Oud 25-11-2003, 20:36
Snakeboy
Avatar van Snakeboy
Snakeboy is offline
Ik weet eigenlijk niet of dit bij Psychologie of Mystiek hoort, maar voor mijn part allebei dus is het niet goed; verplaats het maar...

Ik geloofde vroeger in het paranormale, althans, toen ik 6 was heel erg, ik voelde dingen gewoon heel sterk aan en wist precies wat voor een situatie er was, hoewel dat dus erg gek was want ik had in die tijd enorm last van mijn Autisme en GTS,
Dat was in die tijd heel erg..

Wat later kwamen er wat andere bezigheden, en omdat ik zo jong was lette ik er niet zo op, maar ik heb het toen ook nooit meer gehad, en over nagedacht, toen ik 9 was begon ik me wel wat te bedenken, ik begon het toch te geloven, want waarom is er anders zoveel in de wereld, en zoveel mensen die erin geloven?? misschien ooit ergens uit ontstaan.. maar toch geloofde ik het toen wel, mijn oma beweerde dat ze bij een helderziende is geweest eerder, en gewoon voor de lol, en ze voorspelde dat haar oudste kleinzoon op jonge leeftijd wat verschijnzelen zou zien, en dat later in de pupertijd langzaam weer terug zou zien.

Sinds mijn 11e, 12e geloof ik daar niet meer in, ik dacht van goh, wat boeit mij dat dat is toch niet waar, want ik was er een keer op school; iedereen maakte me voor gek uit, ik dacht toen van: nou jah, er is niemand die het gelooft dus zal het wel een fabeltje van vroegah zijn geweest..

Maar nu, ik ben bijna 14, volgens Psychologen is er niks meer te merken van mijn Autisme, Dwangneurose en Gilles de la Tourette-Syndroom, (wat vroeger heel anders was, niemand kon kontact met me maken) maar steeds voel ik dingen aan, en ze gebeuren...
Ik vind dat eigenlijk helemaal geen leuk gevoel..
Want dan voel ik weer iets, en dan stress ik in mezelf hoe en wat enzo...
Dus ech nie handig, ik zou 't het liefs weg hebben,
Maar als ik er mee naar mijn moeder zou gaan dan zou ze weer denken dat mijn Autisme weer terugkomt.. dus ik ga maar naar 't forum, niet dat ik echt verwacht dat jullie een oplossing hebben maar wat jullie daarnou van vinden, klinkt natuurlijk hartstikke gestoord ofsow, snap ik ook wel, maar vind het zelf ook gek..
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-11-2003, 20:56
white witch
Avatar van white witch
white witch is offline
Je bent paranormaal begaafd. Waarschijnlijk juist door je autisme en GTS sta je open daarvoor. Er zijn een heleboel 'nieuwetijds-kinderen' geboren de laatste jaren. ('onze' generatie) Er zijn dus een heleboel meer die dat hebben. Misschien omdat je autisme hebt en GTS dat mensen het daaraan afdoen, maar hoort niet.

Als je het niet wil, echt niet wil, kan je je er ook voor afsluiten. Maar omdat je daar geen ervaring mee hebt lukt je dat niet alleen. Ik zou in je omgeving zoeken naar iemand die er verstand van heeft. Iemand met reiki, een magnetiseur of iemand die verstand heeft van paranormale zaken. Misschien moet je een keer naar een paranormale bijeenkomst gaan. Daar zijn meer mensen met deze gave, die kunnen je wel helpen. Ga echt niet zelf knoeien, daarmee trek je juist de 'lagere' sferen/entiteiten aan en dan wordt het alleen maar erger. (en zie je ook erge dingen die niet uitkomen, maar je wel bangmaken)

Het is voor mij heel normaal, ik ben ermee opgevoed. Dus als iemand commentaar heeft en het zweverig vindt, ga je gang. Je raakt mij er niet mee. Ik geloof erin en niemand die mij van de wijs brengt
Met citaat reageren
Oud 26-11-2003, 12:28
Eend
Avatar van Eend
Eend is offline
Ik heb hier ook last van. Niet zoals jij het hebt, maar ik heb het rond mn 15e/16e heel erg gehad. Ik zag bepaalde energie en ik kon ook als je twee kamers had met veel mensen zeggen welke veel gezelliger was, terwijl van 'buitenaf' dat niet te zien was. Dat was puur mijn gevoel.
Ik weet wel van vroeger dat ik nooit alleen de zolder op ging bij mijn opa en oma. Daar hing een hele slechte sfeer en dat was écht géén kinderangst oid. Die energie werd nog erger in de kast waar een gordijn voor hing. Dat was echt eng, dus ik ging nooit alleen de zolder op.
Op mijn 15e heb ik een meisje in mijn kamer horen lopen en meezingen met de muziek, die ik aan had staan, maar hoe dichterbij ze bij mij kwam, hoe enger haar gezong klonk. En nee, in die tijd hield ik me er totaal niet mee bezig of ik spoken kon zien oid.
Een paar maanden later was ik dit alweer vergeten en wilde ik gaan slapen, maar ik MOEST me van mezelf nog 1 keertje omdraaien, toen keek ik recht in de ogen van een jongen van een jaar of 16. Hij keek heel triest en ipv hem te vragen wat er was heb ik alles keihard bij elkaar geschreeuwd, waar ik nog steeds spijt van heb. Soms probeer ik nog wel eens contact te leggen op mijn eigen manier, maar het werkt niet echt.

