Oud 10-08-2007, 13:34
botulismf
Avatar van botulismf
botulismf is offline
Kazoo!
__________________
In what scientists are calling "pretty gay", I can't find my shoes.
Advertentie
Oud 10-08-2007, 13:35
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
jawel! en tevens ook nog eens een mondharmonica dus ik heb nu wel echt een drie-eenheid van gave kleine instrumentjes(L)
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Oud 10-08-2007, 13:43
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
hahaha dull flame of desire van bjork op kazoo klinkt best vet.


edit: vrijwel alle quasi-serieuze nummer hebben baat bij een kazoo.
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster

Laatst gewijzigd op 10-08-2007 om 14:27.
Oud 10-08-2007, 14:20
Verwijderd
jaaaaa ik heb een brief van de belastingdienst gekregen en ik heb recht op 150 euro huurtoeslag per maand!!!
omgggggggg <333333
Oud 10-08-2007, 14:29
ZerO
Avatar van ZerO
ZerO is offline
Ik ging naar de stad voor huishoudelijke spullen zzz en een Bounty (L) en die heb ik net gegeten
__________________
Pardon my French
Oud 10-08-2007, 14:40
botulismf
Avatar van botulismf
botulismf is offline
Citaat:
Tonsillitis schreef op 10-08-2007 @ 14:35 :
jawel! en tevens ook nog eens een mondharmonica dus ik heb nu wel echt een drie-eenheid van gave kleine instrumentjes(L)
Gaaf, je moet nog een egg shaker en finger cymbals en dan ben je klaar. En ik kan me dull flame of desire perfect voorstellen op de kazoo, hahaha.

Ik ging kijken voor een tent voor pukkelpop bij de kijkshop en ze hadden wel een aantal geschikte exemplaren maar ik heb nog geen keuze kunnen maken. En ik probeer steeds de makelaar te bereiken maar die neemt niet op.
__________________
In what scientists are calling "pretty gay", I can't find my shoes.
Oud 10-08-2007, 14:42
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
als ik moet bijdragen aan de tent dan moet je het maar zeggen! voor morgen hebben we iig geen tent nodig want er is genoeg plek binnenshuis
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Oud 10-08-2007, 15:07
botulismf
Avatar van botulismf
botulismf is offline
Aight, gaaf.

Ik heb je een PM gestuurd met tent-specificaties.
__________________
In what scientists are calling "pretty gay", I can't find my shoes.
Oud 10-08-2007, 15:24
Verwijderd
ik heb zojuist niets gedaan , en ik zal vanavond ook wel niets gaan doen aangezien er volgens mij niets te doen is.
Oud 10-08-2007, 15:28
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
Citaat:
botulismf schreef op 10-08-2007 @ 16:07 :
Aight, gaaf.

Ik heb je een PM gestuurd met tent-specificaties.

ik heb je de tentspecificaties en de knakworst met kaasspecificaties doorgegeven. het wordt gaaf alleen al om de knakworsten(L)
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Oud 10-08-2007, 17:05
EvilConduct
EvilConduct is offline
Morgenochtend vroeg op pad naar Oost-Duitsland.

