Oud 27-01-2010, 21:49
nl-t1mo
Avatar van nl-t1mo
nl-t1mo is offline
Dat is niet moeilijk, je moet alleen goed weten welke restanten er nog in het magazijn en in de winkel staan.
Wil je een goede voorraad krijgen, dan doe je eerst alle restanten wegvullen en dan vervolgens doe je de voorraad in de winkel en de restanten bij elkaar optellen.

Als je alleen de restanten gaat tellen, dan moet je er rekening mee houden dat je nooit de voorraad verlaagd! Het kan namelijk zijn dat er dus nog ergens restanten zijn (vanuit mijn ah bekeken) en hierdoor klopt je actuele voorraad niet. Stel je hebt van Ah appelmoes een voorraad in de terminal (wise->voorraad->artikelinformatie) van 20 stuks.. En je hebt een voorraad van 25 geteld, dit kun je gewoon aanpassen want dit betekend dat de voorraad in de terminal te laag was, dit is onder andere ook een reden dat je restanten hebt.

Het tellen zelf doe je als je je hebt ingelogd door dan naar voorraad en vervolgens artikelinfo te gaan, je scant dan het product wat je gaat tellen en voert de juiste voorraad daar in. je ziet dan dat er een vinkje in het vakje bij "geteld" komt te staan. Ook als de voorraad klopt, voer deze opnieuw in. Ook als de voorraad 0 is, hierdoor word er wederom een "melding" gemaakt. Ook als je een negatieve voorraad bijv (-12) tegenkomt kun je deze altijd wijzigen naar 0 of naar de juiste voorraad. Een negatieve voorraad kan echter niet bestaan.

Het is wel jammer dat geen van je collega's weten hoe je restanten moet tellen. Dat betreur ik eigenlijk als ik bekijk hoe belangrijk en hoe veel het bij ons gedaan wordt!
Ik raad je aan om met een teamleider of ervaren medewerker eens op winkelweb te kijken.
Dan doe je inloggen met je filiaal en dan klik je bij handboeken en dan verkoopklaar. Daar is heel veel over het tellen te vinden allemaal.

Tevens raad ik je aan om je manager hierover aan te spreken. Je krijgt een taak waarvan je niet weet hoe je hem moet uitvoeren, terwijl je zelf aangeeft dat je net nieuw bent. Je manager weet dat ook. Hij moet hier dus rekening mee houden in je takenpakket.

Veel succes en als er nog vragen zijn hoor ik het graag!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-01-2010, 23:47
alleenbijah
alleenbijah is offline
Hi, thanks voor het geweldige antwoord.

Het stukje van de 'artikel-info' en dan het voorraadaantal wijzigen had ik mezelf vandaag al een beetje uitgevogeld.
Het is inderdaad treurig dat niemand dit week, affijn ik werk al 3 jaar bij AH maar niemand heeft me dit ooit uitgelegd.
Ik zal het er zeker over hebben.

Wel vervelend als ze tegen mij zeggen, restanten van gang die en die moeten gestikkerd (wat ik wel weet) en geteld worden! Ik zit dan nu weer te denken moet ik dan alleen de restanten idd tellen, of de hele voorraad plus restanten en restanten in het magazijn nog. In dit laatste geval zou dit dus een bitch van een werkje worden!

Wat ik me wel af zat te vragen wat het misschien makkelijker zou maken:
We nemen de AH appelmoes weer.

Stel er staat bij voorraad: 20
En ik heb 2 potten restant.. dan zou ik denken dat ik van 20 simpelweg 22 kan maken omdat dit voorheen al geteld is. Echter lijkt het mij dat die twee overige potten ook al inbegrepen bij die 20 zitten.. moet haast wel zou ik zeggen.. Ingewikkeld gedoe voor zo'n 'simpel werkje' zoals ze dat ook wel noemen.

