Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-07-2011, 11:11
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
Harry Poter and the Deathly Hallows Part II - 8/10

De op één na beste film in de serie, hoewel VEEL te kort. Een krappe 120 minuten voor een finale in een serie die toch al te weinig adempauzes en momenten van reflectie kent? Niet echt een goed idee. Maar visueel is het meer dan jofel en Yates maakt bovendien eindelijk eens paar goede artistieke keuzes met betrekking tot subtiele dramatische dingen. Dat miste ik in de vijfde en zesde films toch wel een beetje.

Daarnaast kent de film een aantal waardevolle stukken die niet in het boek zaten, zoals de scene met Neville bij de brug, de verplaatsing van de dood van Snape en het gedeelte van Ron en Hermione in de Chamber of Secrets. Helaas betekent dat ook dat een aantal goede dingen uit het boek flink afgeraffeld worden of zelfs in hun geheel weggelaten. Ik bedoel, hoe krijg je het voor elkaar om te denken dat de subtext over Voldemort en zijn liefdeloosheid geen rol van belang zou moeten spelen in de laatste confrontatie? Ronduit stupide. En dan heb ik het nog niet eens gehad over het ontbreken van de house elves en het achtergrondverhaal van Dumbledore. Toegegeven, boektrouwheid is flink overrated, maar in dit geval zouden ze er toch verstandiger aan hebben gedaan om wat minder liberaal te zijn met omissies. Of op z'n minst wat meer aandacht hadden gegeven aan de dingen die er wél inzitten.

Neemt allemaal niet weg dat film lekker duister, zeer stijlvol en prima geacteerd is, dus dat maakt veel goed. Nu maar hopen dat er nog iets van een Extended Edition gaat komen die een en ander gladstrijkt. Maar dat zal wel weer niet.
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Advertentie
Oud 19-07-2011, 11:15
Rivka
Avatar van Rivka
Rivka is offline
Harry Potter 7.2

Visueel echt fantastisch en de kleine bijsleutelingen aan het verhaal vond ik eigenlijk wel een goede toevoeging.

8,8/10
__________________
"The moment one gives close attention to anything, even a blade of grass, it becomes a magnificent world in itself.''-Henry Miller
Oud 19-07-2011, 11:37
Verwijderd
Citaat:
De op één na
Welke is de beste?
Oud 19-07-2011, 11:47
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
Welke is de beste?
The Prisoner of Azkaban.
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Oud 19-07-2011, 12:43
Verwijderd
Denk je even aan spoilers?
Oud 19-07-2011, 14:30
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
The Order of the Phoenix is de enige van de eerste zeven die best goed is.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 19-07-2011, 15:29
Verwijderd
Vond je zelfs Deathly Hallows part 1 niet een beetje goed? Ik vind dat echt een heel erg goede film, een stuk beter dan de rest.
Oud 19-07-2011, 15:32
Verwijderd
In het kader van mijn ''zelfstudie'' animatiefilms ga ik alle (belangrijke) Disneyfilms (her)kijken in de originele versie.
Uiteraard begonnen met

Snow White and the Seven Dwarfs

Tja, ontzettend leuk om te kijken vind ik hem wat betreft verhaal anno nu niet meer echt, voor een volwassene dan, maar wel nog steeds prachtig en puur wat betreft de animatie en de sfeer. Die enge scene in het bos, dat moet wat zijn geweest in de cinema's destijds!
Wel een hoop herhaling van zetten, de diertjes, de fratsen van de dwergen, maar wel allemaal zeer dynamisch en ritmisch door de altijd aanwezige muziek die alles ondersteund. (Bijna tot storens aan toe, bijna)
Ik overdrijf niet als ik zeg dat ik Sneeuwwitje zelfs na ruim 70 jaar een van de mooist getekende vrouwelijke personages vind. Het is een lust voor het oog als ze in beeld is.