Vaarwel en gedraag jullie. Hihi.
Oud 10-08-2007, 20:13
Verwijderd
allejezus al 55 uur gewerkt deze week dus ik ga me nu opsluiten in mijn kamer met heel veel dvd's.
Oud 10-08-2007, 20:16
June bug
June bug is offline
Vandaag gewerkt en ik moest eigenlijk tot 9 maar we mochten een half uurtje eerder weg hoezee Nu net thuis en ik had honger en toen at ik 2 nectarines en die waren verdomde lekker. Zo ff m'n kamer beetje opruimen want het is een tyfusbende en dat is niet relax, en dan ga ik onderuit en chillen want ik moet morgen om 1 uur weer werken en ik ben het BEU
__________________
Shake your body like the dance//
Oud 10-08-2007, 20:20
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Tot midden in de nacht mijn nieuwe Wim Helsen DVD gekeken (tigste keer dat ik hem noem op dit forum,sorry) en het was echt nog vreemder dan ik al had verwacht, maar wel gaaf vreemd.
Vanochtend boodschappen gedaan voor m'n pa, Onder de Tram gekeken en geprobeerd m'n TV te solderen, maar dat ging niet. Poging gedaan tot huiswerk, maar dat ging ook niet dus ging ik maar appel cakejes bakken. En achter m'n nichtje aan rennen.
Zometeen ga ik naar mijn zus, want zij gaat stappen en dan moet ik op m'n nichtje passen. Mss dan nog wat extra huiswerk doen.
Morgen werken tot 9 uur met dat oh zo fijne danceparade gebeuren.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 11-08-2007, 01:00
Verwijderd
Ik werd heel laat wakker en om te compenseren ben ik heel actief geweest. Zo heb ik dus allemaal inschrijfshit voor de UvA ingevuld en ik ging langs de ABN Amro om te fixxxen dat ik rood kan staan want ik kan niet wachten op de schulden die mijn toekomstloze studie mij zal brengen <3 Alleen heb ik de inschrijfshit van de UvA nog niet verstuurd want ik ben opeens heel erg aan het twijfelen of ik één vakje wel heb ingevuld. Maar ik heb de envelop al dichtgemaakt en ik heb er ook plakband op geplakt want ik was bang dat 'ie open zou gaan en dat al die kutformuliertjes er dan uit zouden flikkeren en dan zou ik opeens niet ingeschreven zijn of erger nog DAN ZOU HET OPNIEUW INGEVULD MOETEN WORDEN AAAHHHH. Hoe dan ook, morgen zou ik naar m'n oma in Duitsland gaan want die ligt in het ziekenhuis maar die gaat kennelijk minder hard dood dan iedereen dacht dus nu gaan we zondag. Dat is ergens maar goed ook, want van alle oppervlakkige kutcontactjes die ik heb met mijn familie is zij wel het gaafste familielid. Ze is ook 80 en atheïst, dat is al helemaal fucking bruut. Dus het is wel hip dat ze nog niet doodgaat. Bovendien moest ze me nog taart leren maken die de studenten in Rusland bij kilo's eten omdat hij echt drie ingredienten heeft ofzo. Oja en je hoeft 'm niet te bakken dus hij moet gewoon in de koelkast, dat is ook wel hip.
Het is alleen een beetje jammer dat ik geen koelkast heb, maar eh ja. Bij de ABN Amro krijg je dus tegenwoordig een gratis koelkast als je er een studentenrekening afsluit, alleen was ik te vroeg met mijn rekening daar dus nu krijg ik er geen. Gelukkig vinden ze me daar heel tof want ze moeten lachen om mijn grapjes en ik kreeg de koffie uit een achterkamertje en niet de gewone uit zo'n automaat daar, want die was lekkerder ofzo. Dus ik ga er denk ik heen en dan zeg ik HALLO SORRY DAT IK EEN WEEK TE VROEG WAS MET EEN NIEUWE REKENING OPENEN DUS EH KOELKAST PLZ Anders kan ik geen Russische studententaart maken, hállo. Bovendien zit er een fucking cijferslot in die koelkasten, hoe geniaal is dat, dan kan ik er een bierkluis van maken

En nu ga ik tot half vijf 's nachts The Simpsons kijken en het Wim Helsen filmpje checken waar ik over gePM'd werd door een anonieme forumster.
Oud 11-08-2007, 06:42
capibara
Avatar van capibara
capibara is offline
Citaat:
EvilConduct schreef op 10-08-2007 @ 18:05 :
Op weg naar Noord Frankrijk, met genoeg Nederlands bier om het daar een tijd vol te houden.

