Oud 09-08-2007, 17:13
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
vertel maar.
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Advertentie
Oud 09-08-2007, 17:16
MILLENIUMFALC0N
Avatar van MILLENIUMFALC0N
MILLENIUMFALC0N is offline
zeg ik niet
__________________
dj the millenium falcon
Oud 09-08-2007, 17:21
Blenderhead
Avatar van Blenderhead
Blenderhead is offline
Vanochtend om 9.30 uit de kroeg gekomen en nu dus zo lui als de hersencellen van Wilders.
__________________
You see us coming and you all together run for cover! WE'RE TAKING OVER THIS TOWN
Oud 09-08-2007, 17:21
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
@milleniumfalcon: hoef ik ook niet te weten.
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Oud 09-08-2007, 17:21
R
Avatar van R
R is offline
al 6 weken werkloos, schulden die zich opstapelen, gek worden van mezelf...
Oud 09-08-2007, 17:34
terror koekjes
Avatar van terror koekjes
terror koekjes is offline
Ik ga nog een keer op vakantie naar Tsjechië
__________________
ein weihnachtsmann kommt in die disko
Oud 09-08-2007, 17:40
llell
Avatar van llell
llell is offline
ik ben al de halve middag aan het bedenken wat ik toch eens ga koken vanavond...
Oud 09-08-2007, 17:56
Verwijderd
ik ben net wakker...en ga over niet al te lange tijd waarschijnlijk weer slapen eerst dim sum ontdooien en klaarmaken ^^
Oud 09-08-2007, 18:14
grandaddy
Avatar van grandaddy
grandaddy is offline
Citaat:
R schreef op 09-08-2007 @ 17:21 :
al 6 weken werkloos, schulden die zich opstapelen, gek worden van mezelf...
ikken dat behalve het laatste haha!
__________________
hé, hoest met joe dan?
Oud 09-08-2007, 19:10
Moustache
Avatar van Moustache
Moustache is offline
Ik ging vandaag naar Utrecht voor wat spullen van o.a. de IKEA en daarna ging ik mijn fiets bij iemand ophalen en dat was gelijk weer ongezellig dus hoezee. Vanavond wil ik eigenlijk wel iets doen maar ikben te lui om zelf initiatief te nemen.
__________________
Guitarred and feathered
Oud 09-08-2007, 19:12
Jones
ik heb gisteren teveel gedronken en nu ben ik eindelijk weer terug in Delft alwaar ik erachter kom dat mijn huisgenoot heeft besloten om bij korps mariniers te gaan dus die was bezig met het verhuizen van zijn laatste spullen.
Oud 09-08-2007, 19:29
vixen
Avatar van vixen
vixen is offline
Citaat:
Blenderhead schreef op 09-08-2007 @ 17:21 :
Vanochtend om 9.30 uit de kroeg gekomen en nu dus zo lui als de hersencellen van Wilders.
Yesss je bent thuis. Was 't wat?

Ik ga straks naar mn vriendje omdat we morgen naar schiphol moeten en we moeten er om 7 uur zijn wat betekent dat we dus om half 5 op moeten ofzo. Jeeeej. Nu ben ik aan het inpakken, maar ik vergeet ongetwijfeld alles.
En mag een paraplu mee in de handbagage?
__________________
you spread like peanut butter
Oud 09-08-2007, 19:31
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
volgens mij mag dat wel, zo'n kleine opvouwbare iig. ze zijn echt lang niet zo streng als men denkt.
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Oud 09-08-2007, 20:11
Blenderhead
Avatar van Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
vixen schreef op 09-08-2007 @ 19:29 :
Yesss je bent thuis. Was 't wat?

