Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-01-2011, 10:14
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
En nog een keer WTF @ Marcel Die gast heeft ze niet echt op een rijtje Dat ie gewoon de enige vrouw die wél initiatief neemt en gewoon ronduit er voor uitkomt dat ze verliefd op hem is, stuurt ie naar huis, met dat misplaatste argument.
Net voordat hij vertelde wie er naar huis moest, zei ik nog dat Sonja de enige was die zeker was van haar plaats... Dat zij zeker wel mocht blijven. Niet dus.

Citaat:
En die Duitser.. ik versta af en toe geen woord van wat hij zegt. Arme Amerikaanse, voor haar moet het helemaal onduidelijk zijn.
Grappig dat zo veel mensen Richard niet verstaan, ik moet wel geconcentreerd luisteren, maar dan gaat het prima. Ik kan me wel voorstellen dat het voor Susan niet te doen is, maar goed, dat had ze al kunnen bedenken toen ze haar brief schreef.

Citaat:
Ik vind Richard de rustigste van de boeren en da's goed. Komt miss ook omdat hij het meeste personeel heeft hoor. Maar hij neemt tenminste de tijd om met zijn vrouwen te ontbijten en zo.
Hij is ook meer een manager dan een echte boer, naar mijn idee. (een boer met een symposium...)

Citaat:
Frank vind ik echt helemaal niet leuk meer, wat een saaie hork! Sowieso lijkt het alsof alles om z'n geiten draait en daar moet zo'n meisje dan bij passen; hij toont weinig interesse voor wat zij doen en leuk vinden, dat vind ik echt heel raar.
Frank is echt nog een jonkie, en sociaal ook niet heel handig. Ik begin steeds meer te snappen wat hij bij Boer zoekt vrouw doet...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-01-2011, 10:32
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Ik versta die Duitser trouwens ook echt totaal niet, dus ik heb echt medelijden met Susan

Ik vind Annemarie trouwens echt verbazingwekkend, zo hard als zij werkt. Ik heb helemaal niet het idee dat ze echt behoefte heeft aan een man.
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 17-01-2011, 10:50
Verwijderd
Ik heb geen enkele problemen met het verstaan van Richard, zal wel komen doordat ik altijd dicht bij Duitsland heb gewoond en die 'tongval' gewend ben.
Met citaat reageren
Oud 17-01-2011, 11:09
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Maar het lijkt niet eens een tongval te zijn, hij praat gewoon vreselijk binnensmonds...
Annemarie zegt voortdurend 'je heb', daar krijg ik ook de kriebels van

Marita praat trouwens precies een beetje als Dycke van vorig jaar. Net zo weeïg
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 17-01-2011, 16:53
Verwijderd
Marcel stuurde Sonja ook echt weg op een toon alsof ze een werknemer was die geen contractverlenging kreeg
Met citaat reageren
Oud 17-01-2011, 17:41
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Ik vond Sonja het beste mij hem passen. Ook qua uiterlijk.
__________________
I love mittens made out of kittens
Met citaat reageren
Oud 17-01-2011, 19:46
Verwijderd
Annemarie daarentegen zou het liefst al haar werknemers contractverlenging geven, want ze werken hard en vragen geen salaris en dat is wat ze zoekt in een man.
Met citaat reageren
Oud 18-01-2011, 07:40
Verwijderd
Ik hoorde via via dat Marcel
Spoiler
Met citaat reageren
Oud 18-01-2011, 07:54
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Annemarie daarentegen zou het liefst al haar werknemers contractverlenging geven, want ze werken hard en vragen geen salaris en dat is wat ze zoekt in een man.


