Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-02-2002, 12:43
arvid_18
arvid_18 is offline
"Een Amerikaanse moslimvrouw dreigt haar rijbewijs kwijt te raken. In haar huidige rijbewijs is een pasfoto geplaatst waarop zij versluierd is afgebeeld en slechts haar ogen zichtbaar zijn. De autoriteiten eisen nu dat ze zonder sluier op de foto staat in een nieuw rijbewijs. Maar dat weigert ze. Ze levert nog liever haar rijbewijs in."

Dit is gewoon het bewijs....
Er zijn mensen die een NOG lager IQ hebben dan een rechtsdraaiende zuivelbacterie!!

Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-02-2002, 12:46
Verwijderd
Dan levert ze haar rijbewijs maar in. Dat vind ik goed.

Als ik met een honkbalpet op de foto wil mag dat ook niet. Waarom zou het met een hoofddoek, keppel of ander religeus hoofddeksel wel mogen dan? In zo'n geval als dit is het belang van de openbare orde gewoon groter dan het belang van persoonlijke godsdienstbeleving. Op officiële identificatiedocumenten moet iedereen gewoon hetzelfde en zo neutraal mogelijk staan. Wil je dat niet, dan lever je het maar in...simple as that
Met citaat reageren
Oud 02-02-2002, 12:59
Mujahideen
Mujahideen is offline
Citaat:
arvid_18 schreef:
"Een Amerikaanse moslimvrouw dreigt haar rijbewijs kwijt te raken. In haar huidige rijbewijs is een pasfoto geplaatst waarop zij versluierd is afgebeeld en slechts haar ogen zichtbaar zijn. De autoriteiten eisen nu dat ze zonder sluier op de foto staat in een nieuw rijbewijs. Maar dat weigert ze. Ze levert nog liever haar rijbewijs in."

Dit is gewoon het bewijs....
Er zijn mensen die een NOG lager IQ hebben dan een rechtsdraaiende zuivelbacterie!!

Waarom plaatst je haar naam niet, zoals het in het artikel staat?
Voor degene die het niet wisten. Die Amerikaanse vrouw heet Freeman van haar achternaam. Maar dat durfde Arvid niet te plaatsten.
Met citaat reageren
Oud 02-02-2002, 13:15
arvid_18
arvid_18 is offline
Wat maakt het nou een reet uit wat haar naam is?
Bovendien wist ik haar naam niet...
Met citaat reageren
Oud 02-02-2002, 13:44
Dutchy15
Dutchy15 is offline
Citaat:
arvid_18 schreef:

Bovendien wist ik haar naam niet...
het staat toch in het artikel!!
je wist t niet
zit je jezelf voor gek te houden ofzo
Met citaat reageren
Oud 02-02-2002, 13:52
arvid_18
arvid_18 is offline
Dutchy jij bent echt een debiel.
Ik wist haar naam echt niet en WAT MAAKT HAAR NAAM NOU UIT????

Nou???

wat kan het nou schelen of haar naam freeman is of dutchyiseenmongool

jij weet natuurlijk niet inhoudelijk op de post in te gaan dus ga je maar kankeren op nutteloze bijzaakjes, slappeling.
Met citaat reageren
Oud 02-02-2002, 15:03
OO-PIN
OO-PIN is offline
Citaat:
nare man schreef:
Dan levert ze haar rijbewijs maar in. Dat vind ik goed.

Als ik met een honkbalpet op de foto wil mag dat ook niet. Waarom zou het met een hoofddoek, keppel of ander religeus hoofddeksel wel mogen dan? In zo'n geval als dit is het belang van de openbare orde gewoon groter dan het belang van persoonlijke godsdienstbeleving. Op officiële identificatiedocumenten moet iedereen gewoon hetzelfde en zo neutraal mogelijk staan. Wil je dat niet, dan lever je het maar in...simple as that

