Oud 18-09-2009, 20:28
Skater13
Skater13 is offline
Wat bedoel je?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-10-2009, 11:56
saaj
saaj is offline
Hey iedereen,
leuk deze topic over het wel en wee binnen de Albert Heijn!

Nu heb ik ook laatst een situatie meegemaakt, waarvan ik graag zou willen weten hoe jullie erover denken.
Ik werk (verrassing!) bij een Albert Heijn. Daar zit ik nu een jaartje. Zo'n acht maanden geleden ben ik tijdens mijn eerste beoordelingsgesprek gevraagd of ik interesse had in de functie van TL. Ik zou dan in het eerstvolgende opleidingstraject opgenomen worden. Ik was net 19 geworden en had wel zin in een uitdaging, dus ik gaf aan dat ik daar zeer geïnteresseerd in was!
In de tussentijd is één van mijn teamleiders door herorganisering vervangen door een TL "in opleiding" (zo'n duale opleiding tot SM) en is onze SM ook vervangen.
Nu heb ik twee weken geleden te horen gekregen dat mijn bevordering niet doorgaat. Maar met het oog op mijn bevordering heb ik alvast dingen op me genomen zoals counter, bestellen, openen en sluiten terwijl ik gewoon geregistreerd sta als Cassiere A. Nu ben ik er ook twee weken geleden achter gekomen dat je na een jaar dus niet meer automatisch verandert in Cassiere B, maar ik vind dit toch wel een beetje raar.
Ik heb een maand of acht dingen gedaan en geleerd om uiteindelijk te horen dat het niet doorgaat (niet genoeg uren beschikbaar in het filiaal en nog niet het talent laten zien, volgens de nieuwe SM-tegenover twee laaiend enthousiaste TLs tijdens mijn beoordelingsgesprek) en vervolgens mij ook gewoon laten werken voor het loon van een Cassiere A.

Ik werd er niet zo blij van...
Met citaat reageren
Oud 05-10-2009, 20:19
Skater13
Skater13 is offline
Het enige wat je m.i. kan doen is alsnog verhoging naar schaal B aanvragen. En hopen dat in de toekomst (hou die optie ook bij je nieuwe manager dan open) een bevordering naar TL..

Succes ermee!
Met citaat reageren
Oud 07-10-2009, 00:17
naam ingebruik
Avatar van naam ingebruik
naam ingebruik is offline
Ik zou een goed gesprek aanvragen want het is dan misschien niet de belangrijkste reden maar kwa salaris zit je ook in een andere schaal he, en als jij straks niet meer nodig bent achter de counter staat er niks op papier.. hele dagen achter de kassa word je echt niet blij van
__________________
.
Met citaat reageren
Oud 18-10-2009, 17:49
MrsMojoRisin
MrsMojoRisin is offline
Sinds periode 10 worden de TVT-uren voor KPT'ers elke periode uitbetaald. Ik heb vandaag mijn loonstrook gekregen, en dit ziet er wel heel bijzonder uit...

Ik heb 45 uur gewerkt, waarvan 32 voor 200%. Normaliter zou er dus staan 45 uur gewerkt, 32 toeslaguren (of iets meer ivm avonddiensten, maar goed). Ik heb 48 contracturen per periode en werd daarom verblijd met een nieuwe loonstrook.
Op deze loonstrook staat
Gewerkt: 16,50 uur
toeslaguren: 31,50
afrekenen tvt-uren: 34,00

Volgens mijn ASM zou gewerkt + toeslaguren mijn contracturen zijn (=48, klopt) en tvt-uren alle toeslaguren en opgebouwde tvu (die nu tvt heet). Maar:
Nu lijkt het net alsof ik slechts 16,50 uur gewerkt hebt. Mag dit? Volgens mij is dit namelijk gewoon liegen. Ik was daar 45 uur, punt.
Ten tweede, wat ik nog veel en veel erger vind, is dat die mooie tvt uren onder een bijzonder belastingtarief vallen, oftewel, daar moet ik 1/3e van afstaan! Door dit geintje heeft AH mij deze periode 90 euro door de neus geboord.Waar ze zelf overigens niets aan hebben want het gaat tenslotte naar nieuwe hoedjes voor de koningin.

