Oud 20-04-2009, 17:42
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Aan de andere kant lopen er wel heel veel jongeren (en volwassenen) in AH-kleding rond die om een of andere reden de vakken niet gevuld, en de winkel niet schoon, krijgen.

anyway, ik laat het wel horen als ik iets hoor van de manager...
Mja, mijn oude winkel heeft een behoorlijke tijd gekampt met een structureel voorraadprobleem, waarbij een groot deel van de voorraad volgens het systeem dusdanig afweek van wat het hoorde te zijn dat er gewoon enorm veel producten misten in de schappen. Ik was, voornamelijk, degene die daar zoveel mogelijk mee bezig was om alles weer in orde te krijgen, maar dat heeft toch ook wel enige maanden geduurd voordat dat weer op een redelijk pijl was.

Wat ik dus wil zeggen is dat het probleem soms wel bekend is, maar dat dat niet over een (relatief) korte tijd kan worden opgelost.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-04-2009, 17:47
ganralph
ganralph is offline
Citaat:
Wat ik dus wil zeggen is dat het probleem soms wel bekend is, maar dat dat niet over een (relatief) korte tijd kan worden opgelost.
daar heb ik idd begrip voor. maar er zijn bij dit filiaal zoveel structurele problemen - die soms al enkele jaren spelen - dat er sprake is van een wanbeleid waar ik als klant niet de dupe van zou moeten worden. misschien is er sprake van overmacht oid, maar dan kunnen ze inmiddels de tent beter sluiten...
__________________
Change the planet, or go home.
Met citaat reageren
Oud 20-04-2009, 19:05
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Jaren is natuurlijk een ander verhaal.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 02-05-2009, 20:40
AHmedewerker
AHmedewerker is offline
Hallo,

ik had wat vraagjes.
ik ben 17 jaar en ik werk over 20 dagen een jaar bij AH.
Ik werk als caissiere. Als je er een jaar werkt, krijg je dan een salarisverhoging of word ik verkoper b of iets anders?
en hebben meer mensen nu met het nieuwe all-in loon dat je er bijna €100 bij krijgt met toeslagen etc?

en kan iemand mij vertellen hoe het werkt met vakantiedagen sparen? en met adv uren etc?
Of is daar een boekje van van de AH?
Ik ben niet zo slim met al die termen,

Alvast bedankt!
Met citaat reageren
Oud 03-05-2009, 15:16
Eadlyn
Eadlyn is offline
Goedemiddag allemaal,

Sinds 22 April werk ik 1 jaar bij de AH. Ik heb vorig jaar gesolliciteerd als vulploegmedewerker en vanaf september ben ik voor 100% overgestapt naar deli/kaas/brood (vanaf juni tot september werkte ik op zaterdag alleen op brood). Dus ik doe het werk van een verkoper A, terwijl ik was ingeschreven als vulploegmedewerker. Dit was dan ook te zien op mijn salarisstrookje, dus ben ik naar mijn baas gestapt met de vraag of het überhaupt wel kloptte. Dit klopte uiteraard niet, en heeft hij mijn functieomschrijving van vulploegmedewerker naar verkoper A veranderd.

Nu is mijn vraag: Moet ik nu alsnog weer één jaar gaan wachten om verkoper B te worden? Of kan de baas mij op elk moment verkoper B maken, gezien we voor op zaterdag 3 verkoper B-mensen hebben waarvan er twee na de zomer weggaan en ik een van de langste werknemers ben op deli/kaas/brood. Of kan hij mij laten stikken gezien ik heb gesolliciteerd als vulploegmedewerker?

Sorry van vele vragen, maar vroeg me gewoon af... Verkoper B lijkt me in ieder geval interessant, en zou niet weten wat er mis met mij is. De leidinggevende van brood/deli/kaas is ook hartstikke tevreden met mij namelijk.

