Oud 16-08-2011, 03:16
Scheijlaatje
Scheijlaatje is offline
Hoi
Ik heb een vraagje. Ik werk nu zo'n 9 maanden bij de Ah. Toen ik ongeveer 2 maanden terug vroeg of het mogelijk is om cassière B te worden, kreeg ik als antwoord: dat het niet meer kan/bestaat, alleen de medewerkers die dat al waren, blijven dat, maar je kunt het niet worden. Dus ik vraag me af of dat wel waar is. Overigens heb ik geen vast contract,wel is het zo dat ik over een tijdje ook achter de counter en zelfscan mag staan. Alvast bedankt!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-08-2011, 20:39
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
Citaat:
Hoi
Ik heb een vraagje. Ik werk nu zo'n 9 maanden bij de Ah. Toen ik ongeveer 2 maanden terug vroeg of het mogelijk is om cassière B te worden, kreeg ik als antwoord: dat het niet meer kan/bestaat, alleen de medewerkers die dat al waren, blijven dat, maar je kunt het niet worden. Dus ik vraag me af of dat wel waar is. Overigens heb ik geen vast contract,wel is het zo dat ik over een tijdje ook achter de counter en zelfscan mag staan. Alvast bedankt!
Bestaat nog gewoon. Je moet er wel servicebalie of zelfscan voor doen. Maar dan geld en bestaat het nog gewoon
__________________
Filmweken!!Hamsterweken!
Met citaat reageren
Oud 01-09-2011, 14:33
Verwijderd
Citaat:
ik heb een vraag.
ik werk pas bij de ah, kzit nog in de proeftijd.
En ik moet 4 keer per week werken 4 uurtjes.
denk je dat ik mag vragen of ik 2 dagen in de week kan gaan werken? gaan ze daar moeilijk over doen?
Nee daar doen ze niet moeilijk over je moet zelf aangeven wat je beschikbaar bent meestal
Met citaat reageren
Oud 18-10-2011, 16:39
eef3421
eef3421 is offline
Ik heb een vraag, ik zie nu op mijn loonstrookje staan:
Saldo Gekweekt Te kweken Totaal Opgenomen Opneembaar
TVT 0,00 4,50 0,00 4,50 8,50 4,00-

Is het erg dat opneembaar negetief is? Want ik heb geen idee waarom ik deze maand tvt uren kreeg uitbetaald.
Met citaat reageren
Oud 18-10-2011, 17:08
Verwijderd
Ik werk nu al drie weken bij de AH en voordat ik er ging werken heb ik gehoord/gezien/gelezen dat je als vakkenvuller 4,08 per uur kreeg,maar nu lees ik in mijn contract dat ik maar 3,75 BRUTO krijg...
Of zit de vakantiegeld er niet ingesloten en in 4,08 wel?
Met citaat reageren
Oud 31-12-2011, 13:52
Verwijderd
Ik heb 3 jaar als Medewerker Verkoopklaar bij AH gewerkt. Omdat ik een jaar wil werken na het hebben behaald van mijn HAVO-diploma (afgelopen jaar) heb ik aangegeven dat ik graag wilde blijven, en dus full-time beschikbaar ben, en bereid ben om 3,5 à 4 dagen full-time te werken.

Sins oktober ben ik dus overgezet naar de Verkoopafhandeling, en aan de slag gegaan als Cassière A. Sinds november behandel ik regelmatig, ongeveer de helft van de tijd, ook de zelfscan. Eerst om de (lunch)pauze van de TL over te nemen, en sinds een paar werken bijna dagelijks. Na slechts drie maanden kan ik mensen onderling geld laten wisselen, doe ik klanten-bestellingen, neem de telefoon aan en bemoei ik me met de dagplanningen. Ik merk dat ik snel het overzicht heb en daarop kan inwerken, iets wat andere cassieres bij ons wellicht missen. (We hebben ze die al 10 jaar niets anders doen)

Ten opzichte van wat ik nu allemaal doe is slechts het "kassadraaien" best eenzijdig en "saai". Ik hou best van uitdagingen en afwisseling in mijn werk, en om daar een beetje aan vast te houden, heb ik bedacht dat ik misschien wel zou kunnen doorgroeien naar een rol als Teamleider Verkoopafhandeling.