Misdraag jullie.
__________________
Rodent of unusual size
Oud 11-08-2007, 07:56
Crimson
Crimson is offline
Citaat:
Paranoide schreef op 11-08-2007 @ 02:00 :
*verhaal*
en ik sloot op dezelfde dag als jij een studentenrekening af dus ik ben ook te vroeg aah weg koelkast
Oud 11-08-2007, 10:20
Verwijderd
Ik sliep vannacht onwijs kut , komma punt.
Oud 11-08-2007, 10:25
Verwijderd
Citaat:
White Trash schreef op 11-08-2007 @ 11:20 :
Ik sliep vannacht onwijs kut,
en ben ook heel vroeg uit mijn bed geroepen. hierna heb ik een lekkere douche genomen. nu verveel ik me en wacht ik op een seintje van iemand. oja zometeen ga ik even een jointje roken in het zonnetje
Oud 11-08-2007, 11:15
Moustache
Avatar van Moustache
Moustache is offline
Ik ging gisteravond naar het zwembad en daarna naar de stad en toen ook nog naar een ander huis nounou. Toen viel ik als een blok in slaap en nu ben ik net wakker. Vandaag ga ik in de zon chillen en vanavond ga ik uit eten en naar de film met Mala.
__________________
Guitarred and feathered
Oud 11-08-2007, 12:14
ZerO
Avatar van ZerO
ZerO is offline
Ik ga straks naar Solar en jeeetje de ZON SCHIJNT dus nou twijfel ik enorm want ik weet niet of ik mijn kaplaarzen wel of niet mee moet nemen?
__________________
Pardon my French
Oud 11-08-2007, 12:16
Verwijderd
Ik moest gister werken tot half elf, mofo's, want het was koud en er zaten steeds maar twee mensen op het terras. Daarna had ik een afscheidsfeestje van een vriendinnetje dat bij de marine gaat en ze had een marine pet op
Oud 11-08-2007, 17:43
Verwijderd
ik heb vanmorgen gewerkt en toen kreeg ik ineens een smsje van m'n oude stagebegeleider en dat was grappig daarna was ik MOE want ik kon vannacht niet slapen, dus ging ik slapen van 1 tot 5 ofzo. vanavond uit met vrienden en daar heb ik zin in.
Oud 11-08-2007, 18:27
P.:NTIL
Avatar van P.:NTIL
P.:NTIL is offline
Ik ging lezen in de zon maar nadat ik me ingesmeerd had ging de zon weg, . Ik heb afgedankte kleding in zo'n Amnesty container gegooid en toen ging ik twee keer boodschappen doen omdat ik gek ben. Maar de winkels zijn hier voor 5 uur al dicht, ouderwetse losers.

Vanavond heb ik afgesproken met m'n GF maar de batterij van haar telefoon is leeg en we hebben nog niet eens een tijd of locatie besproken. Uh-oh.
__________________
tirade
Oud 11-08-2007, 19:13
ragdoll
Avatar van ragdoll
ragdoll is offline
ık zıt nu ın een obscuur turks ınternetcafee en het ıs hıer tegen alle verwachtıngen ın best uıt te houden alleen heb ık net te horen gekregen dat het reısbureau waarmee we zıjn faıllıet ıs hahaha dus hoe ık nu terug ga komen geen ıdee
__________________
april is the cruellest month
Oud 11-08-2007, 19:23
idontcare
Avatar van idontcare
idontcare is offline
gister terug gekomen uit de ardennen en het was echt geweldig. poolpartys (want we waren met z'n 50en en hadden ons eigen zwembad) en zon, kanoen en winkelen in luik.

