Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-05-2013, 11:40
Danto13
Danto13 is offline
Mensen jullie zien het al aan het onderwerp. Ik ben zwaar verliefd op een meisje maar ze heeft al met één van me beste vriend. Nu komt de inhoud van het verhaal.

Ik zit op het MBO en ben 19 jaar. Zei is ook 19 jaar, er is helemaal geen leeftijdverschil. Sinds kort had ik me opleiding gehaald en kwamen we bij elkaar in de klas. We fleurtten altijd met elkaar. We speelden altijd in de klas als man en vrouw. We gingen bijna altijd naast elkaar zitten. Ook Whatsappten we altijd met elkaar ’s avonds. We fleurtten zo erg met elkaar dat we tegen elkaar zeiden dat we met elkaar zouden gaan trouwen en dat ik haar binnenkort ten huwelijk zou vragen. NEE, er was absoluut geen vriendenrelatie absoluut niet. In mij ogen hadden we " zo goed als" met elkaar. want een meisje gaat niet elk dag in de klas paar keer vragen wanneer ik haar ten huwelijk gaat vragen. We zijn vorige maand naar een school excursie gegaan in het buitenland voor 4 dagen. Zo'n 2 weken voor we de schoolexcursie hadden vroeg ze nog aan mij of ik haar niet alleen wou laten daar. "Natuurlijk laat ik je niet alleen" beantwoordde ik. En toen begon die verdomme excursie. één van mij beste maten zit ook bij mij in de klas. Opeens begon ze met hem te fleurten, vond ik bij het begin helemaal niet erg. Maar daarna werd het voor mij met de minuut steeds erger. Volgende dag tijdens de excursie hebben ze ook nog eens gezoend waar ik erbij was. Daarna speelde zij met me vriend als man en vrouw. Uiteindelijk toen we in Nederland waren aangekomen hadden ze paar dagen later met elkaar genomen. Een relatie die niemand zag aankomen eigenlijk. Het is eigenlijk een hele lompe relatie tussen hun. Geen van beide geloven elkaar soms. Het is eigenlijk half uurtje ruzie, half uurtje we-houden-van-elkaar relatie. Op gisteren na, waar ze nauwelijks ruzie hadden en het heel goed ging tussen hun
Ik zit nu al ruim een maand in de stress-modus. Het ergste is dat deze stel nog bij mij in de klas zitten. Ik heb spijt dat ik met haar niet heb genomen. Ik had ruim 2.5 maand de tijd om met haar te nemen. Heb het niet gedaan weet ook niet waarom. Maar help me alsjeblieft mensen. Wat moet ik doen? Wat kan ik doen? Stel je voor het is uit tussen hun, ik kan dan ook niet met haar gaan nemen, want je gaat toch niet met de ex van één van je beste vriend nemen?
Help me mensen ik heb tips nodig. Sorry voor de spelfouten !
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-05-2013, 11:42
Verwijderd
Niets doen. Behalve dan zelfmedelijden etc.
Met citaat reageren
Oud 28-05-2013, 12:29
Verwijderd
Gewoon niet doen dus. Als die vriendschap je ook maar íets waard is.

Ik heb trouwens een beetje vluchtig door je verhaal gelezen
Met citaat reageren
Oud 28-05-2013, 12:32
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
Jezelf niet zoveel pijn doen door hier elke dag mee bezig te zijn. Ze heeft nu een vriend, dan had je maar moeten toehappen toen je de kans had. Dus vergeet haar voor nu. Mocht het ooit uitgaan kun je altijd nog is kijken of er mogelijkheden zijn.

Jou vriend heeft haar toch ook gepakt terwijl hij waarschijnlijk wel wist dat jij haar leuk vindt. Dus daar moet je je niet zoveel van aantrekken.
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Oud 28-05-2013, 12:41
Danto13
Danto13 is offline
Citaat:
Gewoon niet doen dus. Als die vriendschap je ook maar íets waard is.

Ik heb trouwens een beetje vluchtig door je verhaal gelezen
Oke, toch bedankt voor je reactie
Met citaat reageren
Oud 28-05-2013, 12:42
Danto13
Danto13 is offline
Citaat:
Jezelf niet zoveel pijn doen door hier elke dag mee bezig te zijn. Ze heeft nu een vriend, dan had je maar moeten toehappen toen je de kans had. Dus vergeet haar voor nu. Mocht het ooit uitgaan kun je altijd nog is kijken of er mogelijkheden zijn.

