Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Huiswerkvragen: Exacte vakken
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-04-2004, 17:12
songeur
Avatar van songeur
songeur is offline
Ik ben bereid om mensen te helpen tot en met 4 VWO B12 en alles van lager niveau via pm (gaat net zo snel als via de mail, aangezien ik e-mailnotificatie heb van pm).
__________________
'Je ne perdrai pas mon temps à essayer de prolonger ma vie', aldus Renaud.
Advertentie
Oud 16-04-2004, 15:31
ghansje
ghansje is offline
Ik zou mensen best willen helpen met exacte vakken

mail maar naar ghans3@hotmail.com

ik zit nu in 5 havo en hoop dus dit jaar mijn examen te halen.

greetz hans

btw, ik woon in omgeving van utrecht.
voor mensen die echte problemen hebben op dit gebied en in de buurt wonen.
Oud 27-05-2004, 13:29
Rock
Avatar van Rock
Rock is offline
Ik studeer wiskunde 2e graads aan de EFA, en ik word/ben wiskundeleraar. Als je bijles nodig heb of je hebt vragen kan je me gerust mailen!

ferdi_kramer@hotmail.com
__________________
-- We have no control --
Oud 06-06-2004, 20:17
Skilly
Avatar van Skilly
Skilly is offline
Kan mensen helpen die op de mavo zitten 3 jaars of lager. in Biologie Wiskunde Natuurkunde en Scheikunde.

Gratis via email interesse?
Mail dan Naar Skilly zet dan wel als onderwerp huiswerk
Ciao
__________________
Als ik de mensen soms hoor zeggen: het leven is hard, vraag ik me altijd af: in vergelijking met wat ?
Oud 24-06-2004, 18:00
Jurriaan
Jurriaan is offline
2e jaars natuurkunde student geeft bijles natuurkunde en wiskunde aan VWO en HAVO- leerlingen. Ook in de zomervakantie. Omgeving Utrecht en Zeist. Veel ervaring met bijles geven.

mail naar: j.biesheuvel@phys.uu.nl
Oud 10-07-2004, 16:45
bloed
Avatar van bloed
bloed is offline
Hoi mensen die ooit les willen geven of mensen die wel les geven(momenteel)

ik ben een 6vwo' er en heb dringend hulp nodig volgend jaar bij wis, nat en scheikunde, daarom wil ik effe in de vakantie wat voorbereiden.

ik woon in R'dam en wil graag een prive les krijgen (face to face)
met een kleine vergoeding zeker.

Reageer snel aub,
bloed
__________________
Nooit opgeven!!
Oud 13-07-2004, 18:01
Ratbout
Avatar van Ratbout
Ratbout is offline
Ik geef bijles! Ik studeer HBO lerarenopleiding 2de graads wiskunde, en Ferdi (Rock) zit net en jaartje hoger dan ik. Maar ik heb redelijk wat ervaring en vind het leuk! Prijs spreken we dan wel af.

Wiskunde: geheel middelbaar onderwijs.
Natuurkunde/Scheikunde/Biologie/Informatica: onderbouw.

Ik ben 20/m/amsterdam. Binnen amsterdam ben ik waarschijnlijk bereid naar je toe te komen, anders moeten we iets anders afspreken.

RatboutDracul@hotmail.com

Ook (graag zelfs) in de vakantie.
__________________
Come on complain, before I miss you.......*professioneel topic killer*
Oud 02-09-2004, 17:15
kufengreen
Avatar van kufengreen
kufengreen is offline
Vragen over economie, wiskunde en natuurkunde zijn te sturen naar me emailadres!!!
Oud 07-09-2004, 09:12
hofje
hofje is offline
ik geef bijles wiskunde en natuurkunde in of nabij het centrum van amsterdam. Je kunt me telefonisch bereiken op 020-42.85.932

groet Martin
Oud 28-09-2004, 18:56
wp160366
wp160366 is offline
Vragen over fysica, biologie en wiskunde tot het 4e secundair op wim_pr @ hotmail.com via email/msn
__________________
I love hardware and multimedia
Oud 01-10-2004, 14:48
Meryem
Meryem is offline
Citaat:
mr-bart schreef op 19-12-2003 @ 15:18 :
Hallo,

ik ben inmiddels een vijfdejaars wiskundestudent aan de TU Delft en geef al zo'n 4 jaar bijles wiskunde. Kom je uit de omgeving Delft of Den Haag en je denkt bijles nodig te hebben mail me dan gerust: bartvanarkel@hotmail.com