gisteravond gewerkt en vandaag ook dus nu ben ik dood. maar het is wel zaterdag dus ik moet wel ergens heen natuurlijk. zo maar eens een fles rose opentrekken.
__________________
hoii
Oud 11-08-2007, 20:34
__
Avatar van __
__ is offline
ik heb gewerkt wat ik eigenlijk helemaal niet hoefde te doen aangezien ik niet ingepland stond, ik heb de vaatwasser leeggeruimd en weer volgepropt en aangedaan en de plantjes water gegeven en de visjes eten gegeven en ik heb een wasje gedraaid en ik ga zo nog een wasje draaien en ik heb me eeeindelijk heringeschreven voor komend academisch jaar en dat stelt eigenlijk allemaal vrij weinig voor, maar ik ben tevreden want het is veel meer dan ik op een gemiddelde alleen-thuis-zijnde en vakantie-hebbende dag doe. nu ga ik douchen en straks ga ik met mn lovah naar een of ander boerenkutgat fietsen wat een heel eind verderop ligt om op feest te gaan en ik ken daar eigenlijk niemand echt goed ofzo dus dat wordt vast superleuk.
oja en ik heb eindelijk ergens zwart op wit zien staan dat ik echt de volle 60 studiepunten heb binnengehaald afgelopen jaar, dat was ook wel leuk.
whatevurrr hoe zinloos is mijn leven
Oud 11-08-2007, 21:58
Verwijderd
Ik heb vandaag een boek van een vrouwelijk huisgenootje gelezen, kkslecht maar ik las het wel in 1 klap uit,.
Vanavond moet ik werken op een of ander industrial iets,brr.
Oud 11-08-2007, 22:18
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Vandaag gewerkt en het was raar. Door dat danceparade gebeuren was het eerst heel druk en daarna viel het dood. Niks meer te beleven. Mijn bazin stuurde 3 mensen naar huis, stopte met brood bakken en maakte niks meer bij, terwijl ik 'r al had gewaarschuwd voor de avondspits. En ja hoor, het werd druk. Abnormaal druk, en wij hadden dus niks meer om te verkopen.
Al het brood was op, maar we mochten niet om de normale tijd dicht want 'we konden nog wel drinken enzo verkopen'. Dus ik ben een uur langer bezig geweest.
Het ging opzich nog wel totdat een of andere arrogante hufter m'n schoonmaak spullen afpakte. Ik zei er wat van en hij keek me geneens aan, deed alsof ik lucht was. Dat kon ik dus heel slecht hebben op dat moment. Zelfs een duw en de kreet 'Arrogante tyfuslijer!' deden hem niet omkijken.
Ik hoop dat hij door iemand kapot is geslagen.
Oh en toen wou ik naar huis fietsen, maar ik had een lekke band, dus moest ik m'n vader bellen. En m'n vader heeft een veels te kleine auto, dus de fiets stak er voor de helft uit en ik moest 'm met een touw vasthouden. Het is een wonder dat alles nog heel is.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 11-08-2007, 23:59
Broeder
Avatar van Broeder
Broeder is offline
Nou, mijn doses subcultuur en ecologisch bier voor de komende tijd heb ik ook weer binnen.
__________________
ENIGSINDS WANNEER?
Oud 12-08-2007, 10:27
Freek
Freek is offline
Gisteren naar een feest in Tivoli geweest met wat makkers uit Utrecht, beetje brullen naar gothics, polonaises lopen, pitje bouwen en ruzie maken met gasten uit een band die daar speelden. Kwaliteitsavond!
__________________
What were the things in 'Gremlins' called?
Oud 12-08-2007, 10:52
Tommie K.
Avatar van Tommie K.
Tommie K. is offline
Ik voel me klote.
Straks werken, en vanavond uit. En daar heb ik keiveel zin in, want het beloofd een dolle boel te worden.
En nu eet ik een broodje smeerkaas.
Oud 12-08-2007, 11:41
Verwijderd
ik had vannacht echt een leuke nacht. eerst ging ik naar een topless bar, maar m'n mannelijke vrienden vonden die vrouwen te verlept dus gingen we maar bier drinken op het terras. mal dronken en ik kwam mensen van m'n vakantie vorig jaar tegen, chaos. nu ga ik weer slapen denk ik.
Oud 12-08-2007, 11:55
P.:NTIL
Avatar van P.:NTIL
P.:NTIL is offline
Citaat:
Freek schreef op 12-08-2007 @ 11:27 :
Gisteren naar een feest in Tivoli geweest met wat makkers uit Utrecht, beetje brullen naar gothics, polonaises lopen, pitje bouwen en ruzie maken met gasten uit een band die daar speelden. Kwaliteitsavond!
Toch klopt er iets niet aan je macho act.