Toch denk ik dat zij dan zelf ontslag zouden nemen
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 18-01-2011, 09:16
Verwijderd
Citaat:
Ik hoorde via via dat Marcel
Spoiler
Spoiler
Met citaat reageren
Oud 18-01-2011, 12:27
Verwijderd
Citaat:
Spoiler
Spoiler


edit:
Spoiler

Laatst gewijzigd op 18-01-2011 om 16:01.
Met citaat reageren
Oud 18-01-2011, 16:25
Mevrouw Lul
Avatar van Mevrouw Lul
Mevrouw Lul is offline
Citaat:
Spoiler


edit:
Spoiler
Spoiler


Sorry .
__________________
Living is a lot like flying. You either do it or die trying.
Met citaat reageren
Oud 18-01-2011, 16:30
Verwijderd
Citaat:
Spoiler


Sorry .
Met citaat reageren
Oud 18-01-2011, 17:33
Jean Bob
Avatar van Jean Bob
Jean Bob is offline
Spoiler
__________________
op zoek naar olijke popkes
Met citaat reageren
Oud 18-01-2011, 22:31
Verwijderd
Ik erger me eigenlijk steeds meer aan de vorm van het programma. Hoe ze selecteren, naar aanleiding van wat ze mensen kiezen of wegsturen.. Zo blijkt Frank echt gek te zijn met zijn 'kun je dat verklaren'? Ik was zelf opgestapt na zoiets neerbuigends/testends. Ook Marcel is heel anders dan hoe hij was bij het voorstellen was. Daar was het beeld neergezet van een verschrikkelijke romanticus, terwijl hij nu, na veel teveel aandacht, gaat voor de lekkerdere wijven en stuurt de vrouwelijke variant van zichzelf zomaar naar huis. Richard was vies/eng bij het voorstellen en de rondes daarna, maar nu blijkt dat hij vooral wat aan het kloten was en toch ook een heel andere vent is.

Het is de eerste keer dat ik het 'volg' maar het stoort me nu ook echt enorm. Ik weet niet of die discussie misschien ooit eerder is geweest, maar wat vinden jullie van de vorm van het programma? Dus hoe vrouwen voor de boeren worden gezocht (die brieven), gekozen, alle cadeautjes, geforceerde gesprekjes en activiteiten (ik vond alle workshops echt helemaal niks), de wijze waarop de laatste drie worden gekozen, de tijdsperiodes waarin ze mensen wegsturen?

Ik vind dit zowat de goedkoopste manier om het programma te maken en vind het erg jammer dat dat allemaal niet wat 'grondiger' gebeurt.
Met citaat reageren
Oud 18-01-2011, 23:19
Verwijderd
Ik vind dit eigenlijk vrij realistisch... En gezien het 'slagingspercentage' tot nu toe, lijkt het me ook een prima manier. In het 'echt' zie je in het begin ook vaak maar een beperkt deel van iemand en zul je elkaar beter moeten leren kennen door in verschillende situaties te belanden samen. Bij BzV is dat natuurlijk wat versneld en onder hogere druk (door de camera's, andere vrouwen en keuzemomenten). Maar uiteindelijk vind ik het dus vrij realistisch...
Met citaat reageren
Oud 19-01-2011, 01:56
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Nouja, hoe integer je zo'n programma ook probeert te maken, het hele format van een selectieronde en een keiharde afvalrace is natuurlijk heel sensatiezuchtig van nature. Dan kun je alles wel verdoezelen met dingen als 'beschaafd in beeld brengen' en 'het pittoreske leven van een boer laten zien', maar uiteindelijk is het de makers (en de kijkers) te doen om het drama, het liefdesverdriet en de emoties. Dus ja, diep van binnen is het extreem goedkope televisie. Het enige is dat dit iets minder gemaakt overkomt dan reality-tv bij de commerciële omroepen. De boeren zijn echt en de vrouwen zijn echt. Maar kijkcijfers zijn natuurlijk nog steeds belangrijk.
Met citaat reageren
Oud 19-01-2011, 07:33
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
En met die kijkcijfers zit het wel goed...