kosten: 15 euro per uur + evt reiskosten/tijd
reiskosten???hebben sinds wanneer hebben uni studenten geen ov???
__________________
It ain't what you do; it's the way that you do it.
Oud 01-10-2004, 15:10
MieX
Avatar van MieX
MieX is offline
Citaat:
Meryem schreef op 01-10-2004 @ 15:48 :
reiskosten???hebben sinds wanneer hebben uni studenten geen ov???
Sinds wanneer is een OV 7 dagen per week geldig?
__________________
LAAT ME NOU EENS RUSTIG UITBELEDIGEN!
Oud 01-10-2004, 18:40
sdekivit
sdekivit is offline
mensen met problemen in hun eindexamen scheikunde 1 en 1,2 zijn bij mij aan het juiste adres. Ben vorig jaar geslaagd met een 9,7 voor mn examen sk1,2 dus heb je een probleem, check mn info

Sander
Oud 17-10-2004, 11:08
ikbensamantha
ikbensamantha is offline
Hey mensuh,

Ik zit in 3 gym en kan via de mail (of thuis) bijles geven aan mensuh uit de 1e en de 2e in alle vakken en van alle niveau's.

groetjes ME

samanthavankampen@hotmail.com
Oud 03-11-2004, 12:36
pino123
pino123 is offline
Ik zit in 4 vwo, en ben slecht in natuurkunde.

Zou iemand me kunnen helpen, please?
Oud 03-11-2004, 19:07
mathfreak
Avatar van mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
pino123 schreef op 03-11-2004 @ 13:36 :
Ik zit in 4 vwo, en ben slecht in natuurkunde.

Zou iemand me kunnen helpen, please?
Zie voor mijn e-mailadres mijn eerste reply op de eerste pagina.
__________________
"Mathematics is a gigantic intellectual construction, very difficult, if not impossible, to view in its entirety." Armand Borel
Oud 06-11-2004, 23:28
Keith
Avatar van Keith
Keith is offline
je mag mij ook wel lastig vallen met vragen als je wilt, of gewoon wat uitleg vragen van iets dat je niet snapt.

kalienkeith@hotmail.com
Oud 18-11-2004, 08:37
Rocks
Rocks is offline
Iedereen met vragen over volgende vakken mogen me altijd contacteren:

biochemie
chemie
biologie

verder wil ik ook eens kijken naar vragen over wiskunde, fysica, elektriciteit en mechanica

Mijn e-mail: kotstudent1982@hotmail.com (mailen, niet msn)
__________________
waarom kon dat kotleven niet blijven duren? - UT VIVAT, CRESCEAT, FLOREATQUE CAERULEUS! - schachten, ad fundum!
Oud 18-11-2004, 19:54
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Ja, ik wil wel bijles geven voor wiskunde.

Klas 1 t/m 3 (vwo, havo kan dus ook) en 4e klassers met wiskunde A1 kan ik ook wel helpen.

Ik ben te bereiken via pm als er mensen zijn die behoefte hebben.

Duivelaartje
Oud 15-12-2004, 19:01
liner
liner is offline
Citaat:
krootjes schreef op 01-05-2003 @ 22:55 :
kijk op www.wiskundebijles.isfun.net voor wiskunde bijles.

Zowel persoonlijk als via e-mail..
Citaat:
Wie geven de bijlessen?
Diverse studenten van de Technische Universiteit Delft
Voor wie ?
Leerlingen die bijles nodig hebben in wiskunde B voor vmbo, havo, vwo, mbo, hbo
Waar ?
Regio Delft - Rotterdam - Den Haag
Wat kost het ?
20,00 euro per uur
Betaling ?
Contant na de bijles
Wat moet ik doen als ik vragen heb of een afspraak wil maken ?
Klik hieronder om een e-mail te sturen
zijn dit de gebruikelijke kosten?! ...
Oud 17-12-2004, 11:40
Young Grow Old
Young Grow Old is offline
Nee, 20 euro is wel heel erg veel. De meeste van mijn studiegenoten vragen 10,00-12,50 per uur. Ik geef zelf (nog) geen bijles, ben wel bereid gratis vragen per email te beantwoorden: sprunken@math.ru.nl
Oud 17-12-2004, 11:47
liner
liner is offline
Citaat:
Young Grow Old schreef op 17-12-2004 @ 12:40 :
Nee, 20 euro is wel heel erg veel. De meeste van mijn studiegenoten vragen 10,00-12,50 per uur. Ik geef zelf (nog) geen bijles, ben wel bereid gratis vragen per email te beantwoorden: sprunken@math.ru.nl
dit is redelijk..
Oud 17-12-2004, 11:56
GinnyPig
GinnyPig is offline
15,- vraag ik normaal. Maar mensen zijn al gauw bereid om meer neer te leggen. Heb ik meestal geen problemen mee.
__________________
O_o
Oud 04-01-2005, 15:06
liner
liner is offline
Citaat:
GinnyPig schreef op 17-12-2004 @ 12:56 :
15,- vraag ik normaal. Maar mensen zijn al gauw bereid om meer neer te leggen. Heb ik meestal geen problemen mee.
geef je dan aan bovenbouw mensen of juist aan univ.studenten?

