Registreer FAQ Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-07-2002, 22:08
peperenzout
peperenzout is offline
zo ben ik nooit verliefd op een jongen maar dan ook nooit! al die jongens in me hele ganze leven heb ik steeds weer moeten zeggen dat ik nix wilde maar hoe harder ik het zei hoe gekker ze op me werden maar ok dat is nu ff niet belangrijk het belangrijke is nu ben ik smoorverliefd I'm sure dat het noooooit meer over gaat het voelt als de ware ( eigenlijk belachelijk toch) maar ik voel me zo dammmzzz vertrouwd bij hem.nu ik me gevoelens heb bloot gegeven wilt ie ineens voorlopig geen verkering meer dus toen heb ik mijn zus laten bellen en toen zei hij ja ik vindhaar echt een leuk meisje maar ik wil voorlopig nix ja wat moet ik daar nou mee ik vreet mezelf zowat van binnen op !

Ik denk dan wat doe ik nou verkeerd
Dit is ook vaag een meisje uit zijn klas van vorig jaar vertelde dat zij altijd naast hem zat. hij vroeg altijd hoe meisjes inelkaar zaten! en hij had altijd van die meisjes achtige dingen volgens haar ojeeeeeeeeeeeeeeeeeeee misschien is ie wel homo hij is toevallig ook bijna elke dag in de sportschool ik weet het echt niet hellup

geef me tips wat kan ik doen wat zal ik doen? en is er een kans dat hij homo is?
__________________
Doe wat je kan! Niet wat je niet kan
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-07-2002, 22:18
peperenzout
peperenzout is offline
wil niemand mij helpen?
__________________
Doe wat je kan! Niet wat je niet kan
Met citaat reageren
Oud 23-07-2002, 22:25
Soulflame
Avatar van Soulflame
Soulflame is offline
Hmmm ik denk dat het beste is hem gewoon eerlijk te vragen waarom hij nu niks met je wil. Als hij dan vraagt waarom zeg je dat je graag duidelijkheid wil enzo.
Als je een beetje goede prater ben moet dit wel lukken, als je verlegen bent kan dit moeilijk zijn, maar op deze manier heb je het snelst en duidelijkst antwoord.

Je moet niet gelijk het ergste achter de dingen zoeken die hij zegt (misschien heeft hij gewoon echt tijd nodig en wil hij dat het groeit), want dat maakt je alleen maar meer onzeker (klinkt natuurlijk heel makkelijk zoals ik het nu zeg, maar probeer niet te negatief te denken)

Succes.
__________________
Hope is the one crop that can grow in any climate
Met citaat reageren
Oud 23-07-2002, 22:30
paultjuhhhh
paultjuhhhh is offline
Citaat:
peperenzout schreef:
wil niemand mij helpen?
tuurlijk wel ik kan alleen zijn gedachten niet lezen...

als hij homo is had hij dat heus wel gezegd.

dat je hem nie kan vergeten... dat ken ik heb ik ook n x gehad (alleen met n meisje dan he )
d'r over praten met een vriendin ofzow wil wel eens helpen.... (therapie therapie! )
reageer je ff flink af op een muur of kast ofzow (look at my room haha )
en ga dan leuke dinge doen

en als dat echt niet lukt: probeer d'r met hem over te praten wat z'n probleem is

[edit]
maar ik heb hier natuurlijk allemaal geen verstand van want ik kan zelf niemand krijgen
[edit]
Met citaat reageren
Oud 23-07-2002, 22:31
Angeles
Angeles is offline
Als hij echt geen relatie wil - en je kunt er best nog wel een keer over praten met hem als jou dat een beter gevoel geeft, maar stel dat hij bij zijn standpunt blijft - dan kun je dat beter accepteren. Het wil zeker niet zeggen dat je niet leuk genoeg bent, of dat hij niet op meisjes valt, maar gewoon dat hij op dit moment geen zin heeft in een relatie. Met niemand. Niet met een jongen, niet met een ander meisje, maar met niemand.

Dat is heel rot, maar helaas, je verandert er niks aan. Ga er niet over piekeren, het ligt niet aan jou. Soms lopen dingen gewoon zo, dat soort dingen zijn niemand's schuld. Even uithuilen en weer verder gaan. Sterkte!
Met citaat reageren
Oud 23-07-2002, 22:39
peperenzout
peperenzout is offline
he ,meisjes en jongens echt heel erg bedank dat jullie gereageerd hebben dat doet me al wat!
me zus zegt nog steeds ik weet dat het goed komt het gaat echt nog wel aan! maar toch ik ben zo verliefd he dat is echt niet gezond meer !

