Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-07-2001, 19:10
Verwijderd
hoi hoi hoi beste mensen ik heb een vraag aan jullie..... ik heb een film gekocht van dragonball (cd) (pc ) van de eerste aflevering van goku maar nu zit ik met een probleem... ik heb hem in de winkel gekocht ( hij was gebrand dus illie... ) maar hij is in't japans ( wel engels ondertiteld) maar ik snap er geen bal van wat die spleetogen zeggen... ( soory voor die woord ) Maar ik weet niet waar ik hem kan halen/kopen in het engels ( want das veel mooier ) dan weet je tenminste wat ze zeggen... in plaats van:
hajakujahwoo: snappie??? dus mijn vraag was: weten jullie waar ik afleveringen kan kopen/halen??? ( wel in't engels PLEASE )
alvast bedankt...

greetz... the undertaker
Advertentie
Oud 06-07-2001, 19:23
TheEagle
TheEagle is offline
Bij Bart Smit en Intertoys kun je goedkope DBZ video's LET OP! ze zijn wel anders gesubbed dan op TV (CN). (nog wel Engelse stemmen maar wel hele slechte)

Overigens zuigen die stemmen van 300 kanten dus kun je beter kijken of je DBZ video's ergens online kunt kopen (zoals www.dbzstore.com) of probeer ze ergens te downloaden.


[Dit bericht is aangepast door TheEagle (06-07-2001).]
__________________
You must have commited great sins. For if you had not, god would not have sent a punishment like me - Genghis Khan X
Oud 06-07-2001, 19:38
Verwijderd
ja maar das ook het probleem ten 1e thx voor die site maar... das weer veel te duur
( $ dollar koers snappie? ) en ten 2e weet jij waar ik ze kan downloaden?
Oud 06-07-2001, 19:56
Sephiroth
Avatar van Sephiroth
Sephiroth is offline
dbz movies

-----> Films & TV

[Dit bericht is aangepast door Sephiroth (06-07-2001).]
__________________
Stop the world! I want to get off.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:01.