Jou vriend heeft haar toch ook gepakt terwijl hij waarschijnlijk wel wist dat jij haar leuk vindt. Dus daar moet je je niet zoveel van aantrekken.
Of die echt wist dat ik haar leuk vond, denk het niet.
Met citaat reageren
Oud 28-05-2013, 12:52
Verwijderd
Wat bedoel je met 'spelen man en vrouw'

Maar er is weinig wat je nu nog kan doen. Probeer je er zo min mogelijk van aan te trekken.
Met citaat reageren
Oud 28-05-2013, 13:57
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Blijkbaar vindt ze hem leuker dan jou.
Met citaat reageren
Oud 28-05-2013, 14:28
Verwijderd
Waarschijnlijk wilde zij graag een relatie, en niet echt een persoon. Jij was in elk geval niet boeiend genoeg. En grapjes maken over trouwen zegt net zoveel over een relatie willen als je beleg vergelijken. Het kan in het kader van flirten, maar ook uit verveling of random melig doen. Los van je vriend zijn jullie als combinatie gewoon niet zo romantisch als jij denkt. Als er echt interesse was, had ze jóu wel gezoend. En omdat zij ook nog eens bezet is, en wel door een goede vriend, hoef je ook echt niet meer achter die minuscule kans aan te gaan.

Als je dat trouwverhaal trouwens bekijkt in lijn met haar verdere gedrag, die vraag voor de excursie en haar geflirt bijvoorbeeld, is het waarschijnlijk weer een kwestie van aandacht, bevestiging en mensen aan het lijntje houden. Jou in elk geval als bewonderaar hebben. Dat kon elk willekeurig persoon zijn, zo blijkt maar weer uit haar relatiekeuze.

Laatst gewijzigd op 28-05-2013 om 19:58. Reden: Samengevoegd :)
Met citaat reageren
Oud 28-05-2013, 15:46
Danto13
Danto13 is offline
Citaat:
Wat bedoel je met 'spelen man en vrouw '

Maar er is weinig wat je nu nog kan doen. Probeer je er zo min mogelijk van aan te trekken.
We speelden in de klas als man en vrouw. We deden eigenlijk alsof we al een relatie hadden en dat we met elkaar binnenkort zouden trouwen. Flirten

Citaat:
Als je dat trouwverhaal trouwens bekijkt in lijn met haar verdere gedrag, die vraag voor de excursie en haar geflirt bijvoorbeeld, is het waarschijnlijk weer een kwestie van aandacht, bevestiging en mensen aan het lijntje houden. Jou in elk geval als bewonderaar hebben. Dat kon elk willekeurig persoon zijn, zo blijkt maar weer uit haar relatiekeuze.
Dat denk ik niet. Bij sommige lessen voor we bij elkaar in de klas kwamen, kwam ze ook altijd naast mij zitten. Alleen toen flirtten we nog niet. Zij wou mij aandacht altijd. Paar dagen geleden toen ik naar me oude e-mails keek van vorig jaar kwam ik een paar e-mails van haar tegen. Met korte vragen zoals "heey heb jij je toets al gedaan" of "Heey heb jij je mondeling al gehaald" Dat soort e-mails. Maarja, misschien zegt dat ook niets.

Laatst gewijzigd op 28-05-2013 om 19:58. Reden: Samengevoegd :)
Met citaat reageren
Oud 28-05-2013, 16:22
Verwijderd
Citaat:
Dat denk ik niet. Bij sommige lessen voor we bij elkaar in de klas kwamen, kwam ze ook altijd naast mij zitten. Alleen toen flirtten we nog niet. Zij wou mij aandacht altijd. Paar dagen geleden toen ik naar me oude e-mails keek van vorig jaar kwam ik een paar e-mails van haar tegen. Met korte vragen zoals "heey heb jij je toets al gedaan" of "Heey heb jij je mondeling al gehaald" Dat soort e-mails. Maarja, misschien zegt dat ook niets.
Ik denk nog steeds van wel. Dat jij het lange tijd was, zegt niet dat jij zo bijzonder bent. Dat blijkt uit haar snelle switch naar die vriend van je.
Met citaat reageren
Oud 28-05-2013, 16:26
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
Citaat:
Ik denk nog steeds van wel. Dat jij het lange tijd was, zegt niet dat jij zo bijzonder bent. Dat blijkt uit haar snelle switch naar die vriend van je.
Eens met Lusi. Flirterig gedrag betekent niet meteen dat ze helemaal verliefd op je is. Kan inderdaad ook gewoon een vorm van aandacht zijn. Toch leuk als je elke dag leuk gevonden wordt.
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Oud 28-05-2013, 16:47
BorderCross
Avatar van BorderCross
BorderCross is offline
Citaat:
We speelden in de klas als man en vrouw. We deden eigenlijk alsof we al een relatie hadden en dat we met elkaar binnenkort zouden trouwen. Flirten
Klinkt niet echt als flirten.. Ik denk dat ze je gewoon als (beste?) vriend zag
__________________
Video killed the radio star...
Met citaat reageren
Oud 28-05-2013, 17:25
DAH
Avatar van DAH
DAH is offline
Volgens mij zag ze je hooguit als een goede vriend. Niets uit je verhaal geeft mij het idee dat zij andere bedoelingen had, zeker niet als relatiemateriaal.
__________________
Badger badger badger badger badger badger badger, badger badger badger, badger, badger, mushroom mushroom!
Met citaat reageren
Oud 28-05-2013, 18:07
Danto13
Danto13 is offline
Citaat:
Volgens mij zag ze je hooguit als een goede vriend. Niets uit je verhaal geeft mij het idee dat zij andere bedoelingen had, zeker niet als relatiemateriaal.
Dan wil ik nog iets erbij toevoegen dat ik niet in het verhaal hebt gedaan. Zo'n week voor we de excursie hadden vroeg ze aan mij of ik steeds naar haar hotelkamer wou komen. Niet met het idee van om gezellig te praten. Maar voor wat anders ..............
En serieus was ze!
Met citaat reageren
Oud 28-05-2013, 18:50
Verwijderd
Misschien maar beter dat je niet bent gegaan want als je ook nog eens teleurstellend bleek te zijn in klaverjassen was het sowieso niets geworden.
Met citaat reageren
Oud 28-05-2013, 22:43
Verwijderd
Citaat:
Dan wil ik nog iets erbij toevoegen dat ik niet in het verhaal hebt gedaan. Zo'n week voor we de excursie hadden vroeg ze aan mij of ik steeds naar haar hotelkamer wou komen. Niet met het idee van om gezellig te praten. Maar voor wat anders ..............
En serieus was ze!
Áls ze al seks met je wou, dan kan dat heel goed een nieuwe vorm van bevestiging zijn.


Je beredeneert heel erg toe naar wat jij wil dat de waarheid is. Je houdt jezelf voor de gek. Dit meisje is nogal wispelturig in haar gedrag en keuzes, koos niet voor jou, is wellicht bereid snel het bed in te duiken voor de verkeerde redenen, etc. Hoe hun relatie ook is, dat doet er niet toe. Die relatie met jou, als ie er al kwam, zou nogal random zijn geweest. Dat ze nu iets met een vriend heeft, zou een steunte moeten zijn om niet mee te gaan in haar gezwalk. Probeer dan ook niet steeds nieuwe argumenten erbij te halen waarom zij niet bij elkaar horen en ze jou absoluut wil en dat het heus wel kan werken. Je weet wel beter.
Met citaat reageren
Oud 29-05-2013, 00:04
DAH
Avatar van DAH
DAH is offline
Ik maak ook de hele tijd seksueel getinte opmerkingen naar zowel mannelijke als vrouwelijke vrienden, maar ik bedoel er niets mee. Doen mijn vrienden ook. Ik denk dat je teveel zoekt in haar opmerkingen.
__________________
Badger badger badger badger badger badger badger, badger badger badger, badger, badger, mushroom mushroom!
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 29-05-2013, 06:42
Verwijderd
Wat bedoel je met 'spelen als man en vrouw'?
Met citaat reageren
Oud 29-05-2013, 08:31
Verwijderd
Citaat:
Wat bedoel je met 'spelen man en vrouw'
Citaat:
We speelden in de klas als man en vrouw. We deden eigenlijk alsof we al een relatie hadden en dat we met elkaar binnenkort zouden trouwen. Flirten
Citaat:
Wat bedoel je met 'spelen als man en vrouw'?
Dat snap je toch wel Para, gewoon, doen alsof je een relatie hebt!1!!
Met citaat reageren
Oud 29-05-2013, 12:23
Verwijderd
Je moet teleoloog worden.
Met citaat reageren
Oud 29-05-2013, 16:40
DAH
Avatar van DAH
DAH is offline
Ik speel trouwens dat ik ga trouwen met een van mijn beste vrienden en dat een andere beste vriend het bruidsmeisje wordt. We zijn allemaal hetero, ik heb een vriendin.
__________________
Badger badger badger badger badger badger badger, badger badger badger, badger, badger, mushroom mushroom!
Met citaat reageren
Oud 29-05-2013, 17:02
Verwijderd
Citaat:
Ik speel trouwens dat ik ga trouwen met een van mijn beste vrienden en dat een andere beste vriend het bruidsmeisje wordt. We zijn allemaal hetero, ik heb een vriendin.
Met citaat reageren
Oud 29-05-2013, 18:17
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Goed mensen, we hebben inmiddels allemaal door dat dit "man en vrouw spelen" niet serieus genomen hoeft te worden en dat TS misschien een ietsie pietsie te veel waarde hechtte aan dat hele gebeuren. Helaas pindakaas.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 29-05-2013, 20:49
Verwijderd
Oh, het was van mijn kant een serieuze vraag. Doordat hij in de zin erna zegt dat ze in hun spelletje nog niet getrouwd waren, nam ik aan dat hij 'man en vrouw' niet bedoelde als huwelijkspartners maar gewoon als in geslacht.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-05-2013, 21:55
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
Citaat:
Ik had ruim 2.5 maand de tijd om met haar te nemen. Heb het niet gedaan weet ook niet waarom
te laat nu.

nu hopen dat ze niet de ware was
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten Mijn eigen boeken
Demipet660
6 04-09-2015 06:41
Verhalen & Gedichten Een plekje van vertrouwen in mijn hart...
tropical_breeze
15 24-08-2006 12:21


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:06.