Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-05-2009, 16:36
Verwijderd
UP!

Kijkt er iemand Dennis vs. Valerio? Iedere zondag om 22.10 op BNN?

Ik vind het echt ontzettend grappig, vooral afgelopen zondag met dat pottenbakken
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-05-2009, 19:26
Lilything
Avatar van Lilything
Lilything is offline
Citaat:
UP!

Kijkt er iemand Dennis vs. Valerio? Iedere zondag om 22.10 op BNN?

Ik vind het echt ontzettend grappig, vooral afgelopen zondag met dat pottenbakken
Ik ga dat terugkijken op uitzendinggemist.nl! Klinkt erg leuk, ik vind beide presentatoren erg leuk!
__________________
..so what was good..what just slipped out..what went wrong?..oh the way he feels about me has changed....thanks for playing try again! (game over)
Met citaat reageren
Oud 14-05-2009, 20:44
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Ik kijk het af en toe. Met die slaapkamers was wel vet
Een tijdje terug moesten ze elkaar aanrijden met auto's. Dat vond ik dan weer wat minder.
De race met badeendjes op de auto's daarentegen
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 15-05-2009, 09:13
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Ik kijk het ook altijd, ik vind het leuk. Het ene onderdeel wel meer dan het andere. En die arme meisjes, die hebben een verruineerde slaapkamer (maar daar zullen ze vast wel iets op gevonden hebben).
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 25-05-2009, 21:05
Giles
Avatar van Giles
Giles is offline
Iemand anders ook Tess d'Ubervilles gekeken? Ik twijfel er nog een beetje over, maar het is maar in twee delen geloof ik, dan kan ik 't wel af kijken ook
__________________
'I wanna torture you. I used to love it, and it's been a long time. I mean, the last time I tortured somebody, they didn't even have chainsaws.'
Met citaat reageren
Oud 16-06-2009, 19:24
Verwijderd
Mensen hier die Packed to the Rafters kijken?
Met citaat reageren
Oud 16-06-2009, 22:36
Balthasar
Avatar van Balthasar
Balthasar is offline
True Blood seizoen 2 is begonnen, maar ik vond de eerste aflevering niet echt fantastisch moet ik zeggen.
__________________
the bourbon note of a distant organ.
Met citaat reageren
Oud 18-06-2009, 23:29
VeGs
Avatar van VeGs
VeGs is offline
Kan iemand me het einde vertellen van de aflevering van House daarnet? (Over de muzikala savant?)
Ik ben op het einde in slaap gevallen...

En dan:
Spoiler
Met citaat reageren
Oud 20-06-2009, 00:16
Darko
Avatar van Darko
Darko is offline
True Blood was weer nice.

Even snel een update van de zomerseries die ik tot nu toe gezien heb:

Mental was heel erg lame en een bijna directe House-kloon, alleen is protagonist een vrolijk mannetje ipv een cynische klootzak. Dat werkt natuurlijk voor geen meter.
Royal Pains is een aardig tussendoortje waar je niet te veel woorden aan vuil moet maken en het derde seizoen van Burn Notice is niet anders dan de eerste twee, makkelijk weg te kijken. De pilot van Nurse Jackie was erg tof, die van Hawthorne moet ik nog even kijken.
__________________
I've got a PhD in Horribleness.
Met citaat reageren
Oud 21-06-2009, 20:40
Verwijderd
Vind de docu reeks Welkom in Nederland (of Holland wat was het nou) hilarisch. Geeft een grappige kijk over het dagelijks leven van nieuwe Nederlanders.
Met citaat reageren
Oud 25-06-2009, 18:28
Dexter_M
Avatar van Dexter_M
Dexter_M is offline
De 2de aflevering van true blood was weer een stuk beter
Met citaat reageren
Oud 04-07-2009, 23:07
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Ik zag vandaag voor het eerst het programma Tequilla. Nu heb ik blijkbaar al een hoop gemist, want op uitzendinggemist kon ik 2 seizoenen vol vinden. Best een grappig programma. Sommige dingen zijn té flauw, maar toch ook een hoop dat precies goed is qua flauw-grappigheid
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 15-07-2009, 14:10
Verwijderd
Vorige week de nieuwe pilots gekeken van 10 Things I Hate About You en Warehouse 13. Vond beide erg leuk. Ik blijf ze volgen.
Drop Dead Diva ook gekeken gistern, maar die valt zwaar tegen. Niks origineels aan. Ik probeer het nog even (tot aflevering 3), daarna stop ik het als het niet verbetert.
Met citaat reageren
Oud 16-07-2009, 12:08
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
10 Things I Hate About You? Is dat een serie?
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Met citaat reageren
Oud 16-07-2009, 13:27
Verwijderd
Yes. Met dat meisje van Ned's Declassified School Survival Guide (die nagesynchroniseerde serie op Nickelodeon) als Kat. En dezelfde papa uit de film.