Ik heb mij daar ook over verbaasd toen ik het programma voor het eerst volgde, ze moeten best snel kiezen en de kans lijkt zo klein dat het echt gaat lukken omdat ze elkaar nog maar zo kort kennen en zo, maar de praktijk leert dat eigenlijk best veel relaties werken, dat er veel mensen echt bij elkaar blijven.
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 19-01-2011, 13:15
Verwijderd
Die keuzemomenten zijn natuurlijk inderdaad volledig onrealistisch (alsin; buiten BzV om gaat het nooit zo), maar ik denk dus dat uiteindelijk de boer en zijn vrouw elkaar wel goed leren kennen en op een manier die heel realistisch is (dus niet zoals het bij andere programma's gaat, die staat vaak ook helemaal los van wat die mensen in hun dageljks leven doen etc, dus dan word je verliefd puur op hoe iemand is op vakantie ofzo). Overigens vind ik BzV vooral leuk om die momenten waarin je die spanning voelt, waarin je ziet dat er iets ontstaat tussen twee personen. Liefdesverdriet oid interesseert me minder, daarom vind ik BzV ook zo leuk; het voelt - voor mij iig - allemaal heel positief, het gaat echt over liefde en niet over het porren in iemand die gekwetst is oid, terwijl veel andere programma's waarin gedate wordt het juist een beetje meer richting het negatieve gaat (hoewel ik eigenlijk niet veel andere programma's ken in dat genre, maar bij wat ik ken, is liefde ver te zoeken, dan gaa het meer om seks of juist om vreemdgaan/niet vreemdgaan).
Met citaat reageren
Oud 19-01-2011, 13:47
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Nou, ik heb wel eens een stukje gezien van dat programma dat voor America's Next Top Model is, als je het daarmee vergelijkt, is Boer zoekt vrouw ineens ontzettend integer
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 19-01-2011, 15:51
Verwijderd
Nah het gaat me niet echt om het commerciële aspect, dat is gewoon logisch en tot op bepaalde hoogte wel prima. Het gaat mij meer om dat er geen goed beeld is gegeven van de boeren (de meesten waren bijvoorbeeld positief over Frank en nu niet meer?) en de nadruk vooral ligt op waar zij zin in hebben en de vrouwen om hem strijden. Die Marcel was dolblij geweest met Sonja, ware het niet dat er opeens knappere vrouwen langswandelden (met overleden man! ).

En het slagingspercentage is volgens mij ook echt deels te wijten aan het feit dat ze voor het programma veel minder contact hadden met vrouwen die uberhaupt interesse in het hadden, een heel deel niet eens een relatie gehad. Dan is het op zich logisch, en neem je zelfs genoegen met de iets minder ideale relatie als je helemaal geen relatie gewend bent. Uiteindelijk is het toch een behoorlijk desperate clubje.

Ik vind het dus verre van realistisch, je date niet in groepjes en je gaat niet vliegerbouwen als date. Je leert elkaar niet kennen, dat zie je met Gijsbert en Yvonne, dat had heel prima wat kunnen worden, ware het niet dat zij tussen grotere kletsmiepen zat.

Ik vind het geen probleem dat het gericht is op veel kijkcijfers krijgen, zolang maar 'grondig' wordt uitgezocht wie echt bij elkaar hoort
Met citaat reageren
Oud 19-01-2011, 16:03
Verwijderd
Ik vind dat dat 'grondig' uitzoeken wie bij wie past een taak is van die boeren en hun vrouwen zelf Dat vind ik er dus juist realistisch aan. Zij leren echt zelf iemand kennen ipv dat ze te horen krijgen;'Kijk, deze vrouw is precies wat je zoekt, klaar!'. Ze moeten zichzelf laten zien, ze moeten zelf bepalen wat ze wel en niet in een relatie zoeken.

Oh, en over Frank; ik vond hem leuk op basis van hoe hij zichzelf voorstelde. En tja, de meeste mensen zijn dan vrij positief over zichzelf en je ziet dan ook geen echte interactie ofzo. Nu ik hem om zie gaan met mensen, vind ik hem veel minder leuk. Dat is niet iets wat beter had gekund, imho. Ik ben wel benieuwd hoe 'zijn meisjes' daar nu over denken. Ik vraag me af of iedereen die geschreven heeft, met deze informatie nog steeds geschreven zou hebben. En ik vraag me helemaal af hoe Anita en dat meisje wiens naam ik telkens vergeet nu over hem denken, of ze het idee hebben dat hij bv. op tv heel anders overkomt dan in het echt (bv. vanwege montage). Maar dat vraag ik me bij alle boeren af, trouwens.

(Overigens vind ik het aspect dat ze ook prima gelukkig zouden kunnen worden met iemand anders ook juist realistisch; dat geldt toch voor iedereen? Niemand weet toch wat hij mist? Maar als je samen gelukkig bent, maakt dat toch niet uit? Misschien had ik wel met de dubbelganger van mijn man kunnen trouwen, in alles hetzelfde, maar ontzettend rijk of straatarm ofzo. Of misschien had ik wel met een magere, lange, blonde man kunnen trouwen die iedere avond mijn voeten zou masseren en weet ik veel wat. Tja, dat hoort er nu eenmaal bij )

Laatst gewijzigd op 19-01-2011 om 16:12.
Met citaat reageren
Oud 19-01-2011, 16:45
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
De boeren moeten zélf kiezen, dus als Marcel liever een knappere vrouw kiest, dan kiest hij een knappere vrouw, zolang die knappere vrouw Marcel ook wel ziet zitten, is dat toch niet echt een probleem? Gijsbert is kennelijk op zoek naar iemand die goed kan blaten, kan ook, zijn immers hun eigen keuzes...

En dat zie je wel weer aan dit programma, dat als je met de juiste instelling aan zoiets begint: "Ik ben op zoek naar een relatie!", dat relaties dan best vaak kunnen slagen.
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 19-01-2011, 16:59
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Dat iemand als Frank in het begin leuker 'neergezet' werd, kan ook komen doordat hij zich in het begin ook leuker voor deed. Zo'n snerende opmerking maak je aan het begin van het programma niet. Maar als je op een gegeven moment 48 uur met elkaar op een boerderij zit, dan zit er vast wel eens een snerende opmerking bij. Dat de programma makers die laten zien vind ik wel logisch en het geeft ook een beeld van hoe Frank óók kan zijn.

Dat er verder iemand kiest voor een vrouw met lang blond haar, i.p.v. een vrouw met een pottenkapsel, dat snap ik best. Het is leuk dat ze een kans heeft gekregen en dat heeft ze waarschijnlijk aan haar karakter te danken gehad. Maar als het puntje bij het paaltje komt, was haar karakter blijkbaar dus niet spectaculair genoeg om het van de blonde haren te winnen In het echt gaat het vaak zat ook zo, alleen is er geen bewust keuze moment. Maar in een café kiest een man er ook voor om op de knappere vrouw af te lopen. Tenzij hij toevallig met een minder-knappe vrouw aan de praat raakt en haar karakter ineens erg leuk vind. Dan is er de kans dat het karakter voldoende compenseert.
Het enige dat dan anders is, is dat de blonde vrouw die er achter staat daar dan niks van in de gaten heeft, terwijl men zich hier heel bewust is van de concurrentie. En daarom heet het een tv-programma.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 19-01-2011, 21:09
Verwijderd
Ik denk dat boer zoekt vrouw jog altijd beter is mbt langdurige relaties dan bv take me out daar moeten ze in nog kortere tijd kiezen.....
Met citaat reageren
Oud 20-01-2011, 16:50
Allure
Allure is offline
Ik denk dat Marcel Sonja niet weggestuurd heeft vanwege haar uiterlijk, maar omdat hij er achterkwam dat ze nogal simpel is.
Met citaat reageren
Oud 20-01-2011, 16:55
Allure
Allure is offline
En aardig is ze trouwens ook niet. Bij het bedden kiezen maakte ze een lullige opmerking over de leeftijd van Marita en toen Marita aanbood om in het kleinste bed te gaan slapen zei Sonja niet dat zij daar wel in zou slapen, terwijl dat wel terecht zou zijn omdat zij een stuk kleiner is.
Met citaat reageren
Oud 22-01-2011, 11:39
Verwijderd
nu staat zelfs op msn today dat marcel
Spoiler
, zal boer zoekt vrouw blij mee zijn

