Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Scholieren.com / Beleidszaken
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-06-2003, 15:26
Taeke
Avatar van Taeke
Taeke is offline
Op A&N lopen ze veel topics te verzieken door overal maar te replyen dat het communisme de oplossing is voor alle problemen. Dit mogen ze best vinden van mij, maar het komt zo onderhand wel mijn neus uit dat gezeik. En vaak ook nog van die hammer/sikkel plaatjes erbij en wat loze kreten op het eind! Forumbazen doe er alstublieft wat aan!!
__________________
Er zijn 10 soorten mensen, zij die binair kunnen tellen, en zij die het niet kunnen.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-06-2003, 15:27
BARON
Avatar van BARON
BARON is offline
Daar sluit ik mij volledig bij aan.
Met citaat reageren
Oud 02-06-2003, 15:49
Verwijderd
Voor de verandering ben ik eens met bovenstaande eens, ik word onderhand ook ziek van dat gewauwel over communisme.
Met citaat reageren
Oud 02-06-2003, 17:28
Martian
Avatar van Martian
Martian is offline
ik ook al
__________________
http://www.johnkerryisadouchebagbutimvotingforhimanyway.com
Met citaat reageren
Oud 02-06-2003, 18:43
Joostje
Avatar van Joostje
Joostje is offline




en dat gevlag de hele tijd

ze zijn ook nooit on-topic
__________________
Gatara was here! De W van stampot!
Met citaat reageren
Oud 02-06-2003, 19:19
Blitzkrieg Bop
Avatar van Blitzkrieg Bop
Blitzkrieg Bop is offline
tis vooral niceman1984 die dat doet, en het begint inderdaad vervelend te worden.
__________________
vive la feast!!
Met citaat reageren
Oud 02-06-2003, 22:18
Taeke
Avatar van Taeke
Taeke is offline
Forumbazen, ik verwacht wel wat respons van jullie!
__________________
Er zijn 10 soorten mensen, zij die binair kunnen tellen, en zij die het niet kunnen.
Met citaat reageren
Oud 03-06-2003, 01:31
bam
Avatar van bam
bam is offline
Citaat:
EdHunter schreef op 02-06-2003 @ 23:18:
Forumbazen, ik verwacht wel wat respons van jullie!
Wees blij dat hun soms wel een leven hebben.
__________________
Ik ben nieuw
Met citaat reageren
Oud 03-06-2003, 08:23
Verwijderd
Citaat:
bambix schreef op 03-06-2003 @ 02:31:
Wees blij dat hun soms wel een leven hebben.
Nee, zij.
Met citaat reageren
Oud 03-06-2003, 08:26
Anne
Avatar van Anne
Anne is offline
Citaat:
Ufke schreef op 03-06-2003 @ 09:23:
Nee, zij.


Is het goed als ik met mijn zeer bezette sociale leven mijn antwoord even uitstel naar een moment waarop ik wél tijd heb. Heb over een kleine 20 minuten college en ik moet nog 25 minuten fietsen. Maar ik heb in ieder geval even iets laten horen nu.
__________________
Hm... Larstig... ;)
Met citaat reageren
Oud 03-06-2003, 14:31
McCaine
Avatar van McCaine
McCaine is offline
Ik denk dat het zowel de kwaliteit van A&N als de sfeer zou bevorderen, als alle groepen die alsmaar hetzelfde tegen elkaar zitten te schreeuwen (dan heb ik het over de Che Guevara-dwazen aan de ene kant, en de Pim Fortuyn-dwazen aan de andere kant, plus de Israël/Palestina-bende) daar eens mee ophielden en in plaats daarvan wat meer op basis van feiten en argumenten gingen discussiëren, en over wat meer verschillende dingen.
__________________
In Memoriam: Matthew Shepard(1976-1998)-Wake up, meet reality! mccaine.blogspot.com|geengodengeenmeesters.blogspot.com
Met citaat reageren
Oud 03-06-2003, 17:40
Anne
Avatar van Anne
Anne is offline
Citaat:
McCaine schreef op 03-06-2003 @ 15:31:
Ik denk dat het zowel de kwaliteit van A&N als de sfeer zou bevorderen, als alle groepen die alsmaar hetzelfde tegen elkaar zitten te schreeuwen (dan heb ik het over de Che Guevara-dwazen aan de ene kant, en de Pim Fortuyn-dwazen aan de andere kant, plus de Israël/Palestina-bende) daar eens mee ophielden en in plaats daarvan wat meer op basis van feiten en argumenten gingen discussiëren, en over wat meer verschillende dingen.
Zoals ik net wilde zeggen.

