Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-07-2007, 22:34
oelekeboeleke
oelekeboeleke is offline
hey,

Wat voor cijfer geef jij je vriend of vriendin qua uiterlijk? Ben erg benieuwd naar de resultaten die dit onderzoek zullen opleveren!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-07-2007, 22:46
Kitten
Avatar van Kitten
Kitten is offline
Citaat:
oelekeboeleke schreef op 09-07-2007 @ 23:34 :
hey,

Wat voor cijfer geef jij je vriend of vriendin qua uiterlijk? Ben erg benieuwd naar de resultaten die dit onderzoek zullen opleveren!
Liefde verblind.

p.s. Ik geef d'r geen cijfer, want ze ziet er goed uit maar het maakt me niet zoveel uit. Het gaat me om haar niet om d'r uiterlijk. Niemand is perfect, maar als ze perfect zou zijn, zou ze zichzelf niet meer zijn.
__________________
Altijd nuchter
Met citaat reageren
Oud 09-07-2007, 22:47
neardo
neardo is offline
Ik heb momenteel geen vriend.
Maar mijn ex geef ik toch wel een 8/8,5
__________________
sensationeel kopje verse koffie
Met citaat reageren
Oud 09-07-2007, 22:49
Verwijderd
Is dit een onderzoek dan?

Ik geef mijn vriendin een 21781274. Gewoon voor de zekerheid, omdat je geen schaal hebt opgegeven.
Met citaat reageren
Oud 09-07-2007, 23:06
Verwijderd
Welk onderdeel van 't vriendje heb je het over? Maar goed, ik zou 'm een acht geven denk ik, maar god ja, liefde maakt blind. Ik zou iig wel omkijken als ik hem op straat tegen was gekomen.
Met citaat reageren
Oud 09-07-2007, 23:14
Verwijderd
Pi tot de macht pi.
Met citaat reageren
Oud 09-07-2007, 23:16
Optima
Avatar van Optima
Optima is offline
1
__________________
When I eventually met Mr Right I had no idea that his first name was Always..

Laatst gewijzigd op 15-11-2011 om 22:12.
Met citaat reageren
Oud 09-07-2007, 23:29
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Aangezien dit over partners gaat en niet over seksmaatjes past dit beter op L&R dan op seks.
__________________
I like my new bunny suit
Met citaat reageren
Oud 09-07-2007, 23:29
Verwijderd
Citaat:
Optima schreef op 10-07-2007 @ 00:16 :
een 10

hijs gewoon zo mooi, mooie ogen, mooie kop, mooi dikke bos met haar, mooie mond, mooie lach, mooie oortjes, mooie wenkbrauwen, lekkere schouders, lekker kontje, heerlijk lang lijf, en een toplul.
Whehe, een toplul, zo eentje die goedgekeurd is door het stamboek, daar mag je mee fokken.
Met citaat reageren
Oud 09-07-2007, 23:51
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
eeeeeeh een 8 ofzo? weetikveel. in de loop van een relatie verschuift het uiterlijk naar de achtergrond bij mij. er zijn zat kerels die knapper zijn dan mijn vriend, maar het is niet zo ontzettend belangrijk. maarja, als ik goeie punten moet noemen, hij heeft leuke krullen, een mooie kaaklijn, een goed geproportioneerd hoofd, mooie bruine ogen, hij is mooi slank, heeft mooie pianohanden en ranke polsen en hij heeft de lekkerste kont van de hele wereld. al zullen er veel mensen dat niet met me eens zijn. maar dat is omdat ze zijn kont nnog nooit hebben gezien he!
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Met citaat reageren
Oud 10-07-2007, 00:04
Makaveli
Avatar van Makaveli
Makaveli is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 10-07-2007 @ 00:14 :
Pi tot de macht pi.
36,4621596. Ik vind het wel een mooi cijfer
Met citaat reageren
Oud 10-07-2007, 00:11
Verwijderd
uiterlijk? een 6,5. gelukkig heeft hij genoeg om te compenseren
Met citaat reageren
Oud 10-07-2007, 06:24
Verwijderd
Citaat:
Optima schreef op 10-07-2007 @ 00:16 :
een 10

hijs gewoon zo mooi, mooie ogen, mooie kop, mooi dikke bos met haar, mooie mond, mooie lach, mooie oortjes, mooie wenkbrauwen, lekkere schouders, lekker kontje, heerlijk lijf
juh kuiltjes in z'n wangen

