Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-06-2007, 19:22
Verwijderd
Stel dat je 'bootycaller' of hoe dat ook genoemd wordt een vriend of vriendin heeft. Vind je dat dan zwaar immoreel, of boeit het je geen fuck. Je hebt gewoon leuke sex samen en het maakt je niet uit of diegene bezet is? Of zou je zoiets nooit doen?
Met citaat reageren
Oud 15-06-2007, 19:27
Verwijderd
Niet mijn verantwoordelijkheid, maar de zijne.
Met citaat reageren
Oud 15-06-2007, 19:43
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Ik heb een keer een paar weken na de seks ontdekt dat die jongen die ook in de kamer lag het vriendje van dat meisje was. Maar hij vond het allemaal wel okee ofzo. Ik begroet hem nog steeds vriendelijk als ik hem tegenkom.

Als het vriendje het niet okee zou vinden, zou ik er wel problemen mee hebben, tenzij het vriendje een eikel is.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 15-06-2007, 20:08
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
Poggy schreef op 15-06-2007 @ 20:27 :
Niet mijn verantwoordelijkheid, maar de hare/zijne.
Behalve als het een vriend(in) van me is, dan spelen andere factoren weer mee.
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Met citaat reageren
Oud 15-06-2007, 20:16
Nienna*
Avatar van Nienna*
Nienna* is offline
Ik zou het niet kunnen, ik blokkeer op de één of andere manier. Ik heb al eens meegemaakt dat iemand me probeerde te zoenen terwijl hij een vriendin had. Ik kende dat meisje niet eens, ze wonen beide ver weg, maar ik blokkeerde, ik kón het gewoon niet. En nog steeds niet. Ik wil het eigenlijk ook niet. Het is dan wel zijn fout, maar ik vind dat ik net zo goed fout ben op zo'n moment.
Met citaat reageren
Oud 15-06-2007, 20:20
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
In geval van swinging, of een andere vorm van seks met toestemming van, heb ik geen ethische bezwaren. Ik zou het waarschijnlijk nog niet doen aangezien seks voor mij onderdeel is van een relatie (met míj welteverstaan), maar ik vind het verder niet fout ofzo.

Zonder toestemming zou ik er zeker niet aan beginnen. Daarmee kwets je iemand, en alleen maar om je geilheid. Daar werk ik simpelweg niet aan mee.
__________________
I like my new bunny suit
Met citaat reageren
Oud 15-06-2007, 20:25
Verwijderd
Citaat:
'I'he Prophet schreef op 15-06-2007 @ 21:08 :
Behalve als het een vriend(in) van me is, dan spelen andere factoren weer mee.
Ja precies, dan is het weer not done.
Met citaat reageren
Oud 15-06-2007, 21:11
Verwijderd
Geen ethisch bezwaar, maar niet mijn ding.
Met citaat reageren
Oud 15-06-2007, 21:43
Changshan
Avatar van Changshan
Changshan is offline
Niet zonder consequenties.
__________________
"DAS WAR EIN BEFEHL!"
Met citaat reageren
Oud 15-06-2007, 21:47
Verwijderd
Ik zie niet waarom ik rekening zou moeten houden met zijn vriendin, als ik haar niet zou kennen tenminste. Dan wordt het een ander verhaal, maar dan alsnog zou ik haar even aan haar oor trekken dat ze haar kerel maar eens beter aan de lijn moet leggen voor het te laat is.
Met citaat reageren
Oud 15-06-2007, 22:45
Verwijderd
ja dat vind ik immoreel.
Ik vind het bovendien ook ontzettend ranzig, om maar met iedereen het bed in te duiken.
Ik heb dat wel vaak gedaan in het verleden, ik deed het maar vond het eigenlijk helemaal niks.
Het zegt nogal iets over je als dat je niks boeit.
Ik dacht altijd dat sex no big deal was, maar bij nader inzien (niet dat ik nu ervaring heb met 'normale' seks/relaties, maar toch.) kom ik daar toch van terug. Omdat het gewoon te intiem is.
Soms had ik 2 mannen snel achter elkaar, dan moest ik soms echt even nadenken wie ik ook al weer voor me had