-

Ik ging swingen en er stond ook een tennistafel dus toen heb ik een fervent potje gespeelt en ik scoorde genadeloos. Vandaag ga ik misschien sporten maar ik zie er tegenop omdat het echt een pokke eind reizen is. En dat terwijl er op 5 min afstand een enorme sporthal zit maar ja ik sta al bij die andere ingeschreven. .
__________________
tirade

Laatst gewijzigd op 12-08-2007 om 11:57.
Oud 12-08-2007, 12:20
ZerO
Avatar van ZerO
ZerO is offline
Citaat:
Trimm Trabb schreef op 11-08-2007 @ 23:18 :
Vandaag gewerkt en het was raar. Door dat danceparade gebeuren was het eerst heel druk en daarna viel het dood. Niks meer te beleven. Mijn bazin stuurde 3 mensen naar huis, stopte met brood bakken en maakte niks meer bij, terwijl ik 'r al had gewaarschuwd voor de avondspits. En ja hoor, het werd druk. Abnormaal druk, en wij hadden dus niks meer om te verkopen.
Al het brood was op, maar we mochten niet om de normale tijd dicht want 'we konden nog wel drinken enzo verkopen'. Dus ik ben een uur langer bezig geweest.
Het ging opzich nog wel totdat een of andere arrogante hufter m'n schoonmaak spullen afpakte. Ik zei er wat van en hij keek me geneens aan, deed alsof ik lucht was. Dat kon ik dus heel slecht hebben op dat moment. Zelfs een duw en de kreet 'Arrogante tyfuslijer!' deden hem niet omkijken.
Ik hoop dat hij door iemand kapot is geslagen.
Oh en toen wou ik naar huis fietsen, maar ik had een lekke band, dus moest ik m'n vader bellen. En m'n vader heeft een veels te kleine auto, dus de fiets stak er voor de helft uit en ik moest 'm met een touw vasthouden. Het is een wonder dat alles nog heel is.
Echt Trim je klaagt zowat elke dag over je baantje, waarom neem je niet gewoon ontslag
__________________
Pardon my French
Oud 12-08-2007, 12:22
Verwijderd
gratis broodjes (I)
Oud 12-08-2007, 12:26
tuttebel
Avatar van tuttebel
tuttebel is offline
gister vergaderd en biertjes gedronken. daarna werd ik opeens uitgenodigd voor een poolparty die heel erg fout en koud was. maar wel gaaf. en thuis aangekomen moest ik weer als vanouds tegen m'n ouders zeggen dat ik thuis was.
__________________
[QUOTE=zeehond23;29007512]tuttebel staat onder mijn bescherming[/QUOTE]
Oud 12-08-2007, 12:56
Moustache
Avatar van Moustache
Moustache is offline
Gisteravond ging ik uit eten en naar de film en dat was heel leuk maar aan het einde niet meer zo. Toen ging ik naar een café met een vriend maar daar waren al zijn emovriendjes en daar had ik geen zin in dus ben ik om 3u 's nachts nog een eind gaan fietsen naar een klein feestje maar daar viel ik vrij snel in slaap. Vandaag ga ik mijn opa en oma maar weer eens bezoeken en vanavond een willekeurig terras op want het is lekker weer <3
__________________
Guitarred and feathered
Oud 12-08-2007, 13:41
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
ZerO schreef op 12-08-2007 @ 13:20 :
Echt Trim je klaagt zowat elke dag over je baantje, waarom neem je niet gewoon ontslag
Ik klaag helemaal niet elke dag over m'n werk.
Nu ook niet. Ik zeg alleen dat het een rare dag was, eerst stil, daarna druk en dat m'n bazin de boel toch wou openhouden.
M'n werk is ook vaak leuk. Ik erger me alleen aan de idiote mensen die langskomen. Zou jij niet kwaad worden om arrogante hufters die je spullen afpakken?

Citaat:
moya. schreef op 12-08-2007 @ 13:22 :
gratis broodjes (I)
Die moet ik gewoon betalen hoor. Tenzij ze weggegooid worden, maar dan zijn ze toch al niet meer te vreten.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.