Laatst gewijzigd op 10-07-2007 om 17:22.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2007, 10:42
Magican
Avatar van Magican
Magican is offline
Een 8.5, ze is tot nu toe de mooiste.
__________________
I did it for teh lulz
Met citaat reageren
Oud 10-07-2007, 10:50
Verwijderd
Een 8,5. Hij heeft mooie volle lippen, mooi haar, een mooi wit gebit en een héle mooie lach met van die lieve rimpels/kuiltjes, een mooi lichaam, mooie groene ogen, lange wimpers, niet van die enge borstelwenkbrauwen, mooie bakkebaarden en een mooi lichaam
Met citaat reageren
Oud 10-07-2007, 12:47
Verwijderd
Een cijfer? Jeetje....

Ik weet wel dat ik de eerste keer dat ik hem zag hij wel meteen mijn aandacht had en ik zoiets had van: 'Die is voor mij straks'
Mooie kleren, blik vol zelfvertrouwen, goede houding, mooie ogen, goede kop, lekker
Ik heb zelfs een lading foto's van hem gemaakt toen onder het motto: 'even de camera van mijn mobiel testen' om er dan later stiekem naar te gluren

En naarmate ik hem beter leerde kennen en meer van hem zag, hoe beter het werd
Met citaat reageren
Oud 10-07-2007, 12:51
Verwijderd
grappig.

ik geef hem zeker een 9,5.

Hij mag wel iets langer zijn Maar dat is dan ook echt het enige. Mooi koppie, heerlijk lichaam. En dat alles wordt afgemaakt door zn innerlijk die duidelijk de puntjes op de i zet.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2007, 14:38
biep
Avatar van biep
biep is offline
eerst vond ik hem niet echt wat, maar na een tijdje heel leuk, en nu eigenlijk ontzettend lekker. In eerste instantie is het niet waar ik op viel eigenlijk.
__________________
na emo komt zonneschijn
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 10-07-2007, 17:53
Verwijderd
Ik geef hem een 8,5. Hij is niet perse superknap, maar wel enorm charmant. Hij weet mensen altijd in no time helemaal in te palmen zonder zich dat bewust te zijn. Zowel mannen als vrouwen roepen na hem te hebben gezien ook -altijd- "wat heb jij een leuke vriend zeg!"

I know

En verder vind ik zijn stijl echt geweldig. Hij kleedt zich precies zoals ik mijn ideale man zou kleden. Het enige verbeterpuntje is eigenlijk dat hij wel iets langer had mogen zijn, maar op zich zoent het zo wel lekker makkelijk
Met citaat reageren
Oud 10-07-2007, 20:36
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
ik vind uiterlijk wel belangrijk in een relatie, ik heb geen zin om steeds tegen een rotkop aan te kijken maar dat lijkt me logisch.
de jongens waar ik een relatie mee heb gehad vond ik allemaal erg knap en ik heb nu geen serieuze relatie maar de jongen waar ik momenteel mee 'ga' vind ik qua uiterlijk echt perfect, precies het type waar ik op val. Lang, dun, nonchalant en een knap hoofd
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2007, 21:56
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
mijn vriend heeft een lief gezicht, ontzettend mooie ogen, is lang en slank. hij had voor het mooie misschien iets bredere armen kunnen hebben.
gezien zijn kalknagel zo goed als weg is geef ik hem toch wel een dikke 8 qua uiterlijk.
Maar wat ik zoveel belangrijker aan hem vind is dat hij;