Mijn laatste 'relatie' was er ook zo één als die in jouw voorbeeld.
Hij had een vriendin in een ander land, en wij waren eventjes verliefd.
toen kwam die vriendin en zag ik hem bijna niet meer kort gezegd.
Dat deed me echt veel pijn ook al wist ik het van te voren.
we hadden echt veel gedeeld en dat was ineens weg.
Met citaat reageren
Oud 15-06-2007, 23:47
Mephisto
Avatar van Mephisto
Mephisto is offline
Citaat:
Naojan schreef op 15-06-2007 @ 23:45 :
ja dat vind ik immoreel.
Ah, nou weet ik wat er ontbreekt aan mij.
__________________
Nothing says "I love you" like fisting.
Een gat is een gat en mijn lul heeft geen ogen.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2007, 00:22
Verwijderd
jij zou er dus geen moeite mee hebben?
Met citaat reageren
Oud 16-06-2007, 00:34
Mephisto
Avatar van Mephisto
Mephisto is offline
Citaat:
white rabbit schreef op 16-06-2007 @ 01:22 :
jij zou er dus geen moeite mee hebben?
Ik heb nergens moeite mee, behalve met grote harde fallusvormige objecten in mijn anus.
__________________
Nothing says "I love you" like fisting.
Een gat is een gat en mijn lul heeft geen ogen.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2007, 09:20
Verwijderd
Ik vind rationeel dat dat zíjn verantwoordelijkheid is, maar ik zou me er toch schuldig bij voelen en het dus niet doen (even aangenomen dat ik dan uberhaupt al een bootycaller zou hebben).
Met citaat reageren
Oud 16-06-2007, 13:26
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Ik ben niet zo van de seks om de seks en een relatie met zo'n type zie ik ook niet zo zitten
Mocht het me nou wel gewoon om de seks gaan:
ik zou me er niet prettig bij voelen te weten dat ie z'n vriendin bedriegt. Wel vind ik dat mij niks verweten kan worden dan, het is zijn verantwoordelijkheid. Dat geldt inderdaad niet als het een vriendin van me is, maar dat lijkt me logisch.


edit: verdorie, Sarah heeft weer eens precies opgeschreven wat ik dacht en ik lees dat altijd pas later
__________________
Tsja
Met citaat reageren
Oud 16-06-2007, 14:08
Mariekje*
Mariekje* is offline
Ik ben van mening dat mij in die situatie niets verweten kan worden, maar ik ben wel het leuke type dat complete relaties op het spel zet. Zodra ik mij met dergelijke jongens in laat, vind ik dat zowel hij als ik de verantwoordelijkheid dragen: Als hij zijn verantwoordelijkheid niet neemt om het te vertellen aan zijn vriendin, dan zal ik dat hoogstpersoonlijk zelf doen. Maargoed het is niet mijn ding om aan jongens te komen die bezet zijn, dat is imo enkel weggelegd voor goedkope sletjes, die graag (in vrijwel alle gevallen) het tweederangs neukpopje uit willen hangen.
__________________
<3 Everyday I love you more....
Met citaat reageren
Oud 16-06-2007, 14:30
Muchacha
Avatar van Muchacha
Muchacha is offline
Ik zou me schuldig voelen tov zijn vriendin en ik zou jaloers zijn omdat ik hem moet delen (ook al is het maar voor de seks, ik leg er altijd wel gevoel in)
__________________
La vida es como la espuma, por eso hay que darse como el mar...
Met citaat reageren
Oud 16-06-2007, 14:41
Sushii
Avatar van Sushii
Sushii is offline
Citaat:
Muchacha schreef op 16-06-2007 @ 15:30 :
Ik zou me schuldig voelen tov zijn vriendin en ik zou jaloers zijn omdat ik hem moet delen (ook al is het maar voor de seks, ik leg er altijd wel gevoel in)

ja jaloezie is het grootste probleem... morele bezwaren tellen daarna mee..