Wie weet wat hieraan te doen is? Hebben anderen dit ook? Ik en mijn directe collega's willen naar de vakbond stappen, maar misschien heeft iemand een beter plan.

Laatst gewijzigd op 18-10-2009 om 18:00.
Met citaat reageren
Oud 28-10-2009, 09:48
MrsMojoRisin
MrsMojoRisin is offline
Heb contact gehad met een belastingadviseur, en wat AH doet mag niet. Er mag geen extra belasting geheven worden op de tvt-uren, omdat dit geen bijzondere toeslag is (je krijgt het áltijd op zondag & avonden).

Kortom: komt allen in actie! Wij zijn er bij mijn filiaal in elk geval hard mee bezig.
Met citaat reageren
Oud 29-10-2009, 14:12
AHrules
AHrules is offline
Ik heb precies hetzelfde, verbaasde me hier al over. Volgens mij heb ik nu nog geen last van de verschillende belastingschijven, zie nog niet dat ik belasting betaal, verdien ik te weinig voor!?
Maar wat zijn kpt-ers? blijkbaar ben ik dat ook dus zou wel willen weten wat het is.
In ieder geval ik heb ook de uren boven m'n contract bij tvt betaald gekregen, waarom is dit?
Met citaat reageren
Oud 29-10-2009, 14:18
MrsMojoRisin
MrsMojoRisin is offline
KPT´ers zijn korte parttimers, oftewel iedereen met een contract t/m 48 uur per periode, 12 uur per week.
De uren boven je contract krijg je nu bij tvt, omdat die eerste naar een potje 'tvu' gingen (te verrekenen uren). Als je dan een keer een periode minder werkte dan je contracturen, werd er bij uitbetaling aangevuld met uren uit de tvu. Omdat dat potje nu is afgeschaft voor kpt'ers (net als dat vakantie uren zijn afgeschaft), krijg je het elke maand onder de nieuwe naam tvt.

Wel raar, dat er bij jou geen extra belasting af gaat. Weet je zeker dat er geen 'B' staat achteraan de term tvt uren? (waar bij alle andere posten dus een T staat)
Met citaat reageren
Oud 30-10-2009, 11:43
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
Citaat:
KPT´ers zijn korte parttimers, oftewel iedereen met een contract t/m 48 uur per periode, 12 uur per week.
De uren boven je contract krijg je nu bij tvt, omdat die eerste naar een potje 'tvu' gingen (te verrekenen uren). Als je dan een keer een periode minder werkte dan je contracturen, werd er bij uitbetaling aangevuld met uren uit de tvu. Omdat dat potje nu is afgeschaft voor kpt'ers (net als dat vakantie uren zijn afgeschaft), krijg je het elke maand onder de nieuwe naam tvt.

Wel raar, dat er bij jou geen extra belasting af gaat. Weet je zeker dat er geen 'B' staat achteraan de term tvt uren? (waar bij alle andere posten dus een T staat)
Het kan namelijk wel je kan een B hebben staan maar als je voorgaande jaren nooit super veel verdiend hebt OF pas in dienst bent met een contract van 12 uur zal er bij bijzondere beloning geen percentage staan, en betaal je dus niet extra over deze "bijzondere" beloning