Groeten,
Met citaat reageren
Oud 03-05-2009, 15:38
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
Hoi,

Citaat:
Hallo,

ik had wat vraagjes.
ik ben 17 jaar en ik werk over 20 dagen een jaar bij AH.
Ik werk als caissiere. Als je er een jaar werkt, krijg je dan een salarisverhoging of word ik verkoper b of iets anders?
en hebben meer mensen nu met het nieuwe all-in loon dat je er bijna €100 bij krijgt met toeslagen etc?

en kan iemand mij vertellen hoe het werkt met vakantiedagen sparen? en met adv uren etc?
Of is daar een boekje van van de AH?
Ik ben niet zo slim met al die termen,

Alvast bedankt!
Er bestaat geen automatische doorstroom meer naar Caissiere B. Dit bepaald de SM/ASM aan de hand van de functieomschrijving die er is voor Caissiere B. Voldoe je aan alle eisen van een Caissiere B dan kan je het worden, anders zul je hier eerst aan moeten voldoen. Je krijgt in ieder geval geen automatische salarisverhoging.
Als je het all-inn loon krijgt heb je geen recht op vakantiedagen, en adv-uren e.d. Deze krijg je dan namelijk direct in het all-inn loon uitbetaald.



Citaat:
Goedemiddag allemaal,

Sinds 22 April werk ik 1 jaar bij de AH. Ik heb vorig jaar gesolliciteerd als vulploegmedewerker en vanaf september ben ik voor 100% overgestapt naar deli/kaas/brood (vanaf juni tot september werkte ik op zaterdag alleen op brood). Dus ik doe het werk van een verkoper A, terwijl ik was ingeschreven als vulploegmedewerker. Dit was dan ook te zien op mijn salarisstrookje, dus ben ik naar mijn baas gestapt met de vraag of het überhaupt wel kloptte. Dit klopte uiteraard niet, en heeft hij mijn functieomschrijving van vulploegmedewerker naar verkoper A veranderd.

Nu is mijn vraag: Moet ik nu alsnog weer één jaar gaan wachten om verkoper B te worden? Of kan de baas mij op elk moment verkoper B maken, gezien we voor op zaterdag 3 verkoper B-mensen hebben waarvan er twee na de zomer weggaan en ik een van de langste werknemers ben op deli/kaas/brood. Of kan hij mij laten stikken gezien ik heb gesolliciteerd als vulploegmedewerker?

Sorry van vele vragen, maar vroeg me gewoon af... Verkoper B lijkt me in ieder geval interessant, en zou niet weten wat er mis met mij is. De leidinggevende van brood/deli/kaas is ook hartstikke tevreden met mij namelijk.

Groeten,
Er bestaat geen automatische doorstroom meer naar Verkoper B. Dit bepaald de SM/ASM aan de hand van de functieomschrijving die er is voor Verkoper B. Voldoe je aan alle eisen van een Verkoper B dan kan je het worden, anders zul je hier eerst aan moeten voldoen.

groet
ivo
__________________
Filmweken!!Hamsterweken!
Met citaat reageren
Oud 03-05-2009, 16:06
Eadlyn
Eadlyn is offline
Aan welke eisen moet je dan precies voldoen?
Overigens bedankt voor je snelle reactie.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2009, 00:08
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Aan welke eisen moet je dan precies voldoen?
Overigens bedankt voor je snelle reactie.
Voor kassa moest je geloof ik een bepaalde scansnelheid hebben en counter kunnen draaien.

Voor de vulploeg moest je kunnen tellen en kassa kunnen draaien.

Voor deli etc. moet je kassa kunnen draaien en verder geen idee.

Voor alledrie geldt dat je er minimaal een jaar moest werken. Pin me hier niet op vast, ik weet het niet helemaal zeker allemaal.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 11-05-2009, 15:05
*amalia*
Avatar van *amalia*
*amalia* is offline
Hallo,

Ik heb een vraag naar aanleiding van een situatie bij ons op het werk. Een collega van mij heeft een half jaar stage gelopen in het buitenland en heeft deze periode haar contract bij AH door laten lopen. Nu is zij sinds enkele dagen terug en wil zij weer aan de slag bij ons ( zoals afgesproken). Nu blijkt dat haar contract afloopt binnen enkele dagen en dit niet verlengd wordt omdat ze te oud is. Mijn vraag is of dit kan. Zij heeft nu namelijk nog maar een paar dagen om nieuw werk te zoeken (1,5 week). Dit lijkt mij sowieso niet volgens de regels?
Kan er ook niets gedaan worden met de periode dat zij afwezig is geweest? Loopt het contract dan gewoon door in deze periode of heeft ze dit half jaar nog te goed?
We hebben erg veel aan haar en vinden het erg jammer dat het zo loopt. Daarom wil ik toch proberen uit te zoeken of we haar niet nog even kunnen houden. Ik hoop dat iemand mij kan helpen.