Maargoed, ik moet niks zeggen heb mezelf er te vaak schuldig aan gemaakt wel mee gestopt overigens
__________________
Sushii is better than chocolate
Met citaat reageren
Oud 16-06-2007, 23:13
Snitzel
Avatar van Snitzel
Snitzel is offline
Citaat:
Poggy schreef op 15-06-2007 @ 20:27 :
Niet mijn verantwoordelijkheid, maar de zijne.
Wat zij zegt.
Met citaat reageren
Oud 17-06-2007, 08:01
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Als ik weet dat zij een vriend heeft, zou ik het niet doen, zo lang ik dat niet weet gaat dat lastig
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 17-06-2007, 11:38
dallie
Avatar van dallie
dallie is offline
Niet mijn ding
__________________
The bad news is we don’t have any control. The good news is you can't make any mistakes
Met citaat reageren
Oud 17-06-2007, 12:04
Verwijderd
Doorgaans bal ik dat soort chicks niet.
Met citaat reageren
Oud 17-06-2007, 12:25
Faerie
Avatar van Faerie
Faerie is offline
Citaat:
Muchacha schreef op 16-06-2007 @ 15:30 :
Ik zou me schuldig voelen tov zijn vriendin en ik zou jaloers zijn omdat ik hem moet delen (ook al is het maar voor de seks, ik leg er altijd wel gevoel in)
Met citaat reageren
Oud 17-06-2007, 16:57
Verwijderd
Tsja, mooi topic. Ik ken in mijn geval de 'vriendin van', al is het niet heel goed. Ik voel me dan ook vaak heel schuldig, vooral als ik weer eens gezellig met haar gepraat heb. Rationeel gezien weet ik dat het zijn verantwoordelijkheid is om het niet te doen, maar ik vind dat ik zelf ook een deel schuld heb. Toch blijft het doorgaan. Volgens mij heeft ie zelfs al geaccepteerd dat ie vreemdgaat met mij. Ik weet wel dat ik nooit degene zal zijn die het haar zal vertellen, maar op deze manier zal het nooit uitkomen. En ik weet niet wat ik daar nou van moet denken.

@ HvJ: heerlijk moralistisch om te zeggen dat je het haar zal vertellen, maar als je de 'vriendin van' kent of andere dingen het allemaal ingewikkeld maken, dan is dat soms geen optie.
Met citaat reageren
Oud 17-06-2007, 17:05
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
ik vind het zijn verantwoordelijkheid. maakt voor mij wel duidelijk dat de vreemdgaande heer in kwestie nooit mijn vriendje zal worden, maar als ik het meisje niet ken of zie zal ik me er niet naar om maken.