Precies, vind ik ook
__________________
Homer: "Do you miss your son?" Mr Bruns:"Yes, I am missing one son, now return him to me at once!"
Met citaat reageren
Oud 02-02-2002, 15:08
Jozzy
Avatar van Jozzy
Jozzy is offline
Van mij mogen mensen best met een hoofddoekje OP hun hoofd op een rijbewijs ofzo, maar niet met je hele gezicht afgedekt, dan kun je er lekker illegaal mee handelen...
Met citaat reageren
Oud 02-02-2002, 15:39
RegaIk
Avatar van RegaIk
RegaIk is offline
is toch goed van haar?
Ze maakt er toch geen probleem van. Ze levert gewoon haar rijbewijs in...
__________________
Hoi
Met citaat reageren
Oud 02-02-2002, 16:56
marlies
Avatar van marlies
marlies is offline
Citaat:
arvid_18 schreef:
Dutchy jij bent echt een debiel.
Ik wist haar naam echt niet en WAT MAAKT HAAR NAAM NOU UIT????

Nou???

wat kan het nou schelen of haar naam freeman is of dutchyiseenmongool

jij weet natuurlijk niet inhoudelijk op de post in te gaan dus ga je maar kankeren op nutteloze bijzaakjes, slappeling.
Leer eens even normaal beschaaft Nederlands praten/typen.
__________________
Als ik later groot ben, trouw ik met kermit de kikker :p | Tel wat je hebt, niet wat je mist
Met citaat reageren
Oud 02-02-2002, 17:44
Jumper
Jumper is offline
Citaat:
marlies schreef:
Leer eens even normaal beschaaft Nederlands praten/typen.
En leer jij maar eerst om niet in herhaling te vallen grapje hoor!

__________________
Hardcore to da bone!!!
Met citaat reageren
Oud 02-02-2002, 18:22
arvid_18
arvid_18 is offline
Marlies jij domme MAVO doos, beschaafd is met een -d!!!

En niet met een -t!
Wie kan hier nou geen nederlands!!??
Met citaat reageren
Oud 02-02-2002, 18:28
Dark G
Dark G is offline
Citaat:
Wie kan hier nou geen nederlands!!??
"Nederlands" moet met een hoofdletter geschreven worden .



[Dit bericht is aangepast door Dark G (02-02-2002).]
Met citaat reageren
Oud 02-02-2002, 18:44
D'tje
D'tje is offline
als hier verder alleen maar over nederlands vaardigheden gepraat kan worden moet dit ergens anders staan geloof ik

Anyway, ON TOPIC (als een van de enigen), ik vind het goed dat ze haar rijbewijs in moet leveren, ze moet zich maar aanpassen aan de westerse regels als ze zo graag in een westers land wil wonen. ik ben meegaand met hun, heb geen problemen met hun godsdients maar vind dit toch een beetje te ver gaan. Ze kan toch gewoon even haar sluier afdoen, ze is toch niet zo speciaal ofzo? Daarbij is de reden ervoor duidelijk, ondanks dat er niets over gezegd wordt, anders kan het makkelijk gebruikt worden als vals identiditeitsbewijs, en dat is dan ook de enige reden waarom ze haar sluier moet afdoen. Duidelijk en begrijpelijke reden. Moet ze inderdaad maar accepteren en anders haar rijbewijs maar weer afstaan.

Weer even off topic, wat maakt haar naam nu uit?? Dat snap ik ook even niet. Waarom is die naam zo belangrijk en waarom zou arvid die naam 'er niet bij hebben durven vermelden'?

Greetz
__________________
a laugh is the biggest attraction
Met citaat reageren
Oud 02-02-2002, 18:45
Dionysus1975
Dionysus1975 is offline
Citaat:
nare man schreef:
Dan levert ze haar rijbewijs maar in. Dat vind ik goed.