- attent is
- complimenteus is
- lief is
- rekening houd met anderen (en dus ook met mij)
- veel praktischer is ingesteld dan ik, wat mij weer aanvult.
- onze relatie serieus neemt.
- hij steeds meer praat over wat hem dwarszit zodat we elkaar beter begrijpen

enz. enz.

en qua vriendje en onze relatie geef ik hem op dit moment een dikke 10!
__________________
Dit is een coole sig.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2007, 22:16
Southtown
Avatar van Southtown
Southtown is offline
[negeer deze kutpost]

Ik vind dat je het uiterlijk van iemand niet kan beoordelen op een schaal van 1 naar 10. Een uiterlijk heeft vele dimenties van schoonheid, aantrekkelijkheid enzovoort en ik vind het nogal beledigend daar 1 miezerig cijfer op te plakken, vandaar.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2007, 23:16
Verwijderd
Citaat:
Charlesworth999 schreef op 10-07-2007 @ 23:16 :
[negeer deze kutpost]

Ik vind dat je het uiterlijk van iemand niet kan beoordelen op een schaal van 1 naar 10. Een uiterlijk heeft vele dimenties van schoonheid, aantrekkelijkheid enzovoort en ik vind het nogal beledigend daar 1 miezerig cijfer op te plakken, vandaar.
Bovendien, met wie moet je je vriend(in) dan vergelijken? Met alle mensen op de wereld? Met enkel leeftijdsgenoten? Met alle mensen die je kent? Met eerder vrienjes/vriendinnen die je hebt gehad?
Werkelijk, waar sláán dit soort vragen op?
Met citaat reageren
Oud 11-07-2007, 07:28
Verwijderd
Citaat:
Quis schreef op 11-07-2007 @ 00:16 :
Bovendien, met wie moet je je vriend(in) dan vergelijken? Met alle mensen op de wereld? Met enkel leeftijdsgenoten? Met alle mensen die je kent? Met eerder vrienjes/vriendinnen die je hebt gehad?
Werkelijk, waar sláán dit soort vragen op?
Waarschijnlijk op het feit dat iedereen hier zijn/haar relatie bovengemiddeld knap vindt en dat het statistisch gezien niet realistisch is dat iedereen hier een vriend(in) heeft die bovengemiddeld knap is.
Met citaat reageren
Oud 11-07-2007, 16:50
Southtown
Avatar van Southtown
Southtown is offline
Citaat:
Quis schreef op 11-07-2007 @ 00:16 :
Bovendien, met wie moet je je vriend(in) dan vergelijken? Met alle mensen op de wereld? Met enkel leeftijdsgenoten? Met alle mensen die je kent? Met eerder vrienjes/vriendinnen die je hebt gehad?
Werkelijk, waar sláán dit soort vragen op?
Helemaal nergens, als je het mij vraagt. Je zal gemakkelijker iemands fouten vergeven als je er een speciale band mee hebt, en dat geld ook voor het uiterlijk, wat bijdraagt tot wat Morgan opmerkte. Persoonlijk denk ik dat je eerder gaat vergelijken met hoe knap jij denkt dat iemand van "jouw niveau" is. M.a.w.: een dikke, puisterige jongen met een serieus zweetprobleem en vlekken in z'n gezicht die door iedereen nagekeken wordt zal iemand die de meesten lelijk vinden waarschijnlijk best wel aardig vinden.
Citaat:
Morgan schreef op 11-07-2007 @ 08:28 :
Waarschijnlijk op het feit dat iedereen hier zijn/haar relatie bovengemiddeld knap vindt en dat het statistisch gezien niet realistisch is dat iedereen hier een vriend(in) heeft die bovengemiddeld knap is.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-07-2007, 19:28
juno
Avatar van juno
juno is offline
En nu even objectief beschouwd? Want ik ken de foto's van sommige hier genoemde adonissen, en daar vind ik nou echt niks aan.....
Met citaat reageren
Oud 11-07-2007, 19:31
Verwijderd
Ik ga zo erg mijn ho's geen cijfers geven.
Met citaat reageren
Oud 11-07-2007, 19:57
Optima
Avatar van Optima
Optima is offline
Citaat:
juno schreef op 11-07-2007 @ 20:28 :
En nu even objectief beschouwd? Want ik ken de foto's van sommige hier genoemde adonissen, en daar vind ik nou echt niks aan.....
nog steeds een 10

