Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-04-2013, 08:43
Verwijderd
Nee, maak je geen zorgen, dat is niet mogelijk. Het is bij wet geregeld dat je enkel verliefd kunt worden op mensen waarvan je een foto hebt gezien.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-04-2013, 08:51
Verwijderd
Van mijn sokken geblazen. Fucking 10 jaar terug in de tijd ^^ Hij is nog steeds hetzelfde.
Met citaat reageren
Oud 26-04-2013, 08:52
Verwijderd
Citaat:
ehm.. ff een vraagje, ik dacht t past wel hierbij. is t mogelijk om verliefd te zijn op iemand waarmee je alleen gechat hebt?? ik heb nog niet eens een foto gezien of iets maar ik kan niet stoppen met denken aan haar...
Dat kan wel, maar het kan ook een man van 66 met donkerzwart bilhaar zijn waar je nu 'verliefd' op bent. Snappez-vous?
Met citaat reageren
Oud 26-04-2013, 08:59
mikey8686
mikey8686 is offline
Citaat:
Dat kan wel, maar het kan ook een man van 66 met donkerzwart bilhaar zijn waar je nu 'verliefd' op bent. Snappez-vous?
jep dat kan zijn hebbie gelijk in... maarja k zie wel hoe t loopt...
Met citaat reageren
Oud 27-04-2013, 10:52
Guarnere
Avatar van Guarnere
Guarnere is offline
Citaat:
ehm.. ff een vraagje, ik dacht t past wel hierbij. is t mogelijk om verliefd te zijn op iemand waarmee je alleen gechat hebt?? ik heb nog niet eens een foto gezien of iets maar ik kan niet stoppen met denken aan haar...
Kalverliefde noemen ze dat, dat is mogelijk. Niks serieus iig
Met citaat reageren
Oud 27-04-2013, 19:48
Verwijderd
Citaat:
Kalverliefde noemen ze dat, dat is mogelijk. Niks serieus iig
Het kan ook heel serieus zijn. Kans is klein, maar het komt voor.
Met citaat reageren
Oud 29-04-2013, 19:08
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Ik was helemaal vergeten dat dit forum bestond

Hier gaat het lekker. We willen een huisje kopen samen en zijn aan het rondkijken en regelen. Ongelooflijk hoe leuk dat is. We fantaseren al zo lang over bepaalde dingen (2de kat, tuintje, kasje, studio) en nu zijn we gewoon in staat om dat allemaal waar te maken. Dit is een heel spannende en leuke tijd.
Met citaat reageren
Oud 30-04-2013, 09:57
MMollie
MMollie is offline
Het gaat met mij top op relationeel gebied ^^ , ik heb sinds zondag verkering
__________________
Too hot to be true
Met citaat reageren
Oud 01-05-2013, 00:03
BorderCross
Avatar van BorderCross
BorderCross is offline
1e keer gelijk raak, nu 9 maanden
__________________
Video killed the radio star...
Met citaat reageren
Oud 01-05-2013, 12:10
Verwijderd
Gaat prima.

Wel jammer dat hij zo teringver weg woont en de (nabije) toekomst zo onzeker is, natuurlijk.
Met citaat reageren
Oud 03-05-2013, 09:57
T.M.
T.M. is offline
Citaat:
Ik was helemaal vergeten dat dit forum bestond
Ik ook.

Ik merk bij mijzelf dat ik veel beter voor mijzelf op kom, beter weet wat ik wil. Ik ben de afgelopen twee jaar flink gegroeid.

Mijn ex en ik hebben het weer geprobeerd, omdat de spanning tussen ons er nog was. Maar ik merk dat ik er niet klaar voor ben om iets serieus aan te gaan. Hoe pijnlijk ook voor haar, ik heb voor mezelf gekozen (vond ik wel knap van mijzelf). Het deed me wel erg veel verdriet, omdat ik nog om haar geef, maar als mijn gevoel niet goed voelt, kan ik er niet voor gaan. We hebben niks gehad, maar we waren wel iets aan het opbouwen.
Ik weet nu dat het tussen ons ''over'' is.