Als ik met een honkbalpet op de foto wil mag dat ook niet. Waarom zou het met een hoofddoek, keppel of ander religeus hoofddeksel wel mogen dan? In zo'n geval als dit is het belang van de openbare orde gewoon groter dan het belang van persoonlijke godsdienstbeleving. Op officiële identificatiedocumenten moet iedereen gewoon hetzelfde en zo neutraal mogelijk staan. Wil je dat niet, dan lever je het maar in...simple as that

Ik ben het er mee eens. En dat voorbeeld wat er genoemd word is ook logisch.
Maar neem nu eens een ander voorbeeld, stel wij gaan naar het buitenland, dan worden wij toch ook geacht ons "een beetje" aan de regels en normen van dat land te houden. Ga bijvoorbeeld maar eens als vrouw in een vreemd land dingen doen die een vrouw daar niet hoort te doen, dan heb je een groot probleem.
Dus wat al die mensen betreft die hier komen. Prima!!! Ruimte zat hier, maar je komt hier om Nederlander te worden, gedraag je er dan ook naar. En leef met de normen en waarden zoals elke Nederlander dat behoort te doen (en dat doet ook niet iedereen)
__________________
Waar een wil is, is een weg. Waar meer willen is een file
Met citaat reageren
Oud 02-02-2002, 18:54
DEChengst
Avatar van DEChengst
DEChengst is offline
Citaat:
Dionysus1975 schreef:
Dus wat al die mensen betreft die hier komen. Prima!!! Ruimte zat hier,
Zeker nooit in de file gestaan

-Desecrator
__________________
PDP, VAX en Alpha fanaat ; HP-Compaq is de Satan! ; Bidt u allen dagelijks richting Maynard! ; Ernie==lief ; Het leven begint bij 150 km/u ; aka Desje
Met citaat reageren
Oud 02-02-2002, 18:57
Dionysus1975
Dionysus1975 is offline
Citaat:
Desecrator schreef:
Zeker nooit in de file gestaan

-Desecrator
Het gaat hier toch niet om files Ik kan natuurlijk wel zeggen dat Nederland hartstikke vol is, maar dan krijg je de opmerking dat je zit te discrimineren.

[Dit bericht is aangepast door Dionysus1975 (02-02-2002).]
__________________
Waar een wil is, is een weg. Waar meer willen is een file
Met citaat reageren
Oud 02-02-2002, 19:17
Black_Blasphemy
Black_Blasphemy is offline
Laat haar dr rijbewijs dan maar inleveren, regels zijn regels, en die moet je gescheiden houden van godsdienst, cultuur, enz.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 02-02-2002, 19:40
Mujahideen
Mujahideen is offline
Citaat:
D'tje schreef:


Weer even off topic, wat maakt haar naam nu uit?? Dat snap ik ook even niet. Waarom is die naam zo belangrijk en waarom zou arvid die naam 'er niet bij hebben durven vermelden'?

Greetz
Het ging hier over een blanke, Amerikaanse vrouw, die zich bekeerd had tot de Islam.

Met citaat reageren
Oud 02-02-2002, 19:42
Mujahideen
Mujahideen is offline
Citaat:
Dionysus1975 schreef:
Ik ben het er mee eens. En dat voorbeeld wat er genoemd word is ook logisch.
Maar neem nu eens een ander voorbeeld, stel wij gaan naar het buitenland, dan worden wij toch ook geacht ons "een beetje" aan de regels en normen van dat land te houden. Ga bijvoorbeeld maar eens als vrouw in een vreemd land dingen doen die een vrouw daar niet hoort te doen, dan heb je een groot probleem.
Dus wat al die mensen betreft die hier komen. Prima!!! Ruimte zat hier, maar je komt hier om Nederlander te worden, gedraag je er dan ook naar. En leef met de normen en waarden zoals elke Nederlander dat behoort te doen (en dat doet ook niet iedereen)
Ze is geboren in Amerika en is van Amerikaanse komaf!!!!!!!!!!!!!!

Met citaat reageren
Oud 02-02-2002, 23:09
McCaine
Avatar van McCaine
McCaine is offline
Citaat:
Mujahideen schreef:
Het ging hier over een blanke, Amerikaanse vrouw, die zich bekeerd had tot de Islam.

En? Dat is volstrekt niet relevant. Je probeert een punt door te drijven dat er helemaal niets mee te maken heeft, en dat weet je heel goed.
__________________
In Memoriam: Matthew Shepard(1976-1998)-Wake up, meet reality! mccaine.blogspot.com|geengodengeenmeesters.blogspot.com
Met citaat reageren
Oud 03-02-2002, 11:36
RegaIk
Avatar van RegaIk
RegaIk is offline
Citaat:
McCaine schreef:
En? Dat is volstrekt niet relevant. Je probeert een punt door te drijven dat er helemaal niets mee te maken heeft, en dat weet je heel goed.

