Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-07-2012, 23:47
SSD-swag
SSD-swag is offline
Ik speel bij een betaaldvoetbalorganisatie ( in de jeugd).
Ik train 4x in de week en zaterdags 1 wedstrijd.
Weinig tijd voor feesten en vrienden etc.
Ik weet zelf 100% zeker dat als ik bikkel dat ik de wel betaald voetbal kan gaan spelen.

Ik heb alleen het probleem dat het plezier af neemt.
En ik begin onderhand minder lef te tonen op het veld.
(weinig actie en initiatief).

Aub, alle reacties welkom!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-07-2012, 17:01
Verwijderd
Hoe oud ben je?
Met citaat reageren
Oud 15-07-2012, 17:27
SSD-swag
SSD-swag is offline
15 jaar.
Met citaat reageren
Oud 15-07-2012, 17:59
Verwijderd
Tja. Speel je wel in de B1 dan bij die BVO of zit je daar dicht tegenaan?

Je moet de afweging maken of je echt wil leven voor de sport ja of nee. Bedenk wel dat mocht je het toch niet halen, je dan nog alle tijd hebt om het feesten in te halen. Gewoon ervoor gaan en een knop omzetten is dus mijn advies, maar dat is natuurlijk makkelijker gezegd dan gedaan...;-)
Met citaat reageren
Oud 15-07-2012, 18:34
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
De belangrijkste vraag is: wil je wel betaald voetbal spelen (als je het daadwerkelijk zou kunnen)? Mensen zijn wel vaker ergens goed in waar ze in principe niet hun werk van willen maken. Tegen je zin blijven voetballen lijkt me sowieso geen strak plan. Heb je eigenlijk verdere ambities? Is er een baan die je graag zou willen later? Als dat niet voetballen is, kun je natuurlijk voetbal laten voor wat het is: een hobby. Dan kun je er iets minder tijd aan besteden en je baan ergens anders zoeken.

Als het wel is wat je wilt doen moet je inderdaad die knop even omzetten. Wie weet is het een tijdelijke sleur? Bedenk wat je eigenlijk zo leuk vindt aan de sport en probeer je daarop te focussen.
Met citaat reageren
Oud 15-07-2012, 18:45
SSD-swag
SSD-swag is offline
Ja ik speel komend seizoen voor de B < 17 jaar.
Ik heb nog een vraag, ik weet niet of je wat over voetbal weet maar ik stel hem toch.
Ik weet het niet zeker maar ik denk dat een reden voor het afnemen van mijn plezier o.a. is:
Ik ben linksbuiten, ik heb ook vele malen verdedigend gestaan.
Sinds kort speel ik weer linksbuiten maar ik durf uit het niets geen acties te maken.
Ik durf weinig lef te tonen etc.
Het is geen probleem want ik weet dat mijn acties goed zijn en mijn specialiteit ook mijn techniek en snelheid is..
Misschien ben ik bang voor commentaar of iets, ik weet het niet echt?

Heeft iemand/elmar tips?
Met citaat reageren
Oud 15-07-2012, 18:46
SSD-swag
SSD-swag is offline
Vowel, ik heb altijd niets liever gedaan dan voetballen etc, het gevoel is er ongeveer al een half jaar.
Met citaat reageren
Oud 16-07-2012, 06:20
SSD-swag
SSD-swag is offline
Ja ik speel komend seizoen voor de B < 17 jaar.
Ik heb nog een vraag, ik weet niet of je wat over voetbal weet maar ik stel hem toch.
Ik weet het niet zeker maar ik denk dat een reden voor het afnemen van mijn plezier o.a. is:
Ik ben linksbuiten, ik heb ook vele malen verdedigend gestaan.
Sinds kort speel ik weer linksbuiten maar ik durf uit het niets geen acties te maken.
Ik durf weinig lef te tonen etc.
Het is geen probleem want ik weet dat mijn acties goed zijn en mijn specialiteit ook mijn techniek en snelheid is..
Misschien ben ik bang voor commentaar of iets, ik weet het niet echt?

Heeft iemand/elmar tips?
Met citaat reageren
Oud 16-07-2012, 10:36
Verwijderd
Met je trainer erover praten. Of als je geen goede band met hem hebt, met iemand binnen de club met wie je dat wel hebt. En ik weet vrij veel van voetbal inderdaad;-)
Met citaat reageren
Oud 16-07-2012, 23:49
liefdesvraag
liefdesvraag is offline
heey ik heb het zelfde gehad. Gespeeld bij knvb en bvo en ik hield geen plezier over. Uiteindelijk voor mezelf gekozen en speel nu met vrienden. Leuk en ezier maar heb slijt dat ik niet heb doorgezet
Met citaat reageren
Oud 17-07-2012, 13:24
SSD-swag
SSD-swag is offline
Ja maar leven als betaald voetballer leek je niet mooi dan?
Met citaat reageren
Oud 17-07-2012, 23:12
liefdesvraag
liefdesvraag is offline
Citaat:
Ja maar leven als betaald voetballer leek je niet mooi dan?
Wel tuurlijk leek en was dat mooi geweest! Daarom heb ik er nu ook zeg maar spijt van dat ik toen neit door ben gegaan. Maar op dat moment ging ik met tegenzin naar de sport alles was prestatie gericht en toen ging het over... Nu heb ik spijt dus ik zou jou als tip willen geven ga er voor! Doe je best! Echte vrienden steunen je met je sport en uitgaan is ook gezellig op een terrasje zitten op zaterdag avond en dan cola drinken hoor...
Met citaat reageren
Oud 18-07-2012, 15:29
SSD-swag
SSD-swag is offline
Liefdesvraag, juist dat wat je zegt.. Alles is prestatiegericht.
En ik sla ook liever een paar traininkjes over.
Dus eigenlijk ook deels met tegenzin.
Hoe wil ik het dan leuk houden, want uiteindelijk wil je wel de top bereiken.
Alleen het is een lange weg.

Btw, bedank voor je reactie.
Met citaat reageren
Oud 28-07-2012, 20:15
Ikhelpjegraag
Ikhelpjegraag is offline
Ik weet precies wat je bedoelt. Zelf zat ik in dezelfde situatie, en heb besloten te stoppen. Ik trainde nooit en toch stond ik elke wedstrijd weer op nummer tien opgesteld. Ik trainde niet omdat ik er nooit zin in had en op een gegeven moment begon ik ook wedstrijden af te zeggen. Nu een tijdje verder weet ik eindelijk waar het aan lag. Ik werd er gewoon dood ziek van mijn eigen drang om te presteren. Ik weet niet of je met hetzelfde probleem zit, als dit het geval is wil ik je graag helpen, maar als het iets anders is weet ik niet of ik wat voor je kan doen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:40.