Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Centraal eindexamen / Archief 2003-2015 / Eindexamens 2005 / VMBO
 
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-06-2005, 22:03
melliejgurl
Avatar van melliejgurl
melliejgurl is offline
Ik zit eigenlijk een beetje met een probleem. Ik zit in mijn examenjaar op kaderniveau.
Ik heb zoals iedereen hier de afgelopen 2 weken mijn examens gemaakt. Van 4 van de 5 vakken weet ik mijn punten al zeker en die zijn ruim voldoende. Van het vak dat ik nog niet weet (engels) heb ik het wel op internet nagekeken en dat ziet er ook wel goed uit. Dus op die dingen ga ik (denk ik) wel slagen.

Maar het probleem is dat ik het afgelopen schooljaar door problemen met mijn rug niet mee heb gedaan met gym. Ook heb ik helemaal geen vervangende opdracht van mijn leraar gekregen en heb ik er verder ook eigenlijk nooit naar gevraagd (dom ja).
Maar goed, in het 3e leerjaar heb ik wel een vervangende opdracht gemaakt en die is ook voldoende afgerond.
Maar omdat ik van het afgelopen jaar dus eigenlijk helemaal geen goed of voldoende heb, zit ik een beetje met het probleem of ik nu wel kan slagen?

Mijn school heeft er helemaal niks over gezegd voor mijn examen en andere mensen die ik vraag zeggen dat als ik zo mijn diploma niet kon halen, mijn school er vast wel iets van gezegd had.
Maar toch ben ik eigenlijk een beetje aan het twijfelen.

Dus mijn vraag aan jullie is eigenlijk of jullie weten hoe het zit met je diploma halen als je geen goed of voldoende voor gym hebt?
__________________
I wanna find something I’ve wanted all along.. Somewhere I belong..
Advertentie
Oud 07-06-2005, 11:45
Verwijderd
gym telt niet mee, en als je door problemen niet mee kon doen houden ze daar heus wel rekening mee.
Oud 07-06-2005, 14:55
timajax
timajax is offline
Mij staat bij dat je gym met minimaal een voldoende moet afronden. Bij ons moesten mensen in jou geval een werkstuk maken. Maar ik verwacht dat je 'gewoon' een voldoende of een goed zal hebben voor gym. Of heb je een zeikerd van een gymleraar?
__________________
en zo geschiede het...
Oud 07-06-2005, 17:22
melliejgurl
Avatar van melliejgurl
melliejgurl is offline
Ja, dat moeten wij ook eigenlijk..
Naja, mn gymleraar is wel oke, maar ik heb op mijn laatste rapport geen voldoende voor gym gekregen ofzo..
Naja, ik denk dat ik als ik mn diploma niet had kunnen halen, ze er vast wel iets van gezegd hadden..
Maar toch zit ik er een beetje door in de zenuwen
__________________
I wanna find something I’ve wanted all along.. Somewhere I belong..
Oud 07-06-2005, 17:25
qghp
qghp is offline
Mischien kan je in plaats van je problemen op een forum te delen naar je gymleraar toegaan>??
Oud 07-06-2005, 19:44
melliejgurl
Avatar van melliejgurl
melliejgurl is offline
Ja, dat weet ik. Maar ik had toch eerst kunnen kijken of iemand hier daar misschien iets over wist?
__________________
I wanna find something I’ve wanted all along.. Somewhere I belong..
Oud 07-06-2005, 21:02
Skilly
Avatar van Skilly
Skilly is offline
Ik zou zo snel mogelijk bellen voor 15 juni. Waar wacht je eigenlijk op?
__________________
Als ik de mensen soms hoor zeggen: het leven is hard, vraag ik me altijd af: in vergelijking met wat ?
Oud 08-06-2005, 10:54
melliejgurl
Avatar van melliejgurl
melliejgurl is offline
Nou, ik heb netjes geluisterd.
Ik heb vanochtend eerst mijn mentor gebeld om te vragen hoe het nou precies zat. Naja, van haar moest ik contact opnemen met mijn gymleraar om het te overleggen. Dus toen ben ik naar het sportveld gefiest en heb ik gevraagd hoe ik dat nou moest doen.
Hij vind dat ik geen extra werkstuk moet maken omdat ik op doktersadvies niet mee deed en wel gewoon altijd aanwezig ben geweest. En nu krijg ik dus zo een voldoende en regelt hij dat met m'n mentor.
__________________
I wanna find something I’ve wanted all along.. Somewhere I belong..
Oud 08-06-2005, 14:18
Ninpo Otaku
Avatar van Ninpo Otaku
Ninpo Otaku is offline
NEED SOME HELP

Ik DRAAG JE EEN WARM HART TOE ..
__________________
bla
Oud 08-06-2005, 20:41
Verwijderd
Citaat:
melliejgurl schreef op 08-06-2005 @ 11:54 :
Nou, ik heb netjes geluisterd.
Ik heb vanochtend eerst mijn mentor gebeld om te vragen hoe het nou precies zat. Naja, van haar moest ik contact opnemen met mijn gymleraar om het te overleggen. Dus toen ben ik naar het sportveld gefiest en heb ik gevraagd hoe ik dat nou moest doen.
Hij vind dat ik geen extra werkstuk moet maken omdat ik op doktersadvies niet mee deed en wel gewoon altijd aanwezig ben geweest. En nu krijg ik dus zo een voldoende en regelt hij dat met m'n mentor.
en zo kwam alles goed.
Oud 08-06-2005, 20:42
Verwijderd
en als opluchting moet je het liedje downloaden van

VADER- choices

Oud 10-06-2005, 21:30
Guinee_Girl
Avatar van Guinee_Girl
Guinee_Girl is offline
Ik moet ff wat kwijt hoor
Kreeg vandaag een brief van school binnen, dat ik onvoldoende sta voor gym en daarom maandag van 8:30 tot 15:15 allerlei gymdingen moet gaan doen (voetbal, basketbal, salto , touwklimmen, verspringen enz..) om een voldoende te halen
Sodeju, willen ze me dood hebben?
Ik ga denk even kijken of mijn fysio een briefje wil schrijven
__________________
Yesterday is a promise that you've broken -.. And that's the way the cookie crumbles..
Advertentie
 


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Gym op school; Jullie mening.
Wout130503
63 24-07-2017 22:58
Algemene schoolzaken Probleem met gym
Ji-Hyun
57 17-02-2013 21:25
De Kantine Het zoveelste topic over wat je niet waarderen kunt
Verwijderd
500 08-03-2012 15:00
Algemene schoolzaken Guym onvoldoende erg?
1994nl
26 03-11-2011 22:38
Algemene schoolzaken Nog steeds gym moeten volgen als je zakt in vwo 6
Solee
4 02-05-2010 12:47
Psychologie Fobie voor gym?
Bird-one
18 07-10-2004 22:51


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:19.