Dan weten ze dat het niet om een zogenaamde domme achterlijke arabierse gaat, maar om een achterlijke Amerikaanse. Voor SOMMIGEN is dat wel relevant...

(overigens vind ik haar niet dom of achterlijk, ze levert haar bewijsje gewoon in)
__________________
Hoi
Met citaat reageren
Oud 03-02-2002, 12:29
Mirage2000
Mirage2000 is offline
Er zijn op de wereld meer dan 1,2 miljard moslims. Nu is er ééntje aan de andere kant van de wereld van de meer dan een miljard moslims die niet zonder een sluier op de foto wil en dan voelt het ANP zich genoodzaakt het te melden?
Is er geen ander nieuws te vinden?

Ik zie geen enkel nut in zo'n onzinbericht behalve om weer te laten zien hoe goed de moslims zich niet aanpassen.

En voordat iedereen op me gaat afgeven. Ik vind ook dat deze vrouw zonder sluier op de foto moet ter identificatie.
__________________
=zwart wit= tief jij toch op naar je eigen land gepost op 05-03-2005 @ 19:23
Met citaat reageren
Oud 03-02-2002, 12:46
Joostje
Avatar van Joostje
Joostje is offline
aan de ene kant... als ze zo streng denkt dat ze altijd haar sluier om moet houden, wat heeft een foto zonder sluier dan voor zin?

Aan de andere kant, het staat toch nergens in de koran dat je ten aller tijde je sluier moet omhouden?
__________________
Gatara was here! De W van stampot!
Met citaat reageren
Oud 03-02-2002, 13:49
Dionysus1975
Dionysus1975 is offline
Citaat:
Joostje schreef:
aan de ene kant... als ze zo streng denkt dat ze altijd haar sluier om moet houden, wat heeft een foto zonder sluier dan voor zin?

Aan de andere kant, het staat toch nergens in de koran dat je ten aller tijde je sluier moet omhouden?

Koran, bijbel, Thora (of hoe je het maar schrijft). Het zijn allemaal boeken, geschriften die geschreven zijn door mensen. Met misschien wel een kleine kern van waarheid, maar heel veel is ook natte vingerwerk.
Zo hebben we dus de moslim, en vooral de vrouw die dus bijna niets mag. Maar kijken we in nederland naar bepaalde kerkelijke groeperingen die je vooral op de veluwe en in plaatsen als Staphorst, urk en Rijssen vind. Die hebben kennelijk ook ooit eens de regels opgesteld dat vrouwen nooit een broek aan moegen hebben en er geen tv gekeken mag worden.
Maar goed, dit is volgens mij meer een reactie die thuis zou horen op Filosofie en levensbeschouwing

Mzzzl

__________________
Waar een wil is, is een weg. Waar meer willen is een file
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-02-2002, 17:29
TygerStyle2001
Avatar van TygerStyle2001
TygerStyle2001 is offline
ik kan me voorstellen dat die vrouw dat niet wil, volgens haar geloof mag ze haar gezicht niet ongesluierd zien en dan is het logisch dat je dat ook niet op je paspoort zet.
Maar aan de andere kant zijn er nou eenmaal regels voor een rijbewijs dat je niet gesluierd op een foto mag, want dan kan er namelijk makelijk fraude ontstaan, maar wat is eigelijk het probleem?? ze levert haar rijbewijs toch in..

Owh ja arvid_18 hoezo is dit het bewijs dat er mensen zijn mensen die een NOG lager IQ hebben dan een rechtsdraaiende zuivelbacterie??
met zo'n opmerking bevestig je tenminste dat je daar bij hoort..
__________________
'Roll through the ghetto pumpin Ice Ice Baby/Think I give a fuck it's better than the shit I heard lately' - J-Zone
Met citaat reageren
Oud 03-02-2002, 19:21
Baron Sengir
Avatar van Baron Sengir
Baron Sengir is offline
Citaat:
Dionysus1975 schreef:
Ik kan natuurlijk wel zeggen dat Nederland hartstikke vol is, maar dan krijg je de opmerking dat je zit te discrimineren.
Het is niet te vol, NL is te druk

Maar ik vind wel dat ze die sluier gewoon af moet, redenen zijn hiervoor al gegeven.