Ik ben in ieder geval zwaar dankbaar voor je hulp!
Met citaat reageren
Oud 28-01-2010, 12:11
Patt92
Patt92 is offline
Even een kort vraagje, ik heb een beetje een discussie met een vriendin over de tijd wanneer je weer mag solliciteren bij AH als je weg bent gegaan.
Die vriendin zegt dat je meteen weer mag solliciteren maar je moet toch 3 maanden wachten ofzo?
Met citaat reageren
Oud 28-01-2010, 13:29
alleenbijah
alleenbijah is offline
ik zou zeggen waag gewoon een poging. ik zou niet weten waarom je 3 maanden moet wachten?
Met citaat reageren
Oud 28-01-2010, 16:40
nl-t1mo
Avatar van nl-t1mo
nl-t1mo is offline
Alleenbijah:
Als er is gestickerd, wil dat zeggen dat die voorraad (wat op de sticker staat) in het magazijn tussen de restanten ligt.
Wil je dan de juiste voorraad, dan is dit: Voorraad in de winkel + voorraad van de sticker.
dus de appelmoes bijv:
20 stuks in het vak;
2 stuks staan op sticker van restant;
20+2= huidige voorraad= 22. Dit voer je dan bij voorraad in.
Let erop dat je daarna of een ander product scant; of iets anders bekijkt. Anders slaat hij t niet op als je binnen een aantal minuten niets doet.

Patt92:
Als je 3 verlengingen van je contract hebt gehad, dan moet je een vast contract krijgen. Echter doen ze dit heel vaak niet, tenzij je teamleider o.i.d. bent.
Je kunt na 3 maanden weer opnieuw solliciteren. Je begint dan "op papier" opnieuw. Dus volgend papier begin je weer opnieuw. Dit wil dus zeggen dat je na 3 maanden weer opnieuw 3x contract verlenging kunt krijgen
Dus ik raad je aan om of te wachten (als nog geen 3 maanden voorbij zijn) of opnieuw solliciteren!

Als je natuurlijk nog geen 3 verlengingen hebt gehad, kun je meteen opnieuw solliciteren!
Succes!!
Met citaat reageren
Oud 28-01-2010, 17:55
Skater13
Skater13 is offline
Sorry,

bij sticker verloor je me??
Ik werk ook bij een Albert Heijn maar heb nog nooit iets gezien waarvan ik denk dat bedoel je met sticker..

Kan je het me even uitleggen?
Met citaat reageren
Oud 28-01-2010, 19:27
Patt92
Patt92 is offline
Skater thanks! Ik had ontslag genomen bij AH omdat ik stage moest maar nu kan ik pas in April dus zocht ik baantje, ben weer helemaal blij, ga meteen solliciteren
Met citaat reageren
Oud 28-01-2010, 22:27
Patt92
Patt92 is offline
Citaat:
Skater thanks! Ik had ontslag genomen bij AH omdat ik stage moest maar nu kan ik pas in April dus zocht ik baantje, ben weer helemaal blij, ga meteen solliciteren
Zo meteen gesoliciteerd een kwartier later bij AH1011
Met citaat reageren
Oud 28-01-2010, 22:59
nl-t1mo
Avatar van nl-t1mo
nl-t1mo is offline
Citaat:
Sorry,

bij sticker verloor je me??
Ik werk ook bij een Albert Heijn maar heb nog nooit iets gezien waarvan ik denk dat bedoel je met sticker..

Kan je het me even uitleggen?
Stickeren (ook wel afbalken genoemd):

Als je restanten vult, dan passen meestal een aantal CE (stuks) nog in het vak. Bijvoorbeeld ik heb een restanten kratje waar 20 potten(CE) appelmoes in zitten.
Ik kan er 15 bijvullen. Dit betekend dat ik er nog 5 over heb wat niet passen. Deze gaan weer terug restant. Nu komt het:
Alle CE wat je terug restant zet, doe je afbalken (stickeren) dit wordt gedaan zodat het later makkelijk te tellen is. Nou hoe word het gedaan,
Bij ons wordt gewerkt met rollen met kleine langwerpige witte plakstickertjes, het kan zijn dat het bij jou anders is. Op dit stickertje schrijf je de datum van de dag dat je het restant zet en het aantal ce. Dus bij het voorbeeld komt op de sticker te staan: 28-1 5. De sticker plak je vervolgens op het prijskaarthoudertje over de barcode heen. Zo is het niet zichtbaar of belemmerend voor de klant.
De medewerker wat vervolgens de restanten gaat tellen telt alsvolgt:
Hij telt de voorraad wat in het vak staat: 15CE
Hij kijkt wat op het stickertje staat: 5CE
Hij zet dus als voorraad 20CE.