8/10
Oud 19-07-2011, 19:36
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Vond je zelfs Deathly Hallows part 1 niet een beetje goed? Ik vind dat echt een heel erg goede film, een stuk beter dan de rest.
Mja, beetje te onbegrijpelijk en te lang. Het animatiestuk was goed, en het stuk met dat Nick Cavenummer ook, maar het verhaal was gewoon een stuk minder boeiend.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 19-07-2011, 21:45
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Ik vond Azkaban bovengemiddeld, en Deathly Hallows 1 ook. Voor de rest matig tot slecht.
Oud 20-07-2011, 00:30
Verwijderd
Ik vond het allemaal ebola behalve 1 want dat gaf me nog een beetje het kind-in-een-snoepjes-winkel-gevoel.
Oud 20-07-2011, 01:27
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
28 Weeks Later

Mooie intro, en Robert Carlyle die voor een dilemma komt te staan...Even dacht ik dat de sequel het origineel ruimschoots zou overtreffen, maar helaas vervalt ook dit deel in een aaneenschakeling van -momenten en rare, onlogische acties en situaties.

5,5/10
Oud 20-07-2011, 01:33
Verwijderd
Fantasia

Zonde dat er ik er zo lang tegenaan heb zitten hikken om deze te kijken, want het is echt prachtig!
Ik zou het meer willen zien als een kunstwerk, een beeld en geluid-experiment, dan als een film. Je moet er wel even de concentratie voor kunnen opbrengen.
Maar prachtige combinatie van muziek en beelden, ongelooflijk hoe goed de stukken geschikt zijn om Disneyanimatie te begeleiden.
De meer abstracte stukken, de Notenkrakerssuite vooral, en de Rite of Spring, vond ik leuker dan wat daarna kwam, met de eenhoorns en centaurs, en de dans met de struisvogels en nijlpaarden (het is vast geen toeval dat de dieren in dat ene liedje van Simba ook krokodillen, struisvogels, olifanten en nijlpaarden zijn?).

De ellenlange uitleg tussendoor, vooral over de dinosaurussen, en de andere tussenstukjes hadden wel weggemogen, maar voor de rest

9/10
Oud 20-07-2011, 01:38
Verwijderd
Citaat:
Fantasia

Zonde dat er ik er zo lang tegenaan heb zitten hikken om deze te kijken, want het is echt prachtig!
Ik zou het meer willen zien als een kunstwerk, een beeld en geluid-experiment, dan als een film. Je moet er wel even de concentratie voor kunnen opbrengen.
Maar prachtige combinatie van muziek en beelden, ongelooflijk hoe goed de stukken geschikt zijn om Disneyanimatie te begeleiden.
De meer abstracte stukken, de Notenkrakerssuite vooral, en de Rite of Spring, vond ik leuker dan wat daarna kwam, met de eenhoorns en centaurs, en de dans met de struisvogels en nijlpaarden (het is vast geen toeval dat de dieren in dat ene liedje van Simba ook krokodillen, struisvogels, olifanten en nijlpaarden zijn?).

De ellenlange uitleg tussendoor, vooral over de dinosaurussen, en de andere tussenstukjes hadden wel weggemogen, maar voor de rest

9/10
Oud 20-07-2011, 12:35
Verwijderd
Dumbo

Mweh. Niet echt een leuk verhaal, ook de animatie vond ik niet erg bijzonder. Zaten wel wat aardige stukken in, dat stuk met die roze olifanten is goed natuurlijk, en Dumbo zelf is heel lief, maar verder niet zo, nogal afgeraffeld ook. Maar heb 'm vroeger nooit gezien, dus het is ook geen jeugdsentiment voor me.

6/10
Oud 20-07-2011, 22:47
Verwijderd
Gladiator

Nou, een erg hooggewaardeerde film, maar ik vond hem gewoon niet erg goed.
Belachelijk sentiment op momenten, het script liet te wensen over, en ook slecht geschoten soms.
Het verhaal was best aardig. Maar heb ik me er erg mee vermaakt? Nee. Misschien omdat ik gevechtsscenes met rondspattend bloed sowieso al echt niet serieus kan nemen.

