Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-03-2006, 18:01
tergemble
tergemble is offline
wat gaat er voor jullie voor: relatie of een succesvolle carriere ?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-03-2006, 18:03
Iduna
Avatar van Iduna
Iduna is offline
Dat kan best samengaan.
Met citaat reageren
Oud 22-03-2006, 18:12
groovy
Avatar van groovy
groovy is offline
beiden hopelijk
Met citaat reageren
Oud 22-03-2006, 18:14
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Een combinatie zou me goed uitkomen.
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Met citaat reageren
Oud 22-03-2006, 18:15
Mephisto
Avatar van Mephisto
Mephisto is offline
Carriere, per definitie.
__________________
Nothing says "I love you" like fisting.
Een gat is een gat en mijn lul heeft geen ogen.
Met citaat reageren
Oud 22-03-2006, 18:17
Verwijderd
Citaat:
*Juliah* schreef op 22-03-2006 @ 19:03 :
Dat kan best samengaan.
Met citaat reageren
Oud 22-03-2006, 18:20
Tiño
Avatar van Tiño
Tiño is offline
allebei, als het ff kan.

Hoewel ik het een niet laat beiinvloeden door het ander, en vice versa.
__________________
Sylvia Jeanette Natalie en Fien Elsje Treesje Truus Babbette Betsie en Sabine Greet Magreet Magriet Marie Marei en Angelien Mies Marjan Marlyn
Met citaat reageren
Oud 22-03-2006, 18:52
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Het liefst beiden natuurlijk.
Als ik écht zou moeten kiezen ga ik liever voor een relatie en dan maar een ietwat mindere baan
Veel geld verdienen heb je niet zoveel aan als je geen tijd hebt om er van te genieten
__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.
Met citaat reageren
Oud 22-03-2006, 19:04
tergemble
tergemble is offline
ik heb de vraag een beetje verkeerd gesteld eigelijk

en het is de bedoeling dat je duidelijk onderscheid maakt tussen de twee.

met succesvolle carriere later bedoel ik dat je nu een hoge opleiding volgt (dokter, ingenieur) , en of je die wil opofferen voor een vriend(in)

bij zulke opleiding heb je normaal gezien geen tijd om je met nutteloze dingen bezig te houden, maar jah..
Met citaat reageren
Oud 22-03-2006, 19:18
terror koekjes
Avatar van terror koekjes
terror koekjes is offline
Ja allebei en het liefst nog een appelboom in de tuin met een golden retriever eronder hihihihi
__________________
ein weihnachtsmann kommt in die disko
Met citaat reageren
Oud 22-03-2006, 19:20
Iduna
Avatar van Iduna
Iduna is offline
Ik vind een relatie niet nutteloos, anders zou ik geen relaties aangaan. Liefde, vriendschap, daar maak je tijd voor.

Wel vind ik dat 'moeder zijn' en carrière maken moeilijk of nauwelijks samengaan. Maar andere liefdesrelaties hoeven weinig tot geen problemen op te leveren, hoor.
Met citaat reageren
Oud 22-03-2006, 19:44
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Ik wil het allebei niet.







Maar wel een appelboom in de tuin met een golden retriever eronder.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 22-03-2006, 19:47
Broeder
Avatar van Broeder
Broeder is offline
Ik heb liever een konijn (L).
__________________
ENIGSINDS WANNEER?
Met citaat reageren
Oud 22-03-2006, 20:16
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Dat gaat gewoon samen.
Met citaat reageren
Oud 22-03-2006, 22:19
@Moon
@Moon is offline
Uiteraard het liefst beiden, maar als ik echt moet kiezen relatie.
Met citaat reageren
Oud 22-03-2006, 22:25
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Ik wil sowieso een carriere. Dus mijn toekomstige partner moet er wel rekening mee houden dat ik dat niet zomaar op ga geven voor hem plus eventuele kinderen.