Als je nu later nog een aantal van diezelfde potten appelmoes tegenkomt, dan doe je de sticker wijzigen en tel je het aantal CE wat later erbij is gekomen erbij op. Dus ik kom er nog 1 tegen; verander de sticker in 28-1 6; en plak die eroverheen. Hoe kom ik aan die 6? Nou heel simpel 5+1=6 even voor de duidelijkheid. Degene wat telt, moet deze wijziging ook in de voorraad aanpassen.

Het is daarom ook verstandig om pas te tellen als alle restanten klaar zijn en uiteraard op een rustiger moment van de dag. Dit om zoveel mogelijk verschillen uit te sluiten.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt, zoniet dan hoor ik het


Citaat:
Zo meteen gesoliciteerd een kwartier later bij AH1011
Gefeliciteerd! Welkom terug bij het Albert Heijn Team!
Met citaat reageren
Oud 28-01-2010, 23:55
Patt92
Patt92 is offline
Wel natuurlijk de vraag of ik op gesprek mag komen. Maar heb goede referenties van me oude filiaal
Met citaat reageren
Oud 29-01-2010, 00:10
nl-t1mo
Avatar van nl-t1mo
nl-t1mo is offline
Citaat:
Wel natuurlijk de vraag of ik op gesprek mag komen. Maar heb goede referenties van me oude filiaal
Oo sorry ik had het verkeerd gelezen haha.
Ik dacht dat je al gesolliciteerd had en een kwartier erna al was aangenomen haha mijn fout

Maar we gaan ervan uit dat het wel goed zou komen he! Welk filiaal staat nu niet op enthousiaste medewerkers met ervaring te wachten!
Met citaat reageren
Oud 29-01-2010, 00:22
MiBe
Avatar van MiBe
MiBe is offline
Hebben jullie ook zo'n lelijk 'Kan ik u helpen? Gewoon bij Albert Heijn' naamplaatje?
__________________
Godzijdank ben ik atheďst.
Met citaat reageren
Oud 29-01-2010, 12:31
nl-t1mo
Avatar van nl-t1mo
nl-t1mo is offline
Citaat:
Hebben jullie ook zo'n lelijk 'Kan ik u helpen? Gewoon bij Albert Heijn' naamplaatje?
Jeps, die zijn nu overal he. Opzich vind ik dat deze wel mee "energie" uitstralen dan die vorige blauwe. De teamleiders en het MT hebben een andere, ik weet de tekst wat daarop staat even niet zo.Het kan ook zijn dat hun die zilveren naamkaartjes hebben.
Met citaat reageren
Oud 29-01-2010, 13:22
Patt92
Patt92 is offline
Bij mijn oude AH hadden ze gouden naamkaartjes (behalve me teamleidster die had zo'n grote blauwe met d'r onder in koeienletters teamleider) zag er niet echt leuk uit.
Met citaat reageren
Oud 29-01-2010, 13:57
nl-t1mo
Avatar van nl-t1mo
nl-t1mo is offline
Dat kan ik me voorstellen haha. Zie je wel meteen dat het een teamleider is.

Al veel voetbalplaatjes bij elkaar??
Met citaat reageren
Oud 29-01-2010, 15:54
Patt92
Patt92 is offline
Ik spaar ze zelf niet maar me broer wel volgens mij. Ik hou niet zoveel van voetbal
Met citaat reageren
Oud 29-01-2010, 21:32
Skater13
Skater13 is offline
Het kader draagt het keertje met: 'Advies nodig?'

Verder heb ik nog nooit de sticker die je bedoelt gezien bij ons op schapstickerhouders.. wij werken dus niet met het systeem.

Is het trouwens niet heel vervelend lege vakken lopen als er witte stickertjes over de barcode geplakt zitten?

Mvg,

Michael
Met citaat reageren
Oud 30-01-2010, 00:43
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
Citaat:
Even een kort vraagje, ik heb een beetje een discussie met een vriendin over de tijd wanneer je weer mag solliciteren bij AH als je weg bent gegaan.
Die vriendin zegt dat je meteen weer mag solliciteren maar je moet toch 3 maanden wachten ofzo?

