Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-09-2003, 14:46
iniemieniemuis
iniemieniemuis is offline
hoi,

Ik zal het even kort houden. Ik heb al meer dan een jaar een vriend en wil gewoon testen of het echt wel "de liefde"is voor mij.
Je kent maybe temptation island wel? Of de lovetest of masterplan. Ik wil mijn relatie ook op een manier testen maar absoluut niet aan zo'n spel deelnemen op tv. Ik wil eigenlijk met die test min of meer een bevestiging dat ik echt voor hem ga.

Ik hoop dat jullie het nog snappen. Heb jij je relatie wel eens getest? Zoja op welke manier?
Heb je maybe een idee hoe ik mijn relatie kan testen?
ik hoop snel iets te horen want zit er best wel mee.

liefs
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-09-2003, 14:52
Surjirro
Avatar van Surjirro
Surjirro is offline
Iig niet meedoen aan temptation island Als je echt van hem houdt zou je hem geloven wanneer hij zegt dat hij van je houdt. Ofzo..
__________________
Liever kwijt zijn waar je echt van houdt dan iets houden wat je toch niet mist | Jirro-Family ♥
Met citaat reageren
Oud 30-09-2003, 14:52
Verwijderd
Als je een relatie zou moeten testen, dan is er al iets mis, lijkt me...
Met citaat reageren
Oud 30-09-2003, 14:56
Evolution
Avatar van Evolution
Evolution is offline
hmz k heb ook al meer dan een jaar een vriend, jammer genoeg zitten we nu net ff in een dip, maar als we daar uit komen weet ik ook wel dat alles goed zit, maar voordat ik volle vertrouwen terug heb zal vrees ik ngo wel even duren... toch is dit wel een beetje van een test voor mij
hoe jij je relatie zou kunnen testen? hzm nou ja, je zou elkaar misschien een tijdje vrij kunnen laten en op die manier kunnen kjken of jullie de verleidingen aankunnen? (soort van temptation island dus, maar dan zonder camera's en groot gedoe) maar zelf zou ik dit niet doen, helemaal niet als je gelukkig bent met hem, het zou toch zonde zijn... tjah zo heb ik nog wel meer ideetjes, maar ik betwijfel echt of die nou wel zo leuk zijn om uit te voeren als je al gelukkig bent met elkaar als je begrijpt wat ik bedoel...
ik denk dat het beste is om te weten of je vertrouwen in hem hebt, goed met hem kan praten en lol kan hebben met hem... en dan voor ejzelf af en toe de vraag stellen of je 100% gelukkig bent ofzo
tjah ik persoonlijk zou het in jouw geval gewoon laten zoals het nu is
Met citaat reageren
Oud 30-09-2003, 14:57
Verwijderd
Citaat:
sarahbressers schreef op 30-09-2003 @ 15:52:
Als je een relatie zou moeten testen, dan is er al iets mis, lijkt me...
Met citaat reageren
Oud 30-09-2003, 15:18
iniemieniemuis
iniemieniemuis is offline
Citaat:
Metal Gurl schreef op 30-09-2003 @ 15:56:
hmz k heb ook al meer dan een jaar een vriend, jammer genoeg zitten we nu net ff in een dip, maar als we daar uit komen weet ik ook wel dat alles goed zit, maar voordat ik volle vertrouwen terug heb zal vrees ik ngo wel even duren... toch is dit wel een beetje van een test voor mij
hoe jij je relatie zou kunnen testen? hzm nou ja, je zou elkaar misschien een tijdje vrij kunnen laten en op die manier kunnen kjken of jullie de verleidingen aankunnen? (soort van temptation island dus, maar dan zonder camera's en groot gedoe) maar zelf zou ik dit niet doen, helemaal niet als je gelukkig bent met hem, het zou toch zonde zijn... tjah zo heb ik nog wel meer ideetjes, maar ik betwijfel echt of die nou wel zo leuk zijn om uit te voeren als je al gelukkig bent met elkaar als je begrijpt wat ik bedoel...
ik denk dat het beste is om te weten of je vertrouwen in hem hebt, goed met hem kan praten en lol kan hebben met hem... en dan voor ejzelf af en toe de vraag stellen of je 100% gelukkig bent ofzo
tjah ik persoonlijk zou het in jouw geval gewoon laten zoals het nu is
ik denk dat het lastig uit te leggen is wat ik echt bedoel. Het is vooral een gevoel. En ergens denk ik wel dat het goed zit maar toch wil ik op een of andere manier een bevestiging daarvoor zeg maar. er zit zeg maar nooit spanning in onze relatie. Zelfs geen gezonde spanning. Misschien zou ik die moeten veroorzaken maar hoe en is dat wel verstandig? En zelf heb ik al voorgesteld om een tijdje uit elkaar te gaan en dan te kijken hoe en wat. Maar daar was hij absoluut tegen. Dus vandaar.