Laatst gewijzigd op 22-01-2011 om 12:17. Reden: Voor dit soort dingen hebben we dus spoilers. Het is fijn als de mensen die het niet willen weten het zo niet verpest krijgen
Met citaat reageren
Oud 23-01-2011, 20:00
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Haha, die vrouwen van Gijsbert: "aanpassen" en "structuur aanbrengen". Jaja, keihard veranderen is wat jullie bedoelen
__________________
I love mittens made out of kittens
Met citaat reageren
Oud 23-01-2011, 20:11
Verwijderd
Die Richard
Met citaat reageren
Oud 23-01-2011, 20:34
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Richard is echt een lul
Met citaat reageren
Oud 23-01-2011, 20:37
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Omg, Richard heeft gewoon met de vrouwen contact gehad tussen de speeddate en de boerderijweek. Hij heeft Heidy gebeld en met Annemieke afgesproken Ik snap ook niet dat Annemieke nu zo schijnheilig doet dan. Dit kon ze toch van te voren ook wel aan zien komen?

Wat ik ook grappig vind: José (van Gijsbert) is 22, maar zij komt veel ouder over. Moet je bedenken dat je daar Anita of Judith (van Frank) zou neerzetten? Volgens mij zijn die even oud, maar in doen&laten een stuk jonger
__________________
<):o)
Met citaat reageren
Oud 23-01-2011, 20:48
Verwijderd
Ik zie het nog best wel gebeuren dat annemieke nu ineens uit vrije wil uit boosheid of uit schaamte vertrekt achja ik vind richard toch meer een einzelganger...
De keus van annemarie had ik wel verwacht.
Marcel kwam vandaag weinig voor.
Ben benieuwd wat frank bedoelde met "ik had niet gedacht dat het so moeilijk zou zijn"
Met citaat reageren
Oud 23-01-2011, 21:40
Signy
Avatar van Signy
Signy is offline
Citaat:
Haha, die vrouwen van Gijsbert: "aanpassen" en "structuur aanbrengen". Jaja, keihard veranderen is wat jullie bedoelen
Precies.

Citaat:
Die Richard
Haha wat een schijnheil.... en BzV lekker nog een weekje eraan vastplakken want "meer kijkcijfers mensen ".
Marcel idd haast niet aan bod. Ik haat het een beetje dat hij en zn vrouwen telkens zo aan het metacommuniceren zijn over wat ze willen enzoo.... Pfffffff

Frank is echt afgeschreven voor mij. Hij wordt ook steeds onaantrekkelijker
Annemarie heeft echt issues met oogcontact, toen ze J. wegstuurde keek ze hem echt niet aan, en toen Y. vroeg waarom ie wegmoest sprak ze telkens over "hem"..
__________________
MAYNARD! I rest my case --- And Colin & Ricky. --- Ik ben zo blij dat ik ben wie ik ben, dat ik ga waar ik ga, dat ik sta blablabla
Met citaat reageren
Oud 23-01-2011, 22:15
Allure
Allure is offline
Citaat:
Annemarie heeft echt issues met oogcontact, toen ze J. wegstuurde keek ze hem echt niet aan, en toen Y. vroeg waarom ie wegmoest sprak ze telkens over "hem"..
Dat viel mij ook op, echt heel onbeleefd. En als reden gaf ze dat ze gewoon niet wist waar ze op moest selecteren. Alsof het beesten zijn.

Annemieke vond ik heel schijnheilig, met de camera's erbij even Richard toespreken terwijl ze zelf meedeed door voortijds met hem af te spreken. En dan nog, wat is het probleem? Als hij zijn keuze al eerder gemaakt heeft is dat toch niet erg? Dan stuurt hij er gewoon twee weg. En ja niet netjes dat hij dat niet al voor de logeerweek had gedaan. Ik denk dat Richard en Annemieke gewoon graag op tv willen.