5/10
Oud 21-07-2011, 19:26
Verwijderd
De dinosaurussen zijn juist het beste deel van heel fantasia
Oud 21-07-2011, 21:25
Verwijderd
Citaat:
De dinosaurussen zijn juist het beste deel van heel fantasia
Ik zei toch ook niks negatiefs over dat stuk?

Hoewel ik dat niet zo heel leuk vond.
Oud 22-07-2011, 01:28
Verwijderd
Pinocchio

Hartstikke leuk! Heb de film nooit als kind gezien, maar ik vond hem alsnog leuk en ook goed. Vooral het eerste half uur is een 10 waard, wat lief, wat grappig, wat hartverwarmend.
Jammer dat het vanaf het ezel-gedeelte wat minder werd, en helemaal het stuk van de walvis is jammer. Hoe komt Gepetto uberhaupt ineens in een walvis terecht, en waarom is de walvis een enorm bloeddorstig beest met tanden?!
Ohja, en ik vond het nogal frappant dat dat neus-groei gedoe maar één keer in de film voorkomt! Terwijl Pinokkio daar nu toch vooral om bekend is. Vond ik wel verbazend.
Maar goed, prachtig voor die tijd, leuk verhaal, gewoon lief.

8,5/10
Oud 22-07-2011, 09:30
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Ohja, en ik vond het nogal frappant dat dat neus-groei gedoe maar één keer in de film voorkomt!
Dat zit in het boek ook maar één keer. En het is ook niet zo dat zijn neus groeit als hij liegt, het is alleen als de blauwe fee hem betovert.

Citaat:
Maar goed, prachtig voor die tijd
Ik zou uit welke tijd dan ook geen mooiere animatiefilm kunnen noemen.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 22-07-2011, 12:24
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
Citizen X - 6/10

Een boeiende film, maar de slechte Russische accenten in combinatie met de vreemde dialogen en de overdreven neerbuigende toon m.b.t Russisch recherchewerk maken de film soms wel lachwekkend. Misschien verdient hij daarom juist eerder een 8/10. Mja.
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Oud 23-07-2011, 12:18
Verwijderd
Citaat:
Fantasia

Zonde dat er ik er zo lang tegenaan heb zitten hikken om deze te kijken, want het is echt prachtig!
Ik zou het meer willen zien als een kunstwerk, een beeld en geluid-experiment, dan als een film. Je moet er wel even de concentratie voor kunnen opbrengen.
Maar prachtige combinatie van muziek en beelden, ongelooflijk hoe goed de stukken geschikt zijn om Disneyanimatie te begeleiden.
De meer abstracte stukken, de Notenkrakerssuite vooral, en de Rite of Spring, vond ik leuker dan wat daarna kwam, met de eenhoorns en centaurs, en de dans met de struisvogels en nijlpaarden (het is vast geen toeval dat de dieren in dat ene liedje van Simba ook krokodillen, struisvogels, olifanten en nijlpaarden zijn?).

De ellenlange uitleg tussendoor, vooral over de dinosaurussen, en de andere tussenstukjes hadden wel weggemogen, maar voor de rest

9/10


ot:
The tree of life
Vond het nogal een pathetisch en pretentieus filmpje. Soms pakte het op de een of andere manier wél heel goed uit - het middenstuk, vooral dankzij mooie herkenbare situaties, goede beelden en verrassend goed acteerwerk van de kinderen - en soms was het echt walgelijk. Jammer van Sean Penn, goed acteur, maar zijn aandeel in deze film was echt totaal overbodig. Brad Pitt was gelukkig wel erg goed
Oud 23-07-2011, 17:08
Signy
Avatar van Signy
Signy is offline
Harry Potter 7.2
Ja leuke afsluiting. Ik heb de boeken niet gelezen, op deel 2 na, dus ik heb geen vergelijkingsmateriaal.