15,-.. lijkt me leuk, vooral in het weekend, nog 50% erbij..
maar daarvoor moet je heel goed zijn in wiskunde/antuurkunde.. neem ik aan
Oud 05-01-2005, 13:38
GinnyPig
GinnyPig is offline
Ik gaf bijles aan havo/vwo leerlingen, 3e klas en hoger. Het komt dan ook meer aan op hoe goed je zaken kunt overbrengen, en minder hoe goed je in natuurkunde/wiskunde bent (alhoewel het natuurlijk wel helpt).
__________________
O_o
Oud 17-01-2005, 18:18
jokerinnocence
Avatar van jokerinnocence
jokerinnocence is offline
Iemand een beetje goed in scheikunde?? Momenteel doe ik NT op havo niveau (4/5 in 1 jaar) Scheikunde heb ik echter nog nooit eerder gehad en komt bij mij in tegenstelling tot wiskunde b/natuurkunde tot nu toe erg onlogisch over. Het gaat meestal al mis bij de reactivergelijkingen, erg beschamend dus... haha.
In de buurt van Utrecht of via mail zou fijn zijn.

later
__________________
* to have a pigeon in your throat, or not to have. ~ShakeSun 2004 AD~ *
Oud 18-01-2005, 17:13
mathfreak
Avatar van mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
jokerinnocence schreef op 17-01-2005 @ 19:18 :
Iemand een beetje goed in scheikunde?? Momenteel doe ik NT op havo niveau (4/5 in 1 jaar) Scheikunde heb ik echter nog nooit eerder gehad en komt bij mij in tegenstelling tot wiskunde b/natuurkunde tot nu toe erg onlogisch over. Het gaat meestal al mis bij de reactivergelijkingen, erg beschamend dus... haha.
In de buurt van Utrecht of via mail zou fijn zijn.

later
Zie voor mijn e-mailadres mijn eerste reply op de eerste pagina.
__________________
"Mathematics is a gigantic intellectual construction, very difficult, if not impossible, to view in its entirety." Armand Borel
Oud 01-02-2005, 11:25
Thomas van Erp
Thomas van Erp is offline
Hallo,

ik geef bijles wis- en natuurkunde voor het VWO, HAVO en VMBO scholieren in en om Eindhoven.

Ik ben een 24 jarige student aan de Technische Universiteit Eindhoven en ben in juni 2004 afgestudeerd als Technisch Natuurkundige aan de HTS.
Ik heb ervaring in het begeleiden van scholieren en studenten.

Als je geïnteresseerd bent of vragen hebt, bel of mail dan gerust even!

Mijn nummer: 06-27097338
E-mail: t.a.m.v.erp@student.tue.nl
Oud 01-02-2005, 14:48
scholier87
leuk forum!
Oud 14-02-2005, 08:39
DanielleM
DanielleM is offline
hallo

Mijn naam is Danielle Maas. Aangenaam. Het leek me leuk om een huiswerkklasje te starten.
Ik woon in rhenen, in de buurt van wageningen(15min fietsen).
Als je hier in de buurt op school zit; vwo, havo, vmbo of Mbo klas 1 tot en met 6, nodig ik je uit je in te schrijven.

Het betreft een klein klasje van maximaal 6 leerlingen. 3 leerlingen per begeleider. Samen gaat leren makkelijker en is het ook leuk! Samen zorgen we voor een goede planning en duidelijke structuur voor je schoolwerk. Ik heb ervaring in bijles geven, met name in de vakken engels, wiskunde, scheikunde, natuurkunde, en biologie. Dus naast huiswerkbegeleiding is er ook ruimte om vragen te stellen en extra les te krijgen. Er is een computer ter beschikking met internet. maar ook het gebruik van een printer en kopieerapparaat is mogelijk. En wat is leren zonder wat drinken en lekkers? hier zal ik natuurlijk ook voor zorgen.

Ik wil starten vanaf maart op de woensdag en donderdag middag vanaf 13.00 tot 17.00. Als je later komt is dat natuurlijk niet erg.

De kosten zullen per middag 30 euro bedragen. Een hele maand (8 middagen) zal 215 euro zijn.

Ik hoop van jullie te horen! Opmerkingen en suggesties zijn natuurlijk ook van harte welkom.


groet,

Danielle

p.s priveles is ook mogelijk in overleg. (12,50 per uur)

mail: paarsdrakenvliegje@hotmail.com
tel: 0619152846
Oud 15-03-2005, 17:17
mirtjuh
Avatar van mirtjuh
mirtjuh is offline
Citaat:
Dwarfie schreef op 18-04-2003 @ 19:07 :
Ik heb zelf Wa12 en Wb1 op VWO gedaan. Voor allebei een 8 op mijn eindlijst, .
Hoe kun je nou wb1 EN wa12 doen? heb je 2keer Vwo gedaan ofsow
Oud 18-06-2005, 17:24
Kimisa
Avatar van Kimisa
Kimisa is offline
Ik ga volgend jaar naar 5VWO.. heb wat moeite met mijn profielvakken maar ik wil niet switchen. Zou er iemand zijn die me eventueel via e-mail uitleg willen geven? Ik zou graag via de zomervakantie wat uitleg willen krijgen over de lesstof van afgelopen jaar en dan van Na, Sk, Wi (biologie gaat wel redelijk). Iemand? Ik heb er geen geld voor dus ik hoop dat iemand het vrijwillig wil doen.
Oud 18-06-2005, 18:06
Keith
Avatar van Keith
Keith is offline
Citaat:
Kimisa schreef op 18-06-2005 @ 18:24 :
Ik ga volgend jaar naar 5VWO.. heb wat moeite met mijn profielvakken maar ik wil niet switchen. Zou er iemand zijn die me eventueel via e-mail uitleg willen geven? Ik zou graag via de zomervakantie wat uitleg willen krijgen over de lesstof van afgelopen jaar en dan van Na, Sk, Wi (biologie gaat wel redelijk). Iemand? Ik heb er geen geld voor dus ik hoop dat iemand het vrijwillig wil doen.
Als je wil dat iemand echt bij je langs gaat enzo moet je natuurlijk wel zeggen waar je woont.

Als je zomaar uitleg wilt over dingen kan je conact opnemen me iemand die hierboven zich bereid heeft gesteld (waaronder ikzelf). Als je een directe vraag hebt kan je hem ook hier posten, krijg je meestal ook wel een hoop replies/reply's.
Oud 18-06-2005, 18:26
mathfreak
Avatar van mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
Kimisa schreef op 18-06-2005 @ 18:24 :
Ik ga volgend jaar naar 5VWO.. heb wat moeite met mijn profielvakken maar ik wil niet switchen. Zou er iemand zijn die me eventueel via e-mail uitleg willen geven? Ik zou graag via de zomervakantie wat uitleg willen krijgen over de lesstof van afgelopen jaar en dan van Na, Sk, Wi
Zie voor mijn e-mailadres mijn eerste reply op de eerste pagina.
__________________
"Mathematics is a gigantic intellectual construction, very difficult, if not impossible, to view in its entirety." Armand Borel
Oud 30-06-2005, 19:36
Juda[NL]
Avatar van Juda[NL]
Juda[NL] is offline
Yoow

Bijles nodig in Levensbeschouwing en/of Geschiedenis op HAVO-niveau kan ik het wel (zelf in 4 Havo)
__________________
- the owl asks, but never answers -
Oud 23-07-2005, 18:44
Verwijderd
Als iemand bijles wil, in het schooljaar 2005-2006 dan wil ik dat graag geven in den haag. Heb mijn vwo afgelopen jaar afgerond met natuur&techniek profiel en frans in het vrije deel. Dus heb je bijles nodig en woon je in den haag?
Mail dan maar even naar megin.reynders@gmail.com!
Oud 01-08-2005, 12:33
sten-vvv
Avatar van sten-vvv
sten-vvv is offline
Hallo.
Ik ben 4vwo-er en weet alles van de vakken; wis,sch,na en bio.
Heb je problemen met wat stof dan zal ik je dat zo duidelijk mogelijk uitleggen. Stuur me maar een e-mail en het vak waarmee je problemen hebt (ook het onderwerp waarhet om gaat) en dan zal ik kijken wat ik voor je kan betekenen.
Mvg, Sten
Oud 27-09-2005, 21:11
GELDMAN
http://www.moneymiljonair.nl/leden/r...hp?ref=vishall

klik en verdien.. geld door bijna niets te doen.. lees het maar op de site
Oud 28-09-2005, 19:05
bagel
Avatar van bagel
bagel is offline
ik heb maandag een wiskunde repetitie en ik snap niets van het hoofdstuk. kan iemand me misschien helpen? pm/mail me..
Oud 10-10-2005, 14:55
Anno2007
Anno2007 is offline
als je vragen hebt over de exacte vakken ( of andere vakken, meeste weet ik wel behalve de talen engels, frans en duits!) kan je ze me mailen, of op msn zeggen. Zelf zit ik nu trouwens in 5 VWO Gymnasium
eendje_in_de_zee@hotmail.com
Oud 03-12-2005, 21:44
sten-vvv
Avatar van sten-vvv
sten-vvv is offline
Hallo,
Ik zit momenteel in 4vwo en heb een N profiel.
Ik zou je graag bijles willen geven via de mail.
Zit je in de klas 1,2,3 en (4) en heb je met name problemen met een van de beta vakken; stuur dan gerust een mailtje.
Mvg
__________________
Non fingo hypotheses, Newton
Oud 08-01-2006, 13:36
snookdogg85
snookdogg85 is offline
Citaat:
GELDMAN schreef op 27-09-2005 @ 22:11 :
http://www.moneymiljonair.nl/leden/r...hp?ref=vishall

klik en verdien.. geld door bijna niets te doen.. lees het maar op de site
spam
Oud 02-03-2006, 20:14
MaX.iine
Hallo iedereen,

ik ben Maxine de Vries en ik zit nu in 3 vwo.. ik heb dit hele jaar nog maar 1 voldoende gehaald voor wiskunde.. ik zit dus zeg maar best in de problemen aangezien ik echt profiel 3 wil gaan doen.. als dit bij vwo niet gaat lukken dan wel op havo.. maar eerst zal ik toch echt moeten zorgen dat ik wel overga! Zou iemand in de omgeving van Aalsmeer en Amstelveen mij persoonlijk bijles willen geven? Of kent iemand weer iemand die mij kan helpen? Alvast gedankt!

Groetjes!
Maxine de Vries

ps.. ik heb nu het boek: "Getal en Ruimte 3V2" en ben bezig aan hoofdstuk zes..
Oud 07-03-2006, 14:08
Berryvdheuvel
Hoi,

Ik geef Bijles Wiskunde en Statistiek in Utrecht en Culemborg. Mijn naam is Berry van den Heuvel (dé Radio538 Wiskunde A- en B-NERD 2004!). Ik ben Constructief afgestudeerd Ingenieur HTS Bouwkunde en tevens derdejaars Student Universiteit Wiskunde) Ik heb ruim 7,5 jaar ervaring met het geven van bijles aan meer dan 65 leerlingen van WO, UNIVERSITEIT, HOGESCHOOL, HAS, HEAO, HES, HTS, HBO, MBO, MTS, MEAO, ROC, PBNA, GYMNASIUM, ATHENEUM, HAVO EN VMBO.

Kijk op mijn website voor meer informatie en om je aan te melden...

http://home.wanadoo.nl/berryvdheuvel

Groetjes, Berry
Oud 13-03-2006, 19:50
Verwijderd
wat zijn goede onderwerpen voor PO wiskunde..?en ook makkelijk te doen...
Tips zijn altijd welkom!
Oud 31-03-2006, 14:28
Ri0tgiirl
Ri0tgiirl is offline
Hallo(=
Ik heb maandag een PTA van Natuuurkunde =((mechanica4Havo) en ik snap er natuurlijk helemaal niks van,,
Iemand die mij toevallig zou kunnen helpen


Xx Lil R_i0tgurl
Oud 12-04-2006, 10:22
bijlesnetwerk.n
bijlesnetwerk.n is offline
Bijlesnetwerk.nl geeft bijles voor 12 euro per uur. Wij werken momenteel alleen in de regio Nijmegen.

kijk voor meer informatie op www.bijlesnetwerk.nl
Oud 06-05-2006, 21:07
dgadgf
safaf
Oud 10-05-2006, 11:14
vichog
Avatar van vichog
vichog is offline
een hoax?
__________________
Arguing on the internet is like running at the Special Olympics: even if you win you're still retarded.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Huiswerkvragen: Exacte vakken Het grote bijlestopic
ILUsion
72 27-02-2019 14:58
Lichaam & Gezondheid Dyslexie met cijfers?
FireCracker
34 18-07-2011 15:59
Huiswerkvragen: Exacte vakken Bijles scheikunde gezocht
Irishegeman
3 30-03-2006 16:11
Huiswerkvragen: Exacte vakken Nask
oujdiagirl
2 16-02-2004 13:41
Huiswerkvragen: Exacte vakken WiSkUnde
oujdiagirl
7 06-01-2004 17:29
Huiswerkvragen: Exacte vakken Bijles
Bijles
6 02-05-2003 17:21


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:42.