Oud 04-06-2004, 23:16
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Citaat:
Cassiopeia schreef op 04-06-2004 @ 22:54 :
(hoe groot is die bioscoop bij jou dan wel Wij hebben nieteens een balkon, alleen maar 3 zalen, en dat is al groot voor ons haha)
Ik woon in een hele kleine gemeente, maar wij hebben gelukkig wel een redelijk grote bioscoop. Zou je niet zeggen als je de bioscoop van buiten ziet, maar van binnen is hij wel groot (nog niet zo lang geleden verbouwd ook). We hebben 5 zalen, en zaal 6 is het balkon bij zaal 5 (de andere zalen hebben geen balkons, van wat ik me kan herinneren). Zaal 5 is de meest luxe zaal, daar worden altijd de nieuwe en meer populaire films in gedraaid (en ik zat dus in zaal 6, dus eigenlijk het balkon in zaal 5).
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Advertentie
Oud 04-06-2004, 23:30
Verwijderd
Citaat:
Severus schreef op 04-06-2004 @ 23:16 :
Ik woon in een hele kleine gemeente, maar wij hebben gelukkig wel een redelijk grote bioscoop. Zou je niet zeggen als je de bioscoop van buiten ziet, maar van binnen is hij wel groot (nog niet zo lang geleden verbouwd ook). We hebben 5 zalen, en zaal 6 is het balkon bij zaal 5 (de andere zalen hebben geen balkons, van wat ik me kan herinneren). Zaal 5 is de meest luxe zaal, daar worden altijd de nieuwe en meer populaire films in gedraaid (en ik zat dus in zaal 6, dus eigenlijk het balkon in zaal 5).
Ach so, ik woon in een redelijk grote plaats (als je het vergelijkt met andere plaatsen) met een te kleine bioscoop. Maar zo vaak ga ik toch niet naar de bios, kijk meestal dvd's.

Over dvd'd gesproken, heb net Dogma besteld *yaaay*

Even een opvrolijkertje

Oud 04-06-2004, 23:58
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Citaat:
Cassiopeia schreef op 04-06-2004 @ 23:30 :
Over dvd'd gesproken, heb net Dogma besteld *yaaay*
Hie! Ik ben vandaag eens bij de videotheek langsgegaan en heb "Michael Collins" gehuurd. Alan speelt ook mee in die film, en het allerbelangrijkste is: in die film spreekt hij met een Iers accent! *kwijl*
Ik heb de film een hele tijd geleden gezien, maar ik heb 'm weer gehuurd opdat ik mijn geheugen een beetje kon opfrissen. Liam Neeson, Aidan Quinn en Julia Roberts spelen er ook in - buitengewoon een stercast.

Ik denk er over om "Truly, Madly, Deeply" en "Die Hard" op DVD te bestellen, trouwens.

Citaat:
Cassiopeia schreef op 04-06-2004 @ 23:30 :
Even een opvrolijkertje
Dankje, dat had ik even nodig.
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Oud 05-06-2004, 00:17
Rollo Tomasi
Avatar van Rollo Tomasi
Rollo Tomasi is offline
Citaat:
Noínden schreef op 27-05-2004 @ 11:53 :
Slash is Male/male of female/female. Voor zover ik weet is Snape man en Hermione niet Dit is een doodnormale ship...
Citaat:
Severus schreef op 27-05-2004 @ 14:43 :
Man/vrouw 'ships worden het 'ships genoemd. 'Het' staat natuurlijk voor heterosexueel.
Okee, weer wat geleerd.
__________________
Mein Name ist Joachim von Hassel/Ich bin Pilot der Bundeswehr/und sende Ihnen aus meinem Flugzeug/den Funkspruch den niemand hört
Oud 05-06-2004, 00:27
Liss
Avatar van Liss
Liss is offline
Ik vond hem nou niet geweldig, de film. Vond het best wel tegen vallen eigenlijk
Ook hoe die afloopt.. ik dacht eerst dat er pauze was

Maar goed, komt misschien doordat ik de boeken ook gelezen heb, hij zou wel leuk zijn geweest zonder die te lezen en wel de films gezien te hebben al blijft het wel een *voor mn gevoel* erg korte film vergeleken met de andere twee.
__________________
Everything should be made as simple as possible, but not simpler.
Oud 05-06-2004, 00:48
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Hier komt mijn Snape/Hermione 'analyse' dan eindelijk. Ik heb het oorspronkelijk geschreven voor White Flag, dus het is in het Engels, maar aangezien ik nu niet veel zin heb in vertalen, neem ik aan dat jullie het best wel aankunnen.

