Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-06-2009, 18:54
__
Avatar van __
__ is offline
Toch maar even een spoilertopic over Grey's!


Laatst gewijzigd op 19-06-2009 om 19:01.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-06-2009, 18:58
__
Avatar van __
__ is offline
Al weet ik nu niet of dingen over volgend seizoen ook in een spoiler moeten? Ik doe t voor de zekerheid maar wel even

Spoiler
Met citaat reageren
Oud 19-06-2009, 21:33
ac3000
Avatar van ac3000
ac3000 is offline
In een spoiler topic hoeven dingen geloof ik niet meer in een spoiler Mensen die het niet willen lezen, moeten zowiezo niet in dit topic kijken

Ik denk eigenlijk dat Izzie wel blijft.. Over TR gingen al heel lang geruchten dat hij weg wilde.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2009, 16:56
__
Avatar van __
__ is offline
Ja nou t was volgens mij wat betreft beiden heel lang onduidelijk? Maar zo vind ik het ook het best, George was sowieso helemaal verminkt dus dan kan bij wijze van spreken net zo goed een andere acteur hem spelen. Maar Izzie moet idd blijven!
Met citaat reageren
Oud 20-06-2009, 19:06
__
Avatar van __
__ is offline
http://tvwatch.people.com/2009/06/19...greys-anatomy/
Ok, tis dus zeker nu, en Arizona blijft ook
Met citaat reageren
Oud 20-06-2009, 21:38
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Ja dat zeggen ze zovaak
Met citaat reageren
Oud 21-06-2009, 14:22
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Baaaaah, ik wil meer afleveringen en zowel Izzie als George moeten blijven *pout*
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Met citaat reageren
Oud 21-06-2009, 22:28
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Arizona vind ik eigenlijk wel een leuk typetje. Terwijl ik die vorige lesbische dokter echt verschrikkelijk vond.

George had al heel lang geen functie meer. Zijn verhaallijn bestond nauwelijks meer, terwijl er met zijn achtergrond toch best nog wat te behalen was, lijkt me. Dus tja, ik vind het jammer dat hij er uit gaat, maar ook geen ramp.
Ik ben wel benieuwd of ze hem door een andere acteur laten spelen of dat ze George dood laten gaan.
En Izzie moet duidelijk blijven. Zij is nog lang niet klaar.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 25-06-2009, 09:08
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
aangezien dit het spoiler topic is, in de season finale is te zien dat george dood is gegaan na een verkeersongeval.Of althans, dit wordt sterk geimpliceerd
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 25-06-2009, 21:43
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Mwah, het kan nog beide kanten op. De vraag is of hij die lift in stapt, ze zitten beiden op het randje van de dood.
Ze kunnen hem dus best tot leven wekken en dan zou een andere acteur George kunnen spelen, aangezien hij toch een nieuw gezicht moet krijgen.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 26-06-2009, 22:15
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
hij is toch al 'boven' of heb ik het verkeerd begrepen Dat hij haar min of meer opwacht zegmaar.
Zou verschrikkelijk lame zijn om een andere acteur te vragen, helemaal omdat george geen prominente rol meer heeft. Dan liever een helemaal nieuwe dokter op het 'gat' op te vullen
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 28-06-2009, 10:23
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
'Ze' zeggen dan ook dat ie expres geen prominente rol meer heeft, zodat zijn vertrek minder heftig zou zijn. Dus het lijkt me ook niet dat er een andere George komt.
Met citaat reageren
Oud 28-06-2009, 23:12
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Maar 'ze' zeggen ook dat hij geen prominente rol meer heeft om zijn asociale houding van de set flink af te straffen.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 01-07-2009, 18:28
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Een nieuwe acteur zou ik jammer vinden. Dan inderdaad liever een nieuw personage.
En ik vind Arizona ook wel leuk maar ik hoop dat ze haar niet teveel gaan laten huilen want ik vond het een keer wel grappig maar als ze nou straks iedere keer dat ze boos wordt gaat huilen, wordt het toch een beetje irritant
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Met citaat reageren
Oud 26-09-2009, 17:16
__
Avatar van __
__ is offline
nou ik heb mn ogen maar weer eens flink uit mn kop gejankt! iemand anders hier de eerste 2 episodes al gezien?
Met citaat reageren
Oud 26-09-2009, 18:41
ac3000
Avatar van ac3000
ac3000 is offline
Ja, ik heb ze ook al gezien! Allemaal erg emotioneel, hoewel ik het lachen bij de begravenis ook wel iets vond hebben En Callie en Mark blijf ik grappig vinden samen =D Gewoon een beetje naakt rondlopen allebei..
Met citaat reageren
Oud 27-09-2009, 09:44
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Wat een draaama. Jeetje. Ik ben wel benieuwd wat ze er dit seizoen in gooien want ik vind eerlijk gezegd dat de meeste onderwerpen al wel heel erg behandeld zijn.
Met citaat reageren
Oud 28-09-2009, 07:52
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Ik was even in de war toen Callie ineens bij Mercy West werkte. Maar nu gaan de twee ziekenhuizen samenvoegen, dus dan blijft ze alsnog bij hetzelfde ziekenhuis werken.
Verder is het op dit moment een beetje blah. Er zijn niet echt spannende verhaallijnen op dit moment.
__________________
<):o)
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 28-09-2009, 09:56
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Ik vond het ook een beetje blah!
Met citaat reageren
Oud 28-09-2009, 14:39
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Ja en dat met die zoveel dagen vond ik ook niet interessant. Stomme samenvoeging, dat doen ze vast om er dan makkelijker personen uit te kunnen kicken of nieuwe erin te praten. Maarja de nieuwe interns worden alweer bijna residents dus anders blijft het maar doorgaan en gebeurt er helemaal niets meer.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Met citaat reageren
Oud 06-10-2009, 15:13
Verwijderd
Ah Callie was naar Mercy West gegaan, ik snapte er al even niets meer van.

