Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-05-2004, 15:22
Ymir
Avatar van Ymir
Ymir is offline
okay, k ben ondertussen zo vaak afgewezen dat ik me tot dit kansloze alternatief wend....

ff wat dingen over mij, om een beeld van me te krijgen:
ik ben 1.95 ongeveer....
donkerblond haar
grijsblauwgroene ogen
niet mager, niet dik
heb humor (ook vaak sarcastisch)
ben zorgzaam, lief, aardig, soms jaloers, beschermend.

ik ga over het algemeen mer en beter met meiden om dan emt jongens, mijn beste vrienden zijn vaak meiden, nou ja, you get the idea....
de meeste meiden die mij kennen vinden mij ook erg leuk, kunne het goed met me vinden enzo, maar daar blijft het bij.....
op de een of andere manier vallen meiden niet op mij......
k heb alleen geen idee waarom niet......
nou ja, elke hulp is welkom, want ik weet het niet meer......
__________________
I fingerfuck bitches with Freddy Krueger gloves on
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-05-2004, 15:24
morango
Avatar van morango
morango is offline
Contact gezocht?
__________________
tralala
Met citaat reageren
Oud 02-05-2004, 15:32
Poesket
Poesket is offline
zoek je iemand? of wil je advies over hoe je t moet aanpakken?
__________________
einde
Met citaat reageren
Oud 02-05-2004, 15:36
Sweetsurrender
Sweetsurrender is offline
Hmm, ik weet precies wat je bedoelt, ik heb ongeveer hetzelfde, alleen heb ik het geluk dat ik wel een vriendin heb kunnen vinden.

Ik weet hoe tegenstrijdig het is. Al die meisjes die met je omgaan, waar je zo goed bevriend mee bent. Maar toch is er geen een meisje dat je leuk vind. Ik weet het, maar je kan dit niet forceren, je zal het moeten accepteren. Vooral als je ''pas'' (ik ben het zelf ook) 16 bent, dan moet je echt nog geen relatie hebben. Je hebt nog een heel leven voor je, maak je geen zorgen jongen. Als je ooit eens ergens komt dan is er echt wel een meisje waar jij de ware voor bent. Ga gewoon regelmatig naar feesten, evenementen, ga uit enz enz.

Don't worry, your time will come
Met citaat reageren
Oud 02-05-2004, 15:39
Jessicaa_b
Jessicaa_b is offline
je ben 16.. tijd zat... dr komt vast wel iemand...
__________________
Seek and you will find *** www.onlyrealrock.tk
Met citaat reageren
Oud 02-05-2004, 15:41
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
jue beschrijving van jezelf klinkt iig wel leuk
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 02-05-2004, 15:54
Verwijderd
Is dit een oproep voor contact gezocht of wil je tips of iets? Wat is je vraagstelling?
Met citaat reageren
Oud 02-05-2004, 16:10
Arox
Avatar van Arox
Arox is offline
Volgens mij is dit weer een 'Nice Guy'
__________________
Topickiller
Met citaat reageren
Oud 02-05-2004, 16:16
rubenrtv
Avatar van rubenrtv
rubenrtv is offline
jep, join the crew
Met citaat reageren
Oud 02-05-2004, 16:16
Verwijderd
zulke jongens vind ik juist leuk van die lieve, sgattige, aardige jongens.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2004, 16:28
Fortisi
Avatar van Fortisi
Fortisi is offline
Tja inderdaad...zorgzaam, lief, aardig...dat is het type jongen waar een meisje bevriend mee is, of pas op valt als ze toe is aan een serieuze relatie. Op die leeftijd willen de meeste meisjes geen vaste relatie maar een een losse relatie met een stoere/macho gozer...of tenminste dat idee heb ik, ik kan het ook totaal fout hebben natuurlijk

Hoe stap jij eigenlijk op meisjes af dan? misschien dat het daaraan ligt
__________________
<av:sir Frank Dicksee - The Mirror|?>
Met citaat reageren
Oud 02-05-2004, 16:35
Verwijderd
Dezelfde fout die ik jaren heb gehad. Ik ging verwachten en zelfs claimen dat die meiden maar een relatie met mij moesten beginnen omdat ze mij leuk vonden, dan wil je toch ook verkering?
Stierenschijt natuurlijk, de enige die mij qua liefde nogal depri heeft gemaakt ben ik zelf, door mijn verwachtingen.