en niet zo kankeren juno
__________________
When I eventually met Mr Right I had no idea that his first name was Always..
Met citaat reageren
Oud 11-07-2007, 21:58
Verwijderd
Wat nemen sommige mensen dit serieus?
Met citaat reageren
Oud 11-07-2007, 22:16
Verwijderd
Citaat:
juno schreef op 11-07-2007 @ 20:28 :
En nu even objectief beschouwd? Want ik ken de foto's van sommige hier genoemde adonissen, en daar vind ik nou echt niks aan.....
Uiterlijk kun je dan ook niet objectief beoordelen. Of je moet met de computer verhoudingen gaan berekenen, maar dat kan ik niet. En dan valt het nog te betwijfelen want te perfecte mensen zijn niet aantrekkelijk meer. Jude Law doet mij weinig.

Ho maar dat we jouw adonis ooit zien, trouwens. Behalve dan de forummers die die functie even gehad hebben
Met citaat reageren
Oud 11-07-2007, 22:43
Verwijderd
8. Ze is objectief bezien gewoon een lekker ding. Vinden veel mensen ook.
Met citaat reageren
Oud 11-07-2007, 22:48
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 11-07-2007 @ 23:43 :
8. Ze is objectief bezien gewoon een lekker ding. Vinden veel mensen ook.
Ja foto
Met citaat reageren
Oud 12-07-2007, 15:21
awesome
Avatar van awesome
awesome is offline
10
Met citaat reageren
Oud 12-07-2007, 16:18
Sushii
Avatar van Sushii
Sushii is offline
mijn ex krijgt een 9,5 en dat komt voort uit meerdere kwaliteiten en zeker niet alleen uit uiterlijk...
__________________
Sushii is better than chocolate
Met citaat reageren
Oud 12-07-2007, 16:56
Verwijderd
ongetwijfeld niet nee.
Met citaat reageren
Oud 12-07-2007, 16:56
vosje16
Avatar van vosje16
vosje16 is offline
Objectief: 6 of 7

De eerste keer dat ik hem zag had ik niet iets van "wow, die is lekker", maar ook niet "ieuw, die is lelijk". Dus hij zag er gewoon gemiddeld uit.

Nu zou ik hem zeker minstens een 8 geven, want als je iemand graag hebt, ga je hem sowieso ook mooier vinden.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 12-07-2007, 23:22
onraakbaar
onraakbaar is offline
Uiterlijk is belangrijk, maar ik weiger een cijfer te geven.

Ik vond haar in ieder geval meteen aantrekkelijk en mooi. Als ik een meisje niet aantrekkelijk vind, word het niks. Dat neemt niet weg dat je bevriend met haar kan geraken, maar ik moet haar toch opwindend vinden wil het iets worden.
Met citaat reageren
Oud 12-07-2007, 23:44
Verwijderd
Ik kan geen cijfer geven
Qua uiterlijk zou men hem niet snel bij mij verwachten, geloof ik, en hij is ook niet waar ik me vroeger tot aangetrokken zou hebben gevoeld. Maar nu is hij dat wel, nu is hij in mijn ogen echt gewoon perfect. Uiterlijk, uitstraling, aantrekkelijkheid. Alles is aanwezig