Laatst gewijzigd op 12-08-2007 om 13:49.
Oud 12-08-2007, 14:00
kuik
Avatar van kuik
kuik is offline
ik kom net terug van 17 dagen golfsurfen in france en het was echt gaaf. het surfen ging goed, vooral de laatste dag dat ik gesurft heb, megagoede golfjes en heel veel en lang gestaan plus een aantal keer die-hard gespoeld worden, maar dat hoort erbij. ook de feestjes waren erg tof, vooral het eindfeest waarvan ik me overigens niet zo heel veel kan herinneren. ook zijn we een dagje naar san sebastian geweest wat ook heel leuk was. naast dit alles ben ik ook nog eens poepbruin geworden.
__________________
hangin' out after a rad day on the hill.
Oud 12-08-2007, 14:09
P.:NTIL
Avatar van P.:NTIL
P.:NTIL is offline
Citaat:
Trimm Trabb schreef op 12-08-2007 @ 14:41 :
Tenzij ze weggegooid worden, maar dan zijn ze toch al niet meer te vreten.
Er worden ook broodjes verkocht bij die keten die niet meer te eten zijn; gele komkommer met een mooie zompige afdruk op de kaas mmmmm. Alleen al om die reden zou het goedkoper mogen zijn.
__________________
tirade
Oud 12-08-2007, 18:00
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
hahaha botulismf en ik waren met mijn familie naar mijn familie in duitsland want mijn opi was jarig. en aldaar natuurlijk oudduits gefressen en fikkie gestookt en we konden heel veel sterren zien en zelfs nog een paar mooie vallende sterren. en hahaha mijn familie had maar moeite met zijn naam want ze zeiden steeds 'gorg' of 'zjorzje'. maar het was wel gezellig allen zusammen. mijn oom en tante hebben echt schattige kindjens.
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Oud 12-08-2007, 18:51
botulismf
Avatar van botulismf
botulismf is offline
Ja dat dus. En tonsillitis en ik bleven als langste bij het vuur zitten toen iedereen naar bed ging, samen met heur broer. Plotseling ontsnapte een frivool piepend 'joehoe' uit het donkere bos, waar we naast zaten. Wij dachten dat het daar bij zou blijven, maar nee hoor - het geluid ging in de herhaling. Was het misschien de vader van tonsontlitsin die ons voor de lapje probeerde te houden?

De geheimzinnige lokroep ging door en door. Al snel werkte het flink op de zenuwen en besloten tonslitsisn en ik om het inktzwarte bos in te sluipen, slechts gewapend met een fikse maglite, op zoek naar de bron van het gekrijs. Zij voorop, zaklamp in de hand, en ik op mijn tenen erachteraan. 'Joehoe!', klonk het elke zoveel tellen, blijkbaar ook steeds uit een andere richting. We liepen dieper en dieper het bos in, en de 'joehoe' klonk nu behoorlijk dichtbij. De straal van de zaklamp schoot van links naar rechts, dan weer hoog, dan weer laag. En toen, ineens dook er een piepklein grijs uiltje uit de boom waar tostillitis het laatste op had geschenen. Het bleek een kutuil. Hij wierp ons een laatste verontwaardigde kreet toe en verdween al snel uit het zicht.

Toen we weer op het bankje bij het vuur zaten, klonk de kreet van de kutuil opnieuw, deze keer van de andere kant, en hebben we hem nog een tijd verwensingen naar zijn hoofd geslingerd.

Het was een geslaagd weekend, de familie was sympathiek, het eten was bombastisch - het vlees SMOLT - en het vuur was ehhh warm.
__________________
In what scientists are calling "pretty gay", I can't find my shoes.
Oud 12-08-2007, 18:56
DeadNation
Avatar van DeadNation
DeadNation is offline
Citaat:
P.TIL schreef op 12-08-2007 @ 12:55 :
Toch klopt er iets niet aan je macho act.
Hij ziet er gewoon te onschuldig uit.
__________________
The death toll is rising
Oud 12-08-2007, 19:21
Freek
Freek is offline
Citaat:
P.TIL schreef op 12-08-2007 @ 12:55 :
Toch klopt er iets niet aan je macho act.
Citaat:
Bardamu schreef op 12-08-2007 @ 19:09 :
Iedereen met een dikke reet zit weer te zeiken om niks.
__________________
What were the things in 'Gremlins' called?
Oud 12-08-2007, 19:22
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
Citaat:
botulismf schreef op 12-08-2007 @ 19:51 :
Ja dat dus. En tonsillitis en ik bleven als langste bij het vuur zitten toen iedereen naar bed ging, samen met heur broer. Plotseling ontsnapte een frivool piepend 'joehoe' uit het donkere bos, waar we naast zaten. Wij dachten dat het daar bij zou blijven, maar nee hoor - het geluid ging in de herhaling. Was het misschien de vader van tonsontlitsin die ons voor de lapje probeerde te houden?