Ik ga straks naar mn vriendje omdat we morgen naar schiphol moeten en we moeten er om 7 uur zijn wat betekent dat we dus om half 5 op moeten ofzo. Jeeeej. Nu ben ik aan het inpakken, maar ik vergeet ongetwijfeld alles.
En mag een paraplu mee in de handbagage?
Het was wel oke. Bijzonder weinig gedaan daarzo. Waar ga jij heen?
__________________
You see us coming and you all together run for cover! WE'RE TAKING OVER THIS TOWN
Oud 09-08-2007, 20:22
Verwijderd
Citaat:
Tonsillitis schreef op 09-08-2007 @ 19:31 :
volgens mij mag dat wel, zo'n kleine opvouwbare iig. ze zijn echt lang niet zo streng als men denkt.
vlieg maar eens naar noord-amerika of naar heathrow dan kom je er wel achter hoe streng ze zijn...
Oud 09-08-2007, 20:55
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
ja maar dat is dus echt totaal wat anders dan vliegen binnen europa want botulismf en ik werden vooral in spanje echt nauwelijks gecontroleerd. zo haal je de terroristen wel binnen in elk geval. beetje vreemd hoe nonchalant ze ons behandelden. en vorig jaar kwam ik ook berlijn binnen met tien scheermessen in mijn handbaggage. maarja weetikveel waarnaar zij gaat.
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster

Laatst gewijzigd op 09-08-2007 om 20:59.
Oud 09-08-2007, 21:11
vixen
Avatar van vixen
vixen is offline
Citaat:
Tonsillitis schreef op 09-08-2007 @ 20:55 :
ja maar dat is dus echt totaal wat anders dan vliegen binnen europa want botulismf en ik werden vooral in spanje echt nauwelijks gecontroleerd. zo haal je de terroristen wel binnen in elk geval. beetje vreemd hoe nonchalant ze ons behandelden. en vorig jaar kwam ik ook berlijn binnen met tien scheermessen in mijn handbaggage. maarja weetikveel waarnaar zij gaat.
Ohja, ik ga naar Stockholm. Maar ik bedacht me dat ik uit Helsinki ook een paraplu mee mocht nemen bij mn handbagage, dus t zal wel goed zitten.
__________________
you spread like peanut butter
Oud 09-08-2007, 21:13
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
ja binnen europa mogen die dingen wel gewoon. alleen de vloeistoffen moeten in kleine verpakkingen maar verder mag je allerhande handige spulletjes voor een kaping meenemen als je geen baard hebt.
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Ads door Google
Oud 09-08-2007, 21:18
Verwijderd
Toen ik naar Rome ging moest ik alle buttons van m'n jas halen want daar zaten van die veiligheidsspeldjes van 1,5 cm op en daar zou je zomaar een vliegtuig mee kunnen kapen.
Oud 09-08-2007, 21:35
Darth Lotteke
Avatar van Darth Lotteke
Darth Lotteke is offline
Heb gister een giletje gecustomised voor een collega/huisgenoot van me. Ben nu de hele dag aan het genieten terwijl ik hem in de verte complimenten zie krijgen van andere collegas, een rondje zie draaien en dan met een trotse grijns naar mij zie wijzen. Wat is het toch een cutiepie.
__________________
Als het leven geen zin heeft, dan maakt het maar zin!
Oud 09-08-2007, 21:36
Darth Lotteke
Avatar van Darth Lotteke
Darth Lotteke is offline
Citaat:
Paranoide schreef op 09-08-2007 @ 21:18 :
Toen ik naar Rome ging moest ik alle buttons van m'n jas halen want daar zaten van die veiligheidsspeldjes van 1,5 cm op en daar zou je zomaar een vliegtuig mee kunnen kapen.
Jij hebt zeker nooit MacGuyver gekeken?
__________________
Als het leven geen zin heeft, dan maakt het maar zin!
Oud 09-08-2007, 22:00
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
Citaat:
Paranoide schreef op 09-08-2007 @ 21:18 :
Toen ik naar Rome ging moest ik alle buttons van m'n jas halen want daar zaten van die veiligheidsspeldjes van 1,5 cm op en daar zou je zomaar een vliegtuig mee kunnen kapen.