Alvast bedankt.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2009, 20:32
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
Citaat:
Hallo,

Ik heb een vraag naar aanleiding van een situatie bij ons op het werk. Een collega van mij heeft een half jaar stage gelopen in het buitenland en heeft deze periode haar contract bij AH door laten lopen. Nu is zij sinds enkele dagen terug en wil zij weer aan de slag bij ons ( zoals afgesproken). Nu blijkt dat haar contract afloopt binnen enkele dagen en dit niet verlengd wordt omdat ze te oud is. Mijn vraag is of dit kan. Zij heeft nu namelijk nog maar een paar dagen om nieuw werk te zoeken (1,5 week). Dit lijkt mij sowieso niet volgens de regels?
Kan er ook niets gedaan worden met de periode dat zij afwezig is geweest? Loopt het contract dan gewoon door in deze periode of heeft ze dit half jaar nog te goed?
We hebben erg veel aan haar en vinden het erg jammer dat het zo loopt. Daarom wil ik toch proberen uit te zoeken of we haar niet nog even kunnen houden. Ik hoop dat iemand mij kan helpen.

Alvast bedankt.
Helaas nare situatie inderdaad maar er is niks aan te doen voor haar. Het contract loopt af en dit mag je als werkgever zelfs 1 dag van te voren melden (of het netjes is is een tweede). Ze heeft dat half jaar dan ook niet nog te goed. Waarschijnlijk zijn de instructies i.v.m. de kredietcrisis richting managment veranderd.
__________________
Filmweken!!Hamsterweken!
Met citaat reageren
Oud 13-05-2009, 12:12
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Helaas nare situatie inderdaad maar er is niks aan te doen voor haar. Het contract loopt af en dit mag je als werkgever zelfs 1 dag van te voren melden (of het netjes is is een tweede). Ze heeft dat half jaar dan ook niet nog te goed. Waarschijnlijk zijn de instructies i.v.m. de kredietcrisis richting managment veranderd.
True, puur volgens de regels niet. Maar, als ze erg nuttig is, zou je (of zij) wel kunnen proberen te praten met haar leidinggevende, want vaak zijn mensen met ervaring stukken kostbaarder dan 15-jarigen die na schooltijd nog even wat werk doen.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 13-05-2009, 21:04
*amalia*
Avatar van *amalia*
*amalia* is offline
Citaat:
True, puur volgens de regels niet. Maar, als ze erg nuttig is, zou je (of zij) wel kunnen proberen te praten met haar leidinggevende, want vaak zijn mensen met ervaring stukken kostbaarder dan 15-jarigen die na schooltijd nog even wat werk doen.
Bedankt voor jullie antwoord.

Dat ben ik zeker met je eens. Helaas worden bij ons contracten van 19jarigen niet meer verlengd, krijgen we nieuwe 16-jarige en lijkt het op de werkvloer soms een speeltuin (ik ben TL en moet hier dus leiding aan geven..pff..). Ik baal er erg van dat de waardevolle krachten verdwijnen. Ik heb dit ook al aangegeven maar onze sm en asm kunnen hier niets aan doen (zeggen ze). Ik had gehoopt dat er een deze complexe situatie nog een uitweg zou zijn, maar helaas.
Met citaat reageren
Oud 14-05-2009, 22:04
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Bedankt voor jullie antwoord.