Maar ik vind het weer helemaal leuk <3 Gister de eerste twee afleveringen gezien, vandaag de derde. SOG
Met citaat reageren
Oud 09-10-2009, 00:28
Koekje
Avatar van Koekje
Koekje is offline
Ik zag vandaag de laatste afleveringen van seizoen 5, damn wat spannend! Ik kan me niet voorstellen als ze Izzie dood laten gaan, maar aan de andere kant zou het natuurlijk weer jammer zijn als het atijd maar goed komt (ik moet dit topic selectief lezen geloof ik).

Die Arizona vind ik trouwens maar irritant, ik vind haar een te ''zwak'' personage om echt iets van toegevoegde waarde te hebben.
Met citaat reageren
Oud 17-11-2009, 19:14
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Nog steeds een trouwe kijker. Al vind ik het niet écht spectaculair leuk meer (ik kijk liever een nieuwe ep van Ugly Betty bijvoorbeeld), toch blijf ik kijken
__________________
<):o)
Met citaat reageren
Oud 17-11-2009, 20:54
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
nou, met die mercy west residents die achter de seattle grace residents aanzitten vind ik het nog best wel leuk!
Met citaat reageren
Oud 18-11-2009, 07:23
ac3000
Avatar van ac3000
ac3000 is offline
Ik vind dit seizoen juist leuk!! Hoewel er in 1 jaar veel nieuwe mensen zijn bij gekomen. Zou die Cardiochirurg ook weer een vast karakter zijn?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-11-2009, 10:30
Sade
Avatar van Sade
Sade is offline
Ik vond de hele verhaallijn met die Mercy West mensen eerst helemaal niet leuk, maar begin er nu wel een beetje aan te wennen, voornamelijk met Dr. Jackson Avery
Vind het alleen dom dat het weer helemaal mis is met Izzy en Alex Je ziet het nu al weer helemaal gebeuren; Alex valt voor die Mercy West chick, Izzy verlaat de serie en oh ja, Hunt die gaat natuurlijk straks vreemd met die nieuwe cardiogoddess!