het waren vast gewoon speldjes waar de paus niet blij mee was!
misschien heb ik mijn uiterlijk mee, mijn tas zat dit jaar vol met speldjes en oorbellen scherpe dingetjes. en een tienpack batterijen, daar kun je op de wc een bom mee bouwen natuurlijk.
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Oud 09-08-2007, 22:31
Verwijderd
hè jezus, van 9 tot 10 gewerkt en nu wil ik zo graag uit maar ik moet morgenochtend alweer om 7uur beginnen
Oud 09-08-2007, 23:01
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik was ervan overtuigd dat ik vandaag om 12:45 moest werken, dus ik draaide me om 10 uur, half 11 en kwart over 11 nog even om. Ik moest gewoon doorslapen, want ik had tot half 4 Waardenberg en De Jong zitten kijken.
Om 5 voor 12 sta ik net op het punt de deur uit te gaan, word ik gebeld door m'n bazin: " Ja waar blijf je nou, je had om 11 uur moeten beginnen". Scheisse.
Achteraf maar goed, want 's ochtends en 's middags is het maar een dooie boel, zeker in de vakantie periode, en dan sta je een beetje uit je neus te vreten terwijl 't 's avonds vaak ineens druk is. En een collegin van me was nogal ziekig, dus ik heb haar taken ook nog kunnen doen. Ik denk niet dat m'n bazin nu kwaad op me kan zijn.

Straks ga ik mijn nieuwe DVD van Wim Helsen kijken op mijn nieuwe laptop.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 09-08-2007, 23:14
Jimmy Who?
Jimmy Who? is offline
Een paraplu zou ik inchecken. Het hangt af van de luchthaven, de bestemming en de gemoedstoestand van de security. Ik zie vrijwel dagelijks mensen die teruggestuurd worden met de meest onzinnige dingen zoals zaklampen (?), en ook paraplu's. Een klein model zonder ijzeren punt is over het algemeen goed, maar je hebt dat ding op Schiphol toch niet nodig, dus ik zou 'm in je koffer doen.
Advertentie
Oud 09-08-2007, 23:19
innogen
Avatar van innogen
innogen is offline
Oh jongens ik heb net HAIRSPRAY in de sneak gezien en het was me toch dolletjes !
__________________
good luck exploring the infinite abyss
Oud 10-08-2007, 00:19
woezel
Avatar van woezel
woezel is offline
vandaag werken en heel lekker gekookt maar er nie van gegeten want toen moest ik naar t spoed met eenvriendin die bij me woont
__________________
if you think you're too small to make a difference,try sleeping in a room with a mosquito.
Oud 10-08-2007, 00:27
Verwijderd
Citaat:
Tonsillitis schreef op 09-08-2007 @ 22:00 :
het waren vast gewoon speldjes waar de paus niet blij mee was!
misschien heb ik mijn uiterlijk mee, mijn tas zat dit jaar vol met speldjes en oorbellen scherpe dingetjes. en een tienpack batterijen, daar kun je op de wc een bom mee bouwen natuurlijk.
Nou, ik heb ook geen baard hoor. Maar goed, misschien straal ik wel 'oostblok' uit, dat is wel gevaarlijk

Citaat:
Darth Lotteke schreef op 09-08-2007 @ 21:36 :
Jij hebt zeker nooit MacGuyver gekeken?
Jawel. Point taken.
Oud 10-08-2007, 00:32
ZerO
Avatar van ZerO
ZerO is offline
Ik heb gewerkt en mijn voeten doen zeer dus ga ik zo in bed kruipen en lezen sufjaa
__________________
Pardon my French
Oud 10-08-2007, 00:35
SisterOfMercy
Avatar van SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Ik moet morgen werken, en voor de rest is er niemand, dus misschien moet ik maar bier meenemen ofzo.
__________________
give me a golden shower... give me a new thrill.. | barco is love | iheartkimwilde
Oud 10-08-2007, 00:38
ZerO
Avatar van ZerO
ZerO is offline
Och ik wilde net gaan douchen staat een van mijn huisgenootjes onder de douche met haar vriend, nou dan weet ik wel hoe laat het is !! Laat maar
__________________
Pardon my French
Oud 10-08-2007, 01:25
11
Avatar van 11
11 is offline
Ik heb mn eerste voedsel vergiftiging opgelopen . Dit stond niet echt in de planning. Ik wil niet mijn laatste dagen in Istanbul op de wc doorbrengen
__________________
[S]nutella![/S]
Oud 10-08-2007, 03:15
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
sziget nu even chillen in hostel, pitten en weer terug, wat een feest is het toch weer!
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 10-08-2007, 10:11
terror koekjes
Avatar van terror koekjes
terror koekjes is offline
Citaat:
terror koekjes schreef op 09-08-2007 @ 17:34 :
Ik ga nog een keer op vakantie naar Tsjechië
Grapje ik heb mijn vriendje gedumpt hahahaha