Dat ben ik zeker met je eens. Helaas worden bij ons contracten van 19jarigen niet meer verlengd, krijgen we nieuwe 16-jarige en lijkt het op de werkvloer soms een speeltuin (ik ben TL en moet hier dus leiding aan geven..pff..). Ik baal er erg van dat de waardevolle krachten verdwijnen. Ik heb dit ook al aangegeven maar onze sm en asm kunnen hier niets aan doen (zeggen ze). Ik had gehoopt dat er een deze complexe situatie nog een uitweg zou zijn, maar helaas.
Het is al een tijd geleden gestopt dat 19-jarigen verplicht weg moeten volgens de regels dus dat is onzin.. ik ben zelfs op mijn 18e begonnen en ben op mijn 21 (dit jaar dus) uit mezelf gestopt, ik hoefde niet weg of wat dan ook. Misschien kun je proberen je SM duidelijk te maken dat een paar ervaren krachten behouden juist meer oplevert dan die paar euro extra loonkosten die ze maken. Succes ermee.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 14-05-2009, 22:28
*amalia*
Avatar van *amalia*
*amalia* is offline
Bij ons is het inderdaad ook een tijd lang geweest dat leeftijd geen rol meer speelde, maar nu helaas weer wel. Ik heb bij mijn SM inderdaad al aangegeven dat ik niet blij ben met deze verandering. Zijn antwoord hierop was dat hij het ook vervelend vond maar er niets aan kon doen. Het zou van hogerop bepaald zijn (hij heeft het met de regiomanager over deze specifieke situatie gehad maar het bleef een nee). Er zijn nu dus al een aantal contracten niet verlengd en binnenkort zijn er meer mensen die weg moeten is mij vandaag te horen gekomen. Ik baal er zo ontzettend van dat ik niets kan doen. Volgens mij geldt deze regel bij ons wel voor de hele regio.
Met citaat reageren
Oud 15-05-2009, 11:59
AHmedewerker
AHmedewerker is offline
Weet iemand voor dit jaar de data's waarop het salaris wordt gestort?
Met citaat reageren
Oud 21-05-2009, 11:37
AHmedewerker
AHmedewerker is offline
Citaat:
Weet iemand voor dit jaar de data's waarop het salaris wordt gestort?
Weetniemand dit?
ik kan het nergens vinden!
Met citaat reageren
Oud 21-05-2009, 16:09
Verwijderd
Je hebt toch zo'n boekje dat je thuisgestuurd krijgt als je AHmedewerker bent, volgens mij staat daar de datum in
Met citaat reageren
Oud 23-05-2009, 20:43
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
Citaat:
Weet iemand voor dit jaar de data's waarop het salaris wordt gestort?
25 mei de eerst volgende en nu zelf er steeds even 4 weken bij optellen en dan wet je ze.
__________________
Filmweken!!Hamsterweken!
Met citaat reageren
Oud 24-05-2009, 20:35
AHmedewerker
AHmedewerker is offline
Citaat:
25 mei de eerst volgende en nu zelf er steeds even 4 weken bij optellen en dan wet je ze.
Oke, de 4e week of na de 4e week?
Dus 15 juni of 22 juni?
bedankt!
Met citaat reageren
Oud 24-05-2009, 21:56
*amalia*
Avatar van *amalia*
*amalia* is offline
22 juni dan de keer daarop inderdaad. Je moet die 25e zelf niet meetellen, je moet tellen wat er tussen zit (25mei tm 1 juni=1week 1juni tm 8juni=2weken etc.).
Met citaat reageren
Oud 10-06-2009, 11:08
yourdarkangel
yourdarkangel is offline
vraagje; is het AH beleid dat mensen die 21 jaar of ouder zijn niet meer dan 12 uur per week mogen werken?

Op mijn werk is beetje rare situatie...Er is mij al een half jaar geleden gevraagd of ik in de zomer wat vaker wil openen/sluiten omdat ik daar de ervaring voor heb en een kluiscode bezit.. nu heb ik laatst doorgegeven wanneer ik extra kan werken. Door allemaal wisselingen in het kader, heeft niemand bijgehouden wanneer mensen extra willen werken in de zomer en wordt er naar de medewerkers ook niet gecommuniceerd of ze extra willen werken/dat ze nodig zijn...Nu heb ik mijn beschikbaarheden laatst doorgegeven maar hoor ik in de wandelgangen dat mensen die 21 jaar of ouder zijn, niet meer dan 12 uur per week mogen worden ingepland....Dat zei iig mijn teamleider. Vorig jaar heb ik op mijn 21ste zo'n 40 uur per week gewerkt met een contract van 8 uur per week en nu kan dat ineens niet Als ik dan vraag of ik dan wel nodig ben van de zomer, willen ze mij 2 dagen extra naast mijn vaste dag en dat zou dus veel meer dan 12 uur worden
Met citaat reageren
Oud 10-06-2009, 14:55
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
Citaat:
vraagje; is het AH beleid dat mensen die 21 jaar of ouder zijn niet meer dan 12 uur per week mogen werken?