Dat is voor AH fijn omdat je contracten dan niet meetellen, eerder mag ook maar dan nemen ze misschien niet aan omdat voorgaande contracten dan ook meetellen en je dus op 4 kan komen en dus op een OT.
__________________
Filmweken!!Hamsterweken!
Met citaat reageren
Oud 30-01-2010, 00:52
nl-t1mo
Avatar van nl-t1mo
nl-t1mo is offline
Citaat:
Het kader draagt het keertje met: 'Advies nodig?'

Verder heb ik nog nooit de sticker die je bedoelt gezien bij ons op schapstickerhouders.. wij werken dus niet met het systeem.

Is het trouwens niet heel vervelend lege vakken lopen als er witte stickertjes over de barcode geplakt zitten?

Mvg,

Michael
Dat kan, dat heeft natuurlijk elk filiaal anders. Ik zit in de Makado in Beek (1517), dus dat is een grote en wij hebben heel veel restanten dus wij gebruiken dat systeem wel.

Wat betrefd nee-verkoop lopen: in principe als er een stickertje voor hangt, betekend dit dat er nog een aantal CE in het magazijn staan. Je hebt dus grote kans dat dit vak geen voorraad van 0 heeft.
Met citaat reageren
Oud 30-01-2010, 11:30
Verwijderd
Product scannen, dan zie je de voorraad en dan dus controleren (tellen) wat je in het schap hebt staan (en evt. in het magazijn).

Beetje raar trouwens dat al je collega's dit allemaal niet weten.
Met citaat reageren
Oud 04-02-2010, 15:43
Patt92
Patt92 is offline
Citaat:
Wel natuurlijk de vraag of ik op gesprek mag komen. Maar heb goede referenties van me oude filiaal
Joepie ik mag Woensdag op gesprek komen Hopen dat ik aangenomen
Met citaat reageren
Oud 05-02-2010, 17:47
Hidding
Hidding is offline
Lieve mensen,

Ik heb dringend jullie hulp nodig! Ik ben namelijk aan genomen voor achter de counter het probleem is nu dat ik nul AH ervaring heb! Wat moet ik nu toch doen?

Ze kunnen me toch daar niet doodleuk neerzetten en het hele kassa team aan laten sturen. Ik ben pas 16!
Horen daar geen volwasse vrouwen te staat of op zijn minst mensen met ervaring??

En zou iemand mij kunnen kort uitleggen wat het precies inhoud?
XXX
Met citaat reageren
Oud 05-02-2010, 19:45
Patt92
Patt92 is offline
Citaat:
Lieve mensen,

Ik heb dringend jullie hulp nodig! Ik ben namelijk aan genomen voor achter de counter het probleem is nu dat ik nul AH ervaring heb! Wat moet ik nu toch doen?

Ze kunnen me toch daar niet doodleuk neerzetten en het hele kassa team aan laten sturen. Ik ben pas 16!
Horen daar geen volwasse vrouwen te staat of op zijn minst mensen met ervaring??

En zou iemand mij kunnen kort uitleggen wat het precies inhoud?
XXX
Maak je ten eerste geen zorgen en niet te gestresst raken, want het is nergens voor nodig
Als je op de counter staat moet je dingen doen zoals transacties annuleren,de telefoon aannemen, producten omruilen/vergoeden,sigaretten enzo verkopen,staatsloten uitbetalen/afdrukken en de winkelwagentjes bij houden.
Meestal sta je met zijn tweeën op counter, zeker in het begin lijkt me dat vrij logisch. Toen ik voor de eerste keer twee uur alleen op counter moest kon ik gewoon mijn teamleider bellen voor het geval er iets mis mocht gaan. En ik had instructies gekregen hoe ik moest vergoeden, de telefoon aannemen enzo. Vooral doorverbinden moet kunnen. Maar dat is gewoon even de 12 indrukken dan *0 en omroepen dat er Telefoon is op toestel 12-209 (of ander nummer, bij de meeste is het 209)
Je kan het heus wel, en als het niet lukt kom je gewoon hier heen en dan helpen wij je verder
En dat leiding geven valt reuze mee, je hoeft alleen maar voor te zorgen dat de kassamedewerkers genoeg munten en evt. biljetten in hun kassa hebben en dat ze op tijd op pauze gaan
Met citaat reageren
Oud 05-02-2010, 21:07
nl-t1mo
Avatar van nl-t1mo
nl-t1mo is offline
Citaat:
Lieve mensen,

Ik heb dringend jullie hulp nodig! Ik ben namelijk aan genomen voor achter de counter het probleem is nu dat ik nul AH ervaring heb! Wat moet ik nu toch doen?