Het zijn natuurlijk niet alleen deze mensen die met communistische antwoorden komen. Ze gaan in op mensen die het daar niet mee eens zijn, deze mensen reageren weer en ja... zo dwaal je wel van het onderwerp af. Ik snap de irritatie best, maar het moet wel van twee kanten komen.
__________________
Hm... Larstig... ;)
Met citaat reageren
Oud 03-06-2003, 17:51
Martian
Avatar van Martian
Martian is offline
Citaat:
McCaine schreef op 03-06-2003 @ 15:31:
Ik denk dat het zowel de kwaliteit van A&N als de sfeer zou bevorderen, als alle groepen die alsmaar hetzelfde tegen elkaar zitten te schreeuwen (dan heb ik het over de Che Guevara-dwazen aan de ene kant, en de Pim Fortuyn-dwazen aan de andere kant, plus de Israël/Palestina-bende) daar eens mee ophielden en in plaats daarvan wat meer op basis van feiten en argumenten gingen discussiëren, en over wat meer verschillende dingen.
optimist
__________________
http://www.johnkerryisadouchebagbutimvotingforhimanyway.com
Met citaat reageren
Oud 03-06-2003, 21:25
naam onbekend
Avatar van naam onbekend
naam onbekend is offline
Ach, de een roept dat het kapitalisme de schuld is van alle wantoestanden en het communisme de oplossing voor alles, en de ander roept dat allochtonen de schuld zijn van alle wantoestanden en Pim/de LPF de oplossing voor alles. Je kunt je afvragen wat irritanter is.
__________________
There's no such thing as a winnable war, it's a lie we don't believe anymore | Met rijbewijs! :cool:
Met citaat reageren
Oud 03-06-2003, 22:41
Joostje
Avatar van Joostje
Joostje is offline
Citaat:
naam onbekend schreef op 03-06-2003 @ 22:25:
Ach, de een roept dat het kapitalisme de schuld is van alle wantoestanden en het communisme de oplossing voor alles, en de ander roept dat allochtonen de schuld zijn van alle wantoestanden en Pim/de LPF de oplossing voor alles. Je kunt je afvragen wat irritanter is.
mensen die roepen dat iets de schuld van alles is zijn per definitie irritant.
__________________
Gatara was here! De W van stampot!
Met citaat reageren
Oud 03-06-2003, 23:07
Taeke
Avatar van Taeke
Taeke is offline
Citaat:
naam onbekend schreef op 03-06-2003 @ 22:25:
Ach, de een roept dat het kapitalisme de schuld is van alle wantoestanden en het communisme de oplossing voor alles, en de ander roept dat allochtonen de schuld zijn van alle wantoestanden en Pim/de LPF de oplossing voor alles. Je kunt je afvragen wat irritanter is.
Ja, maar op dit moment voeren de communisten wel de boventoon.
__________________
Er zijn 10 soorten mensen, zij die binair kunnen tellen, en zij die het niet kunnen.
Met citaat reageren
Oud 04-06-2003, 09:09