Dat klinkt hard, maar ik denk dat een carriere en een relatie prima samen kunnen gaan, zolang je maar tijd voor elkaar vrij maakt en duidelijke afspraken maakt
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Met citaat reageren
Oud 22-03-2006, 22:37
Verwijderd
Wat heet carriere. Iemand die als vakkenvuller begint en eindigt als bedrijfsleider heeft ook carriere gemaakt, en ik denk dat een combinatie tussen relatie en carriere op een dergelijk vlak niet bepaald moeilijk is.

Eigenlijk zie ik nieteens in hoe die twee elkaar kunnen uitsluiten
Met citaat reageren
Oud 22-03-2006, 23:04
Mephisto
Avatar van Mephisto
Mephisto is offline
Citaat:
Gauloises schreef op 22-03-2006 @ 23:37 :
Eigenlijk zie ik nieteens in hoe die twee elkaar kunnen uitsluiten
Wat dacht je van de zin: getrouwd met je werk
__________________
Nothing says "I love you" like fisting.
Een gat is een gat en mijn lul heeft geen ogen.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 22-03-2006, 23:15
Verwijderd
Citaat:
Mephisto schreef op 23-03-2006 @ 00:04 :
Wat dacht je van de zin: getrouwd met je werk
Dan zie ik nog niet in dat het elkaar hoeft uit te sluiten, tenzij je een relatie zou hebben met iemand die verwacht dat je van 9 tot 17 uur werkt en dan naar huis komt om te eten en de rest van de avond samen voor de tv gaat zitten.
Met citaat reageren
Oud 22-03-2006, 23:19
Mephisto
Avatar van Mephisto
Mephisto is offline
Citaat:
Gauloises schreef op 23-03-2006 @ 00:15 :
Dan zie ik nog niet in dat het elkaar hoeft uit te sluiten, tenzij je een relatie zou hebben met iemand die verwacht dat je van 9 tot 17 uur werkt en dan naar huis komt om te eten en de rest van de avond samen voor de tv gaat zitten.
Als je een baan hebt waarbij dagen van 24+ uur de normaalste zaak van de wereld zijn dan moet je een partner hebben die het kan accepteren dat je weinig tijd met haar kan doorbrengen, zelfs al ben je getrouwd.
__________________
Nothing says "I love you" like fisting.
Een gat is een gat en mijn lul heeft geen ogen.
Met citaat reageren
Oud 22-03-2006, 23:24
Verwijderd
Citaat:
@Moon schreef op 22-03-2006 @ 23:19 :
Uiteraard het liefst beiden, maar als ik echt moet kiezen relatie.
Juist.

Wat ik me dan afvraag, partners die allebei een relatie hebben (met elkaar dan) en een carriere, komt dat goed?
Citaat:
Mephisto schreef op 23-03-2006 @ 00:19 :
Als je een baan hebt waarbij dagen van 24+ uur de normaalste zaak van de wereld zijn dan moet je een partner hebben die het kan accepteren dat je weinig tijd met haar kan doorbrengen, zelfs al ben je getrouwd.
Er zit maar vierentwintig uur in een dag, schat. En al snap ik je punt wel: ik weet niet of je dat doet als je getrouwd bent en je begint aan zo'n baan.
Met citaat reageren
Oud 22-03-2006, 23:32
Verwijderd
Citaat:
Mephisto schreef op 23-03-2006 @ 00:19 :
Als je een baan hebt waarbij dagen van 24+ uur de normaalste zaak van de wereld zijn dan moet je een partner hebben die het kan accepteren dat je weinig tijd met haar kan doorbrengen, zelfs al ben je getrouwd.
Das waar, maar dat sluit nog steeds niet uit.
Met citaat reageren
Oud 22-03-2006, 23:34
Mephisto
Avatar van Mephisto
Mephisto is offline
Citaat:
Gauloises schreef op 23-03-2006 @ 00:32 :
Das waar, maar dat sluit nog steeds niet uit.
Dat niet, maar het maakt het practisch wel bijna onmogelijk.

Dus ja, wat relatie vs carrière betreft ga ik voor de volle 150% voor carrière en als ik dan een leuke collega-arts met een soortgelijk rooster weet te versieren dan komt dat mooi uit.
__________________
Nothing says "I love you" like fisting.
Een gat is een gat en mijn lul heeft geen ogen.
Met citaat reageren
Oud 22-03-2006, 23:53
Verwijderd
Citaat:
Roos schreef op 22-03-2006 @ 23:25 :
Ik wil sowieso een carriere. Dus mijn toekomstige partner moet er wel rekening mee houden dat ik dat niet zomaar op ga geven voor hem plus eventuele kinderen.