grtz
ivo
__________________
Filmweken!!Hamsterweken!
Met citaat reageren
Oud 03-11-2009, 11:54
tonio
tonio is offline
Weet iemand wat over de 10% personeelskorting? Laatste keer kreeg ik hem ergens in juli en zouden we hem dus ook weer moeten krijgen in oktober en dat is niet het geval.....
Met citaat reageren
Oud 03-11-2009, 13:34
Skater13
Skater13 is offline
Geen idee.. Ik werk bij een franchise, maakt dat nog uit? Volgens mij heb ik Q2 idd gehad in juli. Q3 nog niet gezien. Ach vorig jaar leverde het ook wat probleempjes op, uit me hofod hebben ze toen ook 2 dingen samengevoegd. Ik zie t wel
Met citaat reageren
Oud 15-11-2009, 19:07
stokj
stokj is offline
Weet iemand wat voor verschil er zit als je een gouden of zilveren naambordje draagt (behalve in de kleur dan). Heeft de kleur nog een extra functie of iets dergelijks? Wanneer moet je een gouden naambordje dragen en wanneer een zilveren?
Met citaat reageren
Oud 15-11-2009, 21:11
Verwijderd
Hoelang duurt het voordat je reactie krijgt bij AH over een sollicitatie?:/
Met citaat reageren
Oud 16-11-2009, 00:51
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
Citaat:
Weet iemand wat voor verschil er zit als je een gouden of zilveren naambordje draagt (behalve in de kleur dan). Heeft de kleur nog een extra functie of iets dergelijks? Wanneer moet je een gouden naambordje dragen en wanneer een zilveren?
Het kader draagt officieel net als een ieder witte naambadges, omdat in veel winkels het kader /teamleiders door gouden en zilvere naambadges beter herkenbaar zijn hebben filialen dat weer terug ingevoerd

grtz
ivo
__________________
Filmweken!!Hamsterweken!
Met citaat reageren
Oud 16-11-2009, 15:13
Skater13
Skater13 is offline
Bij ons draagt het management de witte naambordjes met: Advies nodig o.i.d.

Per filliaal verschilt het hoelang een sollicitatie duurt, het kan 2 dagen zijn en het kan ook een maand zijn als je op 'de stapel' komt. Ligt er ook aan hoeveel personeel er nodig is en voor welke functies en of ze in jou de gepaste persoon zien voor een dergelijke functie.
Met citaat reageren
Oud 22-11-2009, 21:21
Patt92
Patt92 is offline
Hee iedereen,

Ik had even een vraag. Ik moet per 4 januari 3 maanden stage lopen in totaal 40 uur per week. Maar ik heb nog een bijbaantje bij Albert Heijn. Aangezien ik niet in het weekend wil werken omdat ik dan me rust nodig hebt van me stage, weet ik niet wat de beste oplossing is. Wat zouden jullie doen? Ik ga morgen het probleem voorleggen aan mijn TL. Maar ben gewoon bang dat ik niet meer terug kan komen
Met citaat reageren
Oud 23-11-2009, 20:40
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
Citaat:
Hee iedereen,

Ik had even een vraag. Ik moet per 4 januari 3 maanden stage lopen in totaal 40 uur per week. Maar ik heb nog een bijbaantje bij Albert Heijn. Aangezien ik niet in het weekend wil werken omdat ik dan me rust nodig hebt van me stage, weet ik niet wat de beste oplossing is. Wat zouden jullie doen? Ik ga morgen het probleem voorleggen aan mijn TL. Maar ben gewoon bang dat ik niet meer terug kan komen
Ik zou gewoon op zaterdag een paar uurtjes werken als ik jou was (3 uurtjes moet toch wel lukken?) Dan is er verder ook geen probleem :-)
__________________
Filmweken!!Hamsterweken!
Met citaat reageren
Oud 24-11-2009, 21:56
Patt92
Patt92 is offline
Citaat:
Ik zou gewoon op zaterdag een paar uurtjes werken als ik jou was (3 uurtjes moet toch wel lukken?) Dan is er verder ook geen probleem :-)
Nouja kijk, t is best wel een zware stage, ik heb het er met me ouders over gehad, en die willen niet dat k nog dat ga doen. Een vriendin van me werkte in een ander filiaal die had hetzelfde probleem en die hebben ze toen 3 maanden op non-actief gezet. Is de moeite waard om te proberen lijkt me , zo moeilijk is me TL ook weer niet Alleen ze was er gisteren niet dus ja, morgen proberen.
Met citaat reageren
Oud 26-11-2009, 09:38
Patt92
Patt92 is offline
Nou ik heb gisteren een gesprek gehad met me TL, en ze begreep het helemaal en we hebben afgesproken dat me contract niet verlengd word op eigen verzoek, en als ik klaar ben met me stage moet ik ff bellen en dan kan ik terugkomen