Toch wil ik onze relatie verbeteren. En echt tijd om veel leuke dingen te doen hebben we ook neit. Druk met werk en school etc. Nou je kent het denk ik wel. En hij woont ook niet naast de deur ik moet ongeveer 1.5 uur reizen voordat ik bij hem ben of hij bij mij. Natuurlijk scheelt het wel dat we ov hebben maar toch.

Ik hoop dat je een idee hebt hoe of wat?

liefs
Met citaat reageren
Oud 30-09-2003, 15:20
iniemieniemuis
iniemieniemuis is offline
Citaat:
Surprise schreef op 30-09-2003 @ 15:52:
Iig niet meedoen aan temptation island Als je echt van hem houdt zou je hem geloven wanneer hij zegt dat hij van je houdt. Ofzo..
Ik was ook niet van plan om daar aan mee te doen hoor. Jah maar ik geloof wel degelijk dat hij van me houdt dat is het niet.
Zie hierboven(vorige bericht) voor verdere uitleg. Liefs
Met citaat reageren
Oud 30-09-2003, 15:21
Verwijderd
Niet. Het gaat of het gaat niet, en als je van elkaar houdt, merk je dat vanzelf wel.
Met citaat reageren
Oud 30-09-2003, 15:22
miro
Avatar van miro
miro is offline
Je bent zeker van je liefde of je bent het niet, Je gaat ervoor of je gaat er niet voor, snap niet dat je dat moet testen.

Anders laat je je vriend gewoon een weekend met zes lekkere wijven op een kamer slapen.
Met citaat reageren
Oud 30-09-2003, 15:22
miro
Avatar van miro
miro is offline
Citaat:
Krummeltje schreef op 30-09-2003 @ 16:21:
Niet. Het gaat of het gaat niet, en als je van elkaar houdt, merk je dat vanzelf wel.
idd tegelijk
Met citaat reageren
Oud 30-09-2003, 15:25
Verwijderd
'k Ben het met Sarah eens
Met citaat reageren
Oud 30-09-2003, 15:29
Verwijderd
Citaat:
miro schreef op 30-09-2003 @ 16:22:
idd tegelijk


(Ik zou mijn vriend persoonlijk niet met zes lekkere wijven op één kamer laten slapen... )
Met citaat reageren
Oud 30-09-2003, 15:35
miro
Avatar van miro
miro is offline
Citaat:
Krummeltje schreef op 30-09-2003 @ 16:29:


(Ik zou mijn vriend persoonlijk niet met zes lekkere wijven op één kamer laten slapen... )
]

Was ook sarcastisch bedoeld Maar ja ik hoef mn relatie dan ook niet te testen ik weet dat het goed zit
Met citaat reageren
Oud 30-09-2003, 15:49
Evolution
Avatar van Evolution
Evolution is offline
heb je ff wat prive trggestuurd.. best lang hehe maar hoop dat je dr wat aan hebt
Met citaat reageren
Oud 30-09-2003, 15:49
Verwijderd
Citaat:
miro schreef op 30-09-2003 @ 16:35:
Was ook sarcastisch bedoeld Maar ja ik hoef mn relatie dan ook niet te testen ik weet dat het goed zit
jeuj.

ik ook niet.
Met citaat reageren
Oud 30-09-2003, 15:59
Bruut
Avatar van Bruut
Bruut is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 30-09-2003 @ 15:52:
Als je een relatie zou moeten testen, dan is er al iets mis, lijkt me...
Met citaat reageren
Oud 30-09-2003, 16:15
Slettelina *
Slettelina * is offline
Uhm. gewoon niet testen? Je weet toch zelf wel of je er voor moet gaan of niet.. Neem ik aan.
__________________
New York City, Dance or die
Met citaat reageren
Oud 30-09-2003, 16:16
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Citaat:
Krummeltje schreef op 30-09-2003 @ 16:21:
Niet. Het gaat of het gaat niet, en als je van elkaar houdt, merk je dat vanzelf wel.
Idd
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 30-09-2003, 16:33
Ninnoc
Ninnoc is offline
gewoon met vrienden op vakantie gaan en zij met stel vriendinnen.. kijken of je d'r mist of dat je het vrouwelijk schoon in salou eigenlijk interresanter vind
__________________
because we are born free, to have the world as our playground
Met citaat reageren
Oud 30-09-2003, 21:34
MUBA
Avatar van MUBA
MUBA is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 30-09-2003 @ 15:52:
Als je een relatie zou moeten testen, dan is er al iets mis, lijkt me...
Exactly my thoughts when reading topic's title.
__________________
Reporter to Ghandi: "What do you think of Western Civilisation?" - Gandhi: "I think that would be a good idea."
Met citaat reageren
Oud 30-09-2003, 21:40
marlies
Avatar van marlies
marlies is offline
Allereerst: waarom moet je je relatie testen? Heb een goed gesprek met elkaar als het een keertje niet zo goed gaat en je weet hoe het staat.

als je je relatie wilt testen, doe het dan asjeblieft niet met van die onzin programma's.

Het gaat hen alleen maar om te kijkcijfers dus hoe grover het fout gaat hoe leuker natuurlijk voor de kijkers.
Aan zo'n programma meedoen is de dood voor ELKE relatie hoe goed ook.

en daarbij: waarom zou je je relatie in zo'n onnatuurlijke situatie?
__________________
Als ik later groot ben, trouw ik met kermit de kikker :p | Tel wat je hebt, niet wat je mist
Met citaat reageren
Oud 01-10-2003, 07:53
FOOIJDONK
Avatar van FOOIJDONK
FOOIJDONK is offline
op je 18de een jaar een ""relatie"" hebben lijkt me al niet gezond!!

maar temptation island is natuurlijk een schitterend programma om je ""relatie"" te testen. Genoeg mooie vrouwen voor je vriend, om te kijken of hij zich kan beheersen
__________________
ALICIA de enigste onpartijdige fb?? - ps. Lief zijnn!! - www.scholieren.com, het vriendjespolitiek forum!!
Met citaat reageren
Oud 01-10-2003, 08:26
Punkygirl
Avatar van Punkygirl
Punkygirl is offline
mm ik zou never nooit meeoden aan zon test.. het enige wat kun willen is dat jouw relatie kapot gaat terwijl heel nederland lekker kan meekijken.

Hoe je het wel kan testen.. tja moeilijk.. je kan wel kijken of je nog gevoelens hebt als je een andere hele leuke jongen ziet.. en wat doet het met je als je hem een poos niet ziet.. vermaak je je dan wel of mis je hem ontzettend? Kan je een week zonder contact? Dat soort kleine dingen zeggen meestal al heel veel.
__________________
Je bent alles, nog zoveel meer. Daar zijn woorden tekort voor. Zelfs na de grootste ruzies gaat onze liefde toch door!
Met citaat reageren
Oud 01-10-2003, 08:27
Punkygirl
Avatar van Punkygirl
Punkygirl is offline
Citaat:
miro schreef op 30-09-2003 @ 16:22:
Je bent zeker van je liefde of je bent het niet, Je gaat ervoor of je gaat er niet voor, snap niet dat je dat moet testen.

Anders laat je je vriend gewoon een weekend met zes lekkere wijven op een kamer slapen.

Zou ik echt never nooit doen..
Vind het al kut als zn buurmeisje die hij zn hele leven kent bij hem in een huis slaapt
__________________
Je bent alles, nog zoveel meer. Daar zijn woorden tekort voor. Zelfs na de grootste ruzies gaat onze liefde toch door!
Met citaat reageren
Oud 01-10-2003, 10:30
Verwijderd
Je wil een bepaalde bevestiging en een bepaalde zekerheid, nou ja, leg je er maar vast bij neer dat je die nooit zult krijgen. Je zult NOOIT 100% zeker weten of volledig voor hem gaan de juiste keus is, of dat het beloond zal worden of jullie voor altijd samen zullen blijven.

Zorg dat je nu geniet, hoe het afloopt kun je écht niet voorspellen, op geen enkele manier.. Een beetje zonde om je relatie te gaan verneuken omdat je zeker wil weten dat het 'liefde' is..
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-10-2003, 11:18
Verwijderd
Citaat:
FOOIJDONK schreef op 01-10-2003 @ 08:53:
op je 18de een jaar een ""relatie"" hebben lijkt me al niet gezond!!
Waarom niet?
Met citaat reageren
Oud 01-10-2003, 11:46
kastdeur
kastdeur is offline
Citaat:
iniemieniemuis schreef op 30-09-2003 @ 15:46:
hoi,

Ik zal het even kort houden. Ik heb al meer dan een jaar een vriend en wil gewoon testen of het echt wel "de liefde"is voor mij.
Je kent maybe temptation island wel? Of de lovetest of masterplan. Ik wil mijn relatie ook op een manier testen maar absoluut niet aan zo'n spel deelnemen op tv. Ik wil eigenlijk met die test min of meer een bevestiging dat ik echt voor hem ga.

Ik hoop dat jullie het nog snappen. Heb jij je relatie wel eens getest? Zoja op welke manier?
Heb je maybe een idee hoe ik mijn relatie kan testen?
ik hoop snel iets te horen want zit er best wel mee.

liefs
Eens in de zoveel tijd hebben wij een evaluatiegesprek.

Nah zonder dollen() wij praten veel over alles en ik denk dat je op die manier wel kunt polsen hoe het zit met de liefde van beider partijen.
Met citaat reageren
Oud 01-10-2003, 12:34
fruitvliegje
Avatar van fruitvliegje
fruitvliegje is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 30-09-2003 @ 15:52:
Als je een relatie zou moeten testen, dan is er al iets mis, lijkt me...
dat was ook de eerste zin die door mijn hoofd schoot
Met citaat reageren
Oud 01-10-2003, 12:45
Verwijderd
Alsof je computer eerst instabiel moet zijn om 'm te benchmarken

Met citaat reageren
Oud 02-10-2003, 07:22
FOOIJDONK
Avatar van FOOIJDONK
FOOIJDONK is offline
Citaat:
Krummeltje schreef op 01-10-2003 @ 12:18:
Waarom niet?
ik zal het je even uitleggen,

als men 18 is moet men vrij zijn een beetje genieten van alles en iedereen. Als je op je 18 al een jaar eenkennig bent, vind ik je zielig!!
__________________
ALICIA de enigste onpartijdige fb?? - ps. Lief zijnn!! - www.scholieren.com, het vriendjespolitiek forum!!
Met citaat reageren
Oud 02-10-2003, 07:49
Verwijderd
Citaat:
FOOIJDONK schreef op 02-10-2003 @ 08:22:
ik zal het je even uitleggen,

als men 18 is moet men vrij zijn een beetje genieten van alles en iedereen. Als je op je 18 al een jaar eenkennig bent, vind ik je zielig!!
ik vind het persoonlijk zieliger als je elke dag een ander hebt, maar dat is mijn mening natuurlijk
Met citaat reageren
Oud 02-10-2003, 18:07
FOOIJDONK
Avatar van FOOIJDONK
FOOIJDONK is offline
Citaat:
spacegirl schreef op 02-10-2003 @ 08:49:
ik vind het persoonlijk zieliger als je elke dag een ander hebt, maar dat is mijn mening natuurlijk
een mening hebben mag

is op een forum wel handig eigenlijk
__________________
ALICIA de enigste onpartijdige fb?? - ps. Lief zijnn!! - www.scholieren.com, het vriendjespolitiek forum!!
Met citaat reageren
Oud 05-10-2003, 11:19
cin-D
Avatar van cin-D
cin-D is offline
Dat laat ik meestal door m'n vriendinnen doen
maar dan als ik net met hem heb of nog net niet.
Voorbeeld daarvan: M'n vriendin stuurt hem een lief smsje, dan dan afwachten wat zijn reactie is, en of hij het mij verteld enz.
haha
__________________
It's me G-sus girl, remember?
Met citaat reageren
Oud 05-10-2003, 12:16
teddybeer1983
Avatar van teddybeer1983
teddybeer1983 is offline
*Ok, ik heb de rest van de antwoorden niet gelezen*

Maar ik vind het raar dat je jezelf graag wilt testen of je relatie wel de liefde van je leven is.

Als je een relatie hebt dan moet je er ook van uit gaan dat het de relatie is. Als je jezelf afvraagt of het wel de liefde van je leven is dan klopt er ergens iets niet.
__________________
Vrouwen gaan uit om te vergeten................ en mannen om bij de vrouwen te zijn
Met citaat reageren
Oud 05-10-2003, 12:30
koekiemonstertje
Avatar van koekiemonstertje
koekiemonstertje is offline
Waarom is het niet gezond om voor je 18e nog een 'serieuze relatie' te hebben? Je komt toch iemand tegen en daar wordt je verliefd op en misschien duurt die liefde wel voor eeuwig of voor even of je nu 15 of 100 bent

uuhm nu even antwoord geven: Ik merk meestal op vakantie dat ik een super relatie hebben of juist niet....dmv missen en verleidingen weestaan en het moment van weerzien....

Zonder hem kan ik altijd heel goed nadenken over de relatie,....
__________________
Dromendief
Met citaat reageren
Oud 05-10-2003, 12:33
Fade of Light
Avatar van Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 30-09-2003 @ 15:52:
Als je een relatie zou moeten testen, dan is er al iets mis, lijkt me...
oneens. Er zijn situaties die je niet snel tegenkomt, maar toch wilt weten hoe jij en je vriend(in) daarop reageren. Niks mis mee.

Voor alledaagse situaties, sja dan wordt het een ander verhaal.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 07-10-2003, 17:35
dolliefijntje
Avatar van dolliefijntje
dolliefijntje is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 30-09-2003 @ 15:52:
Als je een relatie zou moeten testen, dan is er al iets mis, lijkt me...
helemaal mee-eens
als je een relatie wilt testen getuigd dat vaak van het feit dat je hem niet vertrouwt
__________________
dolliefijntje gaat naar de marine in januari
Met citaat reageren
Oud 07-10-2003, 17:42
Verwijderd
Citaat:
sarahbressers schreef op 30-09-2003 @ 15:52:
Als je een relatie zou moeten testen, dan is er al iets mis, lijkt me...
idd, ik neem enige twijfel waar.
Met citaat reageren
Oud 10-10-2003, 14:51
xxxJolientjexxx
xxxJolientjexxx is offline
Citaat:
spacegirl schreef op 02-10-2003 @ 08:49:
ik vind het persoonlijk zieliger als je elke dag een ander hebt, maar dat is mijn mening natuurlijk
Ik ben nu 16 en heb een relatie en dat weet ik zeker omdat we al veel meegemaakt hebben en elkaar niet meer kwijt willen.

On-topic: voor school moest ik een week naar duitsland, hij heeft me elke dag gebeld en gesmst en dat was voor mij toch wel een bewijs dat hij niet zonder me kan.
Met citaat reageren
Oud 10-10-2003, 17:43
ZerO
Avatar van ZerO
ZerO is offline
Citaat:
FOOIJDONK schreef op 02-10-2003 @ 08:22:
ik zal het je even uitleggen,

als men 18 is moet men vrij zijn een beetje genieten van alles en iedereen. Als je op je 18 al een jaar eenkennig bent, vind ik je zielig!!
zegt wie ?
__________________
Pardon my French
Met citaat reageren
Oud 10-10-2003, 18:49
Knutselsmurfie
Avatar van Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
Ik test mijn relatie niet, maar ga af op mijn gevoel.

Als jij je relatie wil testen om zeker te weten of het echte liefde is, is het bij voorbaat al geen echte liefde is. Als het namelijk echte liefde was, had je daar niet aan getwijfeld en had je niet nagedacht over een eventuele test, maar dan had je het antwoord al geweten door alleen naar je gevoel te luisteren.

Het klinkt cliché, maar het is wel zo!
__________________
I don't ask for much, but enough room to spread my wings | You can fool some people sometimes, but you can't fool all the people all the time
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Werk, Geld & Recht Samenwonen met vriend
Shebaa
17 15-11-2011 10:50
Liefde & Relatie Hoe zou jij reageren als iemand je belt met de mededeling....
Trinity
23 13-11-2005 11:19
Seksualiteit Willen jullie deze Seksenquete invulle?
Suga~Suga
258 17-10-2005 20:22
Liefde & Relatie op vakantie met je vriend(in)
Lente
49 15-06-2005 18:57
Liefde & Relatie Ik ben er ziek van!
PFP
47 11-04-2002 17:38
Levensbeschouwing & Filosofie Dag des Oordeels
Mujahidien
82 24-02-2002 21:59


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:18.