Registreer FAQ Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-03-2003, 14:27
knijtert!
Avatar van knijtert!
knijtert! is offline
Ik ken een meisje niet op mn school maar ik vind haar leuk waarschijlijk door haar uitstraling want echt superknap is ze niet...
Ik wil dus eigenlijk haar eerst leren kennen maar durf geen gesprek aan te gaan...
Dat komt mede omdat ik niet weet wat ik dan zou moeten zeggen...
Kan iemand mij helpen?
__________________
That'll be our little secret
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-03-2003, 15:18
Knutselsmurfie
Avatar van Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
Ehm waar ken je haar dan van?
Is een beetje moeilijk te zeggen zo... ligt er namelijk ook aan waar je haar van kent lijkt me.
__________________
I don't ask for much, but enough room to spread my wings | You can fool some people sometimes, but you can't fool all the people all the time
Met citaat reageren
Oud 16-03-2003, 15:22
Verwijderd
Gewoon: hoi
Dan: alles goed? (ja, afgezaagd, maar he, je hebt een begin! )
Als het goed is zegt zij dan ja of nee..Als ze nee zegt vraag je wat er is..Als je ziet dat ze niet erover wil praten zeg je; je hoeft het niet te vertellen, vind ik niet erg..Meestal zegt zij dan weer wat en daar haak je dan weer op in..

Als iemand tegen mij gaat praten en ik heb het gevoel dat het gesprek doodbloed begin ik altijd over iets anders..Al gaat het maar om schoolzaken ofzo...
Met citaat reageren
Oud 16-03-2003, 15:22
PardonMe
Avatar van PardonMe
PardonMe is offline
Is er niet iets of iemand waardoor je met haar in contact kunt komen of meer over haar te weten kunt komen..
Is er niets iets wat jullie gezamelijk hebben en waar je haar over aan zou kunnen spreken ofzo...
Of is het echt alleen ''van zien''
__________________
•·.·´¯`·.·• Dat je de werkelijkheid niet uit het oog moet verliezen zegt al dat hij niet helemaal te vertrouwen is... •·.·´¯`·.·•
Met citaat reageren
Oud 16-03-2003, 17:08
load_harmony
load_harmony is offline
Citaat:
knijtert! schreef op 16-03-2003 @ 15:27:
Ik ken een meisje niet op mn school maar ik vind haar leuk waarschijlijk door haar uitstraling want echt superknap is ze niet...
Ik wil dus eigenlijk haar eerst leren kennen maar durf geen gesprek aan te gaan...
Dat komt mede omdat ik niet weet wat ik dan zou moeten zeggen...
Kan iemand mij helpen?

-hoe was je weekend.....???

als ze interesse heeft hpt ze dan maar toe, en anders vertelt ze je dat ze bij haar vriendje is geweest, weet je nog genoeg
__________________
just call it music
Met citaat reageren
Oud 16-03-2003, 17:28
knijtert!
Avatar van knijtert!
knijtert! is offline
Ik ken haar van school...
Ik weet in welke klas ze zit.
En ik heb pas geleden haar CU2 gevonden (normaal gesproken betekend dat BreEzAH maar dat is zij volgens mij niet. Ik heb daar gezien dat ze van U2 houd, en ik ook.

Ik heb een paar keer Hoi tegen der gezegt en dan zegt ze Hoi terug met een met een smile on her face...

Maar ik vind het zo stom staan om zomaar tegen haar te zeggen hoe was je weekend ofzow...
Staat dat niet stom als een vreemde naar je toe loopt en dat in een keer vraagt?

Ik zal wel weer zeuren maar ben gewoon te verlegen
__________________
That'll be our little secret
Met citaat reageren
Oud 16-03-2003, 18:53
knijtert!
Avatar van knijtert!
knijtert! is offline
is er echt niemand met ervaring of met goed advies?
__________________
That'll be our little secret
Met citaat reageren
Oud 16-03-2003, 19:00
Briseïs
Avatar van Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
knijtert! schreef op 16-03-2003 @ 18:28:
Maar ik vind het zo stom staan om zomaar tegen haar te zeggen hoe was je weekend ofzow...
Staat dat niet stom als een vreemde naar je toe loopt en dat in een keer vraagt?

Ik zal wel weer zeuren maar ben gewoon te verlegen
Als ze 'ns een keer alleen staat zou ik haar gewoon aanspreken. Zal ze vast wel op prijs stellen. En als ze dat niet doen dan laat ze dat vast wel merken... Weet je dat ook meteen weer.

Maar ik snap heel goed dat je verlegen bent hoor, je wil niet weten hoe verlegen ik ben... Dus eigenlijk is 't ook niet zo slim om advies van mijn aan te nemen...
__________________
Hela världen är så underbar
Met citaat reageren
Oud 16-03-2003, 19:07
Verwijderd
Mjah gewoon vanuit 't niets 'hoe was je weekend' zou idd wel vreemd zijn
Maar als je al eens hoi tegen haar zegt... kun je er misschien de volgende keer (in de pauze ofzo, niet tijdens de leswisseling) aan toevoegen 'ik ben knijtert!, en jij?'
Waarschijnlijk stelt ze zich dan aan je voor en vraagt ze waarom je tegen haar praat... en dan antwoord je iets van 'je leek me interresant', 'je leek me leuk', of iets dergelijks. Gewoon een beetje rechtsstreeks, vind ze vast erg lief/leuk.