Helemaal happy, me TL zei ook al: Stress er niet zo over man, je kan het ons altijd vertellen en er valt ALTIJD iets te regelen
Met citaat reageren
Oud 26-11-2009, 14:22
Skater13
Skater13 is offline
Laat het ook even op papier zetten, met handtekening ASM/SM. Lijkt me wel zo handig aangezien het nu een mondelinge afspraak met je teamleider is, de teamleider die over 3 maanden miss wel overgeplaatst/weg is!
Met citaat reageren
Oud 27-11-2009, 01:00
Patt92
Patt92 is offline
Citaat:
Laat het ook even op papier zetten, met handtekening ASM/SM. Lijkt me wel zo handig aangezien het nu een mondelinge afspraak met je teamleider is, de teamleider die over 3 maanden miss wel overgeplaatst/weg is!
Hey dat is zeker wel een goed idee! Want dr gaat binnekort een tweede filiaal open vlakbij mijn filiaal. En er bestaat ook een kans dat ze daar naartoe word overgeplaatst!

Thanks voor het slimme idee!
Met citaat reageren
Oud 02-12-2009, 13:40
Jeroeng21
Jeroeng21 is offline
Zaterdag is het 5 December en dan hebben ze bij mijn AH besloten de cassieres zwarte pieten te maken.
Zijn er meer AH's die zulke akties hebben rond sinterklaas en kerst? Of is het gewoon een aparte aktie ?

Laatst gewijzigd op 03-12-2009 om 17:59.
Met citaat reageren
Oud 02-12-2009, 18:05
Skater13
Skater13 is offline
Het is dan een actie van je eigen AH. Leuke actie trouwens!
Succes ermee
Met citaat reageren
Oud 02-12-2009, 23:47
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
Citaat:
Zondag is het 5 December en dan hebben ze bij mijn AH besloten de cassieres zwarte pieten te maken.
Zijn er meer AH's die zulke akties hebben rond sinterklaas en kerst? Of is het gewoon een aparte aktie ?
Zaterdag is het 5 december ;-) Leuke acties btw al heb ik er niks mee
__________________
Filmweken!!Hamsterweken!
Met citaat reageren
Oud 03-12-2009, 13:43
iceblade070
iceblade070 is offline
Heyy allemaal, ik heb een paar vraagjes.
1. Hoeveel verdien je ongeveer als 16 jarige?
2. Op welke dagen/omstandigheden krijg je dubbel betaald?
3. Kan je bij een sollicitatiegesprek zelf kiezen bij welke afdeling je wilt vakkenvullen? Of is het zo dat je elke keer
ergens anders wordt ingeroosterd?
4. En wat moet je allemaal meenemen naar een sollicitatiegesprek?
Sorry dat ik zoveel vragen stel, maar ik vroeg het me zelf gewoon af. Alvast bedankt jongens.

Trouwens, leuke topic !
Met citaat reageren
Oud 03-12-2009, 21:11
saaj
saaj is offline
Citaat:
Ik zou een goed gesprek aanvragen want het is dan misschien niet de belangrijkste reden maar kwa salaris zit je ook in een andere schaal he, en als jij straks niet meer nodig bent achter de counter staat er niks op papier.. hele dagen achter de kassa word je echt niet blij van
ja, ik ben er nog steeds mee bezig, want cassiere B is me nu nog steeds niet toegezegd...
Met citaat reageren
Oud 03-12-2009, 21:15
saaj
saaj is offline
Citaat:
Hey dat is zeker wel een goed idee! Want dr gaat binnekort een tweede filiaal open vlakbij mijn filiaal. En er bestaat ook een kans dat ze daar naartoe word overgeplaatst!