Spoiler
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Oud 05-06-2004, 10:46
Verwijderd
Citaat:
Severus schreef op 05-06-2004 @ 00:48 :
Hier komt mijn Snape/Hermione 'analyse' dan eindelijk. Ik heb het oorspronkelijk geschreven voor White Flag, dus het is in het Engels, maar aangezien ik nu niet veel zin heb in vertalen, neem ik aan dat jullie het best wel aankunnen.

*KNIP*
Dat klinkt allemaal wel erg ...
Ik ga er nog meer op letten als ik vanmiddag naar POA ga.

argh, mn computer doet er zo lang over om dit topic te laden, wordt tijd dat we de 500 halen.
Oud 05-06-2004, 11:18
steefos
Avatar van steefos
steefos is offline
ik ga vanmiddag,
heb ergens ook nog zo´n vaag verhaal gehoord dat die weerwolf door een Nederlander wordt gespeeld
mijn vriendin had kaartjes voor de premiere, nam die doos haar broertje mee, argggggggggg nou ja vanmiddag komt het alleemaal goed, een beetje dan
Oud 05-06-2004, 11:19
Igorrrai
Avatar van Igorrrai
Igorrrai is offline
@Sev.
Heb je dat gevraagd of je daarboven kon zitten? (balkon)
Oud 05-06-2004, 15:11
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Citaat:
Cassiopeia schreef op 05-06-2004 @ 10:46 :
Dat klinkt allemaal wel erg ...
Inderdaad. Ik ga "PoA" proberen illegaal te downloaden (ik heb geen geweten, I know ), dan kan ik meteen die goede SS/HG scène screencappen en daar meteen een avatar van maken. Ik denk dat de tekst Caught in the act gaat worden...

Citaat:
Igor Costa schreef op 05-06-2004 @ 11:19 :
@Sev.
Heb je dat gevraagd of je daarboven kon zitten? (balkon)
Ik had het niet gevraagd - ik had geen keuze. Toen ik het ticket kocht, zei de verkoper dat er alleen nog maar kaartjes voor het balkon verkocht konden worden, omdat de tickets voor de stoelen in zaal 5 allen al uitverkocht waren.

Heb jij mij trouwens zien rondlopen in de bioscoop? Ik heb wel geprobeerd te kijken of er ergens een (naar mijn idee) klein manneke met een bril en blond, spikey haar rondliep.
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Oud 05-06-2004, 16:36
Verwijderd
Citaat:
Severus schreef op 05-06-2004 @ 15:11 :
Inderdaad. Ik ga "PoA" proberen illegaal te downloaden (ik heb geen geweten, I know ), dan kan ik meteen die goede SS/HG scène screencappen en daar meteen een avatar van maken. Ik denk dat de tekst Caught in the act gaat worden...
Jaajaa, ben net terug van de bios (veel vervelende kleinde kinderen, maar ach het was dan ook de middagvoorstelling op zaterdag ). Maar hij was fijn. Ik heb even extra opgelet bij Snape / Hermione, en hij hield haar echt wel vast he haha .

Alleen jammer dat er niet zo heel veel Snape in voorkomt, maar ook wel logisch op zicht. Succes met je illegale bezigheden gheghe .

POA staat vast al wel op suprnova.org
Oud 05-06-2004, 16:52
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Spoiler


Hmm, cool hè? Dat doet mijn 'shipperhart goed.... het gevoel, de rush dat je iets SS/HG op het spoor bent gekomen... *zucht* Zaaaalig!

Citaat:
Cassiopeia schreef op 05-06-2004 @ 16:36 :
POA staat vast al wel op suprnova.org
Bedankt! Ik had nog nooit eerder een film illegaal gedownload (wel afleveringen van "Buffy" en "Alias", maar dat is niet echt hetzelfde), en op KaZaA gaat het nogal langzaam. Dus ik ga eens even op supernova.org kijken, hopelijk gaat het daar wat vlugger.
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Oud 05-06-2004, 16:56
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Hmm, ik zag net dat SuperNova geld kost. En ik wil het gratis downloaden....

*zucht* Dan maar via KaZaA....
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Oud 05-06-2004, 17:34
Verwijderd
Citaat:
Severus schreef op 05-06-2004 @ 16:56 :
Hmm, ik zag net dat SuperNova geld kost. En ik wil het gratis downloaden....

*zucht* Dan maar via KaZaA....
oow vaag, heb je suprnova ook zonder e gedaan:
suprnova
Mijn vader gebruikt die ook altijd, en volgens mij is het wel gewoon gratis.
Oud 05-06-2004, 20:15
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Vraagje: hoe spreken jullie de naam Severus uit?

Spreken jullie het uit als:

- SEH-veh-rus (op z'n Engels)
- seh-VEE-rus (op z'n Nederlands)
- SEE-vee-rus (op z'n Nederlands)

?

Gewoon nieuwsgierig.
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Oud 05-06-2004, 20:48
Verwijderd
Citaat:
Severus schreef op 05-06-2004 @ 20:15 :
Vraagje: hoe spreken jullie de naam Severus uit?

Spreken jullie het uit als:

- SEH-veh-rus (op z'n Engels)
- seh-VEE-rus (op z'n Nederlands)
- SEE-vee-rus (op z'n Nederlands)

?

Gewoon nieuwsgierig.
Ik moet gaan voor optie 1 - SEH-veh-rus

(ben je al aan het downloaden?)
Oud 05-06-2004, 20:57
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Citaat:
Cassiopeia schreef op 05-06-2004 @ 20:48 :
(ben je al aan het downloaden?)
Nee, er zijn teveel mensen tegelijk bezig met downloaden, en te weinig mensen hebben het bestand al (op dit moment 2). Als ik me nu aanmeld, krijg ik een downloadtijd van 200-400 uur, en dat zie ik dus niet zitten.

Even een paar daagjes wachten dan, lijkt me.
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Oud 05-06-2004, 21:12
@ngel from Hell
@ngel from Hell is offline
http://editorial.gettyimages.com/sou...gesSearchState|1|90|1|50896011|0|0|0|0|&p=3

staat leuke premiere fotos

en een paar met dan en emma uuh
__________________
Learn the rules, then break them
Oud 05-06-2004, 21:17
Verwijderd
ik vond 'm leuk, leuker dan 1 en 2 qua sfeer en dialogen, maar het verhaal
Oud 05-06-2004, 21:32
kiek
Avatar van kiek
kiek is offline
negatieve reacties Maar ik kreeg van rottentomatoes t volgende in mn fresh/rotten report:

"The cast of Harry Potter is growing up in the latest movie. The leads may be playing 13-year-olds, but they look much older. It's noticeable enough for us to wonder if they will be replaced by younger actors in upcoming installments. But for now, the cast's maturity is a boon to the film. The main complaint against the first two Potter movies was that they adhered too closely to the books that inspired them. But now with the third film, the critics have been mostly silenced. Darker in tone and scarier than even Chamber of Secrets, The Prison of Azkaban is a more magical and satisfying experience, thanks to a maturing cast, a new director, and the filmmakers' decision not to cram in every single detail from the book in. Find out what else is opening this week."

88%. Niet slecht toch? Maar als ik het goed begrijp is de film te snel, te vol en niet trouw aan het boek? Jammer, ik vind deel 3 na deel 4 het leukst, en ik had wel wat verwacht van Cuaron
Oud 05-06-2004, 22:00
Verwijderd
Citaat:
Severus schreef op 05-06-2004 @ 20:57 :
Nee, er zijn teveel mensen tegelijk bezig met downloaden, en te weinig mensen hebben het bestand al (op dit moment 2). Als ik me nu aanmeld, krijg ik een downloadtijd van 200-400 uur, en dat zie ik dus niet zitten.

Even een paar daagjes wachten dan, lijkt me.
Oi dat is best wel lang op zich

Ben met mn zusje naar POA geweest, en zij wou nog wel een keer eigenlijk,
hehe dat feest gaat dus niet door. Ik vond het wel dat er veel humor in zat, dat maakte voor mij best wel veel goed op zich.

edit: oew ik heb zo veel goeie sites gevonden, post er morgen als ik tijd heb wel een paar van. Zitten echt erg leuke bij, zoals chatten met Snape

Laatst gewijzigd op 05-06-2004 om 23:51.
Oud 06-06-2004, 04:19
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Citaat:
Cassiopeia schreef op 05-06-2004 @ 22:00 :
edit: oew ik heb zo veel goeie sites gevonden, post er morgen als ik tijd heb wel een paar van. Zitten echt erg leuke bij, zoals chatten met Snape
Hmm, ik kan niet wachten!

Btw, ik heb mijn commentaar over "PoA" op de nieuwsgroep alt.fan.harry-potter gezet, en ik kreeg meteen een boze reactie van een Amerikaan over het feit dat ik kinderen niet zo cool vind: "As "Harry Potter" is a children's film, you need an attitude adjustment. For the rest, your 'analysis' isn't worth responding to." Grrr, Amerikanen! Ze zijn zo overdreven kindlievend, en hun verdomde moralen en idealen, blegh. Eén ding en ze zijn al meteen beledigd en gaan ze onbeleefd doen; je zou bijna denken dat je je mening niet mag uiten (wat ondemocratisch is, terwijl zij zo zweren bij democratie - kennelijk geldt democratie alleen maar voor hen?!).

