Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-09-2007, 20:39
hmm-hmm
Avatar van hmm-hmm
hmm-hmm is offline
OKE misschien zien jullie me als 'n zielige single, of 'n meid die redelijk stom is, maar ik weet niet wat ik met dit alles aanmoet. ik zal maar uitleg geven:

De jongen/man in kwestie ken ik (ernstig oppervlakkig) al 3 jaar, van het 'hoi' zeggen, elkaar bij de naam kennen, en zo 2x per jaar op dezelfde feesten/activiteiten zijn. zogezegd; niet echt goed dus.
de afgelopen 2weken hebben we elkaar wat 'beter' gesproken. 2weken geleden, zaterdag op 'n jamavond in 't plaatselijke centrum; heel gezellig gezeten *met nog 'n vriend van me erbij*, erg gelachen, wat over muziek geouwehoert, verder niets bijzonders (ik vond hem wel al leuk, maar heb dat niet echt laten merken).
1week terug op 'n feest op 'n buitenlocatie; *weer met diezelfde vriend erbij* gezellig staan kletsen, weer over muziek gehad, tot hij op 'n gegeven moment vroeg of ik 'n vriend had, en of ik het vervelend vond als hij me zoende.. *erg leuke vragen natuurlijk* maar aangezien die vriend van mij erbij stond heb ik gezegd dat dat later maar moest als de gezamenlijke vriend uit zicht was. later is dit natuurlijk ook gebeurt, en hebben we verder nog gezellig in 'n kroegje gestaan, wat simpel knuffelig contact gehad *overigens wel heel fijn* (a la: hand vasthouden, zijn handen op mijn heupen, over m'n rug aaien, etc)
Daarna heeft expliciet (let op: ecpliciet) om mijn telefoonnr gevraagd, en heeft hij me 's nachts gesmst of hij me v/d week nog kon zien + daarbij de vraag hoe onze gezamenlijke vriend het opvatte (gezoen).
vervolgens zijn er binnen 3 dagen 3smsjes vanaf zijn kant naar mij gekomen, en 5vanaf mijn kant naar hem. het duurde al met al soms wat lang voordat hij smsde, maar de smsjes waren *naar mijn idee* wel positief (er stond altijd: truste!kus of slaapfijn, kus! of iets dergelijks achter).
ik heb hem nog gevraagd of hij zin had om zaterdag naar 'n feestje te gaan, maar daar kreeg ik geen antwoord op.
zonet was hij op msn, en heeft hij gezegd dat hij niet kan omdat hij 't druk heeft (familieweekend) En *nu komt 't* dat hij misschien zaterdag iets teveel gedronken had, dat het NIET zo was dat hij mij niet leuk vond, want dat vind hij wel. maar dat hij 't erg druk heeft, en niet weet of hij tijd heeft..
ik ben eerlijk geweest door te zeggen dat ik hem erg leuk vind, en hij heeft daarbij uitgelegd dat hij mij ook erg leuk vind, maar dat hij zelf niet zo lekker in z'n vel zit (veel dingen aaan z'n hoofd) en verder veel gedoe in oude relaties heeft gehad, en dus niet weet hoe of wat. *misschien geen zin heeft in 'n relatie*
hij heeft gezegd dat hij 't heel druk heeft, en wel wil afspreken, maar er geen tijd voor heeft, en dat hij ook niet weet hoe dat zou gaan met 'n evt relatie...
als laatste heeft hij gezegd dat hij 't me zeker laat weten wanneer hij tijd heeft om af te spreken omdat dat 'm leuk lijkt..

TELL mee ..wat moet ik hier mee: hij doet verder op msn aldoor heel normaal, en vrolijk, gezellig..
iemand een idee? ik vind 'm echt heel erg leuk, en wil 'm beter leren kennen
__________________
echte mannen eten geen honing, die kauwen op bijen
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-09-2007, 20:46
Verwijderd
Ik heb geen idee want er is geen touw vast te knopen aan je verhaal

Laatst gewijzigd op 20-09-2007 om 20:46. Reden: betere zinsopbouw
Met citaat reageren
Oud 20-09-2007, 20:46
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
hij wil duidelijk geen relatie dus als jij niet het risico wil lopen hopeloos verliefd te worden zou ik het maar hierbij laten.
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Met citaat reageren
Oud 20-09-2007, 20:48
hmm-hmm
Avatar van hmm-hmm
hmm-hmm is offline
Citaat:
Ik heb geen idee want er is geen touw vast te knopen aan je verhaal

sorry.. nouja, 't komt erop neer dat hij tegenstrijdige signalen uitzendt.. nu op msn doet hij bijvoorbeeld weer heel erg gezellig en leuk en geinteresseerd
__________________
echte mannen eten geen honing, die kauwen op bijen
Met citaat reageren
Oud 20-09-2007, 20:50
ilse
Avatar van ilse
ilse is offline
Ik zou voorlopig het maar alleen houden op een beetje MSNen en verder niets.. Ik krijg niet zo heel erg t idee dat hij echt gek op je is, als dat wel zo zou zijn dan zou hij wel terug geSMSt hebben.. Zoveel moeite is dat ook weer niet.. Probeer maar niet helemaal gek van em te worden, niet zo verstandig dnek ik.

en op MSN doet ie wel geinteresseerd dus? Laat het SMSen dan lekker achterwege en kijke zo hoe t gaat. Hij komt op MSN als hij tijd heeft, en als hij t verder de moeite niet waard vindt merk je het vanzelf wel.
__________________
Neem me mee naar je land, vol muziek en vol dromen. Leid me naar je land, laat me in jouw wolken wonen.. <3
Met citaat reageren
Oud 20-09-2007, 20:51
Verwijderd
Probeer te relaxen. Je hebt hem duidelijk verteld hoe je je voelt, laat hem nu maar initiatief tonen en ga in de tussentijd iets leuks voor jezelf doen.