Op mijn werk is beetje rare situatie...Er is mij al een half jaar geleden gevraagd of ik in de zomer wat vaker wil openen/sluiten omdat ik daar de ervaring voor heb en een kluiscode bezit.. nu heb ik laatst doorgegeven wanneer ik extra kan werken. Door allemaal wisselingen in het kader, heeft niemand bijgehouden wanneer mensen extra willen werken in de zomer en wordt er naar de medewerkers ook niet gecommuniceerd of ze extra willen werken/dat ze nodig zijn...Nu heb ik mijn beschikbaarheden laatst doorgegeven maar hoor ik in de wandelgangen dat mensen die 21 jaar of ouder zijn, niet meer dan 12 uur per week mogen worden ingepland....Dat zei iig mijn teamleider. Vorig jaar heb ik op mijn 21ste zo'n 40 uur per week gewerkt met een contract van 8 uur per week en nu kan dat ineens niet Als ik dan vraag of ik dan wel nodig ben van de zomer, willen ze mij 2 dagen extra naast mijn vaste dag en dat zou dus veel meer dan 12 uur worden
Klopt er word door de recessie meer op de kosten gelet, nu zal in de zomervakantie daar waarschijnlijk wel weer meer van afgestapt worden omdat er anders geen mensen zijn
__________________
Filmweken!!Hamsterweken!
Met citaat reageren
Oud 10-06-2009, 23:45
Junga
Junga is offline
Beste mensen,

Ik werk sinds 8 maanden bij de Albert Heijn.
Ik ben begonnen als vulploegmedewerker, maar vorige week werd ik benaderd door mijn TL die mij een inlogcode gaf voor de handterminal en mij vertelde dat ik voortaan ook de voorraad mocht bijhouden en nog eventuele extra taken mag gaan verrichtten.

Nu is mijn vraag, welke extra taken kan ik gaan verwachten, en kan ik als ik zo door blijf gaan doorgroeien tot teamleider?
Met citaat reageren
Oud 11-06-2009, 18:14
Skater13
Skater13 is offline
Wat word er in jouw winkel verstaan onder 'de voorraad bijhouden'? Is dat lege vakken tellen, gevulde artikelen nalopen dmv tellingen of iets anders?
Werk je verder in een franchise filliaal of een WWM? ('Normaal filliaal' zeg maar)
Met citaat reageren
Oud 15-06-2009, 21:11
Verwijderd
ik werk niet bij de ah maar vind die actie van gratis producten als ze elders goedkoper zijn wel leuk. heb wat gratis kratjes brand en niveau deo.

zijn er veel klanten die gratis dingen meenemen?
Met citaat reageren
Oud 15-06-2009, 23:23
Junga
Junga is offline
Citaat:
Wat word er in jouw winkel verstaan onder 'de voorraad bijhouden'? Is dat lege vakken tellen, gevulde artikelen nalopen dmv tellingen of iets anders?
Werk je verder in een franchise filliaal of een WWM? ('Normaal filliaal' zeg maar)
Ik werk in een normaal filiaal.
Met voorraad bijhouden bedoel ik het tellen van gevulde artikelen (post-it briefjes etc.), en het afboeken van vers.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2009, 11:29
Skater13
Skater13 is offline
Citaat:
ik werk niet bij de ah maar vind die actie van gratis producten als ze elders goedkoper zijn wel leuk. heb wat gratis kratjes brand en niveau deo.