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Dr is een communisme topic geopend. Daar kunnen ze hun ei kwijt. Zodra ze elders weer onnodig over t communisme beginnen, zal ik r zeker wat van zeggen.
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Met citaat reageren
Oud 04-06-2003, 09:39
Verwijderd
Volgens mij zeg ik vrij weinig over communisme in topics die daar niet over gaan Anders zou ik graag een voorbeeld daarvan zien. Als het over Cuba gaat is het logisch dat je daar op uitkomt, evenals bij een topic over 1 mei.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 04-06-2003, 13:20
waaromniet?
waaromniet? is offline
Ik ben momenteel afwezig (ivm tentamens en pinkpop). In principe is communisme ergens bij halen waar dat nergens op slaat gewoon off topic.
__________________
A friend in need's a friend indeed, a friend with weed is better
Met citaat reageren
Oud 04-06-2003, 15:25
McCaine
Avatar van McCaine
McCaine is offline
Citaat:
Martian schreef op 03-06-2003 @ 18:51:
optimist
Zou bevorderen.
__________________
In Memoriam: Matthew Shepard(1976-1998)-Wake up, meet reality! mccaine.blogspot.com|geengodengeenmeesters.blogspot.com
Met citaat reageren
Oud 04-06-2003, 19:19
Taeke
Avatar van Taeke
Taeke is offline
Citaat:
Che Guevara schreef op 04-06-2003 @ 10:39:
Volgens mij zeg ik vrij weinig over communisme in topics die daar niet over gaan Anders zou ik graag een voorbeeld daarvan zien. Als het over Cuba gaat is het logisch dat je daar op uitkomt, evenals bij een topic over 1 mei.
Ja jij niet , maar niceman1984 wel.
__________________
Er zijn 10 soorten mensen, zij die binair kunnen tellen, en zij die het niet kunnen.
Met citaat reageren
Oud 04-06-2003, 19:38
Verwijderd
Citaat:
EdHunter schreef op 04-06-2003 @ 20:19:
Ja jij niet , maar niceman1984 wel.
Ik dacht al...
Met citaat reageren
Oud 05-06-2003, 08:03
Isa
Avatar van Isa
Isa is offline
Citaat:
Joostje schreef op 03-06-2003 @ 23:41:
mensen die roepen dat iets de schuld van alles is zijn per definitie irritant.
Soms is het wel de waarheid dat 1 iets de schuld is van bijna alles (of alle problemen in de samenleving ofzo)
Tenslotte zijn communisme en kapitalisme ook maar benamingen voor eigenlijk een hele hoop verschillende dingen/ideeen.
Dus zelfs als je zegt dat kapitalisme de schuld is van alles zeg je eigenlijk dat meerdere dingen tegelijk de schuld zijn van alles omdat het woord zoveel omvat.
Met citaat reageren
Oud 05-06-2003, 08:22
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Zie topic Strenger Beleid in A&N:
ik zal vlaggen verwijderen die onnodig gepost zijn om een vlaggenoorlog te voorkomen.