heb wel een keer m'n twijfels gehad over een jongen. die was eerst mijn vaste scharrel, toen kreeg ik een vriendje en heb ik het afgekapt. kort daarna krijg hij een vriendin, ging dat van mij weer uit, en spraken we gewoon normaal af (zonder bijbedoelingen van mijn kant). maar toen ging hij me zoenen en vroeg ik dus "had jij niet een vriendin?". volgens hem was het toen net uit, maar ik weet eigenlijk niet of ik dat geloof. verder is me nog nooit iets dat in die richting komt overkomen. Ofwel: als ik het weet en hij doet een vreemdga-actie dan vraag ik het hem wel, maar als het hem geen reet uitmaakt, tja dan mij ook niet.
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 17-06-2007, 18:57
XQseMe2
Avatar van XQseMe2
XQseMe2 is offline
Als ik erachter zou komen, zou ik het afkappen.
Ik weet hoe het voelt om belazerd te worden en ik zou niet die partij willen zijn die daaraan meehelpt. Verder zou ik hem erop wijzen dat hij moet stoppen met zn praktijken of anders met zn vriendin.
En als hij zn vriendin niet op de hoogte zou stellen van alles, zou ik per ongeluk iets laten slippen zodat zn vriendin er alsnog achter komt? *angelface* Nee ik weet niet of ik dat zou doen...maar ik zou wel zelf stoppen met die knul (lees boven)
__________________
Alles is irrelevant. Het is maar net hoeveel waarde je er zelf aan hecht.
Met citaat reageren
Oud 17-06-2007, 19:10
Mariekje*
Mariekje* is offline
Citaat:
Skyblue schreef op 17-06-2007 @ 17:57 :
Tsja, mooi topic. Ik ken in mijn geval de 'vriendin van', al is het niet heel goed. Ik voel me dan ook vaak heel schuldig, vooral als ik weer eens gezellig met haar gepraat heb. Rationeel gezien weet ik dat het zijn verantwoordelijkheid is om het niet te doen, maar ik vind dat ik zelf ook een deel schuld heb. Toch blijft het doorgaan. Volgens mij heeft ie zelfs al geaccepteerd dat ie vreemdgaat met mij. Ik weet wel dat ik nooit degene zal zijn die het haar zal vertellen, maar op deze manier zal het nooit uitkomen. En ik weet niet wat ik daar nou van moet denken.

@ HvJ: heerlijk moralistisch om te zeggen dat je het haar zal vertellen, maar als je de 'vriendin van' kent of andere dingen het allemaal ingewikkeld maken, dan is dat soms geen optie.
Dan ben je gewoon een lafbek. Als ik de persoon zou zijn die hem/haar helpt zijn vriend(in) te belazeren, dan mag ik ook de persoon zijn die een groot deel van de klappen vangt. De verantwoordelijkheid leggen bij de 'vreemdganger' is voor mijn gevoel een excuus zoeken voor je eigen verfuckte gedrag, tekortkomingen en zwakheid. Kwestie van een grens trekken, en zeggen dat het moet stoppen.

Zelf heb ik me vaak genoeg in een ingewikkelde situatie bevonden, waarin enkel de persoon kende die werd bedrogen, danwel de vreemdganger, danwel allebei. Zelf heb ik gelukkig de netheid meegekregen om van bezette mensen af te blijven, en voor iedere andere luljannes die denkt dat ik mijn mond wel houd zal ik ALTIJD zorgen dat het alsnog bij de juiste partijen terechtkomt. Het spelen van hints daarin is dan ook erg leuk, en tot nu altijd erg efficiënt.
__________________
<3 Everyday I love you more....
Met citaat reageren
Oud 17-06-2007, 20:21
reno
reno is offline
Citaat:
HvJ schreef op 17-06-2007 @ 20:10 :
Dan ben je gewoon een lafbek. Als ik de persoon zou zijn die hem/haar helpt zijn vriend(in) te belazeren, dan mag ik ook de persoon zijn die een groot deel van de klappen vangt. De verantwoordelijkheid leggen bij de 'vreemdganger' is voor mijn gevoel een excuus zoeken voor je eigen verfuckte gedrag, tekortkomingen en zwakheid. Kwestie van een grens trekken, en zeggen dat het moet stoppen.

Zelf heb ik me vaak genoeg in een ingewikkelde situatie bevonden, waarin enkel de persoon kende die werd bedrogen, danwel de vreemdganger, danwel allebei. Zelf heb ik gelukkig de netheid meegekregen om van bezette mensen af te blijven, en voor iedere andere luljannes die denkt dat ik mijn mond wel houd zal ik ALTIJD zorgen dat het alsnog bij de juiste partijen terechtkomt. Het spelen van hints daarin is dan ook erg leuk, en tot nu altijd erg efficiënt.
Ben jij er zo een :braakje:
__________________
"Give us the child for 8 years and it will be a Bolshevik forever."
Met citaat reageren
Oud 17-06-2007, 22:47
Optima
Avatar van Optima
Optima is offline
ik had een bootycaller met een vriendin. Ik wist echter ook dat als ik niet met hem vreemdging hij wel naar een ander zou gaan en hij had haar al talloze malen bedrogen, het was dus mijn probleem niet ( want het was al veel ouder dan mijn aanwezigheid).