zijn er veel klanten die gratis dingen meenemen?
Het valt wel mee. Het levert vooral soms onduidelijkheden op bij klanten en ook voor de medewerkers is het nu net aan allemaal duidelijk. Zelf denk ik dat het een tijdelijke actie wordt omdat AH de grootste concurrentie, Jumbo & Lidl, hiermee niet bestrijdt maar meer andere concurrenten. Ook zijn de meeste ondernemers lijkt mij hier niet echt positief over, het weggeven van gratis producten.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2009, 11:30
Skater13
Skater13 is offline
Citaat:
Ik werk in een normaal filiaal.
Met voorraad bijhouden bedoel ik het tellen van gevulde artikelen (post-it briefjes etc.), en het afboeken van vers.
Oké. Ik werk zelf in een franchise filliaal en daar werkt het (bij ons dan) allemaal wat anders. Wat ik weet van normale fillialen is dat die extra taken inderdaad een basis kunnen gaan vormen voor het teamleiderschap. De extra taken kunnen dan bijv. taken zijn die normaal de teamleider doet en die jij dan mag doen om hun te ontlasten. Met de toekomst zou je dan benaderd kunnen worden om teamleider te worden, mits je functioneert naar behoren en inzet/goed gedrag vertoont. Dat lijkt mij de meest logische gang van zaken tenminste, schipper1 nog aanvullingen?
Met citaat reageren
Oud 21-06-2009, 22:52
Allure
Allure is offline
Per 1 september ben ik weg bij de AH. Ik werk nu drie jaar bij de afdeling kassa en ben het spuug- en spuugzat. En franchise. De eigenaar is een enorme eikel.
Met citaat reageren
Oud 21-06-2009, 22:57
Allure
Allure is offline
Citaat:
ik werk niet bij de ah maar vind die actie van gratis producten als ze elders goedkoper zijn wel leuk. heb wat gratis kratjes brand en niveau deo.

zijn er veel klanten die gratis dingen meenemen?
Ik vind het maar een matige actie. Het geldt maar voor een bepaalde periode en alleen voor de producten die in de bonusfolder staan. Bij de Jumbo geldt die actie altijd en voor alle producten.
Met citaat reageren
Oud 22-06-2009, 12:14
Skater13
Skater13 is offline
Jumbo voert voor zover ik weet geen actieaanbod.. snap dus niet helemaal wat je bedoelt met: die actie altijd en voor alle producten.

LAPG (Laagste Actie Prijs Garantie) is trouwens geen actie meer maar wordt voorlopig een vast onderdeel.
Met citaat reageren
Oud 22-06-2009, 14:32
Allure
Allure is offline
Jumbo heeft altijd een laagste prijsgarantie op alle producten, dus niet op een paar producten zoals bij de AH.
Met citaat reageren
Oud 22-06-2009, 14:41
Verwijderd
Eh, /care. De Jumbo 1. zit lang niet overal en 2. heeft (bij alle winkels waar ik binnen ben geweest, wel 4 verschillende ) vaker dan de AH lege schappen en 3. de kassamensen zijn er chagrijniger en trager, maar gelukkig is het nog niet zo erg als bij de gemiddelde Super de Boer.
Met citaat reageren
Oud 22-06-2009, 16:53
Junga
Junga is offline
Salaris!

€163!

Met citaat reageren
Oud 22-06-2009, 17:18
Skater13
Skater13 is offline
Citaat:
Jumbo heeft altijd een laagste prijsgarantie op alle producten, dus niet op een paar producten zoals bij de AH.
En wat gebeurd er dan, word het verschil vergoed, óf krijg je zoals nu bij AH het product gratis mee mét (jaja!) een appeltaartje?
Je kan mij namelijk niet vertellen dat je nu bij Jumbo het product meekrijgt, dat zou betekenen dat je daar de halve winkel leeg kan trekken wanneer iets 1 cent goedkoper is, nietwaar?
Met citaat reageren
Oud 23-06-2009, 17:10
yourdarkangel
yourdarkangel is offline
Citaat:
Klopt er word door de recessie meer op de kosten gelet, nu zal in de zomervakantie daar waarschijnlijk wel weer meer van afgestapt worden omdat er anders geen mensen zijn
Bij ons hebben ze nieuwe oplossing gevonden. We leiden allemaal 16 jarigen op en het is een grote kinderspeeltuin met alle gevolgen van dien. Als je tegenwoordig 1 uur hebt gewerkt dan mag je al direct de kluis in.. vroeger was dat een voorrecht en moest je 'wachten' tot je bewezen had. Idem voor werkzaamheden als counter draaien etc.