(of hebben jullie garderobekastjes bij jullie op school? Iemand heeft m'n zus een keer een briefje in haar kluisje gestopt 'hoi, zullen we een keer gaan picknicken?' Van dat picknicken is weinig gekomen, want m'n zus had een vriend en het was december... maar ze vond 't wél een erg leuke actie en is nog een tijdje bevriend geweest met die jongen)
Met citaat reageren
Oud 16-03-2003, 19:07
charly not
Avatar van charly not
charly not is offline
ga in de pauze met een paar vrienden beetje in de buurt van haar staan, zitten of wat dan ook.. Ben gewoon met je vrienden bezig en kijk af en toe even naar haar. Als ze terug kijkt, lach je naar haar en zegt iets van " heee, alles goed?" En dan kun je op zich wel een gesprek beginnen... want als ze toch naast je staat/in de buurt.. dan is het echt niet raar ofzo!!

Succes iig.
__________________
whine whine whine, to be or not to be...I'm dead
Met citaat reageren
Oud 17-03-2003, 13:50
knijtert!
Avatar van knijtert!
knijtert! is offline
Ik zit nooit bij haar...
En als een vriend van me haar ziet gaat hij standaart maf doen omdat hij haar ook leuk vind... Hij durft ook niet naar haar toe... Maar gaat debiel doen... en dan word ik rood

Drom doe ik het liever alleen
Ik wou haar eerst vragen voor de leerlingenraad, maar wrom zal ik dat speciaal aan haar vragen denkt ze dan?
Is er niet iets wat ik kan zeggen zonder dat ze gaat nadenken van hij wil meer van me?
__________________
That'll be our little secret
Met citaat reageren
Oud 17-03-2003, 14:44
duifeltje
Avatar van duifeltje
duifeltje is offline
kan je niet via via in contact met haar komen.
__________________
*aangenaam......*
Met citaat reageren
Oud 17-03-2003, 16:26
Sithan
Sithan is offline
"hoi"
"hoi"
"Ik zeg nou wel hoi iedere keer maar ik weet eigenlijk niet eens wie je bent..." zo dan
__________________
Twee gekken die zeiden: "Wij 3-en, zijn alle 4 een soort van genieën"- spreek wartaal, doe raar - Iets geks geen bezwaar - Geniale fantasmagorieën -
Met citaat reageren
Oud 17-03-2003, 16:33
Kinshi
Avatar van Kinshi
Kinshi is offline
iets bij haar cu2 zetten?
__________________
Ik weet het ook allemaal niet. Het verschil met jou is dat ik het nooit heb geweten.
Met citaat reageren
Oud 17-03-2003, 16:49
Gerard SnEl
Avatar van Gerard SnEl
Gerard SnEl is offline
uhm...moeilijk

Heb wel een tip, maar dies algemeen. Met elk mens dat je tegenkomt (vreemden) heb je een overeenkomst. Namelijk: jullie zijn allebei op dezelfde plek. Klinkt raar, maar 't is zo. Dat vormt bij een kennismaking meestal het eerste onderwerp. Op school praat je over school, op de voetbal over de afgelopen wedstrijden op tv, enz...

Ik ben ook verlegen, daar is nx mis mee, maar over een deel van die verlegenheid moet je je heen zetten.

Nog iets: het maakt (volgens mij) echt geen ene f*ck uit waar je met haar over praat. Tis een eerste kennismaking. De echte gesprekken komen later, toch? Suc9
Met citaat reageren
Oud 17-03-2003, 17:08
knijtert!
Avatar van knijtert!
knijtert! is offline
Citaat:
Sithan schreef op 17-03-2003 @ 17:26:
"hoi"
"hoi"
"Ik zeg nou wel hoi iedere keer maar ik weet eigenlijk niet eens wie je bent..." zo dan
ghehe
Deze vind ik wel goed... Ik hoop dat ik het durf

Iedereen bedankt!!! Meer tips zijn welkom want ik weet niet of ik het durf als het moment daar is, maar dit lijkt me een goed opening
__________________
That'll be our little secret
Met citaat reageren
Oud 17-03-2003, 17:43
Martijngr
Martijngr is offline
Citaat:
knijtert! schreef op 17-03-2003 @ 18:08:
ghehe
Deze vind ik wel goed... Ik hoop dat ik het durf

Iedereen bedankt!!! Meer tips zijn welkom want ik weet niet of ik het durf als het moment daar is, maar dit lijkt me een goed opening
Ja vink ook n goede, ff je eigen groot maken en gaan met die banaan
Met citaat reageren
Oud 17-03-2003, 21:41
Cæles
Avatar van Cæles
Cæles is offline
Marco, je kan het!
Niet vergeten mij meteen in te lichten als het gebeurd is hé
__________________
Lame...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten Ik ben Plato, de opper a-seksuele mens (verhaal)
Verwijderd
226 27-11-2005 11:00
Verhalen & Gedichten Winnaar verhalenwedstrijd: Kleine, groene beestjes en het vergaan van de aarde.
Verwijderd
13 03-12-2003 14:04
Verhalen & Gedichten verhalenwedstrijd: Kleine, groene beestjes en het vergaan van de aarde
Vlooienband
0 01-10-2003 14:30
Psychologie Ze zijn een beetje aan ’t vechten binnen in…
Elka
17 09-10-2002 16:58
Psychologie Info over MPS en SCHIZOPHRENIE
Droomvlucht
4 28-05-2002 10:59
Huiswerkvragen: Exacte vakken Doping
juutje_17
8 06-04-2001 13:37


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:07.