Ik weet nu beter, ik verwacht niet meer dat er mij overkomt wat er in al die amerikaanse films gebeurd. Lief populair mooi meisje die voor je valt en alles is mooi en prachtig.

Ow, en dat van "je bent maar 16", ik neem dat niet te serieus, meer iets om je goed te laten voelen. Genoeg 16 jarigen hebben iets, of het allemaal serieus is betwijfel ik maar ze zijn er wel. Trek je er echter niet al te veel van aan, die relaties gaan 9 van de 10 keer toch niet goed en zijn er weer 2 mensen bij met een (tijdelijk) gebroken hart.

Mijn advies, vergeet het. Zet het uit je hoofd, en verwacht niet meer van meiden dat ze verliefd op je worden. Aardig vinden of leuk vinden is niet bijvoorbaat verliefd. Ik krijg af en toe te horen dat ik er leuk uit zie, leuk een complimentje maar ik zoek er niets (meer) achter, en het bevalt me donders goed.

Niet maar lange nachten wakker liggen, maar er gewoon niet aan denken. Laat het op je af komen, denk er niet aan. En als je dan verliefd wordt er op afgaan. Ik werd verliefd op meiden die zeiden dat ze me aardig of leuk vonden, en enkel om die reden. Doomed to fail als je het mij vraagt.

Zet het uit je hoofd, laat het rusten. Je hebt het vast druk genoeg met school e.d. focus je daar op en op je hobbies oid.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2004, 16:38
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Citaat:
forever schreef op 02-05-2004 @ 17:16 :
zulke jongens vind ik juist leuk van die lieve, sch attige, aardige jongens.
Ben je echt 1.95 *cool*

Laatst gewijzigd op 02-05-2004 om 16:40.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2004, 16:39
Verwijderd
Citaat:
Missy1234567890 schreef op 02-05-2004 @ 17:38 :
Ben je echt 1.95 *cool*
Dank u voor de nuttige bijdrage.


Je kan het trouwens online proberen maar daar heb ik enkel slechte ervaringen mee gehad.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2004, 17:25
Gnothe seauton
Avatar van Gnothe seauton
Gnothe seauton is offline
maak je niet druk. niets aan de hand. je hebt nog eeuwen de tijd. je bent pas 16. ik snap dat je ook behoefte hebt aan wat liefde van vrouwelijk schoon, maar kop op, de wereld vergaat niet hoor blijf gewoon je leuke zelf, dan komt het vanzelf wel goed.
__________________
Ken U zelve
Met citaat reageren
Oud 02-05-2004, 17:36
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Waarom vertel je hoe je eruit ziet? Dat zegt nog niks. Vraag het eens aan die vriendinnen van je. Misschien ben je wel te close met te veel meiden...
Met citaat reageren
Oud 02-05-2004, 21:03
xsweet_bitchx
Avatar van xsweet_bitchx
xsweet_bitchx is offline
waarschijnlijk zien meiden jou alleen als vriend, omdat je je zo gedraagt. laat ook eens zien als je iemand leuk vindt dat je ook anders bijv. romantisch kunt zijn. dan gaan ze jou mss ook anders zien. xXx
__________________
*-* look sweet*-* but i'm a bitch ;)
Met citaat reageren
Oud 02-05-2004, 21:12
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Als je op je 16e al zovaak bent afgewezen, vraag ik me af hoeveel tijd jij neemt om iemand te leren kennen ed.
Misschien moet je er wat meer tijd voor nemen. Een meisje 2 weken leren kennen en d'r dan vragen is niet altijd even effectief. Misschien moet je eerst vriendschappen opbouwen en kijken wat daaruit voortvloeit.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 02-05-2004, 21:24
Verwijderd
Citaat:
forever schreef op 02-05-2004 @ 17:16 :
zulke jongens vind ik juist leuk van die lieve, sgattige, aardige jongens.
mjah ik ook
Met citaat reageren
Oud 02-05-2004, 21:37
M. Arnoldi
Avatar van M. Arnoldi
M. Arnoldi is offline
Je doet denk niks fouts...Klinkt misschien heel stom, maar het is zo...