Ben benieuwd hoe dat in de krappe weken is, want die planningen worden nog gemaakt...maar voorlopig draai ik 12 uur per week (ik ben ook maar 4 dagen beschikbaar per week dus daar kan het ook aan liggen)
Met citaat reageren
Oud 01-07-2009, 11:48
Annnnn
Annnnn is offline
ik heb een loonbelastingverklaring meegekregen die ik in moet vullen, en ze hebben tegen me gezegt dat ik dit formulier op moet sturen. ik weet alleen niet waarheen.. weet iemand dit?
Met citaat reageren
Oud 01-07-2009, 19:13
Skater13
Skater13 is offline
Teruggeven aan je leidinggevende, regelen hun dacht ik zo?
Met citaat reageren
Oud 03-07-2009, 01:17
Patt92
Patt92 is offline
Ben net begonnen in AH1073 na 8 maanden in een franchisewinkel te hebben gestaan (ben echt blij dat ik daar weg ben) En ik heb zo'n loonbelastingformulier gekregen en bij mij zat er gewoon een envelop in waar ik hem in moest sturen naar Accounting Plaza

Laatst gewijzigd op 03-07-2009 om 01:28.
Met citaat reageren
Oud 04-07-2009, 00:16
Allure
Allure is offline
Citaat:
En wat gebeurd er dan, word het verschil vergoed, óf krijg je zoals nu bij AH het product gratis mee mét (jaja!) een appeltaartje?
Je kan mij namelijk niet vertellen dat je nu bij Jumbo het product meekrijgt, dat zou betekenen dat je daar de halve winkel leeg kan trekken wanneer iets 1 cent goedkoper is, nietwaar?
Dan krijg je het product inderdaad gratis mee.
Met citaat reageren
Oud 04-07-2009, 17:28
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
Citaat:
Ben net begonnen in AH1073 na 8 maanden in een franchisewinkel te hebben gestaan (ben echt blij dat ik daar weg ben) En ik heb zo'n loonbelastingformulier gekregen en bij mij zat er gewoon een envelop in waar ik hem in moest sturen naar Accounting Plaza
Wat geinig, dan werk je nu in mijn vorige filiaal amstelveen westwijk. Heb je daarvoor zeker gestaan op de amstelveense weg?
Er zit inderdaad gewoon een envelop bij.
__________________
Filmweken!!Hamsterweken!
Met citaat reageren
Oud 04-07-2009, 23:52
schnitzel1989
schnitzel1989 is offline
Heey,

Heb even een (voor mij) belangrijke vraag. Weet iemand het uurloon/salaris van een 20-jarige vakkenvuller zonder verkoper B. Ow en in hoeverre tellen werkjaren in dienst tegenwoordig nog mee.

Kan het namelijk niet zo best vinden en zeker nu met dat all-in loon volg ik hem even niet.

Alvast bedankt!!!
Met citaat reageren
Oud 06-07-2009, 01:18
Patt92
Patt92 is offline
Citaat:
Wat geinig, dan werk je nu in mijn vorige filiaal amstelveen westwijk. Heb je daarvoor zeker gestaan op de amstelveense weg?
Er zit inderdaad gewoon een envelop bij.

Nee, heb op Uithoorn Amstelplein gestaan
Heel veel mensen van Westwijk denken inderdaad dat ik van Amsterdamseweg kom maar dus niet, ben echt blij dat me vriendin me over heb gehaald om naar Westwijk te komen

Laatst gewijzigd op 06-07-2009 om 02:46.
Met citaat reageren
Oud 06-07-2009, 02:47
Patt92
Patt92 is offline
Net een dagtocht naar Londen gemaakt en daar hadden ze ook Euroshopper, wist dat ze ook in het buitenland hadden maar wel grappig als je het dan ook echt tegenkomt
Met citaat reageren
Oud 06-07-2009, 22:43
lol_nl
lol_nl is offline
De nieuwste actie zuigt trouwens. 10 zegels voor 1 euro korting ?
Met citaat reageren
Oud 06-07-2009, 22:51
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
Citaat:
De nieuwste actie zuigt trouwens. 10 zegels voor 1 euro korting ?
Ach het zijn gratis zegels he, bij besteding van 50 euro heb je al eenb kaart vol
__________________
Filmweken!!Hamsterweken!
Met citaat reageren
Oud 07-07-2009, 14:08
Skater13
Skater13 is offline
Ik wil graag weten van medewerkers hoe hun winkel zichzelf beveiligd tegen ramkraken / kraken e.d.
Met citaat reageren
Oud 09-07-2009, 01:44
Patt92
Patt92 is offline
Moet mij weer overkomen