Maar ja, ik zit feitelijk pas 3 maanden op deze afdeling, mijn enige voordeel is dat al 3 jaar ervaring bij VK heb. Ik vraag me af of mijn (A)SM dit niet wat "overhaastig" zou vinden als ik voorstel om naar TL door te groeien. Wat zouden te (A)SM en andere TL's hiervan denken?
Met citaat reageren
Oud 07-01-2012, 19:16
marchere
marchere is offline
Hallo iedereen,
ik had een vraagje, ik werk nu ongeveer 6 maanden als cassiere A bij de Albert Heijn. Alleen ik vind werken op de counter veel leuker/uitdagender. Ik sta ook soms al achter de counter en de meeste dingen die je doet achter de counter worden al aan mij uitgelegd. Nu is mijn vraag: hoe kan ik doorstromen als cassiere B? en bij wie moet ik dan zijn bij mijn teamleider(s) of SM?
Met citaat reageren
Oud 25-02-2012, 12:56
Kaka93
Kaka93 is offline
Hallo,

Ik ben sinds vorig jaar juli bij de AH gaan werken, als vakkenvuller, "medewerkers verkoopklaar" :'). Destijds als vakantiekracht en per eind augustus ben ik vast in dienst. Nu heb ik ondertussen nog steeds mijn MVP nog niet ontvangen. Inmiddels hebben ze hem al minimaal 5 keer aangevraagd (waarvan ik een aantal keer heb gezien dat ze het hebben gedaan). Tevens is er een mailtje naar het hoofdkantoor gegaan. De reactie daarop was dat hij binnen enkele werkdagen opgestuurd zou worden, maar inmiddels zijn we ook alweer 3 of 4 weken verder.

Onze SM zei dat een medewerker eerst een proefperiode krijgt van 6 weken. Aangezien ik had toegezegd een vast contract te willen na mijn vakantieperiode, had hij gezegd dat die 6 weken verminderd konden worden met de periode dat ik als vakantiekracht had gewerkt (= 4 weken).
Later hoorde ik dat het na de aanvraag van de pas nog 4-8 weken zou duren. Inmiddels werk ik al 6 maanden als vaste kracht (volgende week loopt mijn halfjaarcontract af). In het mildste geval loop ik dus al 6 maanden - 8 weken - 6 weken = ongeveer 3 maanden MVP mis. In het ergste geval ben ik al 6 maanden - 2 weken - 4 weken = 4,5 maand MVP misgelopen. Iedere week loopt dit dus op.

Mijn vraag: is dit normaal (natuurlijk niet!) en wat zijn mijn opties? Heb ik recht om met terugwerkende kracht alsnog mijn geld te eisen? (één van) Mijn SM heeft ook al gezegd dat dit belachelijk is en heeft al iemand gevraagd om dit nu eens goed uit te zoeken (zal hem ook nog even benadrukken dat dit echt wel gedaan moet worden).

Ik heb overigens 2 SM. Eentje raakte overspannen en is een paar maanden uit de running geweest, maar zelfs hij wist nog dat hij ergens in november al een paar keer mijn pas (handmatig) had aangevraagd.
Met citaat reageren
Oud 24-10-2012, 13:00
Jwil
Jwil is offline
Hallo,

Ik ben teamleider bij de plaatselijke Jumbo Supermarkt. Ik overweeg een overstap te maken naar een Albert Heijn winkel hier in de buurt. Zijn er hier misschien Albert Heijn KW Teamleiders met een Jumbo verleden? Ik ben erg benieuwd wat de verschillen zijn in de werkwijzen. Welke bestel programma's gebruiken jullie (bij Jumbo gebruiken we SAP)? Wat gebeuren jullie om kassa's af te romen (wij gebruiken STORELINE)? En hoe plannen jullie een vulploegavond (wij hebben een excel document waar het systeem automatisch de vultijden in berekend)? Ik zie jullie reactie graag tegemoet.

Groet,
Jwil
Met citaat reageren
Oud 24-10-2012, 13:05
Jwil
Jwil is offline
Citaat:
Hallo iedereen,
ik had een vraagje, ik werk nu ongeveer 6 maanden als cassiere A bij de Albert Heijn. Alleen ik vind werken op de counter veel leuker/uitdagender. Ik sta ook soms al achter de counter en de meeste dingen die je doet achter de counter worden al aan mij uitgelegd. Nu is mijn vraag: hoe kan ik doorstromen als cassiere B? en bij wie moet ik dan zijn bij mijn teamleider(s) of SM?
Ik zou het vragen bij je TL. Meestal stroom je pas naar een jaar door als caissière B, maar ik weet natuurlijk niet hoe jij je werk doet. En als je TL het te vroeg vind, weet ze in elk geval van je ambities.
Met citaat reageren
Oud 28-10-2012, 13:23
xxkimmiey
xxkimmiey is offline
heeey
Ik had ook een vraagje. Hoe werkt het precies met de vakantie's bij de ah, want ik heb gehoord dat je maar 4 weken vakantie per jaar mag.
Maar kan je ook meer weken krijgen en hoe werkt het?
Met citaat reageren
Oud 04-11-2012, 22:00
RoosjeV
Avatar van RoosjeV
RoosjeV is offline
Citaat:
Hey,