Ze kunnen me toch daar niet doodleuk neerzetten en het hele kassa team aan laten sturen. Ik ben pas 16!
Horen daar geen volwasse vrouwen te staat of op zijn minst mensen met ervaring??

En zou iemand mij kunnen kort uitleggen wat het precies inhoud?
XXX
Je hoeft je inderdaad nergens druk om te maken. Je zult ook niet alleen hoeven te werken in het begin. Vraag anders of je teamleider je enkele belangrijke handboeken doet afdrukken. Zo weet je al zeker hoe je in sommige situaties moet handelen.

Vergeet vooral niet te vragen als je iets niet weet. Zo maak je de minste fouten en zo leer je het beste. Veel succes en ik hoor graag over je voorruitgang!
Met citaat reageren
Oud 05-02-2010, 22:16
Patt92
Patt92 is offline
Citaat:
Je hoeft je inderdaad nergens druk om te maken. Je zult ook niet alleen hoeven te werken in het begin. Vraag anders of je teamleider je enkele belangrijke handboeken doet afdrukken. Zo weet je al zeker hoe je in sommige situaties moet handelen.

Vergeet vooral niet te vragen als je iets niet weet. Zo maak je de minste fouten en zo leer je het beste. Veel succes en ik hoor graag over je voorruitgang!
Precies! Ik heb zoveel gevraagd, dat ze gek van me werden maar het heeft geholpen
Het is wel een goed idee om dat te vragen met die handboeken
Een collega van me op counter toen we samen stonden zei toen ook: Ik heb liever dat je het gewoon 10x blijft vragen en dat het dan goed gaat, dan dat het 1x fout gaat
Met citaat reageren
Oud 06-02-2010, 21:05
Skater13
Skater13 is offline
Vind het een aparte gang van zaken,

bij ons gaat het anders, mensen worden zoiezo altijd aangenomen op de kassa. Daarna is er bij gebleken geschiktheid, inschatting van het kader / teamleiders kassa, een doorstroom mogelijk naar de servicebalie. Misschien komt dat omdat wij tevens 'postkantoor' zijn, wat het iets lastiger maakt..
Met citaat reageren
Oud 07-02-2010, 01:47
nl-t1mo
Avatar van nl-t1mo
nl-t1mo is offline
Citaat:
Vind het een aparte gang van zaken,

bij ons gaat het anders, mensen worden zoiezo altijd aangenomen op de kassa. Daarna is er bij gebleken geschiktheid, inschatting van het kader / teamleiders kassa, een doorstroom mogelijk naar de servicebalie. Misschien komt dat omdat wij tevens 'postkantoor' zijn, wat het iets lastiger maakt..
Normaal gesproken lijkt mij dit ook. Als countermedewerker (ster) heb je een grotere verantwoordelijkheid. (laat je hierdoor niet afschrikken!). Echter kan dit ook in de sollicitatieprocedure meegenomen zijn. Dat weten wij natuurlijk niet.
Met citaat reageren
Oud 07-02-2010, 01:53
Patt92
Patt92 is offline
Citaat:
Normaal gesproken lijkt mij dit ook. Als countermedewerker (ster) heb je een grotere verantwoordelijkheid. (laat je hierdoor niet afschrikken!). Echter kan dit ook in de sollicitatieprocedure meegenomen zijn. Dat weten wij natuurlijk niet.
Vind sowieso eigelijk wel dat je al best wel snel op counter mag. Ik had gewoon mazzel dat ik toevallig net uit een ander filiaal kwam waar ik af en toe counter heb gedraaid, toen stond ik na 2 weken op counter om bij te springen. M'n teamleider had nog gevraagd toen ik er net 2 maanden werkte of ik wou sluiten als countermedewerker op Donderdagavond, vond ik te grote verantwoordelijkheid dus heb het afgeslagen toen.
Met citaat reageren
Oud 07-02-2010, 02:34
citrus
Avatar van citrus
citrus is offline
Citaat:
Hee,
die 4,05 voor een 15 jarige he, daar zit alles bij inbegrepen hoop ik?
Ik ben nu 17 en verdien 4 euro bruto..
en een vraagje voor diegene die het antwoord weet:
ik werk offcieel op maandag en dinsdag avond van 5 tot half 10. maar ik sta op deli/kaas en brood, dus dit loopt vrijwel altijd uit. Officieel werk ik dus 4,5 uur, maar eigenlijk langer. Heb ik nu geen recht op een etenspauze???? De manager zegt van niet maar vertrouw het voor geen meter.
x
ik ben ook 17, werk ook bij de AH, en verdien 5.32 bruto.
dat is wel een heel groot verschil met jou..
zit bij jou de vakantietoeslag erbij, of is het gewoon heel oneerlijk?
Met citaat reageren
Oud 07-02-2010, 13:53
nl-t1mo
Avatar van nl-t1mo
nl-t1mo is offline
Citaat:
ik ben ook 17, werk ook bij de AH, en verdien 5.32 bruto.
dat is wel een heel groot verschil met jou..
zit bij jou de vakantietoeslag erbij, of is het gewoon heel oneerlijk?
Verschil kan zitten in de functie. Verkoper A / Verkoper B of Carriere A / Cassiere B bijvoorbeeld. Verder is een franchiser niet verplicht om dezelfde salarissen als Albert Heijn heeft te hanteren. Het kan dus zijn dat een franchiser hoger of lager zit met salarissen.