Zit ik net een kwartier aan me kassa, begin ik allemaal fouten te maken (Had helemaal niks door, tot dat er iemand van de counter kwam) Begin ik opeens helemaal te trillen en te zweten, ik ben meteen naar boven gestuurd omdat ik volgens Dirk (van de counter dus) te weinig suiker had, heb geen diabetes gelukkig en toen ging het gelukkig weer maar half uur later werd ik weer heel erg zweterig en trillerig en toen heeft mn vriendin me naar huis gestuurd, ook al waren er toen nog maar 3 mensen voor bij Kassa, ze zei dat ik zo niet kon werken, er stonden flinke rijen maar ik kon gewoon niet meer. Ze heeft zelfs haar moeder gebeld omdat ze niet wou dat ik met de bus naar huis ging omdat k moest overstappen, ben dus veilig thuis gekomen. Maar nu ben ik dus heel bang dat me proeftijd hierdoor in gevaar komt, maar ziek is ziek toch? Ik bedoel: ben bijna nooit ziek maar soms gebeurt het gewoon
Overigens heb ik een keertje met 40 graden koorts en zware griep gewerkt, toen stond ik nog in me oude filiaal.. ze zeiden doodleuk tegen me: Nee sorry je kan niet meer naar huis want we hebben al 3 zieken en als we meer zieken hebben hebben we een groot probleem. Had gewoon naar huis moeten gaan Heb nog wel meer ziekte verhalen..
Sorry dat ik zo een lang bericht typ maar ik moest het gewoon eventjes kwijt.

Hoop echt niet dat me proeftijd in gevaar komt.
Met citaat reageren
Oud 09-07-2009, 01:47
Patt92
Patt92 is offline
Citaat:
Moet mij weer overkomen

Zit ik net een kwartier aan me kassa, begin ik allemaal fouten te maken (Had helemaal niks door, tot dat er iemand van de counter kwam) Begin ik opeens helemaal te trillen en te zweten, ik ben meteen naar boven gestuurd omdat ik volgens Dirk (van de counter dus) te weinig suiker had, heb geen diabetes gelukkig en toen ging het gelukkig weer maar half uur later werd ik weer heel erg zweterig en trillerig en toen heeft mn vriendin me naar huis gestuurd, ook al waren er toen nog maar 3 mensen voor bij Kassa, ze zei dat ik zo niet kon werken, er stonden flinke rijen maar ik kon gewoon niet meer. Ze heeft zelfs haar moeder gebeld omdat ze niet wou dat ik met de bus naar huis ging omdat k moest overstappen, ben dus veilig thuis gekomen. Maar nu ben ik dus heel bang dat me proeftijd hierdoor in gevaar komt, maar ziek is ziek toch? Ik bedoel: ben bijna nooit ziek maar soms gebeurt het gewoon
Overigens heb ik een keertje met 40 graden koorts en zware griep gewerkt, toen stond ik nog in me oude filiaal.. ze zeiden doodleuk tegen me: Nee sorry je kan niet meer naar huis want we hebben al 3 zieken en als we meer zieken hebben hebben we een groot probleem. Had gewoon naar huis moeten gaan Heb nog wel meer ziekte verhalen..
Sorry dat ik zo een lang bericht typ maar ik moest het gewoon eventjes kwijt.

Hoop echt niet dat me proeftijd in gevaar komt.

Klinkt eigelijk best wel dramatisch
Met citaat reageren
Oud 10-07-2009, 21:26
Allure
Allure is offline
Eerst was het 250 euro voor 5 euro korting. Dan is 50 euro voor 1 euro korting beter voor de klant natuurlijk.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Werk, Geld & Recht Het grote Albert Heijn Topic (deel 5)
ikbenschipper1
500 04-02-2009 17:35


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:03.