Geniet nog van je vrije bestaan, want voor je het weet heb je er een aan de haak geslagen!

De enige tips die ik kan geven is:
- Wees goed gekleed
- Frisse adem
- Maak de meiden aan het lachen

Met citaat reageren
Oud 02-05-2004, 21:39
Verwijderd
Citaat:
Jessicaa_b schreef op 02-05-2004 @ 16:39 :
je ben 16.. tijd zat... dr komt vast wel iemand...
Met citaat reageren
Oud 03-05-2004, 14:01
Denise84
Avatar van Denise84
Denise84 is offline
Je bent te lief.

Vrouwen vallen op een beetje stoer en onbereikbaar, iemand met een persoonlijkheid en uitstraling van "hier sta ik".
Natuurlijk moeten die mannen ook gevoel hebben en dat kunnen uiten, moeten ze genoeg aandacht geven, lief zijn, romantisch, zorgzaam enz. Maar dus niet alleen dat.
__________________
(geen signature)
Met citaat reageren
Oud 03-05-2004, 14:11
Mark
Avatar van Mark
Mark is offline
Achja, verschil moet er wezen. Als je wat ouder wordt gaan vrouwen dat wel waarderen. Ervaren oudere vrouwen prikken vaak wel door dat macho gedrag heen en zoeken juist een lieve, aardige, nice guy als jij bent.

Geduld en vooral niet te graag willen.

Mark (die zelf ook een nice guy is)
__________________
Deze gebruiker heeft geen handtekening ingesteld.
Met citaat reageren
Oud 03-05-2004, 18:06
annetjuh
Avatar van annetjuh
annetjuh is offline
volgens mij zien die meiden je meer als de grote broer.
die je beschermd en waarmee je kunt praten.
En met je grote broer doe je niets
__________________
-o0o- Je hebt mensen en pennen, beiden schrijven -o0o-
Met citaat reageren
Oud 03-05-2004, 18:55
funkypunk
Avatar van funkypunk
funkypunk is offline
je bent te ongeduldig en wil misschien te graag
komt tijd, komt......LIEFDE; juist ja.
er zijn genoeg meisjes die op lieve 'broer'types vallen (iig zo wordt je door anderen betiteld). ik zal me niet te druk maken
__________________
nooit meer
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-05-2004, 19:21
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
Aha het oh zo bekende knuffelbeer type. Als ik het zo lees dat kom je op mij over als een jongen waar meiden zich veilig bij voelen en er staat 'knuffeltjes' op je voorhoofd geschreven. Met andere woorden, je bent een jongen waar meiden graag goede vriendschappen mee sluiten maar daar blijft het vaak bij. Kerel, wees daar trots op! Jij betekent iets voor die meiden en zij iets voor jou, jij wil alleen meer. Kan ik me voorstellen, maar ga even na wat je hebt. Dat hebben maar zeer weinig jongens. Wees daar dankbaar voor en wacht tot je tijd komt. En die komt heus wel. Ga het niet forceren op haasten, dat werkt in je nadeel. Geniet van wat je hebt en de rest komt vanzelf. Ga niet zoeken naar liefde, laat liefde jou vinden. Als jij niet zoekt, steekt het vanzelf de kop om de deur. Als je wel zoekt, dan zie je dingen over het hoofd en krijg je minder snel en moeizamer. Steek geen energie in iets wat nog komen gaat dus.
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Met citaat reageren
Oud 03-05-2004, 20:59
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Tja als ze je allemaal alleen maar leuk vinden en verder nix dan ligt het gewoon aan de gevoelens: ze voelen nou eenmaal nix meer voor jou. Maar wanhoop niet, je bent pas 16. Ik ben net 21 en ik heb nu sinds 2 maanden ook pas mijn eerste relatie. Daarvoor was ik ook wel een paar keer verliefd op meisjes maar steeds was het van hun kant zo van "leuk, maar niet gek op hem", net zoals bij jou. Het komt heus nog wel. Maak je maar geen zorgen.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 03-05-2004, 21:08
ABrules
Avatar van ABrules
ABrules is offline
tja... ik heb zo ook helemaal veel vriendinnen... ben 19 en ik maak me nergens druk over...

ben ook heel kieskeurig maar dat is iets anders hehehe

blijf gewoon jezelf en fuck dat liefde zoeken en wat komt dat komt...
__________________
No love for myself... and no love for another... The heart, the soul, the life, the passion ...I don't need that shit...
Met citaat reageren
Oud 06-05-2004, 20:09
Ymir
Avatar van Ymir
Ymir is offline
wat kan ik hierop zeggen, behalve bedankt allemaal!
__________________
I fingerfuck bitches with Freddy Krueger gloves on
Met citaat reageren
Oud 07-05-2004, 11:43
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
Citaat:
Balance schreef op 02-05-2004 @ 22:12 :
Als je op je 16e al zovaak bent afgewezen, vraag ik me af hoeveel tijd jij neemt om iemand te leren kennen ed.
Misschien moet je er wat meer tijd voor nemen. Een meisje 2 weken leren kennen en d'r dan vragen is niet altijd even effectief. Misschien moet je eerst vriendschappen opbouwen en kijken wat daaruit voortvloeit.
Niet mee eens. Met dat tweede stukje dan. Ik doe het zelf ook op die manier. En het werkt niet.

Hier het bekende zinnetje: "Ik durf de vriendschap/goede band niet op het spel te zetten, omdat ik bang ben dat we boos uit elkaar gaan door iets kleins/lulligs."

Tegen de topicstarter zou ik willen zeggen dat het lijkt dat jij misschien wel aan een serieuze relatie toe bent, maar volgens mij de meeste meisjes van die leeftijd niet. Ik zie in ieder geval wel veel relaties in die leeftijdscategorie stuklopen.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2004, 14:51
Blondfun
Blondfun is offline
Misschien dat jij voor meisjes gewoon meer een goede vriend bent omdat je het zo goed met ze kan vinden. Ik ken wel meer jongens hartstikke aardige kerels, ook zat vriendinnen, maar niet EEN vriendinnetje. Het zijn volgens mij de jongens die gewoon met elk meisje supergoed overweg kan en daarom niet een bepaalde aantrekkingskracht heeft. Ik weet niet hoe het te omschrijven maar ik ken het fenomeen. Misschien omdat meisjes wel eens uitzijn op een uitdaging om met een jongen in contact te komen die eigenlijk nauwelijks met je vriendinnen omgaat ofzelfs niet. Dat het een uitdaging is...
Eerlijk gezegd vind ik dit allemaal gelul van mezelf... maar ik kan het absoluut niet omschrijven, en heb eigenlijk ook niet zo'n goed idee wat de reden zou kunnen zijn
__________________
Be the miracle!
Met citaat reageren
Oud 08-05-2004, 10:42
Weylyn
Avatar van Weylyn
Weylyn is offline
Ik vind het niet zo'n probleem dat ik geen relatie heb, daar heb ik mij inmiddels bij neergelegd. Jullie hebben allemaal wel gelijk, maar het blijft wel heel hard. Een zeer goede vriendin van mij is een paar maanden terug een relatie aangegaan, maar die is nu dus stukgelopen. Dat was niet haar schuld, die gozer heeft haar wel op een bijzonder hufterige manier gedumpt (sms). Nou kan de "nice guy", ik dus, weer het puin gaan ruimen. Het is heel pijnlijk als je iemand die veel voor je betekend zo gekwetst ziet, en er eigenlijk niets aan kunt doen.
__________________
Death is more universal than life. Everyone dies, but not everyone truly lives.
Met citaat reageren
Oud 08-05-2004, 19:53
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
het heeft geen zin om er naar op zoek te gaan dan vind je het namelijk niet. liefde is niet iets wat je vind maar wat je overkomt. en het overkomt je vanzelf een keer bij de een gebeurt het wat eerder en bij de ander wat later. zelf was ik 16 toen ik mn eerste vrieninnetje kreeg dat heeft net een maand geduurd. daarna dacht ik ook damn dit komt nooit meer goed enzo. ondertussen zijn we drie jaar en een aantal vriendinetjes verder en is het dus toch nog allemaal goed gekomen. ( heb nu ook vriendin ). mijn punt is dus uiteindelijk maak je er niet zo druk om en ga er vooral niet naar op zoek het komt uiteindelijk allemaal goed.
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Met citaat reageren
Oud 22-05-2004, 14:46
Ymir
Avatar van Ymir
Ymir is offline
okay, kreeg paar dagen geleden van een vriendin van me dit te horen als reden waarom ik niet aantrekkelijk ofzo ben:

"je hebt "het" niet."
wat de hell moet ik daar nou mee dan?
__________________
I fingerfuck bitches with Freddy Krueger gloves on
Met citaat reageren
Oud 22-05-2004, 14:52
Verwijderd
Citaat:
Rikkus schreef op 22-05-2004 @ 15:46 :
okay, kreeg paar dagen geleden van een vriendin van me dit te horen als reden waarom ik niet aantrekkelijk ofzo ben:

"je hebt "het" niet."
wat de hell moet ik daar nou mee dan?
niets, dat betekent namelijk niet dat er iets mis is met jou, maar dat jij en desbetreffende vriendin gewoon geen combinatie zijn vanwege het ontbreken van een 'klikje' of 'vonk' of hoe je het ook wil omschrijven
Met citaat reageren
Oud 22-05-2004, 14:53
Weylyn
Avatar van Weylyn
Weylyn is offline
Welkom bij de club vriend. Wij mannen zijn gedoemd om het nooit te snappen.
__________________
Death is more universal than life. Everyone dies, but not everyone truly lives.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 22-05-2004, 15:10
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Rikkus schreef op 22-05-2004 @ 15:46 :
okay, kreeg paar dagen geleden van een vriendin van me dit te horen als reden waarom ik niet aantrekkelijk ofzo ben:

"je hebt "het" niet."
wat de hell moet ik daar nou mee dan?
Jij hebt toch ook wel eens dat je iemand ziet die je wel aardig vindt, maar waar je toch nooit iets mee zou willen beginnen omdat je niet verliefd op diegene bent en zal worden? Die gene heeft dan iets niet wat je zoekt in een meisje, waardoor het niks wordt tussen jullie.
Nou, dit is hetzelfde, alleen heb jij het nu niet voor dat meisje.
Misschien heb je 'het' wel voor een ander meisje.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2004, 15:40
Dzjes
Avatar van Dzjes
Dzjes is offline
Je zult het grote broer/beste vriendstype zijn.. maar troost je hoor, der is toch niets mis mee? Er zijn zoveel vrouwen die niet op macho's vallen maar meer op lievere, verlegen mannen.Aan de andere kant zijn er ook veel vrouwen die op stoere,mannelijke mannen vallen.. maar uiteindelijk zoeken ze toch altijd iemand om mee te praten, te lachen etc.. Jouw tijd komt nog?

Niet panikeren, wees juist trots! Erg veel vrouwen zien in jou een goede kameraad, beschouw het als een eer En hoeveel koppels zijn uiteindelijk niet eerst vrienden geweest?
Met citaat reageren
Oud 22-05-2004, 15:48
Verwijderd
mjah, de meisjes die per se een Spannend Macho Vriendje willen, zijn nu van jouw leeftijd, en willen liever jongens van 20. Maar dat maakt niet uit, want over vijf jaar zijn ze wel verstandig geworden en willen ze gewoon een lief betrouwbaar (maar niet saai!) vriendje.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2004, 15:51
Verwijderd
*met balance instemt*


Citaat:
Dzjes schreef op 22-05-2004 @ 16:40 :
Je zult het grote broer/beste vriendstype zijn.. maar troost je hoor, der is toch niets mis mee? Er zijn zoveel vrouwen die niet op macho's vallen maar meer op lievere, verlegen mannen.Aan de andere kant zijn er ook veel vrouwen die op stoere,mannelijke mannen vallen.. maar uiteindelijk zoeken ze toch altijd iemand om mee te praten, te lachen etc.. Jouw tijd komt nog?

Niet panikeren, wees juist trots! Erg veel vrouwen zien in jou een goede kameraad, beschouw het als een eer En hoeveel koppels zijn uiteindelijk niet eerst vrienden geweest?
Ik krijg soms het idee dat mensen dit copy pasten. Al 30 000 keer gehoord.
Na elke keer te horen dat je ze enkel aardig vinden en meer niet wil je toch wel eens een relatie, een wederzijdse verliefdheid. En ook al zijn er vrouwen die niet op macho's vallen, dat betekend niet dat wel meteen op jou vallen.