Annemieke maakte ook nog een lullige opmerking over Susan, dat ze wel begrijpt dat hij niet voor Susan kiest. Ik vind Susan verreweg het sympathiekst van de drie.
Met citaat reageren
Oud 23-01-2011, 22:30
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Ik vond Johannes juist de leukste man. Niet voor Annemarie, maar wel van die drie in het algemeen.

En wat is Richard ook een sneaky bastard.

Ben ook heel benieuwd waar Frank niet meer tegen kan. Ik vind die twee meiden van hem echt maar stil, lekker gezellige boel daar.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Met citaat reageren
Oud 23-01-2011, 22:56
Verwijderd
Richard is echt een lompe hork, als je het mij vraagt. Ik hou niet zo van dat soort spelletjes, bah. En dan ook nog heel erg schijnheilig zijn en zeggen 'Ik wil het afmaken en er maar een wegsturen.' Pardon? Lul.
Met citaat reageren
Oud 24-01-2011, 03:05
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Viel het jullie ook op dat toen Frank en de meiden die geit over het hek hielpen, dat Frank daarna doodleuk wegliep en die meiden toen met moeite zelf over dat hek moesten stappen? Geef ze dan een handje ofzo. Wat een lompe sukkel is het toch
Met citaat reageren
Oud 24-01-2011, 07:46
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Haha, die vrouwen van Gijsbert: "aanpassen" en "structuur aanbrengen". Jaja, keihard veranderen is wat jullie bedoelen
Ja, vond ik ook grappig, ze dachten allebei: we zullen eens goed voor die man gaan zorgen, structuur moet hij hebben! Maar goed, ik snap hen wel, zij zullen geen zin hebben om de rest van hun leven pas om tien uur te gaan avondeten

Ik vond Johannes ook wel een leuke man, dus hopelijk komt hij snel een vrouw tegen die hem ook leuk vindt.

Topcitaat van gisteren door Annemarie: "Ja, ik gaan toch niet vet naar ze knipogen of zo!"
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 24-01-2011, 09:36
Verwijderd
Ik vond Johannes ook niks, met z'n "ja, ja... jaahhh... ja" dat ze er deze aflevering zo veel mogelijk uit hadden geknipt, en z'n slome stem
En op een gegeven moment was een stukje waarin Harry tegen de camera praatte... en daarbij dacht ik: hij vindt haar gewoon écht heel erg leuk. Als ze niet voor hem zou kiezen dan zou hij daar écht kapot van zijn. Hij is ook de leukste van de drie vind ik

Citaat:
Wat ik ook grappig vind: José (van Gijsbert) is 22, maar zij komt veel ouder over. Moet je bedenken dat je daar Anita of Judith (van Frank) zou neerzetten? Volgens mij zijn die even oud, maar in doen&laten een stuk jonger
Volgens mij is Anita ook pas achttien of negentien ofzo, toch? Ze moet nog vier jaar studeren.
Maar José komt inderdaad wel een heel stuk volwassener over.

Citaat:
Richard is echt een lompe hork, als je het mij vraagt. Ik hou niet zo van dat soort spelletjes, bah. En dan ook nog heel erg schijnheilig zijn en zeggen 'Ik wil het afmaken en er maar een wegsturen.' Pardon? Lul.
Volgens mij had hij daarbij ook nog het idee dat hij dan 'het goede' deed door af te maken waar hij aan begonnen was, ofzo heeelemaal geen idee hoe dat voor Heidy en Susan zou moeten voelen.
Met citaat reageren
Oud 24-01-2011, 10:37
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Hij zei dat hij het meteen al wist bij de speeddate toch? Maar na de speeddate was het nog maxima zus en maxima zo. Dus ik had niet verwacht dat hij een voorkeur voor Annemieke had.

En ik krijg echt zo'n jeuk van Annemarie en Marcel. Brrrrr.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 24-01-2011, 11:04
Verwijderd
Citaat:
Hij zei dat hij het meteen al wist bij de speeddate toch? Maar na de speeddate was het nog maxima zus en maxima zo. Dus ik had niet verwacht dat hij een voorkeur voor Annemieke had.