Thanks voor het slimme idee!
Toevallig in Haarlem? Van de Vosjes?
Met citaat reageren
Oud 03-12-2009, 21:21
saaj
saaj is offline
Citaat:
Heyy allemaal, ik heb een paar vraagjes.
1. Hoeveel verdien je ongeveer als 16 jarige?
2. Op welke dagen/omstandigheden krijg je dubbel betaald?
3. Kan je bij een sollicitatiegesprek zelf kiezen bij welke afdeling je wilt vakkenvullen? Of is het zo dat je elke keer
ergens anders wordt ingeroosterd?
4. En wat moet je allemaal meenemen naar een sollicitatiegesprek?
Sorry dat ik zoveel vragen stel, maar ik vroeg het me zelf gewoon af. Alvast bedankt jongens.

Trouwens, leuke topic !
Hey, we willen je best een beetje op weg helpen, no problem
Als zestienjarige verdien je meestal zo rond de 3,60 per uur als ik me niet vergis (het is alweer een tijdje geleden) waarbij de meeste filialen op de zondag dubbel betalen...
Sommige filialen maken gebruik van ongewone shifts (vulploegen tot 00:00 uur bijvoorbeeld, hier word je meestal 150% of 200% voor betaald).
Als je solliciteert als vakkenvuller is er geen sprake van een afdeling meer (in de meeste filialen); team verkoopklaar neemt het gehele winkelpark voor zn rekening. Dus niet het brood of een andere versafdeling. In overleg kan je wel ingezet worden op de afdeling verkoopafhandeling (kassa).
En tot slot; wat mee te nemen op een sollicitatiegesprek?
Legitimatie(+kopie), bankpas, je sollicitatieformulier of je CV en een juiste houding (vriendelijk, enthousiast, open en beleefd)

Succes!
Met citaat reageren
Oud 03-12-2009, 21:38
iceblade070
iceblade070 is offline
Citaat:
Hey, we willen je best een beetje op weg helpen, no problem
Als zestienjarige verdien je meestal zo rond de 3,60 per uur als ik me niet vergis (het is alweer een tijdje geleden) waarbij de meeste filialen op de zondag dubbel betalen...
Sommige filialen maken gebruik van ongewone shifts (vulploegen tot 00:00 uur bijvoorbeeld, hier word je meestal 150% of 200% voor betaald).
Als je solliciteert als vakkenvuller is er geen sprake van een afdeling meer (in de meeste filialen); team verkoopklaar neemt het gehele winkelpark voor zn rekening. Dus niet het brood of een andere versafdeling. In overleg kan je wel ingezet worden op de afdeling verkoopafhandeling (kassa).
En tot slot; wat mee te nemen op een sollicitatiegesprek?
Legitimatie(+kopie), bankpas, je sollicitatieformulier of je CV en een juiste houding (vriendelijk, enthousiast, open en beleefd)

Succes!

Heyy, hartstikke bedankt! Je hebt me zeker op weg geholpen.
Dat waardeer ik echt!
Met citaat reageren
Oud 03-12-2009, 23:09
Jeroeng21
Jeroeng21 is offline
Een 16 jarige verdiend 3,50 per uur. En als je minder dan 12u per week werkt dan krijg je het All-in loon van 4,65.
Met citaat reageren
Oud 07-12-2009, 10:19
Tobiasch
Tobiasch is offline
Hoi!

Ik ben sinds een maand in dienst bij de AH.

Ik vraag me af; bij mijn introductiepakketje zat een brief waarop stond dat iemand van 15 jaar oud recht heeft op 4.05 euro bruto per uur. Nou kijk ik op mijn contract, en daar staat dat ik 3.05 euro per uur. Hoe zit dit precies?