Maar.....na ongeveer 5 maanden iedere week seks werd ik verliefd op hem en ja, dan ga je je wel afvragen WAT hij nog bij haar doet en wat hij met jou doet gevoelens etc etc etc ellende..


NU zijn we al meer dan 1.5 jaar gelukkig een stelletje, met up's en downs, maar we zijn allebei zoveel veranderd dat het verleden er niet meer toe doet

over zijn vriendin heb ik me echter nooit druk gemaakt. Wel over het feit dat hij haar zo zonder respect kon behandelen, maar dat was meer uit een egoistisch oogpunt dan uit medelijden.
__________________
When I eventually met Mr Right I had no idea that his first name was Always..
Met citaat reageren
Oud 17-06-2007, 22:52
XQseMe2
Avatar van XQseMe2
XQseMe2 is offline
Citaat:
Optima schreef op 17-06-2007 @ 23:47 :
ik had een bootycaller met een vriendin. Ik wist echter ook dat als ik niet met hem vreemdging hij wel naar een ander zou gaan en hij had haar al talloze malen bedrogen, het was dus mijn probleem niet ( want het was al veel ouder dan mijn aanwezigheid).

Maar.....na ongeveer 5 maanden iedere week seks werd ik verliefd op hem en ja, dan ga je je wel afvragen WAT hij nog bij haar doet en wat hij met jou doet gevoelens etc etc etc ellende..


NU zijn we al meer dan 1.5 jaar gelukkig een stelletje, met up's en downs, maar we zijn allebei zoveel veranderd dat het verleden er niet meer toe doet

over zijn vriendin heb ik me echter nooit druk gemaakt. Wel over het feit dat hij haar zo zonder respect kon behandelen, maar dat was meer uit een egoistisch oogpunt dan uit medelijden.
Ben je nu dan niet bang dat hij hetzelfde gedrag gaat / kan gaan vertonen bij jou?
__________________
Alles is irrelevant. Het is maar net hoeveel waarde je er zelf aan hecht.
Met citaat reageren
Oud 17-06-2007, 23:04
Verwijderd
Citaat:
Optima schreef op 17-06-2007 @ 23:47 :
ik had een bootycaller met een vriendin. Ik wist echter ook dat als ik niet met hem vreemdging hij wel naar een ander zou gaan en hij had haar al talloze malen bedrogen, het was dus mijn probleem niet ( want het was al veel ouder dan mijn aanwezigheid).

Maar.....na ongeveer 5 maanden iedere week seks werd ik verliefd op hem en ja, dan ga je je wel afvragen WAT hij nog bij haar doet en wat hij met jou doet gevoelens etc etc etc ellende..


NU zijn we al meer dan 1.5 jaar gelukkig een stelletje, met up's en downs, maar we zijn allebei zoveel veranderd dat het verleden er niet meer toe doet

over zijn vriendin heb ik me echter nooit druk gemaakt. Wel over het feit dat hij haar zo zonder respect kon behandelen, maar dat was meer uit een egoistisch oogpunt dan uit medelijden.
Was jij niet diegene die zo zat te klagen over weinig seks de laatste tijd? Ik durf er wel duizend euro op te verwedden dat dat is omdat hij vreemdgaat.
Met citaat reageren
Oud 17-06-2007, 23:17
Mariekje*
Mariekje* is offline
Citaat:
reno schreef op 17-06-2007 @ 21:21 :
Ben jij er zo een :braakje:
God, van de betrokken partijen heb ik anders nog nooit een negatieve reactie ontvangen, hooguit van de vreemdganger die baalde er natuurlijk even flink van belemmerd te worden in zijn/haar zaakjes, logisch ook. Maar ik begrijp je reactie wel hoor