Tevens moet je rekening houden met het all-in-loon. Heb je meer dan 14 contracturen per week, dan heb je geen all-in-loon en krijg je de "extra's" later uitbetaal of op een andere manier.
Met citaat reageren
Oud 07-02-2010, 22:56
ricky09_
ricky09_ is offline
Citaat:
Even een kort vraagje, ik kan het nergens vinden..Als je van 18:00 tot 22:45 werkt.Heb je dan recht op een kwartiertje/10 minuten pauze? Iemand die dit weet en het ergens zwart op wit heeft staan?


hoe kan jij tot 22:45 werken??? als de ah om 20:00 dicht gaat!!!! XD
Met citaat reageren
Oud 08-02-2010, 01:27
nl-t1mo
Avatar van nl-t1mo
nl-t1mo is offline
Citaat:
hoe kan jij tot 22:45 werken??? als de ah om 20:00 dicht gaat!!!! XD
Omdat er meestal s'avonds gevuld word als de winkel gesloten is.
Wij krijgen bijvoorbeeld om 18.00 houdbaar vracht en die wordt om 19.30 gevuld.
Onze winkel is maandag t/m woensdag tot 20.00 open en donderdag en vrijdag tot 21.00 en zaterdag weer tot 20.00. Bij de meeste filialen zal na sluitingstijd nog gevuld worden.
Met citaat reageren
Oud 08-02-2010, 02:01
MiBe
Avatar van MiBe
MiBe is offline
Citaat:
Tevens moet je rekening houden met het all-in-loon. Heb je meer dan 14 contracturen per week, dan heb je geen all-in-loon en krijg je de "extra's" later uitbetaal of op een andere manier.
Dat is niet waar, ik heb 16 contracturen per week (al werk ik meestal 20 tot 26) en heb toch dat all-in-loon waarbij ik mijn "extra's" dus gelijk bij mijn loon uitbetaald krijg i.p.v. achteraf.
__________________
Godzijdank ben ik atheďst.
Met citaat reageren
Oud 08-02-2010, 19:51
Saddamie
Avatar van Saddamie
Saddamie is offline
Wie is het ermee eens dat de albert heijn te weinig betaald?
__________________
Havo op het mondial college locatie Lindenholt is als een slecht chocolade koekje... duidelijker kan ik het niet maken.
Met citaat reageren
Oud 08-02-2010, 22:49
nl-t1mo
Avatar van nl-t1mo
nl-t1mo is offline
Citaat:
Wie is het ermee eens dat de albert heijn te weinig betaald?
Ligt eraan welke functie en welke werkzaamheden je uitvoert voor een bepaald salaris vind ik. Albert Heijn betaald beter als Jumbo
Met citaat reageren
Oud 09-02-2010, 01:33
housefull
housefull is offline
Ik vind het altijd zo jammer dat hebberige klanten het voor de casseries moeten verpesten. Maar verder een prima actie.

