Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-06-2007, 20:41
mathfreak
Avatar van mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
Poggy schreef op 10-06-2007 @ 20:01 :
Je reply hoef je niet meteen te verwijderen hoor, dat is al de 2e keer, en het blijft wel zo overzichtelijk als je hem gewoon laat staan.
En naar mijn mening heeft ze mijn hulp totaal niet nodig om afgeschilderd te worden als een breezersletje, dat lukt haar in haar eentje ook prima. Hoe noem jij meisjes van 14/15 die in ruil voor goederen seks met jongens hebben dan?
Ik zou ze waarschijnlijk onverstandige meisjes noemen, maar in ieder geval geen breezersletjes.
*en nee, je hoeft niet bang te zijn dat ik dit weghaal, jij en ik weten in ieder geval hoe we beiden tegen de zaak aankijken*
__________________
"Mathematics is a gigantic intellectual construction, very difficult, if not impossible, to view in its entirety." Armand Borel
Met citaat reageren
Oud 10-06-2007, 21:23
Magican
Avatar van Magican
Magican is offline
Citaat:
Louis Armstrong schreef op 10-06-2007 @ 19:53 :
inderdaad, nu is Mo-tje 15, en denkt ze alles te kunnen overzien.

straks als ze ouder is, en zelf misschien een net zo sletterige dochter heeft, trekt ze zich de haren uit de kop van spijt....
Misschien volgend jaar al
__________________
I did it for teh lulz
Met citaat reageren
Oud 11-06-2007, 14:02
Princss
Avatar van Princss
Princss is offline
laat ze mara hun leven verpesten ofzo.
misschien worden ze een keertje zwanger ..
dan is hun leven echt verkloot maaja, niet dom doen dan
__________________
i like the way you make me smile
Met citaat reageren
Oud 11-06-2007, 18:28
Mo-tje
Mo-tje is offline
Citaat:
MisterCrawford schreef op 10-06-2007 @ 00:06 :
Ook al zit je op het vwo, dat wil nog niet zeggen dan je superslim bent ;-)
klot, maar dat breezersletjes alleen op het vmbo zittten is naturlijk ook flauwekul
__________________
Er leiden meer wegen naar Rome, er is er maar 1 de juiste
Met citaat reageren
Oud 11-06-2007, 18:30
Mo-tje
Mo-tje is offline
Citaat:
Princss schreef op 11-06-2007 @ 15:02 :
laat ze mara hun leven verpesten ofzo.
misschien worden ze een keertje zwanger ..
dan is hun leven echt verkloot maaja, niet dom doen dan
ooit gehoord van voorbehoedsmiddelen?
__________________
Er leiden meer wegen naar Rome, er is er maar 1 de juiste
Met citaat reageren
Oud 11-06-2007, 19:05
Verwijderd
Citaat:
Mo-tje schreef op 11-06-2007 @ 19:28 :
klot, maar dat breezersletjes alleen op het vmbo zittten is naturlijk ook flauwekul
klopt, jij bent er het lichtend voorbeeld van...

wees er maar trots op
Met citaat reageren
Oud 11-06-2007, 20:12
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Citaat:
Mo-tje schreef op 09-06-2007 @ 17:17 :
dat kan een meisje van 14 toch het beste zelf inschatten, niet iedereen is hetzelfde als jij
Jaha de grap is dat ik ook dacht dat ik heel goed zelf kon inschatten dat ik al volwassen was toen ik veertien was. Maar dat was ik dus níet. Ik ben ook veertien geweest, en dat is ook nog maar een paar jaar geleden. Het staat nog vers in mijn geheugen gegrift, alright?
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Met citaat reageren
Oud 11-06-2007, 21:01
Verwijderd
Citaat:
Mo-tje schreef op 11-06-2007 @ 19:28 :
klot, maar dat breezersletjes alleen op het vmbo zittten is naturlijk ook flauwekul
Gelukkig zegt niemand dat dan ook
Waarom wil je zo graag dat etiket op jezelf plakken trouwens?
Met citaat reageren
Oud 11-06-2007, 21:41
Verwijderd
Tis geen titel om trots op te zijn, inderdaad.
Met citaat reageren
Oud 12-06-2007, 00:45
TheCreator
Avatar van TheCreator
TheCreator is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 11-04-2007 @ 09:48 :
Een betere vraag is: als je niet wil dat dit een normale manier van omgaan gaat worden, welke zinvolle maatregelen kun je dan nemen? Ik heb er nog geen gezien in dit topic.
Nee maar zie je wel?
Als je als westerling wat dingen uit de Koran hoort die etisch niet door de beugel kunnen op het eerste gehoor. Dan denk je:
Neee dat kanniet! Weg ermee! Verbannen! Want dat kan toch niet !!!!????

Maar als je zelf het klokje hebt rondgelopen. En zelf van dichtbij hebt gezien dat als je vrouwen alle vrijheid geeft, zij de wereld op hun kop zetten. Zijn die maatregelen die zij hebben bedacht daar in het midden oosten zo gek nog niet. Ze hebben er vast wel over nagedacht.. oude wijsheid weerleg je niet zomaar.....

nee ik ga slapen
Met citaat reageren
Oud 12-06-2007, 07:05
Verwijderd
Citaat:
TheCreator schreef op 12-06-2007 @ 01:45 :
Nee maar zie je wel?
Als je als westerling wat dingen uit de Koran hoort die etisch niet door de beugel kunnen op het eerste gehoor. Dan denk je:
Neee dat kanniet! Weg ermee! Verbannen! Want dat kan toch niet !!!!????