Dat leest zo moeilijk.
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Met citaat reageren
Oud 05-06-2003, 11:07
Joostje
Avatar van Joostje
Joostje is offline
Citaat:
Kenny McCormick schreef op 05-06-2003 @ 09:03:
Soms is het wel de waarheid dat 1 iets de schuld is van bijna alles (of alle problemen in de samenleving ofzo)
Tenslotte zijn communisme en kapitalisme ook maar benamingen voor eigenlijk een hele hoop verschillende dingen/ideeen.
Dus zelfs als je zegt dat kapitalisme de schuld is van alles zeg je eigenlijk dat meerdere dingen tegelijk de schuld zijn van alles omdat het woord zoveel omvat.
ik vind het wel meevallen hoe breed die begrippen zijn.
__________________
Gatara was here! De W van stampot!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-06-2003, 18:54
REIE
Avatar van REIE
REIE is offline
Citaat:
Joostje schreef op 02-06-2003 @ 19:43:

en dat gevlag de hele tijd

ze zijn ook nooit on-topic [/B]
Ik ben die vlaggenparades van de virtuele vendelzwaaier niceman ook beu! Steeds weer wordt ik geconfronteerd met zinloze rode vlekken op m'n scherm als ik z'n zijn posts lees. Ach, laat dan "zijn" maar weg, want vaak Ctrl+C-Ctrl+V't niceman hele teksten van de NCPN in plaats van gewoon een link door te geven.
@Gatara: moest dat werkeloosheidstopic nou echt gelijk dicht? Had ze liever gewaarschuwd, ik wou nog serieus reageren.
__________________
Nu zal ik doden u beide, Elegast u ende uw paard. Ten zi dat gi ter vaart, Nederbeet optie moude: Zo mag uw ors t lijf behouden.
Met citaat reageren
Oud 06-06-2003, 21:46
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
REIE schreef op 06-06-2003 @ 19:54:

@Gatara: moest dat werkeloosheidstopic nou echt gelijk dicht? Had ze liever gewaarschuwd, ik wou nog serieus reageren.
Waaromniet? heeft die dichtgemaakt, niet ik.
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Met citaat reageren
Oud 07-06-2003, 13:23
Verwijderd
Het wordt nu irritant, overal die plaatjes en vlaggen. Is er al gewaarschuwd?
Met citaat reageren
Oud 07-06-2003, 18:42
Anne
Avatar van Anne
Anne is offline
Citaat:
Che Guevara schreef op 07-06-2003 @ 14:23:
Het wordt nu irritant, overal die plaatjes en vlaggen. Is er al gewaarschuwd?
Als het goed is heb ik alles nu verwijderd.
__________________
Hm... Larstig... ;)
Met citaat reageren
Oud 10-06-2003, 11:33
niceman1984
Avatar van niceman1984
niceman1984 is offline
Ik zeg niet dat communisme de perfecte antwoordt is maar wel een betere voor een eerlijke rechtvaardige samenleving in mijn ogen is ieder mens gelijkwaardig en mag iedereen gebruik maken van (sociale) voorzieningen.

Met kameraadschappelijke groetjes van niceman
Met citaat reageren
Oud 10-06-2003, 14:44
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
niceman1984 schreef op 10-06-2003 @ 12:33:
Ik zeg niet dat communisme de perfecte antwoordt is maar wel een betere voor een eerlijke rechtvaardige samenleving in mijn ogen is ieder mens gelijkwaardig en mag iedereen gebruik maken van (sociale) voorzieningen.

Met kameraadschappelijke groetjes van niceman
En dat kun je best vertellen in het communisme topic zonder daarmee andere topics onnodig te vervuilen met teksten, plaatjes en liedjes.
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Met citaat reageren
Oud 10-06-2003, 16:07
Anne
Avatar van Anne
Anne is offline
Citaat:
Gatara schreef op 10-06-2003 @ 15:44:
En dat kun je best vertellen in het communisme topic zonder daarmee andere topics onnodig te vervuilen met teksten, plaatjes en liedjes.
En mij een uur extra werk bezorgen. Kost tijd hoor... dingen verwijderen.
__________________
Hm... Larstig... ;)
Met citaat reageren
Oud 10-06-2003, 16:32
Verwijderd
Citaat:
Anneee schreef op 10-06-2003 @ 17:07:
En mij een uur extra werk bezorgen. Kost tijd hoor... dingen verwijderen.
Hehe, het leven van een forumbazin is hard.
Met citaat reageren
Oud 10-06-2003, 21:45
niceman1984
Avatar van niceman1984
niceman1984 is offline
Citaat:
Che Guevara schreef op 10-06-2003 @ 17:32:
Hehe, het leven van een forumbazin is hard.
Dan moet je maar geen forumbaasje worden het is puur vrijwillig, trouwens die fleet admiral en joostje plaatsen van die amerikaanse vlaggen ook opdit moment en daar wordt weinig over gepraat maar ohwee als het een rooie vlag is met een hamer en sikkel.... vooral die janktopic van explained http://forum.scholieren.com/showthre...ht=niceman1984 dat die vlag verantwoordelijk is voor miljoenen doden yeah right als die amerikaanse vlag niet verantwoordelijk is voor slachtoffers