Voor de rest gaat het wel goed met me (behalve dit even natuurlijk. is toch moeilijk al heb ik zelf de beslissing genomen.)
Met citaat reageren
Oud 04-05-2013, 12:00
Verwijderd
Citaat:
1e keer gelijk raak, nu 9 maanden
Ik moest ff grinniken.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2013, 13:00
miekmuis
Avatar van miekmuis
miekmuis is offline
Citaat:
Ik moest ff grinniken.
Same here
__________________
I think I have a problem, I think I think too much
Met citaat reageren
Oud 04-05-2013, 13:13
Verwijderd
Ik ook
Miekmuis, hoe is t nu met jou?

Hier gaat het heel goed! We wonen nu een week of drie in ons nieuwe huis en dar bevalt heel erg goed! En we hebben een hond te logeren, wat echt wel heel tof is, aangezien hij tot een jaar of wat geleden eht wel bangig was voor honden. Maar nu doet hij echt heel erg z'n best om het leukste vinden en als ik dan een smsje krijg dat hij de hond heeft uitgelaten en met haar gespeeld heeft, ben ik echt zo trots op m. Het gaat dus wel echt wel goed hier!
Met citaat reageren
Oud 05-05-2013, 23:18
BorderCross
Avatar van BorderCross
BorderCross is offline
Leuk wat mensen hier voor een mind hebben
Ik bedoelde qua relatie, anders zat ik wel op een zwangerschapstopic
__________________
Video killed the radio star...
Met citaat reageren
Oud 06-05-2013, 06:16
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Haha, ik dacht al dat het aan mij lag. Niet dus xD

ot: Ik heb sinds een week weer een relatie met mn ex. Normaal ben ik daar echt zwaar tegen, maar we hebben een half jaar totaal geen contact gehad en met uitgaan kwam ik hem weer tegen.
Kennelijk zat de vonk er nog.. en here we go again
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Met citaat reageren
Oud 06-05-2013, 08:34
Verwijderd
Ik dacht het al... is een vonk genoeg om de problemen waar je destijds tegenaan liep te overwinnen? Je moet zelf weten wat je doet en als het werkt, ben ik blij voor je, maar pas je wel op?

En ik dacht bij de 9 maanden en vooral in combinatie met de eerste keer raak ook iets anders

Ik ben nog altijd gelukkig alleen. Van het weekend werden er koppelpogingen gedaan door een vriendin en de jongen/man in kwestie was cute en leuk, maar ach.
Met citaat reageren
Oud 08-05-2013, 06:37
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Lief van je Mutant, en ik weet dat het 'standaard' is maar ik denk dat het deze keer beter zal gaan.
Een deel ervan had ook te maken met hoe ik toen in mn vel zat.
We zaten met zijn 2en in een negatieve spiraal die we niet wisten te doorbreken.
We zijn allebei veranderd en hebben dingen geleerd in dat half jaar.
Ik kan nu om ruimte vragen als ik dat nodig heb, en hij is ook wat volwassener geworden. Er zullen vast dingetjes blijven, maar ik denk wel dat we daar tegen kunnen.
Maar ik waardeer je bezorgdheid

Tis wel vreemd, je bent al 2 jaar samen met iemand geweest, en toch voelt dit weer helemaal nieuw.
Enige waaraan je kunt merken dat die 2 jaar zijn geweest is hoe goed je elkaar kent en herinneringen van toen..
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Met citaat reageren
Oud 12-05-2013, 09:04
miekmuis
Avatar van miekmuis
miekmuis is offline
@Ingegerd: Gaat goed, thanks :-)