Chicago
Blijft een superfijne film met prima muziek.
__________________
MAYNARD! I rest my case --- And Colin & Ricky. --- Ik ben zo blij dat ik ben wie ik ben, dat ik ga waar ik ga, dat ik sta blablabla
Oud 24-07-2011, 12:06
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
The Road

Post-apocalyptische film met Viggo Mortensen en een vervelend jongetje. Mooi geschoten, maar verder niet enorm boeiend. Ja, de gebruikelijke ontmoetingen met mensen (kannibalen, dieven, reizigers) maar heel veel gebeurt er niet. En een corny einde.

6,5/10
Oud 24-07-2011, 19:12
Mr.Mark
Avatar van Mr.Mark
Mr.Mark is offline
Knowing 4/10

Eigenlijk was de film nog wel leuk tot halverwege maar er waren erg veel fouten in de film:

Spoiler
__________________
's Avonds een vent, 's ochtends absent.
Oud 25-07-2011, 12:13
Verwijderd
Citaat:
The Road

Post-apocalyptische film met Viggo Mortensen en een vervelend jongetje. Mooi geschoten, maar verder niet enorm boeiend. Ja, de gebruikelijke ontmoetingen met mensen (kannibalen, dieven, reizigers) maar heel veel gebeurt er niet. En een corny einde.

6,5/10
6,5?!

Wat voor dingen deed die film goed behalve wat shots waardoor het een 6,5 zou verdienen?
Oud 25-07-2011, 20:27
Verwijderd
Pina

Vond het wel een best lange zit, zo bijna 2 uur lang naar dansende mensen kijken. Maar ik vond het vooral toch wel enorm gaaf. Mooie beelden, mooie choreografieën, bijzondere mensen, goede locaties... Ja, tof
Wel jammer dat ook hier 3d echt niets toevoegde.
Oud 25-07-2011, 21:04
Signy
Avatar van Signy
Signy is offline
Insidious

Damn wat een film, de hele tijd schrikmomenten, ik was echt onder de indruk.
__________________
MAYNARD! I rest my case --- And Colin & Ricky. --- Ik ben zo blij dat ik ben wie ik ben, dat ik ga waar ik ga, dat ik sta blablabla
Oud 25-07-2011, 22:42
Verwijderd
Bambi

Tja, wat moet ik hier nou eens aan geven. De film leunt, net zoals bij bijvoorbeeld Sneeuwwitje, erg op de gedragingen van alle lieve diertjes. Die, zoals ik inmiddels gewend ben van Disney, wel weer ontzettend lief en grappig en goed geanimeerd zijn.
Best leuk om even te kijken, maar qua verhaal heeft het toch wel te weinig om het lijf vind ik, af en toe leek het alsof ze Fantasia nog eventjes dunnetjes overdeden, met al die seizoensindrukken en muzikale stukken.
Wel gewoon weer mooi.

6,8/10
Oud 25-07-2011, 22:44
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
6,5?!

Wat voor dingen deed die film goed behalve wat shots waardoor het een 6,5 zou verdienen?
Visueel zit het wel goed in elkaar. En het was niet vervelend om naar te kijken. Ik heb me niet zitten ergeren. Vandaar dus een (magere) voldoende. Maar het neigt meer naar een 6.

Wat heb jij hem gegeven?
Oud 26-07-2011, 02:19
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
One Hundred and One Dalmatians

Verrassend grappig en aandoenlijk tegelijk. Het is allemaal een beetje sneltreinvaart (en maar 76 minuten lang) maar daardoor zit de snelheid en spanning er wel goed in. Soms wat flauwe slapstickstukjes, maar leuk om te kijken.