Anyway.... ik heb net, sinds lange tijd, de film "Michael Collins" weer eens gezien - het is een film waar Alan in speelt, en die is zéér de moeite waard. Ik heb er een kleine review over geschreven die ik net op White Flag gepost heb, en aangezien ik op dit late uur geen zin heb om te gaan vertalen, plak ik mijn review meteen in dit topic. Maak je maar geen zorgen - het Engels moet gemakkelijk te volgen zijn, ook al ben je er niet zo goed in.

Maar goed, hier komt 'ie:


I rented "Michael Collins" at the local videotheque on Friday afternoon (June 4). I've seen the film once before, but it had been a long time since I had seen it (at least one and a half year), so I had decided to rent it and watch it again. I just finished watching it (yes, I couldn't sleep so I watched it late at night), and there are a few things I would like to say.

I haven't heard any of you say that you've seen Alan in "Michael Collins", but if you haven't, I highly recommend you to go and rent it (you'll easily find it in your local videotheque). The film occupies a fine 2nd place in my top 3 of favourite Alan films (the 1st place goes to "Sense & Sensibility"). Why? The film has a brilliant cast (Liam Neeson, Aidan Quinn and Julia Roberts), good writing, good camerawork and it's a very gripping, touching and tragic story, namely the story of Michael Collins and his fight for a free Ireland. I remember I was deeply touched when I had first seen the film, I've been disliking the Britons for a while after that. Now, I was less touched, because I'd seen it once before, but it's still an excellent film.

Alan plays Eamon de Valera (nicknamed Dev) in this film, and it's one of his best roles. It was a joy to hear him speak with an Irish accent, and I doubt it would've been hard for him to do so, since his father was an Irishman (who sadly passed away when Alan was 8 years old). Alan appears quite a lot in this film, contrary to most of his other films. He also isn't always the reserved (or at least controlled) person that he mostly plays in his other films; even Eamon de Valera could loose his calmth and have a fit, and I liked seeing Alan in this way, because it's different.

It's funny, but Eamon and Snape do have two things in common:

- Eamon is nicknamed Dev, while Snape is often nicknamed Sev (only by the fans, ofcourse);
- Eamon had to dress in woman's clothes in order to go unnoticed by the enemy, and Snape was temporarily dressed in woman's clothes as well (well, the Boggart was, not the actual Snape, but still....)

While Eamon de Valera isn't an evil man, he kind of has the outward appearance of a villain, and this is especially visible when he glares at Michael Collins during a debate. The way Eamon looks and moves is a bit of what Snape should be like; I believe Alan's Snape has lost his sharpest edges a bit - Eamon has the sharpness which Snape now lacks, his looks or glares seem a bit more threatening. I wish Alan would watch this film to see how he played Eamon, so that he could see what it is about Eamon that makes him look more threatening, and use that for Snape in the next "Harry Potter" films.

Well, anyway, if you haven't seen the film yet, please go and rent it. You won't be disappointed, I mean it. This really is one of Alan's better films.

By the way, when the credits started to roll, I discovered that Brendan Gleeson played in this film. In case you don't know, Gleeson is the actor that will play Mad-Eye Moody in the next "Harry Potter" film. Isn't that a coincidence? Or maybe Alan tipped him for the role, just like he did with Sean Biggerstaff for the role of Oliver Wood.



Dus mensen, doe mij een plezier en ren meteen naar de videotheek! De film kun je daar gemakkelijk vinden; je zult er geen spijt van hebben, dat garandeer ik jullie! Andere films van Alan, zoals "Dogma" en "Galaxy Quest", vallen in het niet bij deze film, waar je kippevel van krijgt (de eerste keer dat ik de film zag, moest ik zelfs een beetje huilen toen Mick doodging ). Plus je leert wat over de tragische en harde geschiedenis van Ierland, en hoe koelbloedig de Engelsen konden zijn - zeker de moeite waard.

Zo, dat is het dan voor nu. Nu ga ik naar bed.

*hoopt dat Cassie en de anderen die de film niet hebben gezien hem nu gauw gaan huren*
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Oud 06-06-2004, 11:43
Verwijderd
Citaat:
Severus schreef op 06-06-2004 @ 04:19 :
Hmm, ik kan niet wachten!

*hoopt dat Cassie en de anderen die de film niet hebben gezien hem nu gauw gaan huren*
Ik heb de film maar meteen besteld bij de FRS.nl hehe, ik geloof je direct als je zegt dat het een goeie film is. Ach weer eentje voor bij mijn collectie he .

Nou hier komen de links misschien ken je ze al, maar ik vind ze over het algemeen wel goed:

A.R.A.S.K.
Aquiline
Chatten met Snape


Heb er nog meer, maar ik moet eigenlijk weer bezig met verslagen maken..dusse ik post vanavond / vannacht nog wel wat denk ik..