[Dit bericht is aangepast door Baron Sengir (03-02-2002).]
__________________
I like angles...to a certain degree.
Met citaat reageren
Oud 04-02-2002, 15:08
soulless
soulless is offline
Af of inleveren. Regels voor een rijbewijs zijn heel logisch, wil je je daar niet aan houden dan neem je er maar geen.

Ik doe verder geen uitspraken over intelligentie etc, maar Regalk weet heel goed wat ik denk
__________________
Ik en de keizer hebben een dochter en een kleinzoon! Heh...
Met citaat reageren
Oud 04-02-2002, 16:14
D'tje
D'tje is offline
Citaat:
RegaIk schreef:
Dan weten ze dat het niet om een zogenaamde domme achterlijke arabierse gaat, maar om een achterlijke Amerikaanse. Voor SOMMIGEN is dat wel relevant...

(overigens vind ik haar niet dom of achterlijk, ze levert haar bewijsje gewoon in)
Ah man hier kan ik zo kwaad om worden!! Dit heeft dus echt niets met Amerika te maken, ze heeft zich bekeerd tot de islam en is ze dus geen doorsnee Amerikaanse (want die zijn meestal atheist) en kan je haar ook niet gebruiken als excuus om Amerikanen zwart te maken. Dit is iemand die geloof en regels van de wet niet uit elkaar kan houden, dat zal ze toch moeten leren. Of ze nu Arabierse is of Amerikaanse, het gaat erom dat zij de wet niet wil accepteren zoals hij is om haar geloof, en is ze voor mij hetzelfde als diegenen die verantwoordelijk zijn voor de aanslagen van 11 september. Islam heb ik geen problemen mee, zoals ik al eerder zei, maar wel als ze in een ander werelddeel leven waar ze nu eenmaal in de minderheid zijn en dan nog hun eigen regeltjes willen doordrammen (en zoals al gezegd werd, in de Koran staat geloof ik nergens dat je nooit zonder sluier mag zijn) en daarom in minder of meerdere mate een overdreven scene maken. Als ze de westerse regels niet willen accepteren moeten ze maar terug vind ik (alleen dus als ze echt de regels niet wil accepteren, niet iedere moslim!!) want dan hebben de moslims toch ook geen leven in de westerse cultuur?
En het feit dat ze haar rijbewijs gewoon inleverd heeft naar mijn idee niets met dom te maken, of niet dom, ze is gedwongen dat te doen aangezien ze de westerse regels niet wil accepteren. Dat heeft niets met domheid te maken, maar met een ziekelijke koppigheid.
__________________
a laugh is the biggest attraction
Met citaat reageren
Oud 05-02-2002, 09:28
PrackaH
PrackaH is offline
Citaat:
arvid_18 schreef:
Dutchy jij bent echt een debiel.
Ik wist haar naam echt niet en WAT MAAKT HAAR NAAM NOU UIT????

Nou???

wat kan het nou schelen of haar naam freeman is of dutchyiseenmongool

jij weet natuurlijk niet inhoudelijk op de post in te gaan dus ga je maar kankeren op nutteloze bijzaakjes, slappeling.
Ik merk hier een hechte band...echte vriendschap...ook wamrte voel ik...heel rustgevend.........
__________________
Wees jezelf...er zijn al genoeg anderen...
Met citaat reageren
Oud 05-02-2002, 09:29
PrackaH
PrackaH is offline
Citaat:
arvid_18 schreef:
Marlies jij domme MAVO doos, beschaafd is met een -d!!!

