Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-12-2010, 12:51
Tim-H
Tim-H is offline
Hallo mensen,
Ik zal mijn situatie even beschrijven..
Ik heb een jaar lang een relatie gehad met mijn inmiddels ex-vriendin, maar in het begin is het natuurlijk allemaal nieuw en ben je helemaal weg van de vlinders in je buik en alles maar dat word wel minder en het gaat wat "normaler" voelen. We waren ook gewoon de heletijd bij elkaar het was net samenwonen maar daardoor gingen we ook allebei minder met onze vrienden doen en een maand terug was het bij haar ineens duidelijk dat ze minder voor me ging voelen en ze maakte het uit.
Toen heb ik daarna nog een keer mijn kamer versierd met alles wat een vrouw maar zou willen of iig veel vrouwen (rozeblaadjes etc etc) en een hele lange brief geschreven met alles erin wat ik me kon bedenken en zo nog meer dingen gedaan, daarmee raakte ik haar gevoel en was ze een tijdje in de war ze wist niet meer wat ze wou en ze wou wat tijd voor harzelf maar ze luisterde teveel naar andere mensen om haar heen.
Nu is het weer een paar weken verder en we hebben eergister gepraat, ze zei dat ze niet meteen weer een relatie met me aan kan gaan maar wel graag met me opnieuw zou willen beginnen door middel van afspreken en dan zien wat voor gevoel we er allebei bij hebben en toen zei ik dat we er beter een nachtje over konden gaan slapen en dat ze niet naar anderen moest luisteren maar haar eigen keuze moest maken en die ochtend erna hebben we even gebeld en toen zei ze "fuck de rest, ik kies gewoon voor ons" en toen had ik het gevoel dat ze eindelijk beseft dat ze haar eigen keuze moet maken. Dit deed me wel goed maar dan spelen er gelijk vragen op van hoe nu verder? Wat moet je nu wel doen en wat niet?

Nu zit ik met een paar vragen in me hoofd, is dit verstandig? ik wil het zelf wel heel graag. Zo ja, wat kan je dan het beste als eerst doen en hoe moet ik daar ingaan met wat voor gevoel en wat voor verwachtingspatroon.
Moet ik haar nu ook af en toe een lief smsje sturen of juist niet?
En ga zo maar door...

Dit is voor het eerst dat ik zoiets op internet zet en hoop dat ik er wat uit kan halen!

Alvast bedankt,

Laatst gewijzigd op 14-12-2010 om 15:40.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-12-2010, 13:53
Batave
Avatar van Batave
Batave is offline
Je moet op je eigen gevoel afgaan niet dat van anderen. Je kan niet je hele leven jezelf in scène zetten tegenover haar, je moet zijn wie je bent.
__________________
Wat een briljante deductie!
Met citaat reageren
Oud 14-12-2010, 13:59
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Sorry, ik kom er niet doorheen. Je hele verhaal bestaat uit 3 of 4 absurd lange zinnen.
Met citaat reageren
Oud 14-12-2010, 15:45
Tim-H
Tim-H is offline
Ik ben mezelf op dit moment en zie mij het liefst weer met haar samen komen, Als we volgende week naar de bios gaan ofzo waar moet ik dan om denken en wat moet ik met die vragen doen? Zou ik nu al wat contact moeten hebben of er even mee wachten? Zoveel vragen zo weinig antwoorden...
Met citaat reageren
Oud 14-12-2010, 15:57
Tim-H
Tim-H is offline
Citaat:
Sorry, ik kom er niet doorheen. Je hele verhaal bestaat uit 3 of 4 absurd lange zinnen.
Ja sorry, ik heb het al wat overzichtelijker gemaakt.
Met citaat reageren
Oud 15-12-2010, 08:46
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Bedankt, het is nu een stuk leesbaarder.

Ik denk dat je het er het beste met haar over kunt hebben.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Opnieuw beginnen/loslaten
Rommeltje
7 22-10-2014 15:14
Liefde & Relatie Jeetje waar moet ik beginnen..
coecie
18 24-06-2009 16:55
Liefde & Relatie Ik en mijn ex komen later niet bij Memories. Hoe moet ik hier mee omgaan?
jansepansekever
43 01-04-2006 23:46
Liefde & Relatie Hoe voel jij je op relationeel gebied #25
chocomelsletje
497 10-02-2006 21:47
Liefde & Relatie Ex - huidig vriendje?
Avalon_Mae
17 29-03-2005 11:55
Liefde & Relatie Mijn ex vriend
U-NiQ
3 07-04-2002 20:37


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:48.