7,7/10
Oud 26-07-2011, 02:34
Verwijderd
101 Dalmatians

Heb hem vroeger vaak gekeken op video, was leuk om na zoveel jaar weer eens te zien!
Vooral grofweg de eerste helft van de film is leuk, grappig, kijkt lekker weg. Leuke muziek ook, hoewel dat je misschien niet per se bijblijft aan deze film.
Cruella is een erg ''volwassen'' personage voor een Disneyfilm, leuk gedaan.
Hij ziet er op momenten minder goed uit dan de wat oudere Disneys die ik heb gezien, maar sommige landschappen en gezichten van Londen vond ik toch wel weer erg karakteristiek.

8/10
Oud 26-07-2011, 09:49
Verwijderd
Citaat:
Visueel zit het wel goed in elkaar. En het was niet vervelend om naar te kijken. Ik heb me niet zitten ergeren. Vandaar dus een (magere) voldoende. Maar het neigt meer naar een 6.

Wat heb jij hem gegeven?
Ik was even in de war met die andere bar-slechte post-apocalyptische film met denzel washington. The road is inderdaad geen shiner maar niet zo slecht als die film. Ik zou hem ook iets van een 5-6 geven.
Oud 26-07-2011, 10:33
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
Loft NL - 5/10

Volledig overbodige remake, die qua zinloosheid vergelijkbaar is met Funny Games U.S en Psycho '98. Tenenkrommend zinloos dus.

De enige nieuwigheden die we zien zijn enkele sfeerverpestende beelden van Amsterdam, toch wel één van de meest weerzinwekkende steden van Nederland. Dat was dus geen goed idee, want de kracht van Loft zit hem in de herkenbare locaties die door de cinematografie verwrongen en onheilspellend worden gemaakt. Nu is Amsterdam an sich zeker onheilspellend te noemen, maar doordat de stad zo open en bloot getoond wordt, is de "betovering" voor de kijker snel verbroken.

En Jeroen van Koningsbrugge moet gewoon kapot.
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Oud 26-07-2011, 18:41
Signy
Avatar van Signy
Signy is offline
Citaat:
Loft NL - 5/10

Volledig overbodige remake, die qua zinloosheid vergelijkbaar is met Funny Games U.S en Psycho '98. Tenenkrommend zinloos dus.

De enige nieuwigheden die we zien zijn enkele sfeerverpestende beelden van Amsterdam, toch wel één van de meest weerzinwekkende steden van Nederland. Dat was dus geen goed idee, want de kracht van Loft zit hem in de herkenbare locaties die door de cinematografie verwrongen en onheilspellend worden gemaakt. Nu is Amsterdam an sich zeker onheilspellend te noemen, maar doordat de stad zo open en bloot getoond wordt, is de "betovering" voor de kijker snel verbroken.

En Jeroen van Koningsbrugge moet gewoon kapot.
wat is dit nou weer...
__________________
MAYNARD! I rest my case --- And Colin & Ricky. --- Ik ben zo blij dat ik ben wie ik ben, dat ik ga waar ik ga, dat ik sta blablabla
Oud 26-07-2011, 18:47
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
wat is dit nou weer...
Whut?
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Oud 27-07-2011, 16:40
Verwijderd
Alice in Wonderland

Neh, niet zo aan mij besteed dit. De vele ontmoetingen met personages zonder dat het echt ergens heenging en Alice's doorlopende 'please!' en gezeur was niet echt bijzonder leuk.

Zit te twijfelen hoeveel ik eraan zal geven. Het heeft mij niet bijzonder geboeid, maar er zit wat leuke muziek en uiteraard best veel creatieve fantasierijke dingen in, wat de film an sich nog wel net voldoende maakt.

5,5/10
Oud 28-07-2011, 01:49
Verwijderd
Jungle Book

Nog steeds vrij leuk om te kijken, na ruim 10 jaar, hoewel hij na de eerste helft wel vrij erg inzakt qua tempo, dialogen en verhaal.

De animatie laat wel erg te wensen over, erg schetserige karakters, en de achtergronden zijn saai en flets.

De muziek is een groot pluspunt, alle liedjes zijn prima.