Gelukkig is het geven van een subtiele hint, iets anders dan de boel verklikken, maar meestal gewoon voldoende om iemand argus ogen te geven en nog eens in staat te stellen naar zijn/haar situatie te kijken. Zij zijn uiteindelijk zelf degene die moeten beslissen wat ze met de situatie doen, en vooral zelf de aangewezen persoon om te ontdekken wat hun partner daadwerkelijk voor geintjes uit haalt. Enkel bij lang aandringen wil ik nog wel eens met wat feiten op de proppen komen, en dat is dus iets heel anders.

Steek jij zelf liever je kop in het zand, en blijf je dromen over een wereld met je vriend(in) die niet bestaat? Of kom je uiteindelijk toch liever te weten wat voor een persoon je werkelijk voor je neus hebt? Om vervolgens ook nog eens te horen dat vrijwel iedereen op de hoogte was van de activiteiten van jouw vriend(in), maar niemand het gore lef had om het je te vertellen?
__________________
<3 Everyday I love you more....
Met citaat reageren
Oud 18-06-2007, 02:02
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Zolang het puur om de seks gaat dikke boeiend. Zijn probleem als z'n vriendin er ooit achter komt niet het mijne. Ik zou ervan uitgaan dat hij oud en wis genoeg is om zn eigen beslissingen te nemen. Wat niet wegneemt dat ik denk dat er dan in die relatie een hoop verkeerd zit en het heel sneu voor haar zou vinden ervanuit gaande dat ik haar niet persoonlijk ken.
Als ik haar wel zou kennen zou ik er niet aan beginnen al is het alleen omdat ik een verdomd slchte lieger ben en me in haar buurt geen houding zou weten te geven en ik vind dat hij dat soort dingen moet opbiechten niet dat ze drachter komt omdat ik zo'n ellendige lieger ben
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Met citaat reageren
Oud 18-06-2007, 04:26
Mo-tje
Mo-tje is offline
Citaat:
HvJ schreef op 16-06-2007 @ 15:08 :
Ik ben van mening dat mij in die situatie niets verweten kan worden, maar ik ben wel het leuke type dat complete relaties op het spel zet. Zodra ik mij met dergelijke jongens in laat, vind ik dat zowel hij als ik de verantwoordelijkheid dragen: Als hij zijn verantwoordelijkheid niet neemt om het te vertellen aan zijn vriendin, dan zal ik dat hoogstpersoonlijk zelf doen. Maargoed het is niet mijn ding om aan jongens te komen die bezet zijn, dat is imo enkel weggelegd voor goedkope sletjes, die graag (in vrijwel alle gevallen) het tweederangs neukpopje uit willen hangen.
Erg voorbarige conclusie
Mij is het ook gebeurd, hoorde pas later dat hij een vriendin had. Blijft ZIJN probleem, ik ben niet vreemd geweest, hij wel
__________________
Er leiden meer wegen naar Rome, er is er maar 1 de juiste
Met citaat reageren
Oud 18-06-2007, 07:04
Verwijderd
Citaat:
HvJ schreef op 18-06-2007 @ 00:17 :
God, van de betrokken partijen heb ik anders nog nooit een negatieve reactie ontvangen, hooguit van de vreemdganger die baalde er natuurlijk even flink van belemmerd te worden in zijn/haar zaakjes, logisch ook. Maar ik begrijp je reactie wel hoor

Gelukkig is het geven van een subtiele hint, iets anders dan de boel verklikken, maar meestal gewoon voldoende om iemand argus ogen te geven en nog eens in staat te stellen naar zijn/haar situatie te kijken. Zij zijn uiteindelijk zelf degene die moeten beslissen wat ze met de situatie doen, en vooral zelf de aangewezen persoon om te ontdekken wat hun partner daadwerkelijk voor geintjes uit haalt. Enkel bij lang aandringen wil ik nog wel eens met wat feiten op de proppen komen, en dat is dus iets heel anders.

