Oud 21-06-2019, 17:29
BlikjeDrinken
BlikjeDrinken is offline
Hallo,

Ik praat nu al via Snapchat 2 maanden met een jongen van een straat verderop. Je kan zien en merken dat hij homo is, hij heeft het mij nooit vertelt maar aan zijn snaps is het duidelijk te zien. Mijn ouders kennen hem en zijn ouders. Nu hebben mijn zusje en die jongen morgen een paardrijwedstrijd. Normaal gesproken vind ik paarden niks, wij hebben zelf paarden. Toch ben ik besloten om morgenvroeg mee te gaan om te kijken, het meest voor die jongen natuurlijk . Maargoed, een uurtje geleden net gingen mijn moeder en ik eten halen bij de snackbar zei mijn moeder tegen mij tijdens het wachten: 'Heb je een oogje op (...)'? Ik zei uit snelheid nee, maar ik heb absoluut een oogje op hem. 'Hij lijkt mij namelijk wel zo'n type die op jongens valt.' Ik zei uit snelheid weer: 'Tja ik heb er zelf nooit over nagedacht, hij heeft me ook nooit vertelt dus zou 't niet weten.' Ik heb mijn hoofd hier echt koel moeten houden anders werd ik knalrood. Mijn ouders weten dat ik homo ben trouwens. Maargoed, via Snapchat, tijdens het eten thuis vroeg de jongen of ik morgenavond naar z'n huis wil komen om te chillen, zijn ouders zijn niet thuis namelijk. Hij heeft hoogstwaarschijnlijk ook een oogje op mij, want we sturen snaps naar elkaar die je normaal dan niet zou sturen hij heeft ook al eens gezegt dat ik knap ben andersom.

Ik heb geen idee wat er morgenavond allemal kan gaan gebeuren, maar voor ik het weet heb ik morgen verkering met iemand die ik heel leuk vind.

1. Heeft iemand tips over wat ik morgen moet doen? Wat moet ik aandoen, hoe zorg ik dat ik niet zenuwwachtig word als ik naar hem praat morgenavond etc.

2. Hoe vertel ik het tegen mijn ouders als het echt wat word morgen? Ik heb mijn moeder namelijk vertelt dat ik hem niet leuk vind... ik wil het graag als eerst tegen mijn moeder vertellen.

Ik hoop dat iemand mij wil/kan helpen.

Groetjes, een zenuwwachtige, 14-jarige jongen 😬
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-06-2019, 19:04
Verwijderd
Oeh wat leuk!

Lekker helemaal jezelf zijn! Dit klinkt cliché, maar is echt zo.

Doe wat leuks aan waar je je lekker en goed in voelt. Als hij jou ook leuk vindt heeft hij toch alleen maar oog voor jou, wat je ook aandoet. En hij zal ook wel wat zenuwachtig zijn, geeft allemaal niks.

En dat je moeder nu denkt dat je geen oogje op hem hebt, geeft niks, als het wat wordt tussen jullie, dan vindt ze dat heus leuk en ze zal het nu vast wel al door hebben, ook al zei je nee.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Wat moet ik doen?
Jan159
9 16-05-2013 22:05
Psychologie Wat moet ik doen?
Verwijderd
12 08-02-2005 07:56
Liefde & Relatie Help wat moet ik doen?? Me Lerares Smst me terug!! Hopeloos Verlieft
Bi_Anoniem
11 13-12-2004 11:28
Liefde & Relatie ´ruzietjes´ met mijn vriend, wat moet ik doen?
proof of life
30 06-08-2004 15:11
Liefde & Relatie Wat moet ik doen? (heel verhaal sorry toch bedankt als je het lezen wilt)
HipHopSter
9 17-10-2003 12:24
Psychologie Help. ik zit klem. wat moet ik doen?
Snow White
10 20-10-2002 12:44


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:45.