En niet met een -t!
Wie kan hier nou geen nederlands!!??
Ook hier is die warmte aanwezig...echt een prettig gevoel...
__________________
Wees jezelf...er zijn al genoeg anderen...
Met citaat reageren
Oud 05-02-2002, 12:19
drama
Avatar van drama
drama is offline
Citaat:
arvid_18 schreef:
"Een Amerikaanse moslimvrouw dreigt haar rijbewijs kwijt te raken. In haar huidige rijbewijs is een pasfoto geplaatst waarop zij versluierd is afgebeeld en slechts haar ogen zichtbaar zijn. De autoriteiten eisen nu dat ze zonder sluier op de foto staat in een nieuw rijbewijs. Maar dat weigert ze. Ze levert nog liever haar rijbewijs in."

Dit is gewoon het bewijs....
Er zijn mensen die een NOG lager IQ hebben dan een rechtsdraaiende zuivelbacterie!!


Sjonge man, wat boeit dit nou...een klein hersencelletje in mijn hoofd verteld me dat je hiermee weer De Niet 100% Nederlandse Medemens wilt zwart maken...Totaal geen topic waardig imo.

Dat mens moet gewoon kiezen: vasthouden aan haar principes maar geen rijbewijs of even d'r principe opzij zetten en d'r rijbewijs houden. Soms is de wereld zo godsgruwelijk eenvoudig...
__________________
Ik koop, dus ik besta
Met citaat reageren
Oud 05-02-2002, 12:22
drama
Avatar van drama
drama is offline
Citaat:
arvid_18 schreef:
Marlies jij domme MAVO doos, beschaafd is met een -d!!!

En niet met een -t!
Wie kan hier nou geen nederlands!!??
een lachwekkende loser ben je.

__________________
Ik koop, dus ik besta
Met citaat reageren
Oud 05-02-2002, 12:41
McCaine
Avatar van McCaine
McCaine is offline
Citaat:
D'tje schreef:
en is ze dus geen doorsnee Amerikaanse (want die zijn meestal atheist)
Helemaal niet... de gemiddelde amerikaan is protestants christelijk, en redelijk streng ook naar onze maatstaven. Toch is dat niet relevant.

Citaat:
Of ze nu Arabierse is


Citaat:
of Amerikaanse, het gaat erom dat zij de wet niet wil accepteren zoals hij is om haar geloof, en is ze voor mij hetzelfde als diegenen die verantwoordelijk zijn voor de aanslagen van 11 september.
Jij weet namelijk precies wie dat zijn?

Citaat:
Islam heb ik geen problemen mee, zoals ik al eerder zei, maar wel als ze in een ander werelddeel leven waar ze nu eenmaal in de minderheid zijn
Ah, dood aan de minderheden... wat een belachelijk idee, minderheden rechten geven. Waarom zou je ook?

Citaat:
en dan nog hun eigen regeltjes willen doordrammen (en zoals al gezegd werd, in de Koran staat geloof ik nergens dat je nooit zonder sluier mag zijn) en daarom in minder of meerdere mate een overdreven scene maken.
De enige die een scène maakt, is idd het ANP. Ze levert gewoon haar rijbewijs in, simpel zat. Is dat nieuws? Ik ben het voor de vernadering es eens met Mujahideen.

Citaat:
Als ze de westerse regels niet willen accepteren moeten ze maar terug vind ik
Zijn overal in het westen de regels hetzelfde? De amerikanen vinden bijna allemaal onze regels ook belachelijk. Mogen er nu geen amerikanen meer naar Nederland?

Citaat:
(alleen dus als ze echt de regels niet wil accepteren, niet iedere moslim!!) want dan hebben de moslims toch ook geen leven in de westerse cultuur?
Oh nee? Juist wel zou ik zeggen...

Citaat:
En het feit dat ze haar rijbewijs gewoon inleverd heeft naar mijn idee niets met dom te maken, of niet dom, ze is gedwongen dat te doen aangezien ze de westerse regels niet wil accepteren. Dat heeft niets met domheid te maken, maar met een ziekelijke koppigheid.
Krijgen we weer de associatie tussen moraliteit en ziekte jongens... brilliant, holmes
__________________
In Memoriam: Matthew Shepard(1976-1998)-Wake up, meet reality! mccaine.blogspot.com|geengodengeenmeesters.blogspot.com
Met citaat reageren
Oud 05-02-2002, 14:38
Brandeis-Bardin
Avatar van Brandeis-Bardin
Brandeis-Bardin is offline
Citaat:
nare man schreef:
Dan levert ze haar rijbewijs maar in. Dat vind ik goed.
Ja.