Haha, ik hoorde gister van mijn moeder die in onze AH was dat de casseries niet meer mogen lachen van onze ASM Ik ben zó blij dat ik er weg ben.

Laatst gewijzigd op 09-02-2010 om 14:16.
Met citaat reageren
Oud 09-02-2010, 13:51
Patt92
Patt92 is offline
Citaat:
Ik vind het altijd zo jammer dat hebberige klanten het voor de casseries moeten verpesten. Maar verder een prima actie.

Haha, ik hoorde gister van mijn moeder die in onze AH was dat de casseries niet meer mogen lachen van onze ASM Ik ben zó blij dat ik er weg ben.
Dat geloof ik best, waarom zal je niet meer mogen lachen. Dan heb je toch ook helemaal geen lol meer in je werk!!
En die hebberige klanten. tsja, wie vraagt wordt overgeslagen. Kijk als ze er echt 50 cent onder zitten geef ik ze natuurlijk wel. Maar meer dan een Euro, neeeee. Vorig jaar zat een klant zo lang te zeuren (ze had €5 te weinig voor een 2e pakje, en van jaaa ik moet me kleinkinderen nu teleurstellen enzo blablabla. Ik bleef stug volhouden )

Laatst gewijzigd op 09-02-2010 om 14:16.
Met citaat reageren
Oud 11-02-2010, 20:59
alleenbijah
alleenbijah is offline
Citaat:
Ik vind het altijd zo jammer dat hebberige klanten het voor de casseries moeten verpesten. Maar verder een prima actie.

Haha, ik hoorde gister van mijn moeder die in onze AH was dat de casseries niet meer mogen lachen van onze ASM Ik ben zó blij dat ik er weg ben.
of dit is een groot fabeltje wat ergens vandaan gekropen komt of jouw AH is echt een zakkenwassers tent
Met citaat reageren
Oud 23-02-2010, 11:52
HACKCRACKnGAME
Avatar van HACKCRACKnGAME
HACKCRACKnGAME is offline
Citaat:
Omdat er meestal s'avonds gevuld word als de winkel gesloten is.
Wij krijgen bijvoorbeeld om 18.00 houdbaar vracht en die wordt om 19.30 gevuld.
Onze winkel is maandag t/m woensdag tot 20.00 open en donderdag en vrijdag tot 21.00 en zaterdag weer tot 20.00. Bij de meeste filialen zal na sluitingstijd nog gevuld worden.
Ik wil hier nog iets aan toevoegen, niet elke Albert Heijn is tot 20:00 open he! Ik werkte bij een franchisenemer en die was gewoon tot 22:00 open, en wij kregen de tijd om tot 22:30 alle puntjes op de i te zetten. Dus spiegelen, vegen bladiebla.

& ik had nog een vraagje aan nl-t1mo, wat voor werknemer ben je bij Albert Heijn, aangezien je er zoveel van afneemt? Ik neem toch wel aan dat je niet echt een vakkenvuller bent toch?

Ohja, en nog iets. Na 10 maanden (Jan '09 tot Okt '09) te hebben gewerkt als vakkenvuller bij Albert Heijn, zonder enige optiek in doorgroeimogelijkheden (we zaten echt met mannen van 25 jaar die pas teamleider werden en nog een aantal trainee's) heb ik ontslag genomen. Nu al 5 maanden aan de slag als keukenmedewerker bij McDonald's!

Taste it!
Met citaat reageren
Oud 23-02-2010, 16:37
nl-t1mo
Avatar van nl-t1mo
nl-t1mo is offline
Ik ben teamleider verkoopklaar bij AH 1517 in Beek,
Ik werk in oktober 3 jaar bij Albert Heijn. Verder studeer ik retailmanagement.
Ik werk vrij veel; en ben op elke afdeling inzetbaar, waardoor ik ontzettend veel kennis op heb gedaan. dus vandaar.

groetjes
Citaat:
& ik had nog een vraagje aan nl-t1mo, wat voor werknemer ben je bij Albert Heijn, aangezien je er zoveel van afneemt? Ik neem toch wel aan dat je niet echt een vakkenvuller bent toch?