Tobias
Met citaat reageren
Oud 07-12-2009, 19:13
iceblade070
iceblade070 is offline
Niet aangenomen omdat ik minimaal 3 avonden moest werken, wtf ?
Ga wel naar de V&D of zo...
Met citaat reageren
Oud 07-12-2009, 20:44
Jeroeng21
Jeroeng21 is offline
@Tobiasch

Welkom bij de AH

Ik weet niet precies, maar volgens mij heeft dat te maken met het all-in loon. Daar zit ADV en vakantiegeld al in.
Misschien is dat in jouw contract ergens anders vermeld.
Met citaat reageren
Oud 08-12-2009, 20:29
naam ingebruik
Avatar van naam ingebruik
naam ingebruik is offline
Citaat:
Hoi!

Ik ben sinds een maand in dienst bij de AH.

Ik vraag me af; bij mijn introductiepakketje zat een brief waarop stond dat iemand van 15 jaar oud recht heeft op 4.05 euro bruto per uur. Nou kijk ik op mijn contract, en daar staat dat ik 3.05 euro per uur. Hoe zit dit precies?

Tobias
dat komt omdat je je netto 3.05 euro verdient

dat is dus nadat alle belastingen enzo er af zijn maar omdat jij een all inn loon hebt zal dat iets hoger uitvallen. nu kun jij je belasting terugvragen aan het eind van het jaar omdat je 15 ben
__________________
.
Met citaat reageren
Oud 11-12-2009, 15:44
timvl1987
timvl1987 is offline
Hoi Allemaal

Wie werkt er als Winkeltrainee bij Albert Heijn en dan vooral de opleiding als ASM.
Misschien wil ik dit ook gaan doen? Zou graag willen weten wat jullie ervaringen zoal zijn? En wat is je salaris dan?

Mvg,

Tim
Met citaat reageren
Oud 11-12-2009, 18:15
Skater13
Skater13 is offline
Sorry ik heb geen idee.. Wist namelijk geeneens dat het bestond.
Ik ken wel managementtrainee maar dat verloopt via het HK..
Salaris zal neem ik aan conform de ASM schaal in de Levensmiddelen CAO zijn..!
Met citaat reageren
Oud 14-12-2009, 23:27
Aisa!
Aisa! is offline
Citaat:
Hoi!

Ik ben sinds een maand in dienst bij de AH.

Ik vraag me af; bij mijn introductiepakketje zat een brief waarop stond dat iemand van 15 jaar oud recht heeft op 4.05 euro bruto per uur. Nou kijk ik op mijn contract, en daar staat dat ik 3.05 euro per uur. Hoe zit dit precies?

Tobias
Hee,
die 4,05 voor een 15 jarige he, daar zit alles bij inbegrepen hoop ik?
Ik ben nu 17 en verdien 4 euro bruto..
en een vraagje voor diegene die het antwoord weet:
ik werk offcieel op maandag en dinsdag avond van 5 tot half 10. maar ik sta op deli/kaas en brood, dus dit loopt vrijwel altijd uit. Officieel werk ik dus 4,5 uur, maar eigenlijk langer. Heb ik nu geen recht op een etenspauze???? De manager zegt van niet maar vertrouw het voor geen meter.
x
Met citaat reageren
Oud 15-12-2009, 11:03
Verwijderd
Voor zover ik weet heb je alleen recht op etenspauze als je vóór 17.00 uur begint.
Met citaat reageren
Oud 15-12-2009, 11:57
Skater13
Skater13 is offline
Klopt, als je om vijf uur begint wordt je geacht daarvoor iets te kunnen eten.
Wat ik dan altijd doe is als de afsluitende leidinggevende kookt gewoon dat kwartiertje mee-eten en uit eigen zak betalen die paar euro. Heb je ook goed gegeten in ieder geval!
Met citaat reageren
Oud 15-12-2009, 18:43
somery
Avatar van somery
somery is offline
Je hebt recht op eetpauze als je minstens van 4 tot 8 werkt.
En tsja, ik snap érgens wel dat ze niet iedereen een maaltijd kunnen blijven vergoeden, maar ik heb vaak de tijd helemaal niet om te eten als ik om 5 uur moet beginnen. De hapjes zijn op die momenten echt vreeeselijk verleidelijk