Dat klinkt hard, maar ik denk dat een carriere en een relatie prima samen kunnen gaan, zolang je maar tijd voor elkaar vrij maakt en duidelijke afspraken maakt
^

Ik zie het trouwens prima samengaan. Ik ken genoeg stelletjes die beide hebben, twee succesvolle carrières en ook een gelukkig love life. Alleen met kinderen, tsja, dat is altijd een beetje passen en meten, maar als je alletwee dik verdient kun je ook makkelijker parttime gaan werken en toch nog genoeg geld hebben.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2006, 07:48
DomoBig
Avatar van DomoBig
DomoBig is offline
Carriere? ----> druivenplukken ergens in verweggistan, wonen in een hutje, geen geldzorgen, en de vriend die ik nu heb neem ik mee... *zucht*
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-03-2006, 08:44
Verwijderd
Citaat:
tergemble schreef op 22-03-2006 @ 20:04 :
ik heb de vraag een beetje verkeerd gesteld eigelijk

en het is de bedoeling dat je duidelijk onderscheid maakt tussen de twee.

met succesvolle carriere later bedoel ik dat je nu een hoge opleiding volgt (dokter, ingenieur) , en of je die wil opofferen voor een vriend(in)

bij zulke opleiding heb je normaal gezien geen tijd om je met nutteloze dingen bezig te houden, maar jah..

Je bedoelt dat iemand die nu geneeskunde studeert geen tijd heeft voor een relatie (dit versta jij dan onder nutteloze dingen).

Ik vind dit echt de grootste onzin. Natuurlijk heeft iemand naast zijn studie tijd voor een relatie. Hooguit wat minder dan iemand die de hele dag niks te doen heeft, maar goed.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2006, 09:32
Anton aus Tirol
Anton aus Tirol is offline
Wanneer je carrière maakt, heb je daar over 20 jaar waarschijnlijk nog steeds veel aan! Of dat met een vriend/ vriendin ook zo is, weet je niet...
__________________
Alles maximaal!!
Met citaat reageren
Oud 23-03-2006, 10:04
Verwijderd
Citaat:
DomoBig schreef op 23-03-2006 @ 08:48 :
Carriere? ----> druivenplukken ergens in verweggistan, wonen in een hutje, geen geldzorgen, en de vriend die ik nu heb neem ik mee... *zucht*
Goedkope Polen plukken sneller en goedkoper dan jij en je vriend.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2006, 10:53
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Citaat:
Anton aus Tirol schreef op 23-03-2006 @ 10:32 :
Wanneer je carrière maakt, heb je daar over 20 jaar waarschijnlijk nog steeds veel aan! Of dat met een vriend/ vriendin ook zo is, weet je niet...
Andersom gaat-ie ook op.