Ik mis de goeie ouwe tijd met Denny Duquette
__________________
I think I have a problem, I think I blink too much

Laatst gewijzigd op 18-11-2009 om 10:36.
Met citaat reageren
Oud 18-11-2009, 11:29
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Ik vind het nu ook wel weer leuk met die nieuwe mensen. Dat soort dingen zijn gewoon even een kwestie van wennen. Ik vind het idd ook stom met dat Izzy-Alex gedoe, maar ik vind die Mercy West chick wel leuk (Adamson ofzo volgens mij). Ik vind de serie nu alleen wel wat grauwer/ouder aandoen op één of andere manier, net of het een oudere ziekenhuisserie is.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Met citaat reageren
Oud 18-11-2009, 13:02
Sade
Avatar van Sade
Sade is offline
Dat heb ik dus ook, een beetje die ER-feel toen die serie al veel te lang draaide en dus niet meer leuk was
__________________
I think I have a problem, I think I blink too much
Met citaat reageren
Oud 18-11-2009, 16:44
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Die nieuwe cardiogod is een van de hoofdrolspeelsters van Lipstick Jungle. Elke keer als ik haar zie, krijg ik dus zo'n upper east side New Yorkse doos image in mijn hoofd. Niet bevorderlijk voor de geloofwaardigheid van haar character
__________________
<):o)
Met citaat reageren
Oud 18-11-2009, 23:26
Sade
Avatar van Sade
Sade is offline
Citaat:
Die nieuwe cardiogod is een van de hoofdrolspeelsters van Lipstick Jungle. Elke keer als ik haar zie, krijg ik dus zo'n upper east side New Yorkse doos image in mijn hoofd. Niet bevorderlijk voor de geloofwaardigheid van haar character
Aaaah ja nu weet ik waarom ze me zo bekend voor kwam!
__________________
I think I have a problem, I think I blink too much
Met citaat reageren
Oud 20-11-2009, 14:12
Verwijderd
Zij speelde ook in 24.

Ik vond vandaag wel een leuke aflevering (s6e10). Beetje jammer alleen dat het al kerst en oud&nieuw was in de serie en hier niet.
Met citaat reageren
Oud 20-11-2009, 14:30
ac3000
Avatar van ac3000
ac3000 is offline
Was weer de laatste ep voor de winterstop (volgens Shonda op twitter )
Beter nu een kerst-aflevering dan in januari pas.
Met citaat reageren
Oud 20-11-2009, 19:55
Verwijderd
Ah oke. Ik volg het gedoe rondom de eps niet eigenlijk; wanneer er een stop komt etc.
Met citaat reageren
Oud 21-11-2009, 07:38
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Oh ja, winterstop
__________________
<):o)
Met citaat reageren
Oud 21-11-2009, 12:59
Verwijderd
Ze hadden thanksgiving en kerst in 2 aparte afleveringen moeten maken ipv 1. Dat zou veel leuker zijn geweest.

Ik vind het jammer dat George weg is, aan de andere kant was hij in het laatste seizoen steeds minder te zien. Wat mij heel erg stoer zou lijken, is als George op miraculeuze wijze terug komt als attending in seizoen 10 ofzo.

Hebben jullie trouwens ook opgemerkt dat Miranda steeds dramatischer wordt? Vroeger was ze zo bad-ass, nu lijkt ze echt een drama queen. Hetzelfde geldt voor dr. webber. Ik hoop dat ze hier snel verandering in brengen.

Ik kan Merediths lach niet uitstaan. Wie wel?
Met citaat reageren
Oud 21-11-2009, 16:45
ac3000
Avatar van ac3000
ac3000 is offline
Ow, ik vind Mer's lach wel leuk hoor

Maar Dr. Webber wordt steeds irritanter. En nu ook nog dat drinken erbij.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 21-11-2009, 19:30
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Ik vind idd ook Dr. Webber vervelend worden Ik hoop dat Christina en Dr Hunt bij elkaar blijven.. dat jochie past helemaal niet bij d'r.
Met citaat reageren
Oud 21-11-2009, 23:52
Verwijderd
Ik had het hele "vroeger alcoholist" concept niet achter hem gezocht, dat leek me echt niets voor webber, meer iets voor tatcher(of hoe die ook heten mag).