Steek jij zelf liever je kop in het zand, en blijf je dromen over een wereld met je vriend(in) die niet bestaat? Of kom je uiteindelijk toch liever te weten wat voor een persoon je werkelijk voor je neus hebt? Om vervolgens ook nog eens te horen dat vrijwel iedereen op de hoogte was van de activiteiten van jouw vriend(in), maar niemand het gore lef had om het je te vertellen?
Het klinkt nogal als steuken wat je doet. Vertel het dan gewoon letterlijk ipv flauwe hints te geven

OT: Ik heb normaal gezien vrij weinig morele bezwaren wat seks betreft, maar als ik echt zou weten dat ze een vriendje had, zou ik in ieder geval niet zelf de eerste stappen ondernemen.
Met citaat reageren
Oud 18-06-2007, 09:13
Optima
Avatar van Optima
Optima is offline
Citaat:
XQseMe2 schreef op 17-06-2007 @ 23:52 :
Ben je nu dan niet bang dat hij hetzelfde gedrag gaat / kan gaan vertonen bij jou?
Ik was een hele tijd bang daarvoor, maar we zijn nu zo open in communicatie dat ik hem nu 99.9% vertrouw.


Citaat:
Mephostophilis schreef:
Was jij niet diegene die zo zat te klagen over weinig seks de laatste tijd? Ik durf er wel duizend euro op te verwedden dat dat is omdat hij vreemdgaat.


o.k. 1000 euro grappig dat jij een causaal ziet wat er helemaal niet is
__________________
When I eventually met Mr Right I had no idea that his first name was Always..
Met citaat reageren
Oud 18-06-2007, 09:49
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Poggy schreef op 15-06-2007 @ 20:27 :
Niet mijn verantwoordelijkheid, maar de zijne.
Met citaat reageren
Oud 18-06-2007, 10:38
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
HvJ schreef op 18-06-2007 @ 00:17 :
Gelukkig is het geven van een subtiele hint, iets anders dan de boel verklikken
Nee. Het is gewoon hetzelfde, op een subtielere manier.

Maarrr ik weet ook niet altijd of degene met wie ik zoen al een vriend of vriendin heeft, en ik vind niet dat het mijn verantwoordelijkheid is dat te vragen. Bovendien is daar lang niet altijd de gelegenheid voor.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 18-06-2007, 10:52
Estar
Estar is offline
Ja, ik wil geen tweede keus zijn.
Met citaat reageren
Oud 18-06-2007, 13:05
Verwijderd
Ik vind mensen die vreemdgaan niet leuk genoeg om seks mee te hebben.
Met citaat reageren
Oud 18-06-2007, 13:33
Verwijderd
Het zou mij vrij weinig kunnen schelen, diegene gaat toch niet voor niets vreemd. Maar als het een meisje zou zijn die ik ken/aardig vind is het iets anders.
Ik ben van mening dat het die persoon zijn eigen verantwoordelijkheid is, niet die van mij.