OT: ik ben ook voor beiden. Ik denk dat ik met alleen een carrière, ongeacht wat voor een, niet helemaal gelukkig zou kunnen worden. Aan de andere kant, met alleen een relatie ook niet. Dus alletwee.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2006, 10:56
Verwijderd
Citaat:
Anton aus Tirol schreef op 23-03-2006 @ 10:32 :
Wanneer je carrière maakt, heb je daar over 20 jaar waarschijnlijk nog steeds veel aan! Of dat met een vriend/ vriendin ook zo is, weet je niet...
Zo snel maken mensen over het algemeen geen carriere.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2006, 10:59
LaDameBlanche
Avatar van LaDameBlanche
LaDameBlanche is offline
Carriere... die relatie pas ik er wel in, en anders maar niet..
__________________
Speel met vuur, maar brandt je niet
Met citaat reageren
Oud 23-03-2006, 11:17
Verwijderd
Citaat:
DomoBig schreef op 23-03-2006 @ 08:48 :
Carriere? ----> druivenplukken
Lijkt me intellectueel zeer uitdagend.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2006, 11:30
Go
Avatar van Go
Go is offline
Citaat:
Krummeltje schreef op 23-03-2006 @ 12:17 :
Lijkt me intellectueel zeer uitdagend.
Alsof een intellectuele uitdaging je gelukkig maakt. Hoe meer je over de dingen nadenkt des te meer je over de dingen na gaat denken. Ik weet niet of je daar wel gelukkig van wordt (oké, ik beweer ook niet dat je er ongelukkig van wordt).
Met citaat reageren
Oud 23-03-2006, 11:31
Go
Avatar van Go
Go is offline
Citaat:
nare man schreef op 23-03-2006 @ 11:04 :
Goedkope Polen plukken sneller en goedkoper dan jij en je vriend.
Ik denk dat de lonen in Verweggiestan lager liggen dan wat Polen er voor moeten hebben. Tsja, de kosten voor het levensonderhoud zullen met dat hutje ook niet zo hoog zijn...
Met citaat reageren
Oud 23-03-2006, 12:56
Verwijderd
Citaat:
tergemble schreef op 22-03-2006 @ 20:04 :
ik heb de vraag een beetje verkeerd gesteld eigelijk

en het is de bedoeling dat je duidelijk onderscheid maakt tussen de twee.

met succesvolle carriere later bedoel ik dat je nu een hoge opleiding volgt (dokter, ingenieur) , en of je die wil opofferen voor een vriend(in)

bij zulke opleiding heb je normaal gezien geen tijd om je met nutteloze dingen bezig te houden, maar jah..
Nou ja, wat je maar nutteloos noemt...

Maar goed, ik snap je punt

Ik hoef niet perse dokter of ingenieur te worden en het lijkt me ook vreselijk om een baan te hebben waarmee ik constant bezig ben. Ik wil dat mijn leven bestaat uit meer dingen dan werken. Een sociaal leven hebben vind ik dan ook wel erg prettig

Dus, ik ga niet voor een carriere. Ik wil gewoon een baan waarin ik mijn ei kwijt kan, waarbij ik me op mijn gemak voel en waarbij ik genoeg tijd heb voor mijn relatie, hobbies, vrienden, familie en wie weet eventuele kinderen.
*toevoeging* wat overigens niet wil zeggen dat ik geen ambities heb, maar ik zie het gewoon niet zitten om iets van 12 uur per dag te werken, of constant te moeten zeggen dat ik niet kan komen omdat ik dan een vergadering heb ofzo.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2006, 13:14
groovy
Avatar van groovy
groovy is offline
nou ik wil een topcarrière hebben later en daar ga ik ook alles voor doen, maar op dit moment heb ik een relatie waar ik heel gelukkig mee ben en die laat ik daar echt niet voor varen.

Mijn vriend weet wat ik allemaal wil in mijn leven en hoe ik nu het idee krijg, komen we daar best uit samen. Als ik namelijk een beter betaalde baan krijg dan hem (hij is ingenieur), dan wordt hij huisman

Maar de kans zit er dik in dat ik daadwerkelijk veel beter dan hem ga verdienen..
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 23-03-2006, 13:31
Verwijderd
Ben ik nu de enige die een hekel heeft aan carriere geblaat
Met citaat reageren
Oud 23-03-2006, 13:35
groovy
Avatar van groovy
groovy is offline
Citaat:
Gauloises schreef op 23-03-2006 @ 14:31 :
Ben ik nu de enige die een hekel heeft aan carriere geblaat
vast niet

maar er zijn er ook die van een succesvolle carrière houden <3
Met citaat reageren
Oud 23-03-2006, 14:00
underthabridge
Avatar van underthabridge
underthabridge is offline
Citaat:
tergemble schreef op 22-03-2006 @ 20:04 :
met succesvolle carriere later bedoel ik dat je nu een hoge opleiding volgt (dokter, ingenieur) , en of je die wil opofferen voor een vriend(in)