Wat me ook spannend zou lijken is als burke plots terugkomt, en er een hevig strijd losbarst tussen hem en hunt. Dat zou nog eens leuk zijn.
Met citaat reageren
Oud 29-11-2009, 17:48
Sade
Avatar van Sade
Sade is offline
Citaat:
Ik kan Merediths lach niet uitstaan. Wie wel?
Heel nep lachje inderdaad.

Ik denk, dat Bailey en de Chief binnenkort serieus up gaan hooken!
__________________
I think I have a problem, I think I blink too much
Met citaat reageren
Oud 15-01-2010, 13:57
ac3000
Avatar van ac3000
ac3000 is offline
Seizoen is weer verder gegaan. Iemand de nieuwe ep al gezien?
Met citaat reageren
Oud 15-01-2010, 14:44
surimeid
Avatar van surimeid
surimeid is offline
Citaat:
Seizoen is weer verder gegaan. Iemand de nieuwe ep al gezien?
ja vond het wel wat
__________________
You're everything I thought you never where and nothing like I thought you could have been.
Met citaat reageren
Oud 15-01-2010, 16:08
justhanna
Avatar van justhanna
justhanna is offline
ik ben hem aan het downloaden
__________________
> Zou het leven ook een eigen kijk op mij hebben? <
Met citaat reageren
Oud 15-01-2010, 21:51
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Grr wat zijn mannen toch af en toe egoïstische klootzakken
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Met citaat reageren
Oud 17-01-2010, 19:21
__
Avatar van __
__ is offline
volgen jullie eigenlijk ook private practice? want in de afgelopen episode liepen (zoals wel vaker) die twee weer eens synchroon. dus dan gaat de verhaallijn van de grey's-karakters gewoon verder in private practice.

ik vind dat altijd wel leuk in ieder geval! moet wel altijd er op letten dat ik eerst grey's kijk en dan pas private practice.
Met citaat reageren
Oud 17-01-2010, 20:39
ac3000
Avatar van ac3000
ac3000 is offline
PP volg ik niet. Is Mark ook echt naar LA gegaan?
Met citaat reageren
Oud 17-01-2010, 20:46
justhanna
Avatar van justhanna
justhanna is offline
Ik moet PP nog kijken, ik ben benieuwd
__________________
> Zou het leven ook een eigen kijk op mij hebben? <
Met citaat reageren
Oud 18-01-2010, 21:01
Blubje
Avatar van Blubje
Blubje is offline
Citaat:
PP volg ik niet. Is Mark ook echt naar LA gegaan?
Jep. Ik volg PP niet, maar er zou een crossover komen van GA en PP. Weet je wel, waar Shonda t steeds over had op d'r Twitter
__________________
L&O SVU = Love :) | OTH obsessed <3 | Addicted to Bones
Met citaat reageren
Oud 18-01-2010, 21:21
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
vond dit echt weer een leuke aflevering!
Met citaat reageren
Oud 19-01-2010, 14:29
__
Avatar van __
__ is offline
Citaat:
PP volg ik niet. Is Mark ook echt naar LA gegaan?
ja

Spoiler
Met citaat reageren
Oud 19-01-2010, 15:50
ac3000
Avatar van ac3000
ac3000 is offline
Vond het al zo sneu voor Lexie. Ben benieuwd hoe dat nu verder gaat dan. En die dochter van Mark mag in LA blijven. Hou nooit zo van die zoons of dochters die ineens tevoorschijn komen in series

Verder idd een leuke aflerving weer. Ben benieuwd wanneer Bailey de liefde van haar leven tegenkomt Haha
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Films, TV & Radio [spoilertopic] Private Practice
Nothing
22 25-02-2009 16:33
Films, TV & Radio [Spoilertopic] Grey's Anatomy
Hyphen
314 11-10-2008 21:04
Films, TV & Radio Grey's Anatomy #6
Verwijderd
500 23-04-2007 20:36


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:08.