Wel vervelend dat het altijd uitloopt.. hebben wij ook vaak, zit er soms om kwart voor 10 nog terwijl we betaald krijgen tot 21.15 -.-'
__________________
As we lie beneath the stars we realize how small we are..
Met citaat reageren
Oud 16-12-2009, 15:25
Verwijderd
Je bent zelf verantwoordelijk voor de uren die je werkt. Als jij overgewerkt hebt, dien je er zelf voor te zorgen dat dit genoteerd wordt op de planning (desnoods doe je dit zelf). En daarbij ben je niet verplicht tot overwerken.
Met citaat reageren
Oud 16-12-2009, 18:06
Skater13
Skater13 is offline
Sabje is totally right,

Je moet gewoon zelf je uren per week bijhouden, werken jullie met een kloksysteem of dat niet? Wijken de uren af op je loonstrookje met jouw eigen administratie moet je gewoon naar je leidinggevende stappen en inderdaad aankaarten dat je overwerkt constánt niet uitbetaald wordt.
Met citaat reageren
Oud 16-12-2009, 23:57
Verwijderd
Citaat:
Hee,
die 4,05 voor een 15 jarige he, daar zit alles bij inbegrepen hoop ik?
Ik ben nu 17 en verdien 4 euro bruto..
en een vraagje voor diegene die het antwoord weet:
ik werk offcieel op maandag en dinsdag avond van 5 tot half 10. maar ik sta op deli/kaas en brood, dus dit loopt vrijwel altijd uit. Officieel werk ik dus 4,5 uur, maar eigenlijk langer. Heb ik nu geen recht op een etenspauze???? De manager zegt van niet maar vertrouw het voor geen meter.
x
Ja, zodra je 4 uur werkt heb je recht op 15 minuten pauze. Manager kan hoog en laag springen, maar de ARBO regelgeving is heel duidelijk op dit punt.
Overigens is dat iets ánders dan een etenspauze he
Met citaat reageren
Oud 05-01-2010, 19:04
Tobiasch
Tobiasch is offline
Hebben jullie je loon ook nog niet? Volgensmij had ik dat gister moeten krijgen..
Met citaat reageren
Oud 05-01-2010, 19:59
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
Neee, het gaat deze periode over 5 weken omdat 2009 53 weken had heeft op winkeleb gestaan en als het goed is ook in de kantine.
__________________
Filmweken!!Hamsterweken!
Met citaat reageren
Oud 20-01-2010, 22:41
Verwijderd
Hallo allemaal,

Vraagjee!! Op de salarisspecificatie staat bij Norm-Uren 16 uur.. Betekend dat, dat ik 16 uur per week of per periode heb?

Thnxx
Met citaat reageren
Oud 21-01-2010, 10:10
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
Citaat:
Hallo allemaal,

Vraagjee!! Op de salarisspecificatie staat bij Norm-Uren 16 uur.. Betekend dat, dat ik 16 uur per week of per periode heb?

Thnxx
per periode
__________________
Filmweken!!Hamsterweken!
Met citaat reageren
Oud 22-01-2010, 19:16
naam ingebruik
Avatar van naam ingebruik
naam ingebruik is offline
zo en hebben jullie je voetbalplaatjes boek al
__________________
.
Met citaat reageren
Oud 24-01-2010, 11:20
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
Citaat:
zo en hebben jullie je voetbalplaatjes boek al
Al een week incl 5 plaatjes :-)
__________________
Filmweken!!Hamsterweken!
Met citaat reageren
Oud 27-01-2010, 19:49
alleenbijah
alleenbijah is offline
de actie begint net en heb hem nu al gehad.

kan iemand me zeggen hoe ik restanten moet tellen met de wise? want dat is me opgedragen en de baas is nu op vakantie, en mijn collega's weten dit allemaal niet. ben pas nieuw als magazijnman aangenomen. heb wel inlog en alles, maar zou dit toch graag weten haha!

groete uit het noorden der holland
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Werk, Geld & Recht Het grote Albert Heijn Topic (deel 5)
ikbenschipper1
500 04-02-2009 17:35


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:16.