Weet iemand hoe je operationeel manager en regio manager kan worden? Lijkt me wel een leuke functie

stokj
ja gewoon solliciteren naar de functie!

Het is wel leuk werken bij de AH btw
Met citaat reageren
Oud 04-11-2012, 22:21
Verwijderd
Ik snap dit forum niet
kan iemand me uitleggen ??
Met citaat reageren
Oud 04-11-2012, 22:40
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Ik snap dit forum niet
kan iemand me uitleggen ??
In dit topic kun je al je vragen over werken/arbeidsvoorwaarden bij Albert Heijn stellen.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2012, 16:12
Verwijderd
hoi ik werk nu zon 2,5 maanden bij albert heijn en ik heb 2 vragen, vandaag heb ik (volgens mij) te weinig betaald gekregen, ik werk 5 uur per week en heb voor 7 uur totaal een vervanger geregeld, dus 13x$4,30=$55,90 (kon euroteken niet vinden oke) en ik heb betaald gekregen 33 euro. waarom is dit en hoe moet ik dit oplossen?
dan nog iets, ik vind alles super maar dan ook super slecht geregeld bij albert heijn. op het rooster sta je van 4-6 ingeroosterd maar mondeling is de afspraak dat je tot 7 werkt, vaak ben je om 8 uur nog bezig maar dat terzijde (mag dit eigenlijk wel als albert heijn zijnde?) laats moest ik werken op zaterdag en dan krijg ik in de kantine te horen dat ik vulling heb voor 1,5 uur. na 1 uur komt mn teamleider naar me toe met de mededeling dat ik een hoger tempo moet gaan werken want ik heb nog 2 karren in het magazijn. om 10 over half 6 ben ik klaar (met ook nog 2 cola rolly's) en ik ben aan het opruimen wat ik restant heb en dan krijg ik van een andere teamleider te horen(ja we hebben er een stuk of 4) dat die kar daar ook nog even moet. ik denk wat is dit dus ik ga naar de andere teamleider toe en hij zegt ja sorry had ik niet gezien. wat een kutbedrijf is die albert heijn eigenlijk zeg echt klote
Met citaat reageren
Oud 24-09-2018, 18:22
Theneedle
Theneedle is offline
Hallo allemaal,
Ik heb een vraagje over mijn loon, op mijn loonstrookje staat namelijk dat ik een uurloon heb van 4,06 terwijl ik op internet alleen maar kan vinden dat ik meer dan 5 euro zou horen te verdienen? Ik ben 16 jaar en werk achter de kassa. Belastingen kan het niet zijn, want vervolgens gaan er nog allemaal heffingen van af.
Alvast bedankt voor de reacties

P.S. Dit leek me het goede en logische topic voor deze vraag, ook al is dit topic al heel oud.
Met citaat reageren
Oud 24-09-2018, 22:37
Coen00
Coen00 is offline
Het loon wat op internet staat is waarschijnlijk het all-in-loon. Als je minder dan 12 uur in de week werkt krijg je dat. Als je goed kijkt op je loonstrookje zul je ook nog allemaal andere bedragen staan bij bijvoorbeeld adv uren en tvt uren. Je kunt ook zelf je uurloon berekenen door het loon dat je krijgt te delen door het aantal uren dat je volgens je rooster gewerkt hebt.
Met citaat reageren
Oud 03-02-2020, 15:18
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Albert Heijn is kut
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 03-02-2020, 15:20
Verwijderd
Kan iemand die Appie koffie effe iets lekkerder maken. Het is nu hete en waterige teringzooi
Met citaat reageren
Oud 03-02-2020, 15:22
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Het is gratis
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Werk, Geld & Recht Het grote Albert Heijn Topic (deel 5)
ikbenschipper1
500 04-02-2009 17:35


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:41.