 19 fout. Zeker niet goed, maar voor mij doen redelijk
Met citaat reageren
Oud 02-02-2005, 17:37
Alwien
Avatar van Alwien
Alwien is offline
Hm, bij ons zeggen ze echt niet gelijk hoeveel fout je hebt
Met citaat reageren
Oud 02-02-2005, 18:48
.Pure
.Pure is offline
Volgens mij heb ik die een tijd terug al gehad? Ook met kijkgedeelte? Ik had een 5,4
Met citaat reageren
Oud 03-02-2005, 11:13
Erbenda
Avatar van Erbenda
Erbenda is offline
Citaat:
Vogelvrij schreef op 02-02-2005 @ 17:00 :
Ik had twintig fout, weten anderen het al?
Ik had negen fout .
__________________
Kun je het lezen???
Met citaat reageren
Oud 03-02-2005, 15:20
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Alwien schreef op 02-02-2005 @ 18:37 :
Hm, bij ons zeggen ze echt niet gelijk hoeveel fout je hebt
Ook niet de volgende les als ze het al hebben nagekeken?
Dat is irritant dan...
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 03-02-2005, 17:37
engeltje
engeltje is offline
Het mag nog niet gezegd worden.... Alleen door wat de docente er ongeveer over zei vond ze het niet zo goed gemaakt.
Vind je het gek, met een shuttle run test onder je.....
Met citaat reageren
Oud 04-02-2005, 20:17
Verwijderd
3 fout
Met citaat reageren
Oud 04-02-2005, 21:22
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Vogelvrij schreef op 03-02-2005 @ 16:20 :
Ook niet de volgende les als ze het al hebben nagekeken?
Dat is irritant dan...
bij ons lieten ze het door het CITO nakijken, dus dat duurde wel even voor je je cijfer terug kreeg.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 08-02-2005, 14:45
Verwijderd
hoihoi! wij hebben donderdag deze toets (2005) kunnen mensen een uitgebreid verslag doen hierover aangezien mijn frans qua luisteren erg slecht is...

dus uhm.. waren er ook veel van die opdrachten dat je 2 vragen kreeg bij 1 filmpje of zelfs 3?! Dat is echt verschrikkelijk! dat hebben we zelfs met duits en engels niet...!!!

tell me all about it
Met citaat reageren
Oud 08-02-2005, 16:34
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Ik had twintig fout, dus kan je niet echt verder helpen, maar ik geloof dat het twee keer zo was dat je er twee tegelijkertijd moest beantwoorden, maar dat was niet zo ontzettend moeilijk omdat er wel meer tijd was en zo...

Verder één tip: let niet op het vrouwtje met het ei, lees gewoon de vragen
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 08-02-2005, 17:02
Vivia vivi
Vivia vivi is offline
Citaat:
Jonijntje schreef op 08-02-2005 @ 15:45 :
hoihoi! wij hebben donderdag deze toets (2005) kunnen mensen een uitgebreid verslag doen hierover aangezien mijn frans qua luisteren erg slecht is...

dus uhm.. waren er ook veel van die opdrachten dat je 2 vragen kreeg bij 1 filmpje of zelfs 3?! Dat is echt verschrikkelijk! dat hebben we zelfs met duits en engels niet...!!!

tell me all about it
Ik heb volgende week pas de franse luistertoets (vwo), maar ik heb gehoord dat het over MonKanar ging. MonKanar is een soort jongeren televisie progamma, en je kan makkelijk hun site vinden op google. Handig, kan je alvast lezen wat MonKanar is en doet, misschien staan er ook archief beelden op. Hopelijk heb je er wat aan...en misschien kan je mij ook helpen, want ik ben ook beroerd in Frans....
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 08-02-2005, 17:23
Keyser Saus
Avatar van Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Citaat:
Vogelvrij schreef op 02-02-2005 @ 17:00 :
Ik had twintig fout, weten anderen het al?
8 fout.

Dat stukje met die oma met al die duiven was echt de bom
Met citaat reageren
Oud 08-02-2005, 17:56
Verwijderd
Citaat:
Vivia vivi schreef op 08-02-2005 @ 18:02 :
Ik heb volgende week pas de franse luistertoets (vwo), maar ik heb gehoord dat het over MonKanar ging. MonKanar is een soort jongeren televisie progamma, en je kan makkelijk hun site vinden op google. Handig, kan je alvast lezen wat MonKanar is en doet, misschien staan er ook archief beelden op. Hopelijk heb je er wat aan...en misschien kan je mij ook helpen, want ik ben ook beroerd in Frans....
Bedankt! Ik heb denk ik wel een stukje gevonden over die duiven en een vrouw die ze beschermt ofzo
"Les pigeons... quelle histoire, ne criez pas !
Non, un pigeon ce n'est pas forcément sale !
Non, un pigeon ce n'est pas forcément malade !
Et c'est Madame Fontenaille, charmante doyenne de la Société Protectrice des Oiseaux de Ville qui nous le dit.
Et elle va bien sûr répondre à la question de l'inspecteur :{" mais où se cachent donc les bébés pigeons, qu'on ne voit pratiquement jamais ! ?"}
À ce propos, si vous trouvez un oisillon tombé du nid ou un volatile blessé, n'hésitez pas à l'appeler : elle vous donnera les bons conseils au
01 42 53 27 22, depuis sa volière à Châtillon. "
(ging het hierover???)

maar er zijn veel over wolven te vinden dus kan iemand iets mer vertellen over wat er gebeurt in het filpmje over de wolven en hoe noemt men acne in het frans... kan ik daar ook op zoeken!
alvast bedankt!
Met citaat reageren
Oud 09-02-2005, 14:11
Belgarath
Avatar van Belgarath
Belgarath is offline
Ik had 12 fout. Bij mij op school vonden de meesten het videodeel het zwaarst, vooral dat jongerenprogramma. Nou maar hopen dat ze de normering daar aan aanpassen.
__________________
The brown rat looks questioningly at its corpse. Squeak? SQUEAK. The ghost of the rat nods sadly, and disappears down a nearby sewer.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Algemene schoolzaken 4 vwo---> 4 havo
laalala
35 21-11-2011 17:54
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen Luistertoets Frans 2010
lipio0
35 07-02-2010 20:46
Algemene schoolzaken Naar 5VWO zonder Frans e.d.?
gabrier
50 23-03-2008 14:25


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:32.