Oud 20-02-2002, 20:53
Twinsangel
Twinsangel is offline
Hey all.....
zoals jullie vast gemerkt hebben heb ik un aantal postjes gedaan waarin ik het spel Wulfram noem. Het zit namelijk zo.
Een jaar of 6 geleden is het spel wulfram gemaakt..en na een tijdje gedropt door de servers die het beschikbaar hadden gesteld. na die tijd ging het zn leven door als ShockForce..op een andere servermaatschappij (of hoe da ook heet )....toen ShockForce weer gedropt werd( voor de 2de keer dus) heeft 1 van de makers besloten ZELF de game te gaan hosten..dat heeft hem A) veel tijd gekost B) veel geld gekost maar vooral (punt C duz ) veel ellende. Aangezien hij het nou niet meer alleen aan kan kwa financien wil hij de community wat geld laten donere (+- 4.50 $ per maand...klein bedrag voor un geweldig spel) maarrr...omdat de community zo klein is (maar wel tering gefreakt ) zal het waarschijnlijk niet erg veel uithalen. Er is daarom gevraagd aan ons om wat meer mensen in het spel te krijgen...de eerste 20 uur mag je gratis spelen en daarna word je gevraagd iets te doneren (let op...dit hoeft NIET..maar wel gewenst) doe je dit nie dan enter je de game als Freeloader [NAME] has entered the game....of..zoals een speler het benoemde Cheap Asss[NAME] has entered the game ... Hierbij vraag ik jullie allemaal om een keer de website van het spel te bekijken en het (misschien wel ) te downloaden!!!
--> Let's give it a try and u'll love it!<--
meer informatie?? http://www.wulfram.com of op MSN ->> Steffi_e1987@hotmail.com

Tnx 4 reading this...hoewel ik niet denk dat iemand het helemaal leest
Twinsangel
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-02-2002, 21:46
kaas187
kaas187 is offline
leezerde lezer de lees,
wel hoor.
thx gaat downe.
__________________
life sucks but lets have fun anyway!
Met citaat reageren
Oud 20-02-2002, 22:33
McCaine
Avatar van McCaine
McCaine is offline
Links naar andere sites plaatsen die los van het onderwerp staan en/of uit een commercieel oogpunt..?
__________________
In Memoriam: Matthew Shepard(1976-1998)-Wake up, meet reality! mccaine.blogspot.com|geengodengeenmeesters.blogspot.com
Met citaat reageren
Oud 20-02-2002, 23:18
Obi Wan
Avatar van Obi Wan
Obi Wan is offline
Citaat:
McCaine schreef:
Links naar andere sites plaatsen die los van het onderwerp staan en/of uit een commercieel oogpunt..?

Waarom zegt iets me dat dit wel aan het onderwerp vast zit

De vraag is alleen of het legaal te downloaden is.
Met citaat reageren
Oud 20-02-2002, 23:39
UnknoWn EntiTy
Avatar van UnknoWn EntiTy
UnknoWn EntiTy is offline
Citaat:
Obi Wan schreef:
Waarom zegt iets me dat dit wel aan het onderwerp vast zit

De vraag is alleen of het legaal te downloaden is.
natuurlijk
lees dat verhaaltje nou nog es goed jochie....
__________________
En toen was er het internet, en konden alle onzekere pubers met puisten ineens grote stoere helden zijn
Met citaat reageren
Oud 20-02-2002, 23:41
soulless
soulless is offline
Wat voor soort game issut?
__________________
Ik en de keizer hebben een dochter en een kleinzoon! Heh...
Met citaat reageren
Oud 21-02-2002, 11:15
Obi Wan
Avatar van Obi Wan
Obi Wan is offline
Citaat:
UnknoWn EntiTy schreef:
natuurlijk
lees dat verhaaltje nou nog es goed jochie....
Ik lees dat soort dingen niet.. het ging mij alleen op wat Mccaine postte

Als het dus legaal is post hij het voor niks
Met citaat reageren
Oud 21-02-2002, 13:03
Francorchamps
Avatar van Francorchamps
Francorchamps is offline
1 woord:

SPAM!

De topicstarter heeft zich alleen maar op dit forum aangemeld om die site hier te spammen..
Met citaat reageren
Oud 21-02-2002, 16:04
Twinsangel
Twinsangel is offline
neuh..nie echt...ik had me al gewoon aangemeld..en toen ik dit forum zag d8 ik dattut wel een goed id was aangezien hier veel mensuh komen...

Wulfram is een shooter die zich afspeeld op een andere planeet(meerdere planeten...andere maps ). Je zit in een tank en het is de bedoeling de basis van het andere team te mollen,maar ook de spelers. Er zijn soms wel eens duel tournaments waarin je dus enkel en alleen tegen andere spelers vecht.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:54.