Loop iig niet achter hem aan en begin ook niet over moeilijke onderwerpen als relaties. Je kent hem amper!
Met citaat reageren
Oud 20-09-2007, 20:59
hmm-hmm
Avatar van hmm-hmm
hmm-hmm is offline
Citaat:
Probeer te relaxen. Je hebt hem duidelijk verteld hoe je je voelt, laat hem nu maar initiatief tonen en ga in de tussentijd iets leuks voor jezelf doen.

Loop iig niet achter hem aan en begin ook niet over moeilijke onderwerpen als relaties. Je kent hem amper!
true true true, maar 't onderwerp relaties bracht ik niet op daar begon hij zelf over, ik heb alleen maar aan hem uitgelegd dat ik heb leuk vond..
het feit dat hij daar zelf over nadenkt, wat zegt dat dan over 'm? is dat juist positief, aangezien hij daarmee aangeeft dat hij me leuk vind? of eerder negatief: omdat hij daarmee aangeeft dat hij daar 'bang' voor is..

het lijkt mij ook 't beste om rustig wat te msnen ofzo..
hij is erg gezellig op msn nu, en zegt nog steeds 'slaapfijn' en 'tot snel'
__________________
echte mannen eten geen honing, die kauwen op bijen
Met citaat reageren
Oud 20-09-2007, 21:32
Verwijderd
Citaat:
true true true, maar 't onderwerp relaties bracht ik niet op daar begon hij zelf over, ik heb alleen maar aan hem uitgelegd dat ik heb leuk vond..
het feit dat hij daar zelf over nadenkt, wat zegt dat dan over 'm?
Ik vind het zelf niet zo positief. Als je een meisje leuk vindt, dan wil je haar niet afschrikken door te zeggen dat je veel aan je hoofd hebt en slechte ervaringen hebt met relaties etc terwijl je haar net ontmoet hebt.

Dat klopt niet.

Daarom vind ik ook dat je nu moet afwachten en zelf niks meer moet doen eraan.

Maar goed, misschien zit ik er wel helemaal naast
Met citaat reageren
Oud 20-09-2007, 21:54
Verwijderd
Nou, dat is niet zo moeilijk. Hij wil geen relatie en wel neuken. Als jij je daar in kunt vinden is dat geen probleem, zo niet, contact verbreken uiteraard.
Met citaat reageren
Oud 20-09-2007, 23:51
Verwijderd
Hij had gewoon zin om te zoenen, werd de volgende dag wakker en bedacht zich dat hij jou misschien teveel hoop heeft gegeven en begon zich toen in te dekken.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2007, 09:11
luchtballon
Avatar van luchtballon
luchtballon is offline
uh ja, of hij vind je wel echt gewoon leuk, maar wil het voor zichzelf niet erger maken en er nu niet aan beginnen.
Nog schiet je er niks mee op, maar het hoeft niet per se een kutexcuus te zijn dat hij geen tijd heeft en dingen aan zn hoofd, maar gewoon waar. En helaas.

zelfbescherming?
__________________
Don't worry, be happy
Met citaat reageren
Oud 21-09-2007, 09:24
trophus
Avatar van trophus
trophus is offline
Citaat:
Nou, dat is niet zo moeilijk. Hij wil geen relatie en wel neuken. Als jij je daar in kunt vinden is dat geen probleem, zo niet, contact verbreken uiteraard.
Mja, hoe vervelend t ook klinkt, Kazet heeft gelijk.
Hij speelt een mooi spel met je
Hij zoekt geen relatie maar hij zoekt wel allerlei fysieke toenadering en hij blijft contact houden, spreekt voor zich lijkt me....
__________________
Hello, 911? It's Quagmire. Yeah, it's caught in the window this time.
Hugs are drugs and I'm an addict.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2007, 09:33
zeep007
Avatar van zeep007
zeep007 is offline
Citaat:
Hij had gewoon zin om te zoenen, werd de volgende dag wakker en bedacht zich dat hij jou misschien teveel hoop heeft gegeven en begon zich toen in te dekken.
Precies dit! En op een feestje ofzo, dan wil hij vast ook wel weer zoenen. Maar de dag erna niet meer.
Een relatie zit er niet in. Op feestjes zoenen enzo wel
Met citaat reageren
Oud 21-09-2007, 15:03
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Hij had gewoon zin om te zoenen, werd de volgende dag wakker en bedacht zich dat hij jou misschien teveel hoop heeft gegeven en begon zich toen in te dekken.
Ja, dat gevoel krijg ik ook bij het verhaal
__________________
<):o)
Met citaat reageren
Oud 21-09-2007, 15:05
Jazzcrime
Jazzcrime is offline
ik denk hetzelfde als nala en spