Oud 27-08-2016, 14:09
Samsedin
Samsedin is offline
Nadat ik gister een leuke afspraak met dit meisje heb gehad, die totaal goed verliep en eigenlijk mij heel zeker maakte over het feit dat ze mij ook wel zag zitten, stuurde ik vanochtend eem bericht met als inhoud: dat ik het erg leuk had gehad en dat ze van mij nog een bios film te goed had (dit ging namelijk die dag daarvoor niet door). Hierop antwoorde zei erg enthousiast en zei dat ze dat een goed idee vond. Nu dat ik vanmiddag voorstelde om aankomende zaterdag met haar naar de bios te gaan zei ze dat ze niet kon vanwege dat ze met haar vrienden naar de kermis ging. Oke dat was voor mij geen probleem, dis vroeg toen aan haar welke dag het voor haar beter uit zou komen. Hier antwoorden ze op met: " heb nog geeeen idee".. Ik zei hier achterna dat als ze een dag zou weten dat ze zou kunnen, het tegen me kon zeggen. Hierop heeft ze niet meer gereageerd, en we zijn dus nu al een paar uur veder... (Ps ze is gewoon regelmatig online)

Wil ze nou gewoon niet naar de bioscoop met mij, of stress ik te veel?
Ik hoor graag wat jullie hier van vinden
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-08-2016, 14:13
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Misschien heeft ze wel andere verplichtingen waarvan ze nog niet precies weet op welke dag ze vallen. School begint straks weer, en misschien doet ze ook wel aan een sport, of zijn er familie events binnenkort. Ze was in eerste instantie enthousiast, dus ze zal heus wel willen.
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 27-08-2016, 14:16
Samsedin
Samsedin is offline
Citaat:
Misschien heeft ze wel andere verplichtingen waarvan ze nog niet precies weet op welke dag ze vallen. School begint straks weer, en misschien doet ze ook wel aan een sport, of zijn er familie events binnenkort. Ze was in eerste instantie enthousiast, dus ze zal heus wel willen.
Dankje! Ik denk zelf ook dit het geval is, alleen ik ben soms een beetje onzeker over mij zelf.. (Jaja ik weet het.. Geen goede eigenschap..) het was namelijk mijn eerste date, en nudat ik al 17 ben, kan je denk ik wel begrijpen dat ik geen idee heb wat/hoe ik alles moet doen :-/
Met citaat reageren
Oud 27-08-2016, 14:40
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Je zou het over een week of 2 nog eens kunnen vragen. Als ze daar niet of ontwijkend op reageert zou ik verder maar geen moeite doen.
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Met citaat reageren
Oud 28-08-2016, 01:48
Anonymous John
Avatar van Anonymous John
Anonymous John is offline
Veels te veel berichten op dezelfde dag. Geef haar ruimte en bouw spanning op.
__________________
So a baby seal walked into a club...
Met citaat reageren
Oud 28-08-2016, 10:33
Samsedin
Samsedin is offline
Citaat:
Veels te veel berichten op dezelfde dag. Geef haar ruimte en bouw spanning op.
Oke, dacht al zoiets.... Wat suggereer jij wat ik ik dit geval kan doen om dit weer recht te zetten, moet ik nu even een tijdje wachten? En wat als ze na een paar dagen nog niets heeft gezegt? Wat kan ik dan het beste zeggen, want ik ben er vrij zeker van dat ze me ziet zitten, alleen wil ik het dus niet zoals je al zei ongemakkelijk maken door veel te sturen...
Alvast bedankt voor je hulp!
Met citaat reageren
Oud 28-08-2016, 13:06
Anonymous John
Avatar van Anonymous John
Anonymous John is offline
Paar dagen wachten, en dan opnieuw vragen. Tegelijkertijd ook nonchalant vermelden dat je het druk hebt gehad (omdat je een veelzijdig leven hebt). Als ze niet reageert, dan praten we hier verder.
__________________
So a baby seal walked into a club...
Met citaat reageren
Oud 28-08-2016, 13:08
Anonymous John
Avatar van Anonymous John
Anonymous John is offline
Andere optie: laat het bioscoop idee vallen voor nu, en nodig haar uit voor iets anders (wat ze niet zal verwachten).
__________________
So a baby seal walked into a club...
Met citaat reageren
Oud 28-08-2016, 16:59
Samsedin
Samsedin is offline
Citaat:
Andere optie: laat het bioscoop idee vallen voor nu, en nodig haar uit voor iets anders (wat ze niet zal verwachten).
Dankje! Ik zal het proberen! Ik laat het je weten hoe het uiteindelijk is gegaan
Met citaat reageren
Oud 29-08-2016, 22:06
Bas.15
Avatar van Bas.15
Bas.15 is offline
Ja ik ben het eens met de reacties hierboven, ik heb hetzelfde gedaan
Met citaat reageren
Oud 29-08-2016, 22:14
Samsedin
Samsedin is offline
Citaat:
Ja ik ben het eens met de reacties hierboven, ik heb hetzelfde gedaan
Heb je dit ook zo meegemaakt? Hoe verliep het nadat je "het een tijd heb laten rusten"?
Met citaat reageren
Oud 30-08-2016, 07:45
Bas.15
Avatar van Bas.15
Bas.15 is offline
Ja hetzelfde ik heb het na 5/6 dagen weergevraagd toen we gingen afspreken, ik zei '(naam) heb je nou nog een x zin in om met me mee te gaan naar de bios? Ze zei 'ja kweet niet wanneer ik kan' en toen wist ik het al.. In die tussentijd van 5/6 dagen had ze het allang kunnen vragen aan d'r ouders of ze überhaupt kon afspreken met me, ik zeg heb je er wel zin in? Ze zei nee eigenlijk helemaal niet.. En toen heb ik gezecht als je iets niet leuk vind zeg het dan gelijk want ik zit er de heletijd mee, dus ik hoop dat ze altijd optijd zegt

Ik hoop voor je dat het je allemaal lukt😊
Met citaat reageren
Oud 30-08-2016, 08:43
Samsedin
Samsedin is offline
Citaat:
Ja hetzelfde ik heb het na 5/6 dagen weergevraagd toen we gingen afspreken, ik zei '(naam) heb je nou nog een x zin in om met me mee te gaan naar de bios? Ze zei 'ja kweet niet wanneer ik kan' en toen wist ik het al.. In die tussentijd van 5/6 dagen had ze het allang kunnen vragen aan d'r ouders of ze überhaupt kon afspreken met me, ik zeg heb je er wel zin in? Ze zei nee eigenlijk helemaal niet.. En toen heb ik gezecht als je iets niet leuk vind zeg het dan gelijk want ik zit er de heletijd mee, dus ik hoop dat ze altijd optijd zegt

Ik hoop voor je dat het je allemaal lukt😊
Dankje! Ik geef wel een update als ik het over een paar dagen heb gevraagt ��
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Het grote 'Vindt hij/zij me leuk?' topic
x-spekkie-x
442 15-11-2012 22:40
Liefde & Relatie Ik krijg maar geen vriendin!
miseryboy
73 30-05-2010 16:46
Liefde & Relatie Advies zou handig zijn: Meisje uit mijn klas mee uitvragen
GroeneDag
16 07-02-2010 18:53
Liefde & Relatie Wat moet ik ervan denken?
*wee
51 24-01-2007 19:15
Verhalen & Gedichten Weten jullie nog...
Vlooienband
146 02-12-2004 13:50
Liefde & Relatie ik mis hem zo..
devilcat
74 23-10-2002 20:27


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:46.