Ohja, en nog iets. Na 10 maanden (Jan '09 tot Okt '09) te hebben gewerkt als vakkenvuller bij Albert Heijn, zonder enige optiek in doorgroeimogelijkheden (we zaten echt met mannen van 25 jaar die pas teamleider werden en nog een aantal trainee's) heb ik ontslag genomen. Nu al 5 maanden aan de slag als keukenmedewerker bij McDonald's!

Taste it!
Met citaat reageren
Oud 02-04-2010, 13:23
Skater13
Skater13 is offline
Mensen al ervaring met AH Plaza?
Met citaat reageren
Oud 02-04-2010, 23:27
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
Ja opzich wel handig allemaal
__________________
Filmweken!!Hamsterweken!
Met citaat reageren
Oud 04-04-2010, 15:09
Skater13
Skater13 is offline
Dat vond ik ook. Alleen jammer (wel logisch) voor bedrijfsleiders/ondernemers dat ze vanaf thuis geen toegang hebben tot alle applicaties. Het is in theorie echter wel mogelijk, maar duur, om dit wel te krijgen hoorde ik!
Met citaat reageren
Oud 05-04-2010, 22:22
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
Citaat:
Dat vond ik ook. Alleen jammer (wel logisch) voor bedrijfsleiders/ondernemers dat ze vanaf thuis geen toegang hebben tot alle applicaties. Het is in theorie echter wel mogelijk, maar duur, om dit wel te krijgen hoorde ik!
Ik zou diverse appelicaties graag thuis hebben omdat het maken van een planning 10x sneler gaat als er niet iedere minuut iemand binnen komt lopen enzo.
__________________
Filmweken!!Hamsterweken!
Met citaat reageren
Oud 07-04-2010, 21:10
Eadlyn
Eadlyn is offline
Ik heb een vraagje.
Wanneer krijgen de all-looniners winstuitkering? 24,7% ofzoiets?
Met citaat reageren
Oud 08-04-2010, 00:56
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
zit bij het salaris van gister
__________________
Filmweken!!Hamsterweken!
Met citaat reageren
Oud 17-04-2010, 11:39
Lotte^^
Avatar van Lotte^^
Lotte^^ is offline
Citaat:
Ligt eraan welke functie en welke werkzaamheden je uitvoert voor een bepaald salaris vind ik. Albert Heijn betaald beter als Jumbo
ik werk bij de jumbo, maar daar verdien ik toch meer als dat ik bij de ah zou verdienen, nou werk ik daar langer dan een jaar maartoch, anders zou het hetzelfde zijn. ze hebben ook hetzelfde cao. alleen de ah adverteert met lonen waar het vakantiegeld al inbegrepen zit, de jumbo doet dit niet, maar betaald dat natuurlijk wel uit. waardoor je gewoon evenveel verdient.

@hierboven: de lonen zijn bruto, maar voor iedereen is de eerste 2000 euro belastingvrij, dus veel belasting zal je echt niet hoeven te betalen. (ik neem aan dat je dit naast je school wilt doen)
en de bakkerij is 's avonds voornamelijk schoonmaken. en op zaterdag heb je dan grote kans om om 6 uur 's ochtends te moeten beginnen. en of je daar tegen kan, dat verschilt per persoon.
Met citaat reageren
Oud 18-04-2010, 20:40
Verwijderd
Hier is een centraal Albert Heijn-topic voor, dus daar voeg ik dit topic mee samen
Met citaat reageren
Oud 22-04-2010, 14:00
flexxielex
flexxielex is offline
hallo,

ik had even een vraag ik werk in een franchise onderneming van albert heijn en zie dat tot de functie (D) schaal teamleider 1 hoort, en tot de functie van schaal (E) hoort teamleider 2,winkelassistent maakt albert heijn gebruik van de E schaal kan iemand me hier meer uitleg over geven desnoods even een email sturen.

alvast bedankt.
Met citaat reageren
Oud 22-04-2010, 15:52
Skater13
Skater13 is offline
Volgens mij zit een ASM in schaal E of F. Teamleider is zoiezo D. Het kan dan nog zijn dat ASM in opleiding (of een bepaalde beginsperiode) E is en daarna F. Dit is hoe het volgens mij ongeveer zit, kan er ook naast zitten...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Werk, Geld & Recht Het grote Albert Heijn Topic (deel 5)
ikbenschipper1
500 04-02-2009 17:35


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:46.