Citaat:
Waarom zou het met een hoofddoek, keppel of ander religeus hoofddeksel wel mogen dan?
Niet vervelend of kwetsend bedoeld, maar een keppel zou je niet zien (zit achterop je hoofd) .
Met citaat reageren
Oud 05-02-2002, 16:43
Tampert
Avatar van Tampert
Tampert is offline
Mjah inleveren dus... (verrassing).

Het doel van een pasfoto op een rijbewijs is het kunnen herkennen van de persoon om aan te tonen dat het rijbewijs in rechtmatige handen is. Als je alleen de ogen maar kunt zien dan heb je dus niets aan de foto. Kun je net zo goed een rijbewijs zónder foto maken. Hoe stat die vrouw ddan op haar ID-kaart?

__________________
NIZ| tegenpartij|Kriminalpolizei!!|De hele mikmak| Dank voor die bloemen
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 05-02-2002, 16:47
Dutchy15
Dutchy15 is offline
Citaat:
arvid_18 schreef:
Dutchy jij bent echt een debiel.
Ik wist haar naam echt niet en WAT MAAKT HAAR NAAM NOU UIT????

Nou???

wat kan het nou schelen of haar naam freeman is of dutchyiseenmongool

jij weet natuurlijk niet inhoudelijk op de post in te gaan dus ga je maar kankeren op nutteloze bijzaakjes, slappeling.
ha ha
Met citaat reageren
Oud 05-02-2002, 16:49
Dutchy15
Dutchy15 is offline
wat is nou t probleem, ze levert toch liever haar rijbewijs in? nou dan doet ze dat toch

jezus, boeiend
Met citaat reageren
Oud 05-02-2002, 16:52
Mujahideen
Mujahideen is offline
Citaat:
McCaine schreef:
Ik ben het voor de vernadering es eens met Mujahideen.
Huh, heb ik wat gemist?

Met citaat reageren
Oud 05-02-2002, 19:15
marlies
Avatar van marlies
marlies is offline
Citaat:
arvid_18 schreef:
Marlies jij domme MAVO doos, beschaafd is met een -d!!!

En niet met een -t!
Wie kan hier nou geen nederlands!!??
Ok je hebt gelijk:een spelfout, maar mijn opmerking ging over jouw manier van praten, niet van spellen.
Jij loopt hier scheldwoorden te gebruiken, terwijl dat helemaal niet nodig is.

Trouwens lees dan wel mijn info goed:
scholier 6VWO
dus noem me dan tenmiste een VWO muts

Nogmaals het ging dus niet over het spellen maar over de soort woorden die jij gebruikt dat bedoel ik met normaal beschaafd Nederlands.
__________________
Als ik later groot ben, trouw ik met kermit de kikker :p | Tel wat je hebt, niet wat je mist
Met citaat reageren
Oud 06-02-2002, 14:37
arvid_18
arvid_18 is offline
Atheneum?
nou nou, wat een hoog niveau zeg poeh poeh
echt ik val bijna van mijn stoel zeg tjonge tjonge. Maar aan de andere kant, iemand moet toch later de schoonmaakvacature van mijn bedrijfje vervullen

Dus ga jij nou maar snel je examentje halen meissie, zonder spieken!!
Met citaat reageren
Oud 06-02-2002, 15:30
RuffThugg
Avatar van RuffThugg
RuffThugg is offline
Jezus, boeiend wat iemands opleidingniveau is?

Ik zie echt het nut van deze discussie niet aangezien de vrouw in kwestie al heeft aangegeven het anders gewoon af te geven, dus al die kreten van "Buitenlanders moeten zich aanpassen" slaan ook nergens op want het was een Amerikaanse in Amerika en ze houdt zich gewoon aan de regels door het bewijs af te geven.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:32.