Dat praten en lachen wat ze niet bij hun stoere macho vrienden kunnen doen komen dus bij de aardige jongens terecht (frustratie is tegenwoordig minder hoor ). Daar gaan ze blij verkondigen hoe fantastisch hun vriendje is en een paar week later krijg je te horen wat voor lul het eigenlijk wel niet was (kijk dan ook verder dan je neus lang is doos, players veranderen niet zo snel).

"Panikeren" kan rond de leeftijd waar het als normaal wordt gezien dat je tenminste al een keer hebt gezoend best, ik doe het niet meer maar het is dus echt niet vreemd of onmenselijk. En trots, waar zou je trots op moeten zijn? Het gras is altijd groener aan de andere kant, altijd een vriendschap is echt niet iets waar je blij mee moet zijn.

En het probleem met het vrienden gedoe is dat ze vrienden willen blijven. Dat vriend ---> relatie gebeurd pas op latere leeftijd wanneer beide partijen wijzer zijn. Rond de leeftijd van 14-24 om het maar erg grof te nemen wordt die vriendschap eerst aangepapt met de relatie op het oog.

Gewoon vragen of jezelf wel een vriend(in) hebt (gehad) zou dit alles ook melden maarja
Met citaat reageren
Oud 22-05-2004, 16:38
Sade
Avatar van Sade
Sade is offline
Citaat:
Dr0_ol schreef op 02-05-2004 @ 17:35 :
Stierenschijt
Leuk anglicisme
__________________
I think I have a problem, I think I blink too much
Met citaat reageren
Oud 22-05-2004, 19:07
Verwijderd
Citaat:
Sade schreef op 22-05-2004 @ 17:38 :
Leuk anglicisme
Liet me even gaan
Met citaat reageren
Oud 22-05-2004, 19:22
kleinedraak
Ik herken het heel erg! Ik stel me nu ook heel onzeker op en zeg: niemand wil mij. En dat ga je juist uitstralen. Ik ben absoluut niet opzoek naar een vriendje, maar zou wel weer graag verliefd zijn. Alleen zijn kan leuk zijn maar na een tijdje gaat je dat vervelen. Je moet je proberen open te stellen voor de liefde en niet opzoek gaan naar de volmaakte vrouw. Als je er teveel mee bezig bent wordt je alleen maar meer teleurgesteld!
Tis onzin om te zeggen; je bent pas 16 dan hoeft het nog niet leuk te zijn om alleen te zijn en veel mensen in je omgeving hebben we iemand! Trouwens, ik ken zat mensen van dik in de 20 die op hun 16e iemand hadden en nu nog steeds niet. Niet om je angst aan te jagen hoor, wilde het gewoon ffe zeggen!
Je omschrijving van jezelf is trouwens best leuk hoor
Met citaat reageren
Oud 22-05-2004, 20:11
Verwijderd
Citaat:
Denise84 schreef op 03-05-2004 @ 15:01 :
Je bent te lief.

Vrouwen vallen op een beetje stoer en onbereikbaar, iemand met een persoonlijkheid en uitstraling van "hier sta ik".
Natuurlijk moeten die mannen ook gevoel hebben en dat kunnen uiten, moeten ze genoeg aandacht geven, lief zijn, romantisch, zorgzaam enz. Maar dus niet alleen dat.
Dat is ook de reden dat heel veel meisjes ongelukkig blijven, met wisselende relaties omdat die kerel toch niet bij ze past, en uiteindelijk trouwen met degene die in de puberteit nog hun schrikbeeld was.

Overigens ben ik ook vaak te lief, dus ik herken het verhaal wel. Met een beetje oefening in het klootzak-zijn kom je al een heel eind.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2004, 20:42
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Sarah schreef op 22-05-2004 @ 16:48 :
mjah, de meisjes die per se een Spannend Macho Vriendje willen, zijn nu van jouw leeftijd, en willen liever jongens van 20. Maar dat maakt niet uit, want over vijf jaar zijn ze wel verstandig geworden en willen ze gewoon een lief betrouwbaar (maar niet saai!) vriendje.
Met andere woorden: de vrouwen proberen eerst de macho's uit, de players, de 'spannende' jongens en daarna ("over vijf jaar") "zijn ze wel verstandig geworden" en dán willen ze een keer een betrouwbare jongen. Dus wat je in feite zegt, is dat de betrouwbare jongens 2e -of heck, zelfs 5e- keus zijn. Zal de TS van opbeuren...