Ik wilhem niet gek maken ik bedoel hiermee ik heb steeds de neiging om te bellen maar volgens mij wordt hij daar alleen maar gek van! ik durf hem echt niet meer te bellen

ik heb zijn voicemail ingesproken met hoe leuk ik hem vind
maar goed dat haalt nix uit denk ik

mijn moeder zei voorheen al meisje meisje jij gaat nog een x goed hard jekop stouten nu zijn alle jongens verliefd op jou en strax word jij verliefd op een jongen en dan gaat het fout let maar op en jahoor mij eigen mams heeft nog gelijk ook

meer tips maybe
__________________
Doe wat je kan! Niet wat je niet kan
Met citaat reageren
Oud 25-07-2002, 08:45
Kez
Avatar van Kez
Kez is offline
Tja...je kunt hem niet dwingen om verliefd op je te worden. Ik denk dat het enige wat je kunt doen is dat je gewoon veel met hem omgaat. Maar je moet je niet opdringen, niet elke keer zeggen hoe verliefd je op hem bent. Dat gaat irriteren. Maar je mga wel af en toe zeggen dat je hem leuk vindt.
En over dat homo zijn...vraag het hem eens. Als hij zich ook op zijn gemakt voelt bij jou, dan zal ie daar zeker een serieus antwoord op geven denk ik.
__________________
De pagina kan niet worden weergegeven
Met citaat reageren
Oud 25-07-2002, 11:11
Aurora
Avatar van Aurora
Aurora is offline
Heeeeej bekende situatie.. ik werd ook verliefd op een goede vriend van me, hij vond me ook leuk, maar wilde nix met me.. en het bleek dat hij homo was inderdaad.. nu wil ik niet zeggen dat dat bij jou ook per se zo is.. maar goed.. het geeft te denken..! Ik kan me niet voorstellen dat je iemand leuk vindt maar er niets mee wil eerlijkgezegd.. duz OF hij vindt je niet leuk genoeg.. OF hij is misschien idd homo.. maar ik zou dat dan weer niet op de man af durven vragen.. Ik zou hem trouwenz niet de hele tijd 'lastig vallen' met je liefdesverklaringen.. hij heeft te kennen gegeven dat hij niets met je wil.. en daar zal je je helaas bij neer moeten leggen..
__________________
what a lovely day to shape your dreams
Met citaat reageren
Oud 25-07-2002, 12:56
peperenzout
peperenzout is offline
nou ik zou je vertellen! hij heeft niet gezegd dat ie nix wil maar voorlopig wilt ie nix! heel vreemd eerst doet ie extreem veelmoeite om mij te veroveren en dan heeft hij mij en dan wilt ie nix meer! en meestal is dat de rede dat eenjongen dan nix wilt en daarom had ikme nu niet zo snel moeten laten kennen en gewoon het voor me moeten houden dan was het veel spannender gebleven
maar goed ik altijd met me acties hahahahahaah

ik was trouwens gister op de sportschool waar hij ook op zit samen met vriendinnetje en die vriendin kon zich niet inhouden en die vroeg natuurlijk of hij hier weleens sporten en toen zei die man ja zekerzz dat ie hier sport dat is een heel lekkerding die man was dus echt homo om heel even serieus te zijn.hahahaha
maar goed hij zei tegen mij kijk meisje die jongen he dat is echt wat voor jou geloof me hihi leuk man! maar goed we gaan gewoon weer verder ik laat gewoon helemaal nix meer van me horen en dan gaat ie vanzelf zichzelf afvragen wat er lose is hahah ok thanx allemaal nog mensen die hier op willen reageren
__________________
Doe wat je kan! Niet wat je niet kan
Met citaat reageren
Oud 29-07-2002, 11:37
Dotcom
Avatar van Dotcom
Dotcom is offline
Citaat:
peperenzout schreef:
Dit is ook vaag een meisje uit zijn klas van vorig jaar vertelde dat zij altijd naast hem zat. hij vroeg altijd hoe meisjes inelkaar zaten! en hij had altijd van die meisjes achtige dingen volgens haar ojeeeeeeeeeeeeeeeeeeee misschien is ie wel homo hij is toevallig ook bijna elke dag in de sportschool ik weet het echt niet hellup

geef me tips wat kan ik doen wat zal ik doen? en is er een kans dat hij homo is?
Yep, ik denk het wel, want ik zit zelf ook altijd op de sportschool, en daar lopen idd alleen maar homo's rond
__________________
♪♫♪♫♪♫♪♫♪♫♪♫♪♫♪♫
Met citaat reageren
Oud 29-07-2002, 12:07
girl18
Avatar van girl18
girl18 is offline
Citaat:
paultjuhhhh schreef:


tuurlijk wel ik kan alleen zijn gedachten niet lezen...

als hij homo is had hij dat heus wel gezegd.

dat je hem nie kan vergeten... dat ken ik heb ik ook n x gehad (alleen met n meisje dan he )
d'r over praten met een vriendin ofzow wil wel eens helpen.... (therapie therapie! )
reageer je ff flink af op een muur of kast ofzow (look at my room haha )
en ga dan leuke dinge doen

en als dat echt niet lukt: probeer d'r met hem over te praten wat z'n probleem is

[edit]
maar ik heb hier natuurlijk allemaal geen verstand van want ik kan zelf niemand krijgen
[edit]
meeste jongens weten niet meteen van voren dat ze een homo zijn hoor dus dat wat jij zegt dat als die een homo is het dan zegt is onzin mischien zit die wel in de ontkenningsfase.. of moet hij het nog ondekken dat ie een homo is

maar het beste is om het gewoon aan hem te vragen meer niet
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Wat kan dit zijn en wat doe ik daar dan aan?!
076guy
0 11-04-2015 17:24
Liefde & Relatie Uiterlijk begint toch een rol te spelen.
langejongen
419 06-01-2006 17:34
Psychologie voor het eerst dat ik me echt leeg voel..
DutchGirl
15 07-11-2003 09:02
Psychologie Jaloersheid
Niemande
17 24-07-2003 14:21
Liefde & Relatie verlegen ik en verlegen jongen
sweet dreams
19 13-03-2003 17:26


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:41.