Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-06-2007, 20:38
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Ik geloof dat ik te gewetenloos zou zijn om me er wel druk over te maken.
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.

Laatst gewijzigd op 18-06-2007 om 20:52.
Met citaat reageren
Oud 18-06-2007, 20:46
Estar
Estar is offline
Citaat:
Poggy schreef op 18-06-2007 @ 21:34 :
Ach, wanneer die persoon geen relatie hebt ben je een neuk-object. Zolang je hem ook gebruikt zie ik het probleem niet echt.
Tja, ik voel me daar te goed voor eigelijk. Alsof ie dan iets van respect voor me heeft. En daarbij heb ik het luxe probleem dat ik kan kiezen en zolang ik van die luxe mag genieten dan ben ik liever eerste keus, ook bij een gewoon neukerdje.
Met citaat reageren
Oud 19-06-2007, 08:31
Verwijderd
Citaat:
Mortification schreef op 18-06-2007 @ 19:37 :
Beledigd?

Citaat:
Mo-tje schreef op 18-06-2007 @ 18:17 :
er zijn er een hoop die daar anders over denken
Daarom staat er ook 'ik vind'

Citaat:
Ertur schreef op 18-06-2007 @ 21:14 :
Natuurlijk kan dat, maar dat bedoelde ik niet eens echt. Al heb je wel een punt.

Ik bedoel meer dat je al helemaal hoteldebotel van iemand kunt zijn en er dan pas achter komen dat hij of zij bezet is. Moet je wel erg sterk in je schoenen staan om "nee" te kunnen blijven zeggen. Zeker als je bijvoorbeeld samen werkt en er dus geen kans op ontlopen van de ander is.
Oh, op die manier. Ik wilde al zeggen - misschien als je aan one night stands doet, maar vooralsnog doe ik niet aan seks met mensen die ik niet redelijk goed ken.

Maar als je verliefd bent... Hmm, ik denk dat ik toch wel enigszins zou afknappen op iemand die zóiets voor me geheim zou houden. Maar het is wel eens voorgekomen dat ik iemand al leuk vond en hij toen een relatie kreeg. Als die persoon me dan alsnog gezoend had, zou ik denk ik wel mee hebben gedaan.

Maar seks is voor mij toch zo'n grote stap, en toen helemaal (voor dit vriendje, dus minstens 3 jaar geleden ), dat ik dat liever doe moet iemand die écht voor mij gaat en dus even verliefd is op mij. Is hij dat, dan kan hij het mooi uitmaken met z'n vriendin en vervolgens met mij de koffer induiken. En is hij dat niet, dan is de stap dus te groot.
Met citaat reageren
Oud 19-06-2007, 09:00
Kitten
Avatar van Kitten
Kitten is offline
Aangezien een ex van mij ooit eens vreemd is gegaan (met haar ex), en ik weet hoe erg dat je schaadt, zou ik het niet over mijn hart kunnen halen om dat te doen. En als ik dan overhoopt smoorverliefd geworden zou zijn, dan leg ik dat uit en dan wacht ik wel totdat ze het uitmaakt (of niet) met haar huidige vriend(in)
__________________
Altijd nuchter
Met citaat reageren
Oud 19-06-2007, 09:08
madelief21
madelief21 is offline
dat boeit me niet zoveel eigenlijk ! tenzij het een heel lief persoon is
Met citaat reageren
Oud 19-06-2007, 11:57
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef op 19-06-2007 @ 09:31 :
Beledigd?
Nee, maar zie de logica er niet in.
Met citaat reageren
Oud 19-06-2007, 12:13
Verwijderd
Citaat:
Mortification schreef op 19-06-2007 @ 12:57 :
Nee, maar zie de logica er niet in.
Dat is toch niet zo moeilijk?

Man gaat vreemd -> man geeft niets om gevoelens vriendin -> man is lul -> man niet leuk genoeg.
Met citaat reageren
Oud 19-06-2007, 18:41
Verwijderd
Citaat:
Mephostophilis schreef op 19-06-2007 @ 13:13 :
Dat is toch niet zo moeilijk?