Maar 't is helaas wel de waarheid.

Maar 't was dus niet zo'n goeie peptalk.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2004, 20:53
Verwijderd
je bent bob niet, daar ligt het aan

Met citaat reageren
Oud 22-05-2004, 20:59
Verwijderd
Citaat:
poorleno schreef op 22-05-2004 @ 21:53 :
je bent bob niet, daar ligt het aan

[afbeelding]
Niveau...
Met citaat reageren
Oud 23-05-2004, 11:52
Verwijderd
Citaat:
MarkB schreef op 22-05-2004 @ 21:42 :
Met andere woorden: de vrouwen proberen eerst de macho's uit, de players, de 'spannende' jongens en daarna ("over vijf jaar") "zijn ze wel verstandig geworden" en dán willen ze een keer een betrouwbare jongen. Dus wat je in feite zegt, is dat de betrouwbare jongens 2e -of heck, zelfs 5e- keus zijn. Zal de TS van opbeuren...

Maar 't is helaas wel de waarheid.

Maar 't was dus niet zo'n goeie peptalk.
2e keus? 't Is niet zo dat ze na een tijdje geen macho's meer kunnen krijgen en dan maar overstappen op lieve jongens, omdat die wanhoppig genoeg zijn ondertussen, ofzo . 't Is meer dat na een tijdje hun smaak verandert. Dus dan is 't geen 2e of 5e of wat-dan-ook keus, het is de eerste keus op een later moment.
Met citaat reageren
Oud 23-05-2004, 19:38
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Sarah schreef op 23-05-2004 @ 12:52 :
2e keus? 't Is niet zo dat ze na een tijdje geen macho's meer kunnen krijgen en dan maar overstappen op lieve jongens, omdat die wanhoppig genoeg zijn ondertussen, ofzo . 't Is meer dat na een tijdje hun smaak verandert. Dus dan is 't geen 2e of 5e of wat-dan-ook keus, het is de eerste keus op een later moment.
Maar vroeger kozen ze voor de macho en pas daarná voor de betrouwbare jongen. Dus hoe je het ook wendt of keert: de betrouwbare jongen is tweede keus.
Met citaat reageren
Oud 27-05-2004, 15:02
Fluff-Ball
Avatar van Fluff-Ball
Fluff-Ball is offline
Het klopt wat hierboven staat, ik merk het bij vriendinnen en bij mezelf. Ik heb sinds ik 14 was vriendjes gehad die allemaal óf vbo zaten of minstens 4 jaar ouder waren en zich vooral bezich hielden met auto's, feesten, drank & blowen etc. Niet dat je gek van ze was.. gewoon spannend. Mijn vriendin had een schat van een vriend, superserieus etc, maar dat ging toch uit omdat ze 'vrij wilde zijn' en gewoon nog uitproberen daarna heeft zo ook ontzettend foute jongens gehad maar ja dat willen we blijkbaar.

Ik zelf heb het nu al wel gezien met jongens waar je amper een normaal gesprek mee kan voeren en heb nu zelf ook een 'lieve' haha.. Ik zou nooit terug willen want om hem geef ik echt, en ontzettend veel. Ik denk dat meiden pas wat later aan echt 'serieus' toe zijn, maar zodra dat zo is heb je ook wel wat Dan blijven ze hangen, hahaha
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten Hulp gevraagd - Wat doe ik fout?
Kitten
8 18-07-2012 15:10
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen Spaanse grammatica- wat doe ik fout?
Verwijderd
4 27-02-2007 10:04
Software & Hardware [Hardeschijf] Installeren geeft problemen
Someboy
11 19-06-2005 13:56
Liefde & Relatie Wat doe ik fout?
chatfreak2002
13 24-03-2002 23:09
Software & Hardware Wat doe ik fout?
Verwijderd
7 27-02-2002 09:18


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:23.