Ik had op mn 16e een tekenlerares en die was ook paranormaal begaafd. Zij legde vaak contact met levensgidsen van iemand. Dat heeft ze bij mij ook regelmatig gedaan en ik heb mijn eigen levends gids nu getekend aan de muur hangen. Het is we apart, want als ze tekend, is het niet haar manier van tekenen maar van iemand anders.
Ook vertelde ik haar toen van een bepaalde negatieve sfeer in mijn kamer. Ze heeft toen nog een tekening voor me gemaakt, die alle negatieve sferen weghield en reinigde.

Toen ik in de kliniek zat had ik alleen die reinigende gids meegenomen naar mijn kamer daar. Als ik dan echt heeeeel erg kwaad werd dan ging ik naar mijn kamer en dan probeerde ik contact te leggen met die gids en dan voelde ik altijd opeens een positieve energie in mijn lichaam waar ik heel vrolijk van werd of die mijn negatieve energie uit mijn lijf haalde als ik het even niet meer zag zitten.

Een soort steun vanuit mijn levendsgidsen. Ik heb ook nog steeds periodes, dat ik me er niet te diep in wil verdiepen, omdat ik niet weet of dit misschien psychose beelden zijn geweest of dat ze écht gebeurd zijn. Als het nmlk korte psychoses zijn geweest dan moet ik er niet te dicht bij gaan komen, want dan ben ik er gewoon TE gevoelig voor.

Ook zie ik nog wel altijd energie bij onderwerpen en mensen. Ook als ik me een beetje op bomen concentreer zie ik er energie ballen in. Is wel apart

Maar ik maak me er niet te druk om, omdat ik er niet echt sterk genoeg voor ben op dit moment. Moet eerst mezelf stabiel krijgen, daarna verder kijken
__________________
Take my future, past, it's fine, but now is mine
Met citaat reageren
Oud 26-11-2003, 15:29
Silver rain
Avatar van Silver rain
Silver rain is offline
Ik ben jarenlang erg sceptisch geweest maar zo rond 11-12 begon ik er over na te denken waarom veel mensen zeiden dat paranormale dingen bestaan en er echt in geloofden. Dus ben ik me erin gaan verdiepen en nu geloof ik er in.
Heel m'n leven was ik bang om alleen naar boven te gaan omdat ik dan een eng gevoel kreeg dat ik niet kan beschrijven. Nu nog steeds. Soms had ik dat gevoel in mijn kamer heel sterk. Ik wist niet wat het was maar was er bang voor. Soms hoorde ik ook wel eens iets, voetstappen en gekraak van de kist naast m'n bed maar m'n zus hoorde het niet waardoor ik dacht dat ik gek was. Ik zie niks bijzonders en daar ben ik wel blij om want ik ben nogal bang ingesteld in dat soort dingen.
Als je niks met al die dingen te maken wilt hebben dan kan je zoals al is gezegd hulp zoeken bij een paragnost ofzo die je helpt afsluiten.
__________________
Bescherm de dieren tegen de beesten | Bundel die krachten als positief verenigen. Koppel gedachten in plaats van die te stenigen | DK |
Met citaat reageren
Oud 27-11-2003, 20:12
lennuzz
Avatar van lennuzz
lennuzz is offline
Citaat:
Eend schreef op 26-11-2003 @ 12:28:
Ik heb hier ook last van. Niet zoals jij het hebt, maar ik heb het rond mn 15e/16e heel erg gehad. Ik zag bepaalde energie en ik kon ook als je twee kamers had met veel mensen zeggen welke veel gezelliger was, terwijl van 'buitenaf' dat niet te zien was. Dat was puur mijn gevoel.
Ik weet wel van vroeger dat ik nooit alleen de zolder op ging bij mijn opa en oma. Daar hing een hele slechte sfeer en dat was écht géén kinderangst oid. Die energie werd nog erger in de kast waar een gordijn voor hing. Dat was echt eng, dus ik ging nooit alleen de zolder op.
is dat niet normaal? ik heb dat ook, maar dat heeft toch iedereen?
__________________
Talk that kinky shit up in my ear, buy me pink pretty underwear!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Muziek [MP3-Album] Biam Lugler - Days Are Weird Things
Hi, I'm Nora
31 03-06-2005 00:17
Muziek Luister nu!
Verwijderd
256 09-01-2004 11:22
Muziek Welke muziek heb jij?
AXE
66 18-07-2003 16:08
Muziek ff mijn playlist
Japio
3 24-02-2003 18:13
Lifestyle 'Funny/WEIRD' Fashion
Fornarina
85 09-02-2003 12:00
Software & Hardware heeel weird prob (format? hotmail, etc.)
clubje
6 02-10-2001 13:09


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:55.