Verder heb ik vannacht niet zo goed kunnen slapen want ik stuitte plots op een band die Bizarre Leidenschaft heet en ik sindsdien kan ik enkel nog heupwiegen en meeschreeuwen over Himbeerschokoladentorten en zo
__________________
ein weihnachtsmann kommt in die disko
Oud 10-08-2007, 13:04
Verwijderd
ik ben al een uur wakker en sindsdien heb ik alleen maar op mijn luie reet gezeten, hier moet verandering in komen, daarom ga ik me zometeen even lekker douchen, aankleden, heerlijk brunchen en daarna verder op mijn luie reet zitten.
Oud 10-08-2007, 13:19
P.:NTIL
Avatar van P.:NTIL
P.:NTIL is offline
Nou, ik ga zo even fab. zwarte lakpumps omruilen en daarna naar de nieuwe bibliotheek in A'dam. Vanavond naar een gratis filmfestival in de buitenlucht incl. tuinstoelen en een bar. Knallen dus. .
__________________
tirade
Ads door Google
Oud 10-08-2007, 13:37
Boebsie
Boebsie is offline
Citaat:
P.TIL schreef op 10-08-2007 @ 13:19 :
Nou, ik ga zo even fab. zwarte lakpumps omruilen en daarna naar de nieuwe bibliotheek in A'dam. Vanavond naar een gratis filmfestival in de buitenlucht incl. tuinstoelen en een bar. Knallen dus. .
Zekers in het vondelpark right? Moet dat buitenlucht bioscoop plekkie is onthouden voor een date ofzo, kan je gelijk de bosjes in als je zin hebt.

Laatst gewijzigd op 10-08-2007 om 13:40.
Oud 10-08-2007, 13:39
Verwijderd
en als je geluk hebt ligt er nog een lekkere zwerver naast je.
Oud 10-08-2007, 13:40
Moustache
Avatar van Moustache
Moustache is offline
Gisteravond Gangs of New York gekeken en dat was wel aardig. Vandaag nog niks gedaan maar ik moet mn inschrijving voor de UvA even afronden want er was weer iets mis ofzo grrr.
__________________
Guitarred and feathered
Oud 10-08-2007, 13:41
Boebsie
Boebsie is offline
Citaat:
TheFragile schreef op 10-08-2007 @ 13:39 :
en als je geluk hebt ligt er nog een lekkere zwerver naast je.
Heej als die zwerver een beetje op jou lijkt mag ze zelfs meedoen.
Oud 10-08-2007, 13:43
P.:NTIL
Avatar van P.:NTIL
P.:NTIL is offline
Citaat:
Boebsie schreef op 10-08-2007 @ 13:37 :
Zekers in het vondelpark right? Moet dat buitenlucht bioscoop plekkie is onthouden voor een date ofzo, kan je gelijk de bosjes in als je zin hebt.
Nee, het Vondelpark is meer voor toeristen en een hel in deze periode.
www.plukdenacht.nl

Toffe titel, niet?
__________________
tirade
Oud 10-08-2007, 13:49
Boebsie
Boebsie is offline
Citaat:
P.TIL schreef op 10-08-2007 @ 13:43 :
Nee, het Vondelpark is meer voor toeristen en een hel in deze periode.
www.plukdenacht.nl

Toffe titel, niet?
Ziet er leuk uit en containers zijn nog beter dan bosjes natuurlijk.
Oud 10-08-2007, 13:49
botulismf
Avatar van botulismf
botulismf is offline
Ik sliep om zes uur ofzo want ik ging nog een hoofdstuk uit Harry Potter IV lezen en van het een kwam het ander en toen moest het dus uit.
Vandaag wil ik naar mijn stageschool om wat spullen af te halen maar ik heb totaal geen zin om al die ex-collega's te zien en constant te horen van 'aaaaaahh wat rot voor je joh dat je die baan niet hebt gekregen' ja dat weet ik en nog rotter was dat ik het via een onpersoonlijke kutbrief te horen kreeg en het verder mocht uitzoeken.