Laatst gewijzigd op 06-06-2004 om 11:49.
Oud 06-06-2004, 12:04
Lucky Duck
Avatar van Lucky Duck
Lucky Duck is offline
Citaat:
Kassandra schreef op 05-06-2004 @ 11:18 :
ik ga vanmiddag,
heb ergens ook nog zo´n vaag verhaal gehoord dat die weerwolf door een Nederlander wordt gespeeld
mijn vriendin had kaartjes voor de premiere, nam die doos haar broertje mee, argggggggggg nou ja vanmiddag komt het alleemaal goed, een beetje dan
'die weerwolf' als in professor Lupin? Da's David Thewlis and soooo definitely geen Nederlander

Over de film; erg leuk. Is het één van jullie opgevallen dat de man in the Leaky Couldron 'a brief history of time' leest?
... Of de giraffe? Of 't feit dat Lupin zijn rechter wijsvinger en pink bijna niet afzonderlijk van elkaar kan bewegen?

En zo heb ik tien pagina's met dingen die me opvielen. Na twee keer kijken. Be afraid. Be very afraid.
__________________
Guaranteed to solve every minor problem by turning it into a major disaster.
Oud 06-06-2004, 12:49
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Ik kon het gewoonweg niet laten: ik ben net naar Amazon.co.uk gegaan en heb daar "Die Hard", "Truly, Madly Deeply", "Dark Harbor", "Robin Hood: Prince of Thieves" en "Blow Dry" besteld. De film "Dark Harbor" krijg ik heel snel toegestuurd, en ik zal er voor jullie screencaps van maken, aangezien we daarin meerdere keren een naakte Alan zien (ja, óók zijn klokkenspel)!

Citaat:
Cassiopeia schreef op 06-06-2004 @ 11:43 :
Ik heb de film maar meteen besteld bij de FRS.nl hehe, ik geloof je direct als je zegt dat het een goeie film is. Ach weer eentje voor bij mijn collectie he .
Ah, geweldig! Laat me meteen horen wat je ervan vindt!

Citaat:
Cassiopeia schreef op 06-06-2004 @ 11:43 :
Nou hier komen de links misschien ken je ze al, maar ik vind ze over het algemeen wel goed:
A.R.A.S.K. kende ik nog niet, maar Aquiline wel en dat chatten met Professor Snape ook.

Citaat:
Lucky Duck schreef op 06-06-2004 @ 12:04 :
En zo heb ik tien pagina's met dingen die me opvielen. Na twee keer kijken. Be afraid. Be very afraid.


*stares*

*backs away very slowly*
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Oud 06-06-2004, 12:56
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Voor degenen die geïnteresseerd zijn in een klein videoclipje waarin Alan vertelt over zijn rol in "Michael Collins", klik op deze link en kijk ernaar.

http://michaelcollins.warnerbros.com/cmp/trailer.html
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Oud 06-06-2004, 14:09
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Heel goede Alan site (met een hele mooie foto op de indexpagina):

The Slightly Weird Alan Rickman Fan Site
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Oud 06-06-2004, 14:13
Verwijderd
Citaat:
Severus schreef op 06-06-2004 @ 14:09 :
Heel goede Alan site (met een hele mooie foto op de indexpagina):

The Slightly Weird Alan Rickman Fan Site
die is inderdaad erg goed, hij staat al bij mijn favorieten hehe..
Oud 06-06-2004, 14:15
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Waaaaaaaaaaaah! Veel nieuwe, sexy Alan pics!

Klik hier

Vooral op pagina 2 heb je veel nieuwe en mooie pics!
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Oud 06-06-2004, 14:18
Verwijderd
Citaat:
Severus schreef op 06-06-2004 @ 14:15 :
Waaaaaaaaaaaah! Veel nieuwe, sexy Alan pics!

Klik hier

Vooral op pagina 2 heb je veel nieuwe en mooie pics!
oow je link doet het niet.. komen die foto's van de slightly weird alan rickman fan site?
Oud 06-06-2004, 14:23
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Citaat:
Cassiopeia schreef op 06-06-2004 @ 14:18 :
oow je link doet het niet.. komen die foto's van de slightly weird alan rickman fan site?
*zucht* Blast!

Ga naar 'The Slightly Weird alan Rickman Fan Site', en op de index pagina staat dan bij het nieuws van 31 mei 2004 dat er foto's van Alan on-line zijn, en klik op het groene tekstgedeelte. Dan kom je bij de pagina die ik bedoel.

*wou dat ze zelf Gabrielle Union was, zodat ze zo lekker dicht tegen Alan kon worden aangehouden*

*zucht*
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Oud 06-06-2004, 14:23
Verwijderd
deze vind ik ook erg grappig:

calender

Ik ben nu jarig op: 17-04-'38
Oud 06-06-2004, 14:26
Verwijderd
Citaat:
Severus schreef op 06-06-2004 @ 14:23 :
*zucht* Blast!