Laatst gewijzigd op 10-06-2003 om 21:48.
Met citaat reageren
Oud 11-06-2003, 06:31
Joostje
Avatar van Joostje
Joostje is offline
dude, ik plaats die amerikaanse vlaggen omdat ik zo ongelovelijk schijtziek wordt van je inhoudsloze offtopic berichten
__________________
Gatara was here! De W van stampot!
Met citaat reageren
Oud 11-06-2003, 09:57
niceman1984
Avatar van niceman1984
niceman1984 is offline
Citaat:
Joostje schreef op 11-06-2003 @ 07:31:
dude, ik plaats die amerikaanse vlaggen omdat ik zo ongelovelijk schijtziek wordt van je inhoudsloze offtopic berichten
Erzit veel inhoud in (ja mensen ik heb oorlog met de propagenda van de media die ook hier sterk aanwezig is met die pro amerikanen en stimulerende kapitalisten)
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 11-06-2003, 10:10
Martian
Avatar van Martian
Martian is offline
Citaat:
niceman1984 schreef op 11-06-2003 @ 10:57:
Erzit veel inhoud in (ja mensen ik heb oorlog met de propagenda van de media die ook hier sterk aanwezig is met die pro amerikanen en stimulerende kapitalisten)
ER ZIT GEEN INHOUD IN JOU HYPERIRRITANTE RODE VLAGGETJES PARADE
__________________
http://www.johnkerryisadouchebagbutimvotingforhimanyway.com
Met citaat reageren
Oud 11-06-2003, 10:20
niceman1984
Avatar van niceman1984
niceman1984 is offline
Citaat:
Martian schreef op 11-06-2003 @ 11:10:
ER ZIT GEEN INHOUD IN JOU HYPERIRRITANTE RODE VLAGGETJES PARADE
Dat is gvd niet waar die vlaggetjes zet ik er alleen maar neer omdat jullie amerikaanse en joodse vlaggen plaatsen, verder is het niet alleen vlaggen dat ik post maar ook berichten en wat ik ook wil duidelijk maken dat als ik zie in steden dat veel mensen buiten de boot vallen, maar ook dat er veel mensen zijn die het financiel het best goed hebben maar toch zijn ze niet tevreden (LPF'ers?) het is echt zo'n mentaliteit van ikke ikke en de rest kan stikke. dat is een probleem in dit land, ik vind dat mensen gelijkwaardig zijn, en om iedereen gelijke kansen te geven is de noodzaak dat wij naar een communistische systeem moeten gaan, geen kapitalisme meer dat is een barbaars systeem
Met citaat reageren
Oud 11-06-2003, 10:31
Kubstudent
Avatar van Kubstudent
Kubstudent is offline
Citaat:
niceman1984 schreef op 11-06-2003 @ 11:20:
Dat is gvd niet waar die vlaggetjes zet ik er alleen maar neer omdat jullie amerikaanse en joodse vlaggen plaatsen, verder is het niet alleen vlaggen dat ik post maar ook berichten en wat ik ook wil duidelijk maken dat als ik zie in steden dat veel mensen buiten de boot vallen, maar ook dat er veel mensen zijn die het financiel het best goed hebben maar toch zijn ze niet tevreden (LPF'ers?) het is echt zo'n mentaliteit van ikke ikke en de rest kan stikke. dat is een probleem in dit land, ik vind dat mensen gelijkwaardig zijn, en om iedereen gelijke kansen te geven is de noodzaak dat wij naar een communistische systeem moeten gaan, geen kapitalisme meer dat is een barbaars systeem
Als ik jou stukje zo lees... ben je eerder een liberaal... maar goed...
__________________
Spead my words like a preacher! Cut the crap! Get the slap!
Met citaat reageren
Oud 11-06-2003, 22:27
McCaine
Avatar van McCaine
McCaine is offline
Zeg hoor eens, Captain Crap, als jij je niet aan de regels houdt moet je niet gaan zeiken op de forumbazen of op wat anderen doen, maar dan moet je óf je bek houden en de regels volgen óf je moet opflikkeren van dit forum, waar je dan toch niets te zoeken hebt.