Laatst gewijzigd op 18-06-2007 om 20:48.
Met citaat reageren
Oud 18-06-2007, 17:17
Mo-tje
Mo-tje is offline
Citaat:
Morgan schreef op 18-06-2007 @ 14:05 :
Ik vind mensen die vreemdgaan niet leuk genoeg om seks mee te hebben.
er zijn er een hoop die daar anders over denken
__________________
Er leiden meer wegen naar Rome, er is er maar 1 de juiste
Met citaat reageren
Oud 18-06-2007, 17:20
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef op 18-06-2007 @ 14:05 :
Ik vind mensen die vreemdgaan niet leuk genoeg om seks mee te hebben.
Dat is leuk/gemakkelijk gezegd, maar soms kom je daar pas érg laat achter.
Met citaat reageren
Oud 18-06-2007, 18:37
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef op 18-06-2007 @ 14:05 :
Ik vind mensen die vreemdgaan niet leuk genoeg om seks mee te hebben.
Met citaat reageren
Oud 18-06-2007, 18:59
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Citaat:
Ertur schreef op 18-06-2007 @ 18:20 :
Dat is leuk/gemakkelijk gezegd, maar soms kom je daar pas érg laat achter.
Maar het is ook best mogelijk dat je al seks gehad hebt met iemand wanneer je erachter komt dat hij eigenlijk toch niet leuk genoeg was om seks mee te hebben.
__________________
I like my new bunny suit
Met citaat reageren
Oud 18-06-2007, 19:07
Verwijderd
Als ik het zou weten, zou het me niet lukken. Ik er teveel bij stilstaan dat dat die vriendin enorm zou kwetsen en er daardoor zelf al stukken minder lol aan beleven. Als ik het niet zou weten en erachter zou komen, zou ik er mee stoppen en tegen beter weten in ook schuldig voelen. Niet verantwoordelijk, wel schuldig.

Ik heb 1 keer in die situatie gezeten.. ik wilde die man zooo graag, had een soort puur op uiterlijk gebaseerde verliefdheid, maar hij was dusdanig respectloos in het praten over zijn vriendin dat ik (na wat gepreek van een vriendin) besloot toch niet op zijn uitnodiging de nacht met hem door te brengen in te gaan. Achteraf ben ik daar heel erg blij om
Met citaat reageren
Oud 18-06-2007, 20:14
Verwijderd
Citaat:
Kruimel schreef op 18-06-2007 @ 19:59 :
Maar het is ook best mogelijk dat je al seks gehad hebt met iemand wanneer je erachter komt dat hij eigenlijk toch niet leuk genoeg was om seks mee te hebben.
Natuurlijk kan dat, maar dat bedoelde ik niet eens echt. Al heb je wel een punt.

Ik bedoel meer dat je al helemaal hoteldebotel van iemand kunt zijn en er dan pas achter komen dat hij of zij bezet is. Moet je wel erg sterk in je schoenen staan om "nee" te kunnen blijven zeggen. Zeker als je bijvoorbeeld samen werkt en er dus geen kans op ontlopen van de ander is.
Met citaat reageren
Oud 18-06-2007, 20:17
Estar
Estar is offline
Citaat:
Ertur schreef op 18-06-2007 @ 21:14 :
Natuurlijk kan dat, maar dat bedoelde ik niet eens echt. Al heb je wel een punt.

Ik bedoel meer dat je al helemaal hoteldebotel van iemand kunt zijn en er dan pas achter komen dat hij of zij bezet is. Moet je wel erg sterk in je schoenen staan om "nee" te kunnen blijven zeggen. Zeker als je bijvoorbeeld samen werkt en er dus geen kans op ontlopen van de ander is.
Ook dan zou ik mezelf te goed vinden om als vreemdgaans-object te laten gebruiken.
Met citaat reageren
Oud 18-06-2007, 20:34
Verwijderd
Citaat:
Estar schreef op 18-06-2007 @ 21:17 :
Ook dan zou ik mezelf te goed vinden om als vreemdgaans-object te laten gebruiken.
Ach, wanneer die persoon geen relatie hebt ben je een neuk-object. Zolang je hem ook gebruikt zie ik het probleem niet echt.
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Games Utopia: An Age of Courage
barkrukkie
155 26-03-2005 08:19
Muziek Welke muziek heb jij?
AXE
66 18-07-2003 15:08
De Kantine 300.000 dollar O_O
GauD
14 14-03-2003 23:58
Verhalen & Gedichten Another Little Yesterday - deel 2
Type
5 09-10-2002 22:38
Levensbeschouwing & Filosofie De Bijbel is veranderd.
Joël
182 13-06-2002 13:02


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:06.