bij zulke opleiding heb je normaal gezien geen tijd om je met nutteloze dingen bezig te houden, maar jah..
Als je een hoge opleiding/studie niet kan combineren met een sociaal leven dan ben je gewoon te dom om die opleiding te volgen.
Overigens, het is maar net wat je nutteloos noemt... persoonlijk vind ik geluk belangrijker dan succes. Deze 2 zaken zijn verenigbaar, maar zeker niet afhankelijk van elkaar. Dus ik vind het nogal een slechte vraag.
__________________
En toch heb ik gelijk.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2006, 14:02
underthabridge
Avatar van underthabridge
underthabridge is offline
Citaat:
gerwin schreef op 23-03-2006 @ 12:30 :
Hoe meer je over de dingen nadenkt des te meer je over de dingen na gaat denken.
Aha...


Naja, ik snap wel waarom jij niet van nadenken houdt
__________________
En toch heb ik gelijk.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2006, 16:07
Mariekje*
Mariekje* is offline
Bij voorkeur heb ik het later allebei. Een succesvolle carriére is denk ik ook prima te combineren met een liefdesleven, echter hoeft het voor mij niet zo te zijn dat mijn werk mijn leven is. Dat verklaart ook waarom ik liever een iets mindere baan zou willen hebben én een goede relatie, dan dat ik getrouwd ben met mijn werk en geen tijd meer overhoud voor andere leuke dingen in het leven. Wat ik ook weet is dat een man met de 'standaard rolpatronen' in zijn hoofd geen goede aan mij zal hebben...

Ik wil naar de universiteit, studeren, leren, werken en reizen; Alles om te kunnen worden, wat ik worden wil: Een baan waarin ik m'n ei kwijt kan, waarbij ik me goed kan voelen, en wat echt iets voor mij alleen is zegmaar. Het is ook echt niets voor mij om later thuis te gaan zitten met de kinderen, en enkel een huishouden te runnen. Alleen al omdat ik dan sterk het gevoel zou hebben dat ik mezelf te kort doe. Het zou me denk ik zelfs zo erg benauwen dat ik mijn relatie ervoor op het spel zou zetten - dan wel ja - simpelweg omdat het echt iets is wat ik absoluut níet zou willen; De huisvrouw uithangen, en beperkt worden in mijn dromen. Wat die kerel er tegen die tijd van vind, interesseert me eigenlijk niet eens... Ik ben ambitieus, en dat had hij bij voorbaat kunnen weten. Overigens zou ik me later wel aan het gezinsleventje willen wagen hoor, maar dat werk zou ik echt nodig hebben als uitlaatklep!
__________________
<3 Everyday I love you more....
Met citaat reageren
Oud 23-03-2006, 16:08
groovy
Avatar van groovy
groovy is offline
Citaat:
HvJ schreef op 23-03-2006 @ 17:07 :
Bij voorkeur heb ik het later allebei. Een succesvolle carriére is denk ik ook prima te combineren met een liefdesleven, echter hoeft het voor mij niet zo te zijn dat mijn werk mijn leven is. Dat verklaart ook waarom ik liever een iets mindere baan zou willen hebben én een goede relatie, dan dat ik getrouwd ben met mijn werk en geen tijd meer overhoud voor andere leuke dingen in het leven. Wat ik ook weet is dat een man met de 'standaard rolpatronen' in zijn hoofd geen goede aan mij zal hebben...