Ik woon nu een half jaar in Engeland en mis mijn familie en vrienden wel moet ik zeggen. Het is een beetje lastig om hier een sociaal leven op te bouwen aangezien ik samenwoon met mensen waar ik echt niks mee heb en op mijn werk nogal een roddelcultuur hangt. Maar binnenkort verhuis ik naar een eigen huis en wie weet wat een nieuwe omgeving brengt. Ik heb soort van een knipperlicht relatie, maar dat is meer uit dan aan.
__________________
I think I have a problem, I think I think too much
Met citaat reageren
Oud 12-05-2013, 12:00
DAH
Avatar van DAH
DAH is offline
Bij mij gaat t de goede kant op. ^_^
__________________
Badger badger badger badger badger badger badger, badger badger badger, badger, badger, mushroom mushroom!
Met citaat reageren
Oud 12-05-2013, 18:04
Verwijderd
Citaat:
Lief van je Mutant, en ik weet dat het 'standaard' is maar ik denk dat het deze keer beter zal gaan.
Een deel ervan had ook te maken met hoe ik toen in mn vel zat.
We zaten met zijn 2en in een negatieve spiraal die we niet wisten te doorbreken.
We zijn allebei veranderd en hebben dingen geleerd in dat half jaar.
Ik kan nu om ruimte vragen als ik dat nodig heb, en hij is ook wat volwassener geworden. Er zullen vast dingetjes blijven, maar ik denk wel dat we daar tegen kunnen.
Maar ik waardeer je bezorgdheid

Tis wel vreemd, je bent al 2 jaar samen met iemand geweest, en toch voelt dit weer helemaal nieuw.
Enige waaraan je kunt merken dat die 2 jaar zijn geweest is hoe goed je elkaar kent en herinneringen van toen..
Oh fuck, blijkbaar heb ik je antwoord over het hoofd gezien

Maar als je het zelf weet en ook dat voor ogen blijft houden, dan hoop ik natuurlijk dat het deze keer wel helemaal gaat werken zoals het moet Mijn ex had na een jaar dingen geleerd (grappig/triest genoeg precies hetzelfde als hij met mij had gedaan), maar er waren dingen die ik zag gebeuren en waarvan ik weet dat die nooit zullen veranderen ^^ Overigens hadden wij gewoon een vriendschappelijke ontmoeting. Succes iig!


Single en happy hier, nog steeds. Mensen die me leuk lijken te vinden, maar het boeit me vrij weinig.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2013, 21:51
Cyella
Cyella is offline
Goed, ben super gelukkig en nog super verliefd op mijn mannetje! Al meer dan een jaartje gelukkig samen. Al is het nu steeds minder verliefd zijn en steeds meer houden van. Maar dat is helemaal niet erg, vind dat juist fijner. Ben heel tevreden en blij met wat we hebben!
Met citaat reageren
Oud 14-05-2013, 11:39
Verwijderd
Vandaag 5 jaar getrouwd
Met citaat reageren
Oud 16-05-2013, 21:42
DAH
Avatar van DAH
DAH is offline
Gefeliciteerd
__________________
Badger badger badger badger badger badger badger, badger badger badger, badger, badger, mushroom mushroom!
Met citaat reageren
Oud 18-05-2013, 15:37
Verwijderd
Over tweeenhalve maand zie ik mijn lievelingspersoon weer terug. Dan kan ik weer water over hem heen kliederen, en met hem dammen, en hem zoenen, en dan kan hij weer me rondzwieren en me ronddragen en en en. Ik ben zo blij. <3
Met citaat reageren
Oud 21-05-2013, 09:30
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
Ruzie met mn beste vriendin Ze was echt zo onredelijk, ze is vaak best wel bezitterig/clamerig tegenover mij, en meestal pikte ik dat gewoon, maar nu ben ik er helemaal klaar mee. En we wonen ook nog samen.. We moeten echt even praten.