Man gaat vreemd -> man geeft niets om gevoelens vriendin -> man is lul -> man niet leuk genoeg.
Dat ja, en nog egocentrischer: man wil blijkbaar toch zijn vriendin ernaast houden -> man vindt mij niet leuk genoeg -> man is dus voor mij niet leuk genoeg. Of man gaat vreemd -> man is geen geschikt relatiemateriaal -> man is niet leuk genoeg.
Met citaat reageren
Oud 19-06-2007, 19:26
Verwijderd
Blijf schematisch denken jongens.
Met citaat reageren
Oud 19-06-2007, 22:03
Albert Camus
Albert Camus is offline
Het maakt niets uit of je erom geeft of niet, je lot is toch al bepaald, het heeft geen zin je te verzetten tegen de grote hand die je door het leven duwt.
__________________
Ik ben zwaarmoediger dan Sartre, al is Giftig Kevertje het daar niet mee eens.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2007, 07:51
Verwijderd
Citaat:
Albert Camus schreef op 19-06-2007 @ 23:03 :
Het maakt niets uit of je erom geeft of niet, je lot is toch al bepaald, het heeft geen zin je te verzetten tegen de grote hand die je door het leven duwt.
Ook mooi excuus als je zelf vreemdgaat: "ja schat, ik kon er niks aan doen, het was mijn lot, het had geen zin om te besluiten het niet te doen"
Met citaat reageren
Oud 20-06-2007, 08:37
Verwijderd
Citaat:
Albert Camus schreef op 19-06-2007 @ 23:03 :
Het maakt niets uit of je erom geeft of niet, je lot is toch al bepaald, het heeft geen zin je te verzetten tegen de grote hand die je door het leven duwt.
http://forum.scholieren.com/showthre...readid=1594088

En check dan vooral mijn posts.

En trouwens, existentialisme impliceert geen determinisme hoor.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2007, 23:01
Sade
Avatar van Sade
Sade is offline
Ik heb het niet zo op tweedehandsjes, nee.
__________________
I think I have a problem, I think I blink too much
Met citaat reageren
Oud 20-06-2007, 23:02
Sade
Avatar van Sade
Sade is offline
Citaat:
Sarah schreef op 20-06-2007 @ 08:51 :
Ook mooi excuus als je zelf vreemdgaat: "ja schat, ik kon er niks aan doen, het was mijn lot, het had geen zin om te besluiten het niet te doen"
Zou wel een originele variant zijn op 'het ligt niet aan jou, maar aan mij'
__________________
I think I have a problem, I think I blink too much
Met citaat reageren
Oud 21-06-2007, 15:05
Changshan
Avatar van Changshan
Changshan is offline
Citaat:
Albert Camus schreef op 19-06-2007 @ 23:03 :
Het maakt niets uit of je erom geeft of niet, je lot is toch al bepaald, het heeft geen zin je te verzetten tegen de grote hand die je door het leven duwt.
Ik ben toch wel benieuwd hoe jij door het leven gaat als je dat serieus bedoelt. Nooit ergens spijt van?
__________________
"DAS WAR EIN BEFEHL!"
Met citaat reageren
Oud 21-06-2007, 17:26
Verwijderd
Anders reageren jullie allemaal serieus op een verdwaalde undercover van onzin. Hij probeert gewoon de schrijver/filosoof Camus na te doen, maar zoals Mephostophilis al een beetje aangeeft, geloofde Camus niet eens in "de onzichtbare hand".
Met citaat reageren
Oud 21-06-2007, 21:24
Changshan
Avatar van Changshan
Changshan is offline
'Serieus' is een breed begrip op een forum...
__________________
"DAS WAR EIN BEFEHL!"
Met citaat reageren
Oud 21-06-2007, 22:04
Neiu
Avatar van Neiu
Neiu is offline
Citaat:
Kitten' 85 schreef op 19-06-2007 @ 10:00 :
Aangezien een ex van mij ooit eens vreemd is gegaan (met een naar en labiel wijf), en ik weet hoe erg dat je schaadt, zou ik het niet over mijn hart kunnen halen om dat te doen. En als ik dan overhoopt smoorverliefd geworden zou zijn, dan leg ik dat uit en dan wacht ik wel totdat hij het uitmaakt (of niet) met zijn huidige vriend(in)
__________________
Kőigi teede pikkus ajas on vőrdne - | - Рукописи не горят
Met citaat reageren
Oud 24-06-2007, 15:09
Clover
Clover is offline
Ik heb laatst met een jongen gezoend die een vriendin heeft. Hijzelf neemt dat niet zo nauw, maar ik voel me toch wel een beetje schuldig.

Ik kom haar namelijk geregeld tegen en dat is best moeilijk, maar die gast is zo ontzettend lekker, dat ik me echt niet in kon houden...

Ik vind het eigenlijk ook meer zijn verantwoordlijkheid...
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Games Utopia: An Age of Courage
barkrukkie
155 26-03-2005 08:19
Muziek Welke muziek heb jij?
AXE
66 18-07-2003 15:08
De Kantine 300.000 dollar O_O
GauD
14 14-03-2003 23:58
Verhalen & Gedichten Another Little Yesterday - deel 2
Type
5 09-10-2002 22:38
Levensbeschouwing & Filosofie De Bijbel is veranderd.
Joël
182 13-06-2002 13:02


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:03.