Ik wil naar de universiteit, studeren, leren, werken en reizen; Alles om te kunnen worden, wat ik worden wil: Een baan waarin ik m'n ei kwijt kan, waarbij ik me goed kan voelen, en wat echt iets voor mij alleen is zegmaar. Het is ook echt niets voor mij om later thuis te gaan zitten met de kinderen, en enkel een huishouden te runnen. Alleen al omdat ik dan sterk het gevoel zou hebben dat ik mezelf te kort doe. Het zou me denk ik zelfs zo erg benauwen dat ik mijn relatie ervoor op het spel zou zetten - dan wel ja - simpelweg omdat het echt iets is wat ik absoluut níet zou willen; De huisvrouw uithangen, en beperkt worden in mijn dromen. Wat die kerel er tegen die tijd van vind, interesseert me eigenlijk niet eens... Ik ben ambitieus, en dat had hij bij voorbaat kunnen weten. Overigens zou ik me later wel aan het gezinsleventje willen wagen hoor, maar dat werk zou ik echt nodig hebben als uitlaatklep!
Ja precies, zo ervaar ik het nu helemaal
Met citaat reageren
Oud 23-03-2006, 16:13
BleuEyes
Avatar van BleuEyes
BleuEyes is offline
Citaat:
@Moon schreef op 22-03-2006 @ 23:19 :
Uiteraard het liefst beiden, maar als ik echt moet kiezen relatie.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2006, 19:04
Experiment
Experiment is offline
Liefst beiden. Maar als ik MOET kiezen heb ik later liever een leuk gezin dan een carriere. Ik zou trouwens sowieso geen baan willen waarbij je geen tijd overhoudt voor je privéleven.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2006, 19:12
Verwijderd
Citaat:
gerwin schreef op 23-03-2006 @ 12:30 :
Alsof een intellectuele uitdaging je gelukkig maakt. Hoe meer je over de dingen nadenkt des te meer je over de dingen na gaat denken. Ik weet niet of je daar wel gelukkig van wordt (oké, ik beweer ook niet dat je er ongelukkig van wordt).
Liever een intellectuele uitdaging dan geestdodend werk, bedoel ik. Ik heb zelf al gemerkt dat ik niet gelukkiger word van domme bijbaantjes. Ze zijn leerzaam, zeker, maar ik weet gewoon dat ik dat later niet elke dag wil doen. Dusja.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2006, 21:32
Verwijderd
Citaat:
*Juliah* schreef op 22-03-2006 @ 19:03 :
Dat kan best samengaan.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2006, 22:06
Verwijderd
Als ik voor de keuze gesteld word, dan kies ik waarschijnlijk voor carrière. Niet omdat alles om geld draait, maar omdat ik beschouw als een ontwikkeling van mezelf. Degene die mijn ontwikkeling wil stoppen, snapt mij blijkbaar niet en past dan dus niet bij me en is het dus niet waard om verder mee te gaan.

Nee. Ik word geen huismoeder
Met citaat reageren
Oud 23-03-2006, 22:16
Mariekje*
Mariekje* is offline
Citaat:
Cytherea schreef op 23-03-2006 @ 23:06 :
Als ik voor de keuze gesteld word, dan kies ik waarschijnlijk voor carrière. Niet omdat alles om geld draait, maar omdat ik beschouw als een ontwikkeling van mezelf. Degene die mijn ontwikkeling wil stoppen, snapt mij blijkbaar niet en past dan dus niet bij me en is het dus niet waard om verder mee te gaan.

Nee. Ik word geen huismoeder
Dat ja, en mij lukte het maar niet om dat korter te omschrijven, haha.
__________________
<3 Everyday I love you more....
Met citaat reageren
Oud 24-03-2006, 00:08
Verwijderd
Citaat:
Gauloises schreef op 23-03-2006 @ 14:31 :
Ben ik nu de enige die een hekel heeft aan carriere geblaat
Je ontkomt er helaas niet aan. Als je ergens goed in bent en je ontplooit het niet, dan word je ook door iedereen raar aangekeken
Met citaat reageren
Oud 24-03-2006, 07:41
Verwijderd
Citaat:
terror koekjes schreef op 22-03-2006 @ 20:18 :
Ja allebei en het liefst nog een appelboom in de tuin met een golden retriever eronder hihihihi
En corniveren!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen Beschouwing nakijken
Juultjeh
2 05-11-2012 20:24
Liefde & Relatie Zwanger worden #3
Verwijderd
500 15-07-2008 18:51
Liefde & Relatie Relatie crisis
Bambina
9 23-07-2007 08:28
Liefde & Relatie Hoe belangrijk opleidingsniveau in relatie?
Anton aus Tirol
273 24-02-2007 18:10
Films, TV & Radio LOST IN TRANSLATION (Sofia Coppola, 2003)
legatus
77 09-10-2006 22:20
Levensbeschouwing & Filosofie De hemel als 'eindstation'?
wondersbestaan
151 23-03-2004 09:35


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:39.