Gelukkig met mn vriendje super goed, hij is zo leuk
__________________
Love was surely made for fools like me
Met citaat reageren
Oud 21-05-2013, 10:26
DAH
Avatar van DAH
DAH is offline
Yay, zaterdag een afspraakje! ^_^
__________________
Badger badger badger badger badger badger badger, badger badger badger, badger, badger, mushroom mushroom!
Met citaat reageren
Oud 26-05-2013, 13:07
DAH
Avatar van DAH
DAH is offline
Het afspraakje was een succes, zou ik zeggen. Ik heb nu een geweldige vriendin.
Ook heb ik voor het eerst gezoend.
__________________
Badger badger badger badger badger badger badger, badger badger badger, badger, badger, mushroom mushroom!
Met citaat reageren
Oud 26-05-2013, 13:44
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Gefeliciteerd DAH!
Met citaat reageren
Oud 26-05-2013, 13:51
BorderCross
Avatar van BorderCross
BorderCross is offline
Gefeliciteerd indd!
Veel plezier met de komende leuke tijd
__________________
Video killed the radio star...
Met citaat reageren
Oud 26-05-2013, 19:35
Nonny
Avatar van Nonny
Nonny is offline
fucking kut, want we hebben ruzie.
__________________
There is no elevator to success.
You have to take the stairs.
Met citaat reageren
Oud 26-05-2013, 20:57
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
De weekenden gaan elke keer weer veel te snel.
__________________
Ik weet niet beter.
Met citaat reageren
Oud 28-05-2013, 19:19
Laura_x_
Laura_x_ is offline
Ik voel me vrijgezellig

Maar dat ik er nu een hekel aan heb? Nee. Ik heb geweldige vrienden en kijk wel wat er op mijn pad komt.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2013, 21:10
Bird.
Avatar van Bird.
Bird. is offline
Kut. Guys lijken zich voor me verstopt te hebben.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2013, 06:59
BorderCross
Avatar van BorderCross
BorderCross is offline
Had ik een leuk avondje gepland als verrassing, is ze zonder wat te zeggen naar een feestje gegaan...
__________________
Video killed the radio star...
Met citaat reageren
Oud 31-05-2013, 12:02
Laura_x_
Laura_x_ is offline
Citaat:
Had ik een leuk avondje gepland als verrassing, is ze zonder wat te zeggen naar een feestje gegaan...
Pfff, balen zeg
Met citaat reageren
Oud 31-05-2013, 17:21
Verwijderd
Andere chick vragen

Als het een verrassing was kon ze het verder natuurlijk lastig weten dat je iets in de planning had.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2013, 17:34
BorderCross
Avatar van BorderCross
BorderCross is offline
Citaat:
Andere chick vragen