Ik kan overigens niemand een cijfer geven voor hun uiterlijk, niet omdat ik zo principieel ertegen ben ofzo, meer omdat ik gewoon iedereen heel mooi en heel lelijk kan vinden. Het is maar hoe je naar iemand kijkt
Met citaat reageren
Oud 13-07-2007, 17:55
oelekeboeleke
oelekeboeleke is offline
Het is wel cool om een foto van jezelf of iemand anders op www.hotornot.com te zetten, dan wordt ie beoordeeld door anderen en komt daar vervolgens een cijfer uitrollen. Leuk voor de zondagmiddag ofzo.
Met citaat reageren
Oud 13-07-2007, 18:45
Verwijderd
Citaat:
oelekeboeleke schreef op 13-07-2007 @ 18:55 :
Het is wel cool om een foto van jezelf of iemand anders op www.hotornot.com te zetten, dan wordt ie beoordeeld door anderen en komt daar vervolgens een cijfer uitrollen. Leuk voor de zondagmiddag ofzo.
Toen ik 14 was drukte ik bij dat soort sites altijd gewoon een hele tijd op de 1 Sterker nog, ik zie nu de eerste foto, en denk meteen dat ik weer 1'en ga geven aan iedereen Kinderachtig
(Ik vind het overigens vrij fout om foto's van jezelf op zo'n site te zetten )

Laatst gewijzigd op 13-07-2007 om 18:48.
Met citaat reageren
Oud 13-07-2007, 19:49
dallie
Avatar van dallie
dallie is offline
Als iemand vroeger een zes was is hij nu nog steeds een zes.
Al die fucking excuses van eigenlijk is hij niet zo mooi maar ik vind hem wel mooi. Hij is dus gewoon niet mooi klaar! Dat is niet erg, maar ga het niet verbloemen.
__________________
The bad news is we don’t have any control. The good news is you can't make any mistakes
Met citaat reageren
Oud 13-07-2007, 20:29
Southtown
Avatar van Southtown
Southtown is offline
Citaat:
Sushii schreef op 12-07-2007 @ 17:18 :
mijn ex krijgt een 9,5 en dat komt voort uit meerdere kwaliteiten en zeker niet alleen uit uiterlijk...
Deze thread gaat om het uiterlijk..
Met citaat reageren
Oud 13-07-2007, 22:16
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik vond mijn ex vroeger wel een 7. In het begin vond ik hem niet zo bijzonder, maar naarmate ik 'm beter leerde kennen en ik verliefder werd vond ik 'm steeds mooier worden, ookal was 'ie nogal nerdy. Hij had van die lieve blauwe ogen en een zielig hang lipje. En dan ook een flinke bos krullen en bakkenbaarden.
Nu is hij veranderd in een lelijke dronken trol en krijgt 'ie een 1 van me. Hij gaat niet meer naar de kapper, scheert zich niet, heeft vieze korsten rond z'n mond (hij heeft nogal moeite met eten ofzo) en hij ziet er gewoon constant uit alsof 'ie heel erg stinkt.
Ik schaam me er nu bijna voor dat ik ooit iets met hem gehad heb, ookal was hij toen een totaal ander persoon.
Dus, persoonlijke verzorging speelt nogal mee voor de eindscore.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.

Laatst gewijzigd op 13-07-2007 om 22:20.
Met citaat reageren
Oud 13-07-2007, 22:20
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
foto trimm trabb
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Met citaat reageren
Oud 13-07-2007, 22:35
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
ok. voor:
1
2

na:
1
2
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Met citaat reageren
Oud 13-07-2007, 22:44
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
hmmm ik had wat ergers verwacht maar die eerste twee foto's is hij wel een heel stuk leuker inderdaad. dat was die jongen uit engeland die je belazerd had toch?
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Met citaat reageren
Oud 13-07-2007, 22:47
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Aye, 'twas the Yorkshire twat. Er waren ook veel ergere foto's, maar die heeft 'ie van z'n space gehaald. De smiecht.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Met citaat reageren
Oud 13-07-2007, 22:52
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
hmmm dat is stom, niks zo leuk als stiekem foto's van een ex tegenkomen en beseffen hoeveel beter je zonder hem af bent
ik zag laatst een foto van een ex van jaaaren geleden en ik was helemaal in de war want het zag er niet uit
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Met citaat reageren
Oud 13-07-2007, 22:56
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Toch niet Rieno toevallig he?
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Met citaat reageren
Oud 13-07-2007, 22:58
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
nee nog een paar jaar daarvoor, maar ik ben ook heel blij dat ik niks meer met die jongen heb.
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:28.