De geheimzinnige lokroep ging door en door. Al snel werkte het flink op de zenuwen en besloten tonslitsisn en ik om het inktzwarte bos in te sluipen, slechts gewapend met een fikse maglite, op zoek naar de bron van het gekrijs. Zij voorop, zaklamp in de hand, en ik op mijn tenen erachteraan. 'Joehoe!', klonk het elke zoveel tellen, blijkbaar ook steeds uit een andere richting. We liepen dieper en dieper het bos in, en de 'joehoe' klonk nu behoorlijk dichtbij. De straal van de zaklamp schoot van links naar rechts, dan weer hoog, dan weer laag. En toen, ineens dook er een piepklein grijs uiltje uit de boom waar tostillitis het laatste op had geschenen. Het bleek een kutuil. Hij wierp ons een laatste verontwaardigde kreet toe en verdween al snel uit het zicht.

Toen we weer op het bankje bij het vuur zaten, klonk de kreet van de kutuil opnieuw, deze keer van de andere kant, en hebben we hem nog een tijd verwensingen naar zijn hoofd geslingerd.

Het was een geslaagd weekend, de familie was sympathiek, het eten was bombastisch - het vlees SMOLT - en het vuur was ehhh warm.
mijn waarde compaan op deze angstige queeste op zoek naar de bron van het verontrustend geluid uit het donkere bos, ik had het niet beter kunnen zeggen.

even ter informatie: het bos is echt ontzettend donker omdat het midden op het platteland is, en het klonk identiek aan dat uit the blair witch project, inclusief gekraak van takken, maar dat kwam denk ik door de koeien bij de bosrand want op een gegeven moment hoorde ik stromend water en dat was volgens mij een zeikende koe. Maar een bietje spooky was het wel. maar wat een KUTUIL. hij luisterde niet eens toen mijn broer 'SSST' en 'STIL!' riep.
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Oud 12-08-2007, 19:36
botulismf
Avatar van botulismf
botulismf is offline
Ja en toen was er trouwens ook nog een naaktslak met panterprint. En ik heb de blair witch project niet gezien maar wel vallende sterren en ook ik vond het onheilspellend in het bos. De dichtstbijzijnde lantaarnpaal lag in Nederland, volgens mij.
__________________
In what scientists are calling "pretty gay", I can't find my shoes.
Oud 12-08-2007, 19:38
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
ohja, hahah die was wel sexy, die slak
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Oud 12-08-2007, 20:17
botulismf
Avatar van botulismf
botulismf is offline
Die naaktslak was porno.

ot: Ik wacht op een tarte flambée die in de oven zit en als ik die naar binnen heb gewerkt dan ga ik bedwaarts en Harry Potter lezen en bijslapen. Morgen staat me weer heel wat te doen.
__________________
In what scientists are calling "pretty gay", I can't find my shoes.
Oud 12-08-2007, 20:19
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Vandaag naar een heuvel/ berg geweest waar alle musea dicht waren, maar er was was een tof parkje met allerlei soorten bomen. Straks even eten koken en dan in de tuin van het hostel chillen. Morgen onze laatste dag hier en dan gaan we lekker op het strand liggen. Ergens heb ik ook wel weer een beetje zin om weer lekker thuis te zijn .
__________________
I love mittens made out of kittens
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten [schrijfsel]
sublime
7 28-02-2004 13:13
De Kantine Alto-meisjes
Delphi18
300 26-10-2003 03:49
Liefde & Relatie Trouwen
Me_Myself_and_I
50 12-12-2002 13:27
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Mishandelde Venlonaar klinisch dood
Verwijderd
121 28-10-2002 15:51
Verhalen & Gedichten Jouw leven... (gedicht wat ik schreef voor een vriendin)
~Black~Angel~
10 16-09-2001 13:45


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:05.