Als het een verrassing was kon ze het verder natuurlijk lastig weten dat je iets in de planning had.
Ze is mijn vriendin, dus daarom was het raar dat ze niks gezegd had, en daarom ga ik dus ook geen andere chick vragen natuurlijk
__________________
Video killed the radio star...
Met citaat reageren
Oud 31-05-2013, 19:58
Verwijderd
Hoezo moet zij zich tegenover jou verantwoorden dan? Zo gek is het toch niet dat ze haar eigen plan trekt? Of wonen jullie samen oid?
Met citaat reageren
Oud 31-05-2013, 21:10
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Ik denk dat hij vooral teleurgesteld was omdat zijn verrassing zo in het water viel.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 31-05-2013, 21:33
BorderCross
Avatar van BorderCross
BorderCross is offline
Wat Elin zegt dus, ze hoeft niet per se te zeggen waar ze heen gaat. Maar ik was er subtiel achtergekomen wanneer ze klaar met werken was, dus ik daarheen gegaan, nee hoor een feestje.. Jammer
__________________
Video killed the radio star...
Met citaat reageren
Oud 31-05-2013, 22:04
Verwijderd
Citaat:
Ik denk dat hij vooral teleurgesteld was omdat zijn verrassing zo in het water viel.
Tuurlijk, het is ook lullig, maar dat het raar is dat ze niks gezegd heeft snap ik niet helemaal.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2013, 23:41
BorderCross
Avatar van BorderCross
BorderCross is offline
Citaat:
Tuurlijk, het is ook lullig, maar dat het raar is dat ze niks gezegd heeft snap ik niet helemaal.
Mag neem ik aan wel verschillen per persoon? Gewoonte in de relatie. Ik zeg niet dat iedereen het raar hoeft te vinden, maar dat ik het raar vond
__________________
Video killed the radio star...
Met citaat reageren
Oud 01-06-2013, 10:40
Verwijderd
Nee dat mag niet.
Met citaat reageren
Oud 01-06-2013, 16:30
Verwijderd
Nee, verboden inderdaad. Ik was gewoon oprecht benieuwd waarom je dat raar vond.
Met citaat reageren
Oud 01-06-2013, 17:22
BorderCross
Avatar van BorderCross
BorderCross is offline
Dan zal ik er wel direct mee stoppen, bedankt voor het waarschuwen
__________________
Video killed the radio star...
Met citaat reageren
Oud 14-06-2013, 15:08
Verwijderd
Hoii , ik ben een meisje van 13.Omg , ben zo super blij! Ik heb nu al een paar maanden heel erg veel flo met een jongen van school. Ik zit nu ook een poos op kickboksen en toen ik daar kwam zat die jongen ook op. Ik train op dinsdag en vrijdag en hij toen alleen op vrijdag. Toen wij samen moesten vroeg hij aan mij op welke dagen ik trainde , toen ik dat zei ... volgende dinsdag kwam hij ook en nu zit hij op alle dinsdagen en vrijdagen net als mij We lachen heel veel naar elkaar maar hebben nog nooit echt met elkaar gepraat. Ik wil wel heel erg graag dus heb ik vandaag iets heel erg spannends gedaan. Ik had een briefje met mijn nummer daarop en 3 xjes aan hem gegeven. Ik was het al van plan , dus mijn beste vriendin en ik wachtten dicht bij het plekje waar hij altijd verzamelt met zijn vrienden in het begin van de dag. Toen stond hij achter me met 2 vrienden en mijn vriendin zij : doe nu snel , nu zijn er nog maar 2 vrienden bij. Dus ik wauw het gaan doen maar het kostte wel heel even om echt door te zetten en dat ik het nog durfde , toen liep hij weg ... Ik dacht heel ff : shit nu kan het niet meer. Maar toen heb ik mn vriendin meegesleurd en ben gewoon naast hem gaan lopen , ik heb hem aangetikt , het briefje gegeven , en naar hem gelachen. Heb niet kunnen zien of hij iets deed of teruglachtte ofzo want ik liep gelijk door de trap naar boven op. Ik vond het echt heel spannend. Maar ik bleef wel gewoon heel chill enzo. Ben nu echt heel erg blij. En ik hoop super erg dat hij het leuk vind! ik keek van de trap nog ff naar achter en toen maakte hij gelijk het briefje open en zijn vrienden stonden om hem heen. Ik zeg voor mensen die ook flo hebben en verliefd zijn : doe ook zoiets , wat heb je te verliezen?? Gewoon durven ... logisch als je het eng vind , vond ik ook. Ik zat helemaal te shaken. Maar als je het doet word je uiteindelijk super blij. En jongens vinden het ook leuk als het meisje iets doet hoor! Groetjess
Met citaat reageren
Oud 14-06-2013, 15:21
Prrriscilla
Avatar van Prrriscilla
Prrriscilla is offline
Wat is een flo?
__________________
“You know you're in love when you can't fall asleep because reality is better than your dreams.”
― Dr. Seuss
Met citaat reageren
Oud 14-06-2013, 15:22
Lente
Avatar van Lente
Lente is offline
Ahhh ik hoop echt voor je dat ie je belt of een berichtje stuurt!
Met citaat reageren
Oud 14-06-2013, 15:26
Verwijderd
Citaat:
Wat is een flo?
ook wel een jongen die al heel lang met mij flirt enzo , hij lacht altijd naar me , hij stalkt me nogal en hij kijkt de hele tijd naar me
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:40.