En ik krijg echt zo'n jeuk van Annemarie en Marcel. Brrrrr.
Hij zei tegen Annemieke toen toch;'Ik zie ik zie wat jij niet ziet.... een lekker ding!' ofzo? Brrr Maar idd, toen draaide het toch nog erg veel om Maxima

En José komt inderdaad volwassener over dan Anita en Judith. Ik ben heel benieuwd of Gijsbert voor haar kiest en hoe hun relatie dan verloopt (of ze bv. ineens heel snel gaan samenwonen ofzo).
Met citaat reageren
Oud 24-01-2011, 15:26
Verwijderd
Citaat:
Annemarie zoekt werknemer, Marcel zoekt baarmoeder, Gijsbert zoekt schoonmaker, Frank zoekt vleeseter en Richard zoekt Annemieke........en hij is de mol, nu weet ik het zeker!! @ Boer zoekt vrouw @ whahahah
Dit stond op hyves!!
Geniaal!!XD
Met citaat reageren
Oud 25-01-2011, 09:08
Verwijderd
Oh oh oh die Richard toch... Daar zal KRO niet blij mee zijn. Tuurlijk wel mooi dat ie er zo'n scene van maakt, maar beetje jammer dat hij buiten de camera's om aan het daten was. Ben benieuwd naar de discussie volgende week. Vind het vooral rot voor die Amerikaanse: zij vindt hem oprecht leuk en wordt gewoon voorgelogen nu.

Ik vind Annemarie wat contact gestoords hebben: emoties en gevoelens zijn veeeel te moeilijk, ze houdt zo vast aan haar werk, en hoe ze Johannes afwees was niet echt heel subtiel en meelevend. Er moet toch een keer iets van gevoel bij haar loskomen, anders wordt het helemaal niks met een relatie, dan heeft ze alleen een arbeider erbij gekregen.

Die meiden van Frank zijn echt jong, weet iemand hoe oud ze echt zijn? Met name die Anita heeft zo'n jong gezicht.

Verder inderdaad weinig Marcel, maar wat een gezever weer bij hem
Met citaat reageren
Oud 25-01-2011, 14:11
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Ik las ergens dat Anita 21 is.
__________________
<):o)
Met citaat reageren
Oud 25-01-2011, 22:49
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Oh oh oh die Richard toch...
5 miljoen kijkers en een cliffhanger voor volgende week. Ik denk dat de KRO niet treurt
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 26-01-2011, 07:53
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Maar ik vind het wel bijzonder irritant dat ze het nu zo uitmelken, dat ze niet iedereen in één aflevering iemand naar huis laten sturen en zo, ik vind dat verwarrend.
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 26-01-2011, 09:14
Miss Pannekoek
Miss Pannekoek is offline
Citaat:
Maar ik vind het wel bijzonder irritant dat ze het nu zo uitmelken, dat ze niet iedereen in één aflevering iemand naar huis laten sturen en zo, ik vind dat verwarrend.
Dat was andere jaren volgens mij ook zo hoor..

Maar ben 't met je eens, 't is gruwelijk irritant
Met citaat reageren
Oud 26-01-2011, 09:20
Verwijderd
Citaat:
Dat was andere jaren volgens mij ook zo hoor..

Maar ben 't met je eens, 't is gruwelijk irritant
Vorige jaren was het dan in 1 aflevering een paar mensen naar huis, in de aflevering erna de rest. Nu gaat bij Richard volgende week waarschijnlijk iedereen weg (of iig twee van de drie), dus loopt het wat scheef. Mja, ik vind het niet zo erg, ben vooral nieuwsgierig naar wat er gaat gebeuren, wat Annemieke doet etc
Met citaat reageren
Oud 26-01-2011, 15:39
Verwijderd
Citaat:
5 miljoen kijkers en een cliffhanger voor volgende week. Ik denk dat de KRO niet treurt
Ik bedoelde meer dat de KRO het jammer zal vinden dat er buiten de camera's om ook contact is, maar de huidige ontwikkelingen vinden ze vast niet erg
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:13.