Ga naar 'The Slightly Weird alan Rickman Fan Site', en op de index pagina staat dan bij het nieuws van 31 mei 2004 dat er foto's van Alan on-line zijn, en klik op het groene tekstgedeelte. Dan kom je bij de pagina die ik bedoel.

*wou dat ze zelf Gabrielle Union was, zodat ze zo lekker dicht tegen Alan kon worden aangehouden*

*zucht*
oi, ja dat zijn mooie foto's..er zijn niet zo veel foto's waarbij hij echt
lacht. Volgens mij heb ik daar ookal een foto van hier in dit topic gezet
vrijdag geloof ik..

*zwijmelt weg*
Oud 06-06-2004, 14:34
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Citaat:
Cassiopeia schreef op 06-06-2004 @ 14:23 :
Ik ben nu jarig op: 17-04-'38
Ikke op 8 januari '40. Degene die de calender heeft gemaakt, heeft echt véél te véél vrije tijd.

Citaat:
Cassiopeia schreef op 06-06-2004 @ 14:26 :
oi, ja dat zijn mooie foto's..er zijn niet zo veel foto's waarbij hij echt
lacht.
Misschien heeft hij ook weinig om over te lachen.

Weet je, ik heb het altijd jammer gevonden dat hij geen kinderen heeft.... ze waren voor hem welkom, maar Rima blijkbaar niet (dat heeft hij eens laten doorschemeren in een interview, toen zei hij dat hij wel kinderen wilde, maar dat je zoiets met z'n tweeën doet en hij Rima in haar waarde moest laten). Ik heb het altijd, iedere keer dat ik over zoiets lees, een verspilling gevonden als een man die wel kinderen wil, samenleeft met een vrouw die ze niet wil (en vice versa). Dan denk je toch: 'ga d'r bij weg en vind iemand met wie je ze wel kan hebben, anders is het zo zielig en jammer.'

Maar ja, zoals al eerder in het topic gezegd was, moet het echte liefde tussen hem en Rima zijn geweest....

Hmm.
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Oud 06-06-2004, 14:46
Lucky Duck
Avatar van Lucky Duck
Lucky Duck is offline
Citaat:
Severus schreef op 06-06-2004 @ 12:49 :


*stares*

*backs away very slowly*
Ik ben nog aan 't ontcijferen, tien pagina's geschreven in het donker gaat niet zo snel

Maar ik heb er wel twee Alan/Snape punten uit weten te lezen;

* Hij houdt z'n toverstaf 't grootste deel van de tijd nogal krampachtig vast

Spoiler
__________________
Guaranteed to solve every minor problem by turning it into a major disaster.
Oud 06-06-2004, 14:51
Verwijderd
Citaat:
Lucky Duck schreef op 06-06-2004 @ 14:46 :
Ik ben nog aan 't ontcijferen, tien pagina's geschreven in het donker gaat niet zo snel

Maar ik heb er wel twee Alan/Snape punten uit weten te lezen;

* Hij houdt z'n toverstaf 't grootste deel van de tijd nogal krampachtig vast

Spoiler
Ja idd, dat was ook wel apart. Zag er wel lievig uit
Oud 06-06-2004, 14:54
Verwijderd
Citaat:
Severus schreef op 06-06-2004 @ 14:34 :
Ikke op 8 januari '40. Degene die de calender heeft gemaakt, heeft echt véél te véél vrije tijd.



Misschien heeft hij ook weinig om over te lachen.

Weet je, ik heb het altijd jammer gevonden dat hij geen kinderen heeft.... ze waren voor hem welkom, maar Rima blijkbaar niet (dat heeft hij eens laten doorschemeren in een interview, toen zei hij dat hij wel kinderen wilde, maar dat je zoiets met z'n tweeën doet en hij Rima in haar waarde moest laten). Ik heb het altijd, iedere keer dat ik over zoiets lees, een verspilling gevonden als een man die wel kinderen wil, samenleeft met een vrouw die ze niet wil (en vice versa). Dan denk je toch: 'ga d'r bij weg en vind iemand met wie je ze wel kan hebben, anders is het zo zielig en jammer.'

Maar ja, zoals al eerder in het topic gezegd was, moet het echte liefde tussen hem en Rima zijn geweest....
Hmm.
Aww, ik denk ook dat hij een heel leuk vader zou zijn geweest, wel jammer op zich voor hem. Heb je gelijk in dat het een verspilling is. Mja niks aan te doen.

pff kan pas laat vanavond weer op het forum *is verslaafd aan dit topic*
Oud 06-06-2004, 14:55
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Citaat:
Lucky Duck schreef op 06-06-2004 @ 14:46 :
* Hij houdt z'n toverstaf 't grootste deel van de tijd nogal krampachtig vast
Als Death Eater is hij altijd op gevaar bedacht, en zijn wand (toverstaf) is voor hem een belangrijk middel om zichzelf mee te beschermen, belangrijker dan een wand normaal is voor tovenaars. Geen wonder dat hij krampachtig zijn wand vasthoudt.

Citaat:
Lucky Duck schreef op 06-06-2004 @ 14:46 :
Spoiler
Spoiler
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Oud 06-06-2004, 16:13
Anonymous John
Avatar van Anonymous John
Anonymous John is offline
Einde was anticlimatisch, maar ik vond hem de beste van de drie. De donkere sfeer en strakkere verhaallijn maakte voor veel goede wil.

Alfonso Cuaron > Chris Columbus

En Emma Watson ziet er als maar beter uit
__________________
So a baby seal walked into a club...
Oud 06-06-2004, 16:35
Igorrrai
Avatar van Igorrrai
Igorrrai is offline
Citaat:
Severus schreef op 05-06-2004 @ 15:11 :
Ik had het niet gevraagd - ik had geen keuze. Toen ik het ticket kocht, zei de verkoper dat er alleen nog maar kaartjes voor het balkon verkocht konden worden, omdat de tickets voor de stoelen in zaal 5 allen al uitverkocht waren.
Hmm, normaal is het altijd veel rustiger op het balkon (ik zat nu beneden helemaal geen last van kinderen die zaten te fluisteren ect. )

Citaat:
Severus schreef op 05-06-2004 @ 15:11 :
Heb jij mij trouwens zien rondlopen in de bioscoop?
Wel ff gekeken maar niks gezien.

Citaat:
Severus schreef op 05-06-2004 @ 15:11 :
Ik heb wel geprobeerd te kijken of er ergens een (naar mijn idee) klein manneke met een bril en blond, spikey haar rondliep.
Hehe dan had je nog lang rond kunnen zoeken Ik ben wel klein (vergeleken met m'n vrienden maar niet met m'n moeder ) maar ik heb geen blond spikey haar Ik heb pikzwart haar
Oud 06-06-2004, 16:57
Lucky Duck
Avatar van Lucky Duck
Lucky Duck is offline
Citaat:
Severus schreef op 06-06-2004 @ 14:55 :

Spoiler
Spoiler


Oh, en The Fat Lady is natuurlijk geweldig

Spoiler
__________________
Guaranteed to solve every minor problem by turning it into a major disaster.
Oud 06-06-2004, 17:05
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Citaat:
Igor Costa schreef op 06-06-2004 @ 16:35 :
Hehe dan had je nog lang rond kunnen zoeken Ik ben wel klein (vergeleken met m'n vrienden maar niet met m'n moeder ) maar ik heb geen blond spikey haar Ik heb pikzwart haar
Haha! Ik dacht echt dat je blond haar had, vanwege je avatar op het BC Echt forum.

Citaat:
Lucky Duck schreef op 06-06-2004 @ 16:57 :
Spoiler
Aaaarrgh, jij bent ook onverbeterlijk!

Citaat:
Lucky Duck schreef op 06-06-2004 @ 16:57 :
[Oh, en The Fat Lady is natuurlijk geweldig
In de allereerste film hadden ze iemand anders voor de rol van The Fat Lady, een hele oude en stijve tante was dat. Ik vind Dawn French (van het komische "French & Saunders") veel beter voor de rol van The Fat Lady dan die heks van de vorige keren.
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Oud 06-06-2004, 17:15
Lucky Duck
Avatar van Lucky Duck
Lucky Duck is offline
Citaat:
Severus schreef op 06-06-2004 @ 17:05 :
Haha! Ik dacht echt dat je blond haar had, vanwege je avatar op het BC Echt forum.

Aaaarrgh, jij bent ook onverbeterlijk!

In de allereerste film hadden ze iemand anders voor de rol van The Fat Lady, een hele oude en stijve tante was dat. Ik vind Dawn French (van het komische "French & Saunders") veel beter voor de rol van The Fat Lady dan die heks van de vorige keren.
Ik vind trouwens ook de giraffe erg leuk

.... en natuurlijk 'A Brief History of Time' Blijft geniaal
__________________
Guaranteed to solve every minor problem by turning it into a major disaster.
Oud 06-06-2004, 18:02
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Citaat:
Cassiopeia schreef op 06-06-2004 @ 14:54 :
*is verslaafd aan dit topic*
Awww, ik ook. Als dit topic de 500 posts bereikt en gesloten wordt, moeten we maar een Alan Rickman topic starten met een grappige titel. Aangezien er maar weinig mensen hier over "The Prisoner of Azkaban" posten en wij steeds afdwalen naar Alan, lijkt een Alan topic me beter (dan zijn we tenminste altijd on-topic ).

Nu wordt alleen de vraag: moet een Alan topic hier, in de Kantine of bij Onzin?

Citaat:
Lucky Duck schreef op 06-06-2004 @ 17:15 :
Ik vind trouwens ook de giraffe erg leuk

.... en natuurlijk 'A Brief History of Time' Blijft geniaal
Eh, nu is mijn mind even helemaal blank. Waar heb je 't over?
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Oud 06-06-2004, 18:04
Lucky Duck
Avatar van Lucky Duck
Lucky Duck is offline
Citaat:
Severus schreef op 06-06-2004 @ 18:02 :
Eh, nu is mijn mind even helemaal blank. Waar heb je 't over?
De man in The Leaky Couldron leest een boek; A Brief History of Time. En achter The Fat Lady zie je in het Afrika-schilderij een giraffe lopen, die je eerst al in het HEEL groot voorbij ziet komen door verschillende schilderijen (in 'stukjes', zegmaar )
__________________
Guaranteed to solve every minor problem by turning it into a major disaster.
Oud 06-06-2004, 18:16
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Citaat:
Lucky Duck schreef op 06-06-2004 @ 18:04 :
De man in The Leaky Couldron leest een boek; A Brief History of Time. En achter The Fat Lady zie je in het Afrika-schilderij een giraffe lopen, die je eerst al in het HEEL groot voorbij ziet komen door verschillende schilderijen (in 'stukjes', zegmaar )
Oooja, dat klopt! Dat was inderdaad wel leuk, dat met die giraffe.

Weet er iemand wie die dikke zwarte leerling was in "PoA"? Het kon toch niet Dean Thomas zijn, hoop ik? Want hem had ik me knapper voorgesteld (zelfde geldt voor Seamus Finnigan trouwens, ik was best teleurgesteld met hem in alle films)....
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Oud 06-06-2004, 18:18
Lucky Duck
Avatar van Lucky Duck
Lucky Duck is offline
Citaat:
Severus schreef op 06-06-2004 @ 18:16 :
Oooja, dat klopt! Dat was inderdaad wel leuk, dat met die giraffe.

Weet er iemand wie die dikke zwarte leerling was in "PoA"? Het kon toch niet Dean Thomas zijn, hoop ik? Want hem had ik me knapper voorgesteld (zelfde geldt voor Seamus Finnigan trouwens, ik was best teleurgesteld met hem in alle films)....
Dat heb ik me ook de hele tijd af zitten vragen Waar komt dat joch ineens vandaan Volgens mij was hij er écht de eerste twee films niet...



Da's Dean Thomas. Alle drie de films. Maar dat kan 'm toch niet zijn

Oh, en wie is die Slytherin die steeds bij Malfoy in de buurt is?
__________________
Guaranteed to solve every minor problem by turning it into a major disaster.

Laatst gewijzigd op 06-06-2004 om 18:21.
Oud 06-06-2004, 18:22
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Citaat:
Lucky Duck schreef op 06-06-2004 @ 18:18 :
Dat heb ik me ook de hele tijd af zitten vragen Waar komt dat joch ineens vandaan Volgens mij was hij er écht de eerste twee films niet...
Ja, ik had hem in de vorige films ook niet gezien. Ik hoop niet dat hij te vaak langskomt in de volgende films, want ik vond hem dus he-le-maal niet leuk (ik heb liever iemand die er wat slimmer uitziet).

En er schiet me nog wat te binnen.... je hoort in het "Harry Potter" fandom wel eens over Blaise Zabini (die waarschijnlijk Slytherin is), maar ik kan me niet herinneren of ik ooit eens over hem heb gelezen in de boeken. Jij?
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten Harry Potter Fan-club
Mitchiee
19 18-07-2010 04:15
Films, TV & Radio Harry Potter algemeen #5
Severus
500 13-10-2005 16:48
Films, TV & Radio AJMouse's Premières - Week 22: Harry Potter, The Cooler en Open Range.
AJMouse
21 02-07-2004 17:18
Films, TV & Radio AJMouse's Premières - Week 23: 50 First Dates, Beyond Borders, The House Of Sand&Fog
AJMouse
13 14-06-2004 23:25
Films, TV & Radio AJMouse's Premières - Week 21: The Day After Tomorrow, Bright Young Things.
AJMouse
10 30-05-2004 21:45
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen Dr. Jekyll and Harry Potter
*Floortje*
8 24-11-2001 15:51


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:51.