Maar als je zelf het klokje hebt rondgelopen. En zelf van dichtbij hebt gezien dat als je vrouwen alle vrijheid geeft, zij de wereld op hun kop zetten. Zijn die maatregelen die zij hebben bedacht daar in het midden oosten zo gek nog niet. Ze hebben er vast wel over nagedacht.. oude wijsheid weerleg je niet zomaar.....

nee ik ga slapen
holy crap
Met citaat reageren
Oud 12-06-2007, 07:09
Verwijderd
Citaat:
Mo-tje schreef op 09-06-2007 @ 17:17 :
dat kan een meisje van 14 toch het beste zelf inschatten, niet iedereen is hetzelfde als jij
Ik ken geen enkel meisje van 14 dat níet vindt dat ze veel volwassener is dan alle andere meisjes van 14.
Met citaat reageren
Oud 12-06-2007, 07:14
Verwijderd
Citaat:
Sarah schreef op 12-06-2007 @ 08:09 :
Ik ken geen enkel meisje van 14 dat níet vindt dat ze veel volwassener is dan alle andere meisjes van 14.
Dubbele ontkenningen zijn lastig te lezen en gewoon onduidelijk, zeg dan : ieder meisje van 14 dat ik ken vind zichzelf veel volwassener dan andere meisjes van 14.

en volgens mij is ontopic wel zo'n beetje alles gezegd of heeft iemand opeens een briljant idee?
Met citaat reageren
Oud 12-06-2007, 09:46
Nienna*
Avatar van Nienna*
Nienna* is offline
Citaat:
Ertur schreef op 12-06-2007 @ 08:14 :
Dubbele ontkenningen zijn lastig te lezen en gewoon onduidelijk, zeg dan : ieder meisje van 14 dat ik ken vind zichzelf veel volwassener dan andere meisjes van 14.
Deze dubbele ontkenning versterkt juist wat ze zegt, dus heeft wel degelijk een functie.
Met citaat reageren
Oud 12-06-2007, 10:51
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
TheCreator schreef op 12-06-2007 @ 01:45 :
Maar als je zelf het klokje hebt rondgelopen. En zelf van dichtbij hebt gezien dat als je vrouwen alle vrijheid geeft, zij de wereld op hun kop zetten. Zijn die maatregelen die zij hebben bedacht daar in het midden oosten zo gek nog niet. Ze hebben er vast wel over nagedacht.. oude wijsheid weerleg je niet zomaar.....
Dat je 'oude wijsheid' in verband brengt met de sociale wetgeving en gebruiken in het Midden-Oosten is een brute verkrachting van het woord wijsheid.
Citaat:
Sarah schreef op 12-06-2007 @ 08:09 :
Ik ken geen enkel meisje van 14 dat níet vindt dat ze veel volwassener is dan alle andere meisjes van 14.
Yep, en dat is hem dan ook precies waar de schoen wringt.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 12-06-2007, 15:55
Verwijderd
Citaat:
Roosje schreef op 11-06-2007 @ 21:12 :
Jaha de grap is dat ik ook dacht dat ik heel goed zelf kon inschatten dat ik al volwassen was toen ik veertien was. Maar dat was ik dus níet. Ik ben ook veertien geweest, en dat is ook nog maar een paar jaar geleden. Het staat nog vers in mijn geheugen gegrift, alright?
en nu met je 17 lentes ben je dat zeker wel, doe normaal zeg. het meiske is net iets jonger dan dat jij bent.
Met citaat reageren
Oud 12-06-2007, 16:24
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Citaat:
moya. schreef op 12-06-2007 @ 16:55 :
en nu met je 17 lentes ben je dat zeker wel, doe normaal zeg. het meiske is net iets jonger dan dat jij bent.
Hee nee, tuurlijk niet, ik bedoel alleen maar dat er maar vrij weinig meisjes op hun veertiende wel volwassen zijn. Ik zeg niet dat dat beter is als je zestien bent.
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.

Laatst gewijzigd op 12-06-2007 om 16:29.
Met citaat reageren
Oud 12-06-2007, 16:35
Verwijderd
Citaat:
Nienna* schreef op 12-06-2007 @ 10:46 :
Deze dubbele ontkenning versterkt juist wat ze zegt, dus heeft wel degelijk een functie.
Ik zeg nergens dat ze geen functie heeft, enkel dat het onduidelijk is.
Met citaat reageren
Oud 12-06-2007, 19:54
Verwijderd
Citaat:
TheCreator schreef op 12-06-2007 @ 01:45 :
Maar als je zelf het klokje hebt rondgelopen. En zelf van dichtbij hebt gezien dat als je vrouwen alle vrijheid geeft, zij de wereld op hun kop zetten. Zijn die maatregelen die zij hebben bedacht daar in het midden oosten zo gek nog niet. Ze hebben er vast wel over nagedacht.. oude wijsheid weerleg je niet zomaar.....
Met citaat reageren
Oud 12-06-2007, 19:55
Changshan
Avatar van Changshan
Changshan is offline
Herken de ironie.
__________________
"DAS WAR EIN BEFEHL!"
Met citaat reageren
Oud 13-06-2007, 09:26
Mo-tje
Mo-tje is offline
Citaat:
Poggy schreef op 11-06-2007 @ 22:01 :
Gelukkig zegt niemand dat dan ook
Waarom wil je zo graag dat etiket op jezelf plakken trouwens?
dat wil ik niet graag, ik vroeg me in het begin af of ik onder dat etiket hoor
__________________
Er leiden meer wegen naar Rome, er is er maar 1 de juiste
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Legendarische quotes van forumers.
Missy
110 09-07-2009 23:03


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:33.