Dus ik zorg wel dat ik er om vier of vijf uur ben ofzo, als ik al ga.
__________________
In what scientists are calling "pretty gay", I can't find my shoes.
Oud 10-08-2007, 13:55
P.:NTIL
Avatar van P.:NTIL
P.:NTIL is offline
Citaat:
Boebsie schreef op 10-08-2007 @ 13:49 :
Ziet er leuk uit en containers zijn nog beter dan bosjes natuurlijk.
Ok, tot vanavond dan. Neem je je date mee?
__________________
tirade
Oud 10-08-2007, 14:00
dolly fisher
Avatar van dolly fisher
dolly fisher is offline
Citaat:
P.TIL schreef op 10-08-2007 @ 13:43 :
Nee, het Vondelpark is meer voor toeristen en een hel in deze periode.
www.plukdenacht.nl

Toffe titel, niet?
nou nou.
als je eens 10 meter verder loopt dan het blauwe theehuis.

ik doe nuttige dingetjes met photoshop en ik zit te dubben of ik mn jurkje zal strijken of wachten op een mirakel.
Oud 10-08-2007, 14:01
Boebsie
Boebsie is offline
Citaat:
P.TIL schreef op 10-08-2007 @ 13:55 :
Ok, tot vanavond dan. Neem je je date mee?
Misschien is die date niet eens nodig...
Oud 10-08-2007, 14:04
Verwijderd
Ik heb na twee kutdagen gister al mn energie eruit gesport en nu kan ik er weer tegenaan ik had al hele plannen om vandaag naar de kapper te gaan maar toen was hij dicht. nou laat dan maar
och nu hoor ik ook nog dat ik moet werken op een TERRAS wie gaat er in godsnaam op het terras zitten nu

Laatst gewijzigd op 10-08-2007 om 14:08.
Oud 10-08-2007, 14:06
P.:NTIL
Avatar van P.:NTIL
P.:NTIL is offline
Citaat:
dolly fisher schreef op 10-08-2007 @ 14:00 :
nou nou.
als je eens 10 meter verder loopt dan het blauwe theehuis.
Dan zijn er alsnog toeristen en vozende dertigers.
Maar het westerpark is ook te druk eigenlijk, .

Citaat:
Boebsie schreef op 10-08-2007 @ 14:01 :
Misschien is die date niet eens nodig...
Ik denk het niet, mijn r00mie is nog single, .
__________________
tirade
Oud 10-08-2007, 14:32
Larry Flint
Larry Flint is offline
Vannacht laat naar bed gegaan en abrupt wakker geworden door de bel, iemand voor de cv ketel of whatever en ik was helemaal vergeten dat die zouden komen dus dat was niet echt handig. Toen maar gaan ontbijten en daarna weer bij vriendje in bed gekropen. Net sims gespeeld en zometeen moet ik fucking vissenvoer gaan halen voor vissen die niet van mij zijn en waar ik ook helemaal niet voor wil zorgen! Wat een luiheid. Dan koken, eten en vanavond films kijken.
__________________
All I'm guilty of is bad taste.
Oud 10-08-2007, 14:33
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
ik speel op mijn kazoo en ben zeer content.
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten [schrijfsel]
sublime
7 28-02-2004 14:13
De Kantine Alto-meisjes
Delphi18
300 26-10-2003 04:49
Liefde & Relatie Trouwen
Me_Myself_and_I
50 12-12-2002 14:27
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Mishandelde Venlonaar klinisch dood
Verwijderd
121 28-10-2002 16:51
Verhalen & Gedichten Jouw leven... (gedicht wat ik schreef voor een vriendin)
~Black~Angel~
10 16-09-2001 14:45


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:49.