7,2/10
Oud 28-07-2011, 18:37
Verwijderd
Enchanted

Walgelijk Maar zó leuk. De prins vond ik veruit het meest hilarisch, zo'n oppervlakkig narcistisch personage <3

Sex and the city

Heb de serie nooit gezien, maar vond het leuk.

Micmacs à tire-larigot

Voor de derde keer en nog steeds leuk.

Adam's Apples

Behoorlijk briljant <3
Oud 28-07-2011, 18:58
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
Bonnie & Clyde vs. Dracula

I did it for teh lulz. En het was ook nog best grappig ook, ondanks dat het pure blaftyfus is.
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Oud 28-07-2011, 21:39
Signy
Avatar van Signy
Signy is offline
Citaat:
Alice in Wonderland

Neh, niet zo aan mij besteed dit. 5,5/10
Ah ik vind deze film echt heel leuk, maar ik hoor van meer mensen om mij heen jouw mening. Het is eigenlijk een hele nare film omdat Alice alleen maar vervelende mensen ontmoet die niet aardig doen. Maar alsnog ben ik fan.
__________________
MAYNARD! I rest my case --- And Colin & Ricky. --- Ik ben zo blij dat ik ben wie ik ben, dat ik ga waar ik ga, dat ik sta blablabla
Oud 28-07-2011, 21:40
Signy
Avatar van Signy
Signy is offline
Citaat:
Sex and the city

Heb de serie nooit gezien,
__________________
MAYNARD! I rest my case --- And Colin & Ricky. --- Ik ben zo blij dat ik ben wie ik ben, dat ik ga waar ik ga, dat ik sta blablabla
Oud 28-07-2011, 21:52
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Rio

Awesome <3 super vrolijke film, mooie animaties, veel bekenden en supergrappig!

8,5/10
Oud 28-07-2011, 21:58
Verwijderd
Citaat:
Ik vind dat niet per se iets om me voor te schamen.
Oud 28-07-2011, 23:08
Verwijderd
De serie is erg leuk. Film 1 is nog wel degelijk, film 2 is een draak. EEN DRAAK!
Oud 29-07-2011, 10:00
Verwijderd
Die serie en de populariteit daarvan doet mij nog steeds het vrouwelijk geslacht wantrouwen.
Oud 29-07-2011, 11:39
Verwijderd
Citaat:
Die serie en de populariteit daarvan doet mij nog steeds het vrouwelijk geslacht wantrouwen.
Oud 30-07-2011, 22:00
Verwijderd
The Pianist

Prachtige film. Ben wel wat schokkende en nare dingen gewend, maar ik moest af en toe toch wel even slikken.
Spannend en boeiend van begin tot eind, erg realistisch geschoten ook, alsof je er zelf tussenstaat.

9,5/10
Oud 31-07-2011, 10:09
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Bridemaids
Hilarische film. Erg flauw, maar net niet té, ik heb me regelmatig suf gelachen.
Een paar aspecten in het verhaal vond ik wat zwak uitgewerkt, maar bij een vrouwenfilm is dat al gauw vergeven.

8/10
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 31-07-2011, 10:09
Signy
Avatar van Signy
Signy is offline
Citaat:
Ik vind dat niet per se iets om me voor te schamen.
Oh nee dat zeg ik ook niet, gewoon meer verbazingwekkend.

Citaat:
De serie is erg leuk. Film 1 is nog wel degelijk, film 2 is een draak. EEN DRAAK!
Precies

Ontopic:
The sisterhood of the travelling pants deel 1 en 2 gezien. Ja fijne films, deel 1 was nét wat leuker.
__________________
MAYNARD! I rest my case --- And Colin & Ricky. --- Ik ben zo blij dat ik ben wie ik ben, dat ik ga waar ik ga, dat ik sta blablabla
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Het Grote Lucht-Je-Hart-Topic #148
Verwijderd
500 16-08-2009 11:10


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:46.