De A&N-fb's zijn verantwoordelijk voor de regels en je hebt te doen wat zij zeggen op A&N, regardless.

Is dat duidelijk genoeg voor je?
__________________
In Memoriam: Matthew Shepard(1976-1998)-Wake up, meet reality! mccaine.blogspot.com|geengodengeenmeesters.blogspot.com
Met citaat reageren
Oud 12-06-2003, 20:52
niceman1984
Avatar van niceman1984
niceman1984 is offline
Citaat:
McCaine schreef op 11-06-2003 @ 23:27:
Is dat duidelijk genoeg voor je?
Met citaat reageren
Oud 13-06-2003, 08:24
Anne
Avatar van Anne
Anne is offline
Citaat:
niceman1984 schreef op 12-06-2003 @ 21:52:
Ja dus.

__________________
Hm... Larstig... ;)
Met citaat reageren
Oud 13-06-2003, 10:00
niceman1984
Avatar van niceman1984
niceman1984 is offline
Citaat:
Anneee schreef op 13-06-2003 @ 09:24:
Ja dus.

Het is duidelijk voor me, maar ik heb er schijt aan.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2003, 17:34
McCaine
Avatar van McCaine
McCaine is offline
Nou, flikker dan maar op. Dan heb je hier toch weinig te zoeken. Ga lekker buiten spelen ofzo.
__________________
In Memoriam: Matthew Shepard(1976-1998)-Wake up, meet reality! mccaine.blogspot.com|geengodengeenmeesters.blogspot.com
Met citaat reageren
Oud 14-06-2003, 17:09
niceman1984
Avatar van niceman1984
niceman1984 is offline
Citaat:
McCaine schreef op 13-06-2003 @ 18:34:
Nou, flikker dan maar op. Dan heb je hier toch weinig te zoeken. Ga lekker buiten spelen ofzo.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2003, 17:19
Tampert
Avatar van Tampert
Tampert is offline
Citaat:
niceman1984 schreef op 13-06-2003 @ 11:00:
Het is duidelijk voor me, maar ik heb er schijt aan.
Citaat:
niceman1984 schreef op 11-06-2003 @ 11:20:
het is echt zo'n mentaliteit van ikke ikke en de rest kan stikke. dat is een probleem in dit land,
lekker consistent.

Citaat:
niceman1984 schreef op 10-06-2003 @ 22:45:
Dan moet je maar geen forumbaasje woren.
moet je maar geen lid van het forum worden. Dat is puur vrijwillig en als je niet wilt dat topics gesloten worden dan plaats je dus geen liedjes en plaatjes die offtopic zijn. Doe je dat wel, gaat het topic dichjt. Het is een simpele duidelijke regel.
__________________
NIZ| tegenpartij|Kriminalpolizei!!|De hele mikmak| Dank voor die bloemen
Met citaat reageren
Oud 15-06-2003, 00:56
niceman1984
Avatar van niceman1984
niceman1984 is offline
Citaat:
Tampert schreef op 14-06-2003 @ 18:19:
lekker consistent.


moet je maar geen lid van het forum worden. Dat is puur vrijwillig en als je niet wilt dat topics gesloten worden dan plaats je dus geen liedjes en plaatjes die offtopic zijn. Doe je dat wel, gaat het topic dichjt. Het is een simpele duidelijke regel.
Wie het een beetje opvalt is, dat ik de laatste tijd minder fel propageer
Met citaat reageren
Oud 15-06-2003, 19:30
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
niceman1984 schreef op 15-06-2003 @ 01:56:
Wie het een beetje opvalt is, dat ik de laatste tijd minder fel propageer
Dat waardeer ik zeer
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:56.