Oud 01-05-2002, 19:10
Verwijderd
jah.. hebben jullie dat nu owk met vriend/vriendin.. Dat je echt van die fase´s hebt dat je SUPERverliefd bent de de hele tijd aan diegene wil zitten en em ontzettend mist als ie dr niet is en alles wat hij/zij doet ookal is het een stinkscheet laten geweldig vind?

En dan tegenover periode´s waarin je beetje kattig/sjaggie bent.. je sneller irriteert aan die persoon, niet superverliefd bent enzow..

Bij mij gaat het echt altijd in van die fase´s zeg maar.. soms voel ik echt ff nix, en soms zoooow veel! Is dit raar?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-05-2002, 19:58
vrijgezel16d
vrijgezel16d is offline
dat is echt dood normaal, in het begin had ik dat helemaal niet maar hoe langer we hadden hoe vaker ik die gevoelens had, en op een gegeven moment begon ik me steeds meer te irriteren en is het uit gegaan.
Met citaat reageren
Oud 01-05-2002, 20:16
Verwijderd
Ik heb er echt helemaal geen last van. Soms heb je misschien een k*thumeur die je op je vriend uit, maar verder geen ergenissen aan hem ofzo.

Love, Lis
Met citaat reageren
Oud 01-05-2002, 21:07
Piccola
Piccola is offline
Ik herken het wel een beetje. Ik ben altijd heel erg verliefd en mis hem altijd enzo, maar ik heb inderdaad ook van die periodes dat ik ineens nog meer echt helemaal super verschrikkelijk verliefd ben! Maar die periodes dat je kattig/chaggie bent enzo heb ik niet. Ben natuurlijk wel eens chagrijnig, maar dat is niet een hele periode ofzo. Herken het dus half...
Met citaat reageren
Oud 02-05-2002, 03:03
Verwijderd
Citaat:
Piccola schreef:
Ik herken het wel een beetje. Ik ben altijd heel erg verliefd en mis hem altijd enzo, maar ik heb inderdaad ook van die periodes dat ik ineens nog meer echt helemaal super verschrikkelijk verliefd ben! Maar die periodes dat je kattig/chaggie bent enzo heb ik niet. Ben natuurlijk wel eens chagrijnig, maar dat is niet een hele periode ofzo. Herken het dus half...
Ben het hier wel mee eens. Heb eigenlijk alleen maar dat de verliefdheid erger wordt enzo.. niet dat het minder wordt..
Met citaat reageren
Oud 02-05-2002, 11:42
Verwijderd
jah.. bij mij wordt het ook alsmaar erger maar dan dus dat het eerst even afzakt en daarna steeds erger wordt.. maar dat het afzakt is meestal in periodes dat het kut met me gaat om wat voor reden dan ook, alsof er dan geen ruimte over is voor verliefdheid ofzo, ik kan het niet uitleggen.. het houden van gevoel blijft wel altijd hoor, niet dak ineens nix voel voor em ofzow..

Meer dat dan niet als ik em zie alles gaat kriebelen enzow, maar wel dat ut fijn is em te zien..

En ja, sjaggie/kattig benk soms gwoon een dagje ofzow, maar ligt meestal ook niet aan hem. Dan benk dat owk tegen de hele wereld zeg maar..
Met citaat reageren
Oud 04-05-2002, 13:03
red_hot_chilli_pieper
red_hot_chilli_pieper is offline
bij mij heeft t ook altijd fases eigenlijk
waarvan de helft misschien niet echt verliefd genoemd kan worden ?
ik denk zo en zo als je snel over iemand heen bent was t niet echt verliefd.
__________________
*in a fools mind everyone's simple* *I see I want I take*
Met citaat reageren
Oud 04-05-2002, 13:14
louis84
Avatar van louis84
louis84 is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef:
jah.. hebben jullie dat nu owk met vriend/vriendin.. Dat je echt van die fase´s hebt dat je SUPERverliefd bent de de hele tijd aan diegene wil zitten en em ontzettend mist als ie dr niet is en alles wat hij/zij doet ookal is het een stinkscheet laten geweldig vind?

En dan tegenover periode´s waarin je beetje kattig/sjaggie bent.. je sneller irriteert aan die persoon, niet superverliefd bent enzow..

Bij mij gaat het echt altijd in van die fase´s zeg maar.. soms voel ik echt ff nix, en soms zoooow veel! Is dit raar?
Ik had dat indd ook, eerst dacht ik zo van OOOh ze is de ware enz. Opeens na een maand ofzo, dacht ik zo van ze is niets meer, ze heeft toen opeens een vriend, en tot mij verbazing, was ik i.p.v. verdrietig gewoon blij. Vraag mij niet warom.

Tis voglens mij indd normaal, dat je op sommige moment superverliefd bent, en op sommige momenten niet.
Maar bij mij is het helemaal normaal. Heb namelijk van die humeurwisselingen.

Groeten Louis
__________________
Shoutless, perform, like water. You put water into a cup,it becomes the cup. Water can crash or can flow, Be water my Friend :)
Met citaat reageren
Oud 04-05-2002, 19:41
*~*DOOR*~*
Avatar van *~*DOOR*~*
*~*DOOR*~* is offline
Citaat:
red_hot_chilli_pieper schreef:
ik denk zo en zo als je snel over iemand heen bent was t niet echt verliefd.
schijnheil...
__________________
they say evil never sleeps... that's not true, right now I need a rest...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Het grote zwangerschaps- en babytopic nummer 7!
Verwijderd
499 02-09-2009 12:43
Seksualiteit open relatie
Mikado
57 14-01-2008 17:38
Liefde & Relatie Samenwonen
Verwijderd
46 28-06-2005 20:00
Liefde & Relatie Hoe en wanneer en hoevaak?
Shitonya
52 31-12-2004 16:07
Liefde & Relatie Wanneer weet je dat je relatie serieus is en wanneer weet je dat je van elkaarhoudt?
Coral
15 24-01-2004 15:53
Liefde & Relatie LOVE enquete
defrag
52 28-03-2002 18:05


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:21.