Oud 16-11-2019, 19:06
justagirl2407
justagirl2407 is offline
Hoii,

Ik vond het altijd erg spannend om in mijn vagina te gaan en als ik het met mijn vinger probeerde deed het wel is pijn en vond ik het nog te groot ofzo.

Nu had ik een goeie vriendin waar ik wel is mee experimenteerde (miss raar, maar wel lekker). We waren toen rond de 12/13. Zij was iets ouder dan mij en had al iets meer borsten en gevoelens daar beneden. Dit was best leuk. Ik kneep altijd in haar tieten en mocht aan haar vagina voelen. Wij vonden dit beiden fantastisch. We hebben elkaar ge-experimenteerd in deze tijd. We keken wat lekker was en hoe we elkaar konden stimuleren. Op een gegeven moment hadden wij allemaal wattenstaafjes en toen deed ze deze in haar vagina.. Ik zei wat doe je nou dat is toch gevaarlijk.. Ze zei ik houd hem vast. Het is heerlijk.,

Ze zei probeer ook maar hoor.. Ik durfde dat niet maar dacht het is wel kleiner. Toen zei ze: Pak mijn staafje maar vast en beweeg maar heen en weer. Ik zei: Straks glijd hij er helemaal in. Zei ze. Doe maar je kan het wel.. Ik ging heel rustig en voorzichtig er mee heen en weer en ze vond het heel fijn en ik vond het ook leuk om te doen.

Ze zei: Durf jij het nu ook.. Ik zei ik weet niet. Zij zei: IK wil het wel bij je doen. dit vond ik goed. Ze deed er één in en het was inderdaad erg fijn. ze zei: je bent erg nat wat dacht je van twee erin. ik zei: kan dat wel.. toen probeerde ze het bij haar uit en dat ging makkelijk. dus toen ook bij mij..

Ondertussen gebruik ik het nog wel is en meestal wel met meer nu..
Het is gewoon hygiënisch want het is helemaal schoon

ik vroeg mij af of jullie ook wle is wattenstaafjes gebruiken??

sorry voor lang berichtt
Met citaat reageren
Oud 16-11-2019, 21:23
Verwijderd
Ik gebruik wel eens wattenstaafjes om mijn make-up uitschieters weg te halen. Het schijnt dat ze niet goed zijn om je oren mee schoon te maken.
Met citaat reageren
Oud 17-11-2019, 11:03
bikinigek
Avatar van bikinigek
bikinigek is offline
Past wel meer in dan een wattestaafje
Met citaat reageren
Oud 17-11-2019, 23:23
Verwijderd
Citaat:
Past wel meer in dan een wattestaafje
wow
Met citaat reageren
Oud 18-11-2019, 00:05
Verwijderd
Citaat:
Hoii,

Ik vond het altijd erg spannend om in mijn vagina te gaan en als ik het met mijn vinger probeerde deed het wel is pijn en vond ik het nog te groot ofzo.

Nu had ik een goeie vriendin waar ik wel is mee experimenteerde (miss raar, maar wel lekker). We waren toen rond de 12/13. Zij was iets ouder dan mij en had al iets meer borsten en gevoelens daar beneden. Dit was best leuk. Ik kneep altijd in haar tieten en mocht aan haar vagina voelen. Wij vonden dit beiden fantastisch. We hebben elkaar ge-experimenteerd in deze tijd. We keken wat lekker was en hoe we elkaar konden stimuleren. Op een gegeven moment hadden wij allemaal wattenstaafjes en toen deed ze deze in haar vagina.. Ik zei wat doe je nou dat is toch gevaarlijk.. Ze zei ik houd hem vast. Het is heerlijk.,

Ze zei probeer ook maar hoor.. Ik durfde dat niet maar dacht het is wel kleiner. Toen zei ze: Pak mijn staafje maar vast en beweeg maar heen en weer. Ik zei: Straks glijd hij er helemaal in. Zei ze. Doe maar je kan het wel.. Ik ging heel rustig en voorzichtig er mee heen en weer en ze vond het heel fijn en ik vond het ook leuk om te doen.

Ze zei: Durf jij het nu ook.. Ik zei ik weet niet. Zij zei: IK wil het wel bij je doen. dit vond ik goed. Ze deed er één in en het was inderdaad erg fijn. ze zei: je bent erg nat wat dacht je van twee erin. ik zei: kan dat wel.. toen probeerde ze het bij haar uit en dat ging makkelijk. dus toen ook bij mij..

Ondertussen gebruik ik het nog wel is en meestal wel met meer nu..
Het is gewoon hygiënisch want het is helemaal schoon

ik vroeg mij af of jullie ook wle is wattenstaafjes gebruiken??

sorry voor lang berichtt
Ik ga hier heel erg mijn best doen om een serieuze reactie neer te zetten, terwijl ik ergens voel dat dit topic niet helemaal klopt.

Natuurlijk is het spannend en interessant om jezelf te verkennen, en jij moet zelf, of dus eventueel met een vriendin ontdekken wat jij fijn vind, toch zou ik hier geen dingen voor gebruiken die er niet voor gemaakt zijn. Dat kan nog wel eens heel erg ellendig eindigen. Al helemaal met voorwerpen waar een punt of scherpe randjes aan zitten. Mijn advies is dus dingen gebruiken die ervoor bedoeld zijn! Om eerst even rond te spelen zijn je vingers volgens mij goed genoeg. Een tip van mij, is de douchekop. Dat is ook nog wel eens een leuke.

En dan nog even antwoord op je vraag,
Nee, ik heb nooit wattestaafjes ergens anders voor gebruikt dan wat Vera ook al zei.
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit hoe vaak masturberen jullie per dag?
boy2000
67 25-07-2020 14:47
Seksualiteit Aan de meisjes.
Jochem135
15 24-05-2013 22:18
Seksualiteit Seks verslaafd?
Rachelll
12 11-05-2011 00:54
Seksualiteit hoevaak jezelf aftrekken?
Rammsteinfan
70 29-05-2004 14:43
Seksualiteit Ik DOE het NIET!?!
BELLEKE
77 10-02-2004 21:58
Seksualiteit waar masturberen meisjes
annoniem
8 20-11-2003 23:07


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:16.