Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-09-2010, 17:53
Signy
Avatar van Signy
Signy is offline
Gisteren de kick-off met de presentatie v/d nieuwe boeren en 1 boerin. Op 12 december begint het echt. Brieven kan je insturen tot 19 september.
Hier alvast de boeren:

Adriaan: 55 jaar. Soort bedrijf: Melkvee
Annemarie: 32 jaar. Soort bedrijf: Melkvee/Kaasmakerij
Frank: 26 jaar. Soort bedrijf: Geitenhouderij
Gerhard: 47 jaar. Soort bedrijf: Wijngaard
Gijsbert: 35 jaar. Soort bedrijf: Melkvee
Gradus: 56 jaar. Soort bedrijf: Melkvee
Hans: 39 jaar. Soort bedrijf: Melkveehouderij
Marcel: 44 jaar. Soort bedrijf: Akkerbouw
Martin: 42 jaar. Soort bedrijf: Varkenshouderij
Maurits: 40 jaar. Soort bedrijf: Fruitteelt/peren
Pieter: 42 jaar. Soort bedrijf: Melkvee/schapenfokkerij
Richard: 49 jaar. Soort bedrijf: Melkveehouderij

Wie kijkt het/gaat het volgen?
Welke boeren moeten door???
__________________
MAYNARD! I rest my case --- And Colin & Ricky. --- Ik ben zo blij dat ik ben wie ik ben, dat ik ga waar ik ga, dat ik sta blablabla
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-09-2010, 21:59
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Ik heb het op uitzendinggemist gekeken en ga het volgen als het straks op tv gaat komen.
Ik denk dat Adriaan, Annemarie, Frank, Gerhard en Gijsbert ( ) door gaan.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2010, 06:39
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Ik dacht eerst dat Maurits op zoek was naar een boer
En ben wel benieuwd hoeveel brieven Frank krijgt.
__________________
<):o)
Met citaat reageren
Oud 07-09-2010, 09:05
Verwijderd
Ik ben wel heel nieuwsgierig naar of Maurits toch niet stiekem op mannen valt Ik dacht echt meteen dat het 'boer zoekt man' was in zijn geval... En ik hoor dat van heel veel mensen. Zelf weet hij het natuurlijk het best, lijkt me, maar ja, hij zal niet de eerste zijn die er later achterkomt...

Verder vind ik ze allemaal wel leuk, het maakt mij niet veel uit wie er door zullen gaan
Met citaat reageren
Oud 07-09-2010, 09:26
Verwijderd
Maar ik kan me wel voorstellen dat als Maurits toch echt een vrouw zoekt, die uitstraling hem nogal in de weg staat. Hij heeft vast vaak te maken gehad met vrouwen die enthousiast ingingen op zijn voorstel voor een date, om er later achter te komen dat de vrouw in kwestie niet doorhad dat het een date moest zijn...

Als ik single zou zijn en een boer zou zoeken zou ik Frank schrijven, als ik een man zou zijn zou ik Annemarie schrijven, als ik dertig zou zijn zou ik Gijsbert schrijven, als ik veertig zou zijn zou ik Gerhard schrijven en als ik vijftig zou zijn zou ik Adriaan schrijven. Dus ik denk dat die vijf doorgaan.
Maar ik hoop dat er ook een van de drie broers doorgaat, want dat lijkt me interessant om te zien.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2010, 12:41
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Wij dachten echt dat er dit keer een homoboer bij zou zijn, en toen Maurits in beeld kwam, leek het mij volkomen duidelijk... Maar ook hij zoekt een vrouw. Jammer. Het is zo hetero allemaal
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 07-09-2010, 17:33
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Ik heb het op uitzendinggemist gekeken en ga het volgen als het straks op tv gaat komen.
Ik denk dat Adriaan, Annemarie, Frank, Gerhard en Gijsbert door gaan.
Dit ^
Hoewel ik het verhaal met die 3 broers ook wel boeiend vind.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Met citaat reageren
Oud 08-09-2010, 17:20
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Citaat:

Als ik single zou zijn en een boer zou zoeken zou ik Frank schrijven, als ik een man zou zijn zou ik Annemarie schrijven, als ik dertig zou zijn zou ik Gijsbert schrijven, als ik veertig zou zijn zou ik Gerhard schrijven en als ik vijftig zou zijn zou ik Adriaan schrijven. Dus ik denk dat die vijf doorgaan.
Maar ik hoop dat er ook een van de drie broers doorgaat, want dat lijkt me interessant om te zien.
Dit. Het lijkt me trouwens een hele maffe situatie als er vrouwen voor eentje van de drie broers komen en dat er dan iemand met een andere broer vandoor gaat ofzo.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Met citaat reageren
Oud 09-09-2010, 20:29
Audi0
Audi0 is offline
Er zitten een paar dubieuze gevallen bij waarvan ik denk, ehm opzoek naar een vrouw?
Met citaat reageren
Oud 10-09-2010, 15:22
Verwijderd
maurits dacht ik eerst ook dat hij op mannen viel.
maurits vind ik echt n vage man, kweet niet waarom,hij deed zo serieus enzo
ik denk dat annemarie wel doorgaat, dat was bij agnes ook, gewoon puur omdat ze n meisje was.
Met citaat reageren
Oud 10-09-2010, 15:53
Verwijderd
Citaat:
Als ik single zou zijn en een boer zou zoeken zou ik Frank schrijven, als ik een man zou zijn zou ik Annemarie schrijven, als ik dertig zou zijn zou ik Gijsbert schrijven, als ik veertig zou zijn zou ik Gerhard schrijven en als ik vijftig zou zijn zou ik Adriaan schrijven. Dus ik denk dat die vijf doorgaan.
Maar ik hoop dat er ook een van de drie broers doorgaat, want dat lijkt me interessant om te zien.
Eens, hoewel ik denk dat de Duitser ook een kans maakt. En dan in de plaats van Gerhard of Adriaan.
Citaat:
Wij dachten echt dat er dit keer een homoboer bij zou zijn, en toen Maurits in beeld kwam, leek het mij volkomen duidelijk... Maar ook hij zoekt een vrouw. Jammer. Het is zo hetero allemaal
Mjah dit dus ook, en idd zodra Maurits in beeld kwam wist ik zeker dat hij een man zocht, maar nee..

12 december eerste aflevering pas en daarvoor nog een reunie van het vorig seizoen, ben benieuwd!
Met citaat reageren
Oud 11-09-2010, 00:08
Verwijderd
Adriaan lijkt me echt een somber type. Elke avond puzzelen en niet eens een televisie in huis. Oef.

Gijsbert maakt wel kans om door te gaan, die is redelijk normaal en ziet er redelijk uit.

Maurits is volgens mij echt een ideale beste vriend voor een vrouw. Zo'n type waarop ze kan uithuilen als die stoere biker uit het buu'tcafe haar heeft gedumpt. En dat lachje van hemm, wtf.

En die ouders van Pieter aan die eettafel, "Hè-hè." Pieter zelf is niet aantrekkelijk of buitengewoon interessant, beetje zielig zelfs.

Die half-Duitser vind ik een beetje wazig praten soms, maar die heeft al wat geschiedenis met een huwelijk en kinderen, dus die maakt ook wel kans.

Gerhard is ook wel tof. Wijnproeverij <3

Die carrousel van die geitenhouder, haha. Dat moet echt een feest zijn voor die geiten Frank maakt ook wel kans om door te gaan, die ziet er wel goed uit en is sociaal.

Die drie broers moeten gewoon doorgaan, dat levert vast gave televisie op.
"We gaan niet delen."
- "Nee?"


AnneMarie is laaaang niet zo knap als Agnes, maar die zal ook vast wel doorgaan want ze is wel een nuchtere, vlotte vrouw.

Marcel is een beetje verwijfd, hoe hij praat en in de keuken staat. Misschien is Maurits wel iets voor hem.

Laatst gewijzigd op 11-09-2010 om 00:43.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2010, 13:05
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Die half-Duitser vind ik een beetje wazig praten soms, maar die heeft al wat geschiedenis met een huwelijk en kinderen, dus die maakt ook wel kans.
Ik vond hem zo arrogant over komen
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2010, 18:14
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Citaat:
Marcel is een beetje verwijfd, hoe hij praat en in de keuken staat. Misschien is Maurits wel iets voor hem.
My thoughts exactly
__________________
I love mittens made out of kittens
Met citaat reageren
Oud 12-09-2010, 15:52
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Ik vond hem zo arrogant over komen
Ik ook, en hij praatte alsof hij al in geen jaren Nederlands had gepraat (maar dat was niet zo, dus het zal zijn accent zijn geweest ), maar mijn moeder vond hem leuk, dus ik weet het niet
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 12-12-2010, 19:41
Signy
Avatar van Signy
Signy is offline
up
__________________
MAYNARD! I rest my case --- And Colin & Ricky. --- Ik ben zo blij dat ik ben wie ik ben, dat ik ga waar ik ga, dat ik sta blablabla
Met citaat reageren
Oud 12-12-2010, 20:27
Signy
Avatar van Signy
Signy is offline
Citaat:
12 december eerste aflevering pas en daarvoor nog een reunie van het vorig seizoen, ben benieuwd!
Ja, Wietske nog steeeds samen met Neeltje..!!!

De boeren die gevolgd worden zijn:
Annemarie: 32 jaar. Soort bedrijf: Melkvee/Kaasmakerij
Frank: 26 jaar. Soort bedrijf: Geitenhouderij
Marcel: 44 jaar. Soort bedrijf: Akkerbouw
Richard: 49 jaar. Soort bedrijf: Melkveehouderij
Gijsbert: 35 jaar. Soort bedrijf: Melkvee

Nou, dat Frank degene zou zijn met de meeste brieven had ik wel verwacht.
Dat Maurits, zei: 'ogen zijn de spiegel v/d ziel' was wel errrrrrrg cliché....
Wat een nare streek om Gerhard al gelijk met al die vrouwen op te zadelen… en dan lekker weg te rijden. Maar dus wel liefde voor hem?


Citaat:
Maar ik hoop dat er ook een van de drie broers doorgaat, want dat lijkt me interessant om te zien.
Hen kan je volgen op de kro site.
__________________
MAYNARD! I rest my case --- And Colin & Ricky. --- Ik ben zo blij dat ik ben wie ik ben, dat ik ga waar ik ga, dat ik sta blablabla
Met citaat reageren
Oud 12-12-2010, 20:34
Verwijderd
Wat was het weer puur genieten

Ik had de voorstel-aflevering niet gezien, maar jeetje, hoe kan het dat Frank nog geen relatie heeft ?
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 12-12-2010, 20:37
Signy
Avatar van Signy
Signy is offline
Citaat:
Ik had de voorstel-aflevering niet gezien, maar jeetje, hoe kan het dat Frank nog geen relatie heeft ?
Ja precies, ik snap dat ook niet zo goed.... beetje lui?
__________________
MAYNARD! I rest my case --- And Colin & Ricky. --- Ik ben zo blij dat ik ben wie ik ben, dat ik ga waar ik ga, dat ik sta blablabla
Met citaat reageren
Oud 12-12-2010, 21:29
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Ja precies, ik snap dat ook niet zo goed.... beetje lui?
Als boer heb je niet erg veel tijd om uit te gaan om een vrouw te ontmoeten en ook niet elke vrouw die je tegenkomt zit te wachten op een vriend die de hele week moet werken, van vroeg tot laat.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 12-12-2010, 21:39
Verwijderd
Dat hij geen relatie heeft kan natuurlijk, niet iedereen die knap, sociaal en ondernemend is heeft altijd een relatie
maar waarom hij dan op zijn 26e al hieraan mee doet snap ik dan weer niet, hij vindt op een andere manier toch ook nog wel iemand. Tijd zat. Maargoed, hij zal het dan wel specifiek graag zo willen doen. Of egwoon gratis reclame voor geitenmelk maken natuurlijk
Met citaat reageren
Oud 13-12-2010, 09:51
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Misschien wilde hij graag op tv Net als die Richard: "Kan me niet schelen hoeveel ik er heb, als ik maar door ben" Erg vage opmerking, je neemt toch aan dat ze meedoen omdat ze een partner willen vinden...
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 13-12-2010, 15:04
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Leuk dat het nieuwe seizoen begonnen is.
Wel typische mensen, die drie broers...
Met citaat reageren
Oud 13-12-2010, 15:48
Koekiemonster.
Avatar van Koekiemonster.
Koekiemonster. is offline
Het aanbod is weer eens laag.
__________________
Nee, sorry.
Met citaat reageren
Oud 13-12-2010, 21:07
Aurora
Avatar van Aurora
Aurora is offline
Ik vind Richard echt zo'n type dat je in stukjes hakt in zijn kelder.
__________________
what a lovely day to shape your dreams
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-12-2010, 21:59
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Ik ben er echt van overtuigt dat Richard vooral meedoet om op de tv te komen. Tot nu toe weet ik nog niet zo goed wat ik ervan moet denken, het afgelopen seizoen vond ik echt erg leuk en deze komen in meerderheid om verschillende redenen vaag over.
Annemarie reageerde vond ik ook wat lauw op de brieven. Of misschien dat ze er verlegen mee is, maar dat moet maar blijken. Wat betreft Frank ben ik het met de rest eens, misschien een hoe lig ik in de markt project. Maar het zou ook kunnen dat hij gewoon weinig doet naast zijn bedrijf, dus weinig interresante vrouwen tegenkomt. Marcel en Gijsbert vond ik wel positief overkomen giseren.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Met citaat reageren
Oud 13-12-2010, 22:05
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Volgens de website kreeg Richard overgens 111 brieven.

Citaat:
Frank: 1029
Gijsbert: 810
Annemarie: 172
Richard: 111
Marcel: 65
Maurits: 48
Gerhard: 45
Adriaan: 41
Gradus: 20
Pieter: 7
Hans: 4
Martin: 2
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Met citaat reageren
Oud 13-12-2010, 22:20
Verwijderd
Ik vond Annemarie inderdaad niet heel enthousiast doen tegenover Yvon, maar dat kwam vooral doordat ze meteen in de brieven verdiept zat. Waarschijnlijk is ze gewoon niet zo uitbundig in het algemeen.
Met citaat reageren
Oud 14-12-2010, 14:32
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Ik vind dat Annemarie haar ogen te dicht bij elkaar zitten. Maar ze maakt kaas, dus dat maakt alles goed .
__________________
I love mittens made out of kittens
Met citaat reageren
Oud 14-12-2010, 21:20
Sneeuwwitje
Avatar van Sneeuwwitje
Sneeuwwitje is offline
Citaat:
Ik vind dat Annemarie haar ogen te dicht bij elkaar zitten. Maar ze maakt kaas, dus dat maakt alles goed .
haha die vind ik echt grappig, ik ben het ermee eens KAAS!
__________________
The revolution will not be televised.
Met citaat reageren
Oud 15-12-2010, 18:17
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Jammer dat Maurtis en Gerhard niet gevolgd worden. Had wel verwacht.gehoopt dat ze bij de boeren met de meeste brieven zouden zitten. Maar zeker voor de perenboer is het denk ik wel fijner dat de camera's niet op hem gericht staan
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 19-12-2010, 19:41
Verwijderd
Die vrouwen van die duitser zijn ook eng, dus die passen goed
Met citaat reageren
Oud 19-12-2010, 19:53
Signy
Avatar van Signy
Signy is offline
Citaat:
Die vrouwen van die duitser zijn ook eng, dus die passen goed
maxima/heidy gelijk al touchy feely.
__________________
MAYNARD! I rest my case --- And Colin & Ricky. --- Ik ben zo blij dat ik ben wie ik ben, dat ik ga waar ik ga, dat ik sta blablabla
Met citaat reageren
Oud 19-12-2010, 19:59
Verwijderd
Ik word echt gelukkig van dit programma <3
Met citaat reageren
Oud 19-12-2010, 20:25
Signy
Avatar van Signy
Signy is offline
De gekozen vrouwen:
Spoiler
__________________
MAYNARD! I rest my case --- And Colin & Ricky. --- Ik ben zo blij dat ik ben wie ik ben, dat ik ga waar ik ga, dat ik sta blablabla
Met citaat reageren
Oud 19-12-2010, 20:28
Verwijderd
Citaat:
maxima/heidy gelijk al touchy feely.
Zij is echt heel vervelend en overdreven, pff
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 19-12-2010, 20:46
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Ik neem aan dat de mensen die het nog niet gezien hebben niet in dit topic kijken.

Hier is in ieder geval de keuze van de laatste vijf van de vijf boeren

__________________
<):o)
Met citaat reageren
Oud 19-12-2010, 20:47
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Die vrouwen van die duitser zijn ook eng, dus die passen goed
Dat scheelt ja Ik had op een moment echt het idee van hij wil gewoon met allemaal wat rommelen en verder niet.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Met citaat reageren
Oud 20-12-2010, 08:22
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Ik vind Richard echt heel eng

Annemarie had allemaal stugge blonde mannen uitgenodigd, wat best maf was, want ze leek Harry juist ineens wel leuk te vinden, dus volgens mij had ze zelf nog niet helemaal door dat ze misschien niet op stugge, blonde mannen viel
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 20-12-2010, 21:18
Verwijderd
Het viel me op dat ze deze keer niet meer de teleurgestelde gezichten van de niet-gekozen vrouwen in beeld brachten Dat is nou juist het mooiste van dat alles, tranen en gejank en gebroken harten wil ik zien!
Met citaat reageren
Oud 21-12-2010, 08:21
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Ja, dat is waar! Terwijl de meeste naderhand zeiden dat het zo leuk was geweest en dat het helemaal niet was tegengevallen, dus er zullen er best een paar teleurgesteld zijn!
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 21-12-2010, 10:14
Verwijderd
Ik vind die Duitser echt eng... Als hij bij mij met zo'n slijmdingen aan was komen zetten, had ik hem wel iets anders verteld
En! Ik vond het ook echt raar dat Marcel bij elke vrouw over een gezinnetje begon. Ik kan me voorstellen dat je heel graag kindjes wil, maar ik vond hem een beetje doorslaan. Hij had ook alleen maar vrouwen die iets met kinderen deden of kinderen hadden of heel snel kindjes wilde.... Toch? Of ben ik de enige die daar een beetje een maf gevoel bij kreeg?
Met citaat reageren
Oud 21-12-2010, 14:58
Sneeuwwitje
Avatar van Sneeuwwitje
Sneeuwwitje is offline
Ik vond Marcel sowieso een vreemde vogel, maar Richard nog de ergste, wat een engerd!
__________________
The revolution will not be televised.
Met citaat reageren
Oud 21-12-2010, 15:35
Verwijderd
Marcel kiest de vrouwen echt uit op kinderwens (en volgens mij hebben er ook veel vrouwen geschreven omdat ze hem zien als 'goede papa' (tussen aanhalingstekens, want ik vind het zo stom klinken )). Vreemde vogels, maar ze zitten iig op 1 lijn. Net zoals bij Richard; brrr, ik vind die vrouwen heel akelig, zo overdreven Net zoals hij, overigens, met z'n meteen voetjevrijen en handjes vasthouden en elkaar diep in de ogen kijken (en 'ik zie ik zie wat jij niet ziet... een lekker ding!' *gruwel* )

Gijsbert en Frank vind ik het leukst, geloof ik
Met citaat reageren
Oud 21-12-2010, 15:38
Verwijderd
Ik kan me echt niet voorstellen dat Richard serieus was al die engerd-cliché's die hij uit de kast trok... zo kún je toch niet echt zijn? en daar kun je als vrouw toch niet werkelijk op vállen?

Citaat:
En! Ik vond het ook echt raar dat Marcel bij elke vrouw over een gezinnetje begon. Ik kan me voorstellen dat je heel graag kindjes wil, maar ik vond hem een beetje doorslaan. Hij had ook alleen maar vrouwen die iets met kinderen deden of kinderen hadden of heel snel kindjes wilde.... Toch? Of ben ik de enige die daar een beetje een maf gevoel bij kreeg?
Nouja, als je kinderen wil en dan toch de keus hebt, dan snap ik wel dat je bij iedereen even polst of ze ook wel kinderen willen, voordat je eerst op iemand valt en dan teleurgesteld raakt. Maar ik had ook wel de indruk dat hij niet zozeer een vrouw voor zichzelf zocht, maar vooral een moeder voor zijn toekomstige kinderen.
Met citaat reageren
Oud 21-12-2010, 16:16
Verwijderd
Citaat:
Ik kan me echt niet voorstellen dat Richard serieus was al die engerd-cliché's die hij uit de kast trok... zo kún je toch niet echt zijn? en daar kun je als vrouw toch niet werkelijk op vállen?



Nouja, als je kinderen wil en dan toch de keus hebt, dan snap ik wel dat je bij iedereen even polst of ze ook wel kinderen willen, voordat je eerst op iemand valt en dan teleurgesteld raakt. Maar ik had ook wel de indruk dat hij niet zozeer een vrouw voor zichzelf zocht, maar vooral een moeder voor zijn toekomstige kinderen.
Idd, dat laatste had ik ook. Dat vind ik ook wel weer schattig eigenlijk. Maar ik hoop niet dat hij dan vooral naar een moeder voor z'n kinderen zoekt (en die vrouwen naar een vader voor hun kinderen), maar dat hij ook echt een vrouw zoekt (en die vrouwen een man).
Met citaat reageren
Oud 22-12-2010, 14:58
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Ik snap op zich wel dat als je graag kinderen wilt en je bent op zoek naar een partner, dat je dan zo vlug mogelijk wil weten of die ander ook graag kinderen wilt. Alleen omdat Marcel nu tien vrouwen achtereen sprak, leek het net alsof het hem niet uitmaakte wie zijn partner zou worden, zolang hij maar kinderen zou krijgen
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 23-12-2010, 18:58
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Richard, bah bah bah. Ik vind hem zo'n Prins Bernard achtige manier van praten hebben.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 23-12-2010, 22:30
Verwijderd
Richard is echt vreselijk naar ja. Frank is leuker dan ik had verwacht en Gijsbert is de leukste.
Met citaat reageren
Oud 24-12-2010, 15:30
Verwijderd
Wát een gluiperd is Richard ja maar zijn vrouwen lieten zich er niet door afschrikken, dus blijkbaar werkt dat wel bij de types waar hij op valt.
Is eigenlijk ook wel leuk om zo'n foute kerel in de serie te hebben, net als hoe heet hij ook alweer van vorig seizoen. Gerrit? Die met de ene vrouw zoende en vervolgens de andere koos
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:09.