ABC
IMDb
Wiki
Met citaat reageren
Oud 16-07-2009, 13:42
Alpha_Omega
Avatar van Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
Citaat:
Kan iemand me het einde vertellen van de aflevering van House daarnet? (Over de muzikala savant?)
Ik ben op het einde in slaap gevallen...

En dan:
Spoiler
Moment, S3 he?
*dvd pak*
Ah "Half Wit, ep 15. ff denken,
Hij hadg een tumor en had de file van een andere patient gebruikt omdat ze dan iets van pijnstillers in zijn hoofd zouden spuiten; hoewel het blijkbaar geen sirrieus plan was maar meer iets "voor de lol" stond hem het idee van permanente pijnstiller/drugs wel aan.

En die jongen had een hersenhelft die niet goed werkte en die beperkte zijn andere omdat hij nog wel werkte maar niet volledig. hij heeft de halve hersens eruit gehaald (leek me erg onrealistish) en de jongen kon niet meer spelen maar kreeg wel motoriek en meet emoties terug.
__________________
My future's so bright; I gotta wear shades
Met citaat reageren
Oud 16-07-2009, 13:44
Alpha_Omega
Avatar van Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
Citaat:
Yes. Met dat meisje van Ned's Declassified School Survival Guide (die nagesynchroniseerde serie op Nickelodeon) als Kat. En dezelfde papa uit de film.


ABC
IMDb
Wiki
Die ongeloofelijk slecht nagesynchorniseerde bocht die ik niet eens wil horen? (ik heb als ik thuis ben altijd wel iets opstaan, dus ik kijk zelfs shit zoals danny phantom) maar gvd die serie ie slecht.
__________________
My future's so bright; I gotta wear shades
Met citaat reageren
Oud 16-07-2009, 14:39
Verwijderd
Haha, ja.
Met citaat reageren
Oud 16-07-2009, 16:02
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Yes. Met dat meisje van Ned's Declassified School Survival Guide (die nagesynchroniseerde serie op Nickelodeon) als Kat. En dezelfde papa uit de film.


ABC
IMDb
Wiki
Dat klinkt leuk .
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Met citaat reageren
Oud 03-10-2009, 20:43
Verwijderd
De TV Kantine was leuk. Vooral de moeder van Smit.

http://www.rtl.nl/components/program..._RTL_s2_a1.xml
Met citaat reageren
Oud 20-12-2009, 21:04
Forumer Y
Forumer Y is offline
Ranking the stars is weer met Paul de Leeuw en weer geweldig.
Met citaat reageren
Oud 21-12-2009, 17:05
Verwijderd
Jaaa ranking the stars! Ik vond alleen de keuze van de beroemdheden apart zoals die k3chick, maar goed dat maakt het ook weer leuk!
Met citaat reageren
Oud 22-12-2009, 22:06
Signy
Avatar van Signy
Signy is offline
paul is gewoon beter als die sophie en die ander, niks ten nadele van hun hoor btw.
__________________
MAYNARD! I rest my case --- And Colin & Ricky. --- Ik ben zo blij dat ik ben wie ik ben, dat ik ga waar ik ga, dat ik sta blablabla
Met citaat reageren
Oud 05-01-2010, 21:29
Giles
Avatar van Giles
Giles is offline
Desperate Housewives weer eens geprobeerd, nu s6 ofzo? Susan is nog steeds vervelend, Lynette is weer zwanger (aargh de aargh! waarom kan er geen abortus gebeuren in suburbs) en de rest ben ik eigenlijk al weer vergeten. Er is weer een dubieus nieuw gezin. Oeeeeeeh.
__________________
'I wanna torture you. I used to love it, and it's been a long time. I mean, the last time I tortured somebody, they didn't even have chainsaws.'
Met citaat reageren
Oud 06-01-2010, 12:05
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Hm, ik heb aflevering 1 gemist. Is Mike nu met Susan of Katherine getrouwd?
__________________
you're not my demographic
Met citaat reageren
Oud 06-01-2010, 13:06
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Susan .
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Met citaat reageren
Oud 07-01-2010, 21:18
Giles
Avatar van Giles
Giles is offline
Wel in een hele mooie jurk. En ze bood in de kerk haar excuses aan Katherine aan.
__________________
'I wanna torture you. I used to love it, and it's been a long time. I mean, the last time I tortured somebody, they didn't even have chainsaws.'
Met citaat reageren
Oud 08-01-2010, 17:51
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Susan .


Nou, ik ben blij dat ik niet heb gekeken, jeetje, voorspelbaarheid ten top. Ik denk dat ik het ook niet meer ga volgen, is wel genoeg geweest.
__________________
you're not my demographic
Met citaat reageren
Oud 08-01-2010, 23:10
Verwijderd
Ranking the stars was weer fijn.
En Nu we er toch zijn, in Waalre. En ze hadden goud
Met citaat reageren
Oud 09-01-2010, 16:46
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Ik vind Paul de Leeuw zo vervelend.
__________________
I love mittens made out of kittens
Met citaat reageren
Oud 09-01-2010, 17:45
Verwijderd
Ik niet <3
Met citaat reageren
Oud 12-01-2010, 09:33
Verwijderd
Citaat:


Nou, ik ben blij dat ik niet heb gekeken, jeetje, voorspelbaarheid ten top. Ik denk dat ik het ook niet meer ga volgen, is wel genoeg geweest.
Ik heb me er ook aan geergerd.

Oorspronkelijk was het trouwens Katherine die daar stond (eind van vorig seizoen). Maar goed, fans hebben zoveel inspraak en die waren dat gemike-en-gesusan zat. Dus is dat zo opgelost, ofzo.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2010, 00:06
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Desperate Housewives heeft zijn houdbaarheid eigenlijk al met een paar seizoenen overschreden. Tijd om de stekker eruit te trekken, het is mooi geweest.
__________________
you're not my demographic
Met citaat reageren
Oud 13-01-2010, 00:18
Verwijderd
Stiekem wel.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2010, 16:47
Verwijderd
My Name Is Michael

Plaatsvervangende schaamte bij dat Friese gezinnetje. ;x Progrmma valt wel tegen zeg. Beetje kaal is het. En tsja geen grote afgangers. Hoop dat de theater/liveshows beter worden.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2010, 20:29
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Ik heb het net ook even gekeken (sog sog) en vond het best leuk. Dat laatste jongetje was ook echt goed .
__________________
I love mittens made out of kittens
Met citaat reageren
Oud 14-01-2010, 01:17
Verwijderd
Ja, dat Braziliaanse jochie.
Met citaat reageren
Oud 20-01-2010, 20:49
Signy
Avatar van Signy
Signy is offline
- family matters, leuk om naar te kijken hou het niet droog af en toe
- 71 graden noord. vermakelijk
__________________
MAYNARD! I rest my case --- And Colin & Ricky. --- Ik ben zo blij dat ik ben wie ik ben, dat ik ga waar ik ga, dat ik sta blablabla
Met citaat reageren
Oud 20-01-2010, 21:39
Verwijderd
Toren C weer op de buis, leuk.
Met citaat reageren
Oud 20-01-2010, 21:51
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Godver, wat had Valerio een lelijk pak aan bij de nationale iq-test
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Met citaat reageren
Oud 21-01-2010, 09:10
sicilion
Avatar van sicilion
sicilion is offline
Nee! Dat pak was echt briljant! Ik vind alleen valerio een beetje irritant/arrogant

Nog mensen die `bernhard, schavuit van oranje' kijken?
__________________
"Please! This is supposed to be a happy occasion. Let's not bicker and argue over who killed who."
Met citaat reageren
Oud 21-01-2010, 11:14
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Ja gadver, ik heb echt een hekel aan Valerio. Hij kan niet presenteren, hij is arrogant en heeft een vervelende stem .
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Met citaat reageren
Oud 27-01-2010, 15:14
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Kijkt er hier iemand De slimste mens en zo ja, hebben jullie ook gezien hoe de jurytafel omviel ( ) en zijn jullie voor Bent of Linda of Peter of An? Ik ben zelf voor Bent, maar Linda vind ik ook tof
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 27-01-2010, 15:29
Verwijderd
Bestaat Jules Unlimited eigenlijk nog?
Met citaat reageren
Oud 27-01-2010, 22:56
sicilion
Avatar van sicilion
sicilion is offline
Citaat:
Bestaat Jules Unlimited eigenlijk nog?
Volgens mij zijn ze bezig dat weer op te starten (of een soortgelijk programma), maar ik weet niet meer hoe/wat/wie/waar
__________________
"Please! This is supposed to be a happy occasion. Let's not bicker and argue over who killed who."
Met citaat reageren
Oud 28-01-2010, 01:23
Verwijderd
Citaat:
- family matters, leuk om naar te kijken hou het niet droog af en toe
- 71 graden noord. vermakelijk
Twee keer qft

Moet inderdaad vaak huilen bij Family matters (hoewel ik de vorige serie nog steeds mooier vind) en 71 graden noord is ook echt een héél leuk programma <3
Met citaat reageren
Oud 02-02-2010, 21:00
Verwijderd
71 graden noord was leuk, en Flor ging eruit en dat wilde ik ook het liefst.
En Family matters was heftig. Moest weer een beetje traanogen toen Anita over die abortus vertelde. Verder ook een erg mooie aflevering
Met citaat reageren
Oud 03-02-2010, 05:54
WAT
WAT is offline
vorige week laatste aflevering Dollhouse, wat erg jammer is omdat ik elke week naar Eliza Dushk uitkeek leuke serie jammergenoeg afgeraffelt
Desperate housewives, begint weer leuk te worden, opzich nogsteeds goed vermaak
Bones is ook nogsteeds goed te doen, hou er van en hoop dat ze volgend jaar door gaan.
The secret life of the american teenager, geen hoogstandje, wel vermakelijk.

en lekker met mijn vriendje true blood kijken, zijn nogsteeds in season 1, ookal heb ik beide seizoenen al gezien. Vind het tweede seizoen eigenlijk zwaar slecht....
Met citaat reageren
Oud 03-02-2010, 16:00
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Ik vind 71 graden noord zo gruwelijk, eerst gaan er allemaal mensen dood bij de opnamen en dan gaan ze toch gewoon een volgende serie maken waarin je weer allemaal mensen verkleumd enge opdrachten ziet doen, ik snap niet wat de lol ervan is Bij Expeditie Robinson zit je tenminste nog op een eiland met zon. Niet dat dat een boeiend programma nog is, maar toch

Family Matters was weer heftig ja! Ik vind het zo verbazingwekkend dat iedereen dan ineens zo positief over de toekomst is, dat kan die Keith dan toch wel bestendigen, dat vind ik knap. Behalve bij Camilla, die was nog wel realistisch over haar leven en daar werd ze niet al te vrolijk van. Ik hoop wel dat ze het allemaal gaan redden, maar de moeder van Daniël zat al meteen weer als goede voornemens te verkondigen dat ze hem wilde helpen met dit en met dat, ze moet die jongen juist gewoon een beetje zijn gang laten gaan en hem accepteren zoals ie is...
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 03-02-2010, 16:02
Verwijderd
Citaat:
Volgens mij zijn ze bezig dat weer op te starten (of een soortgelijk programma), maar ik weet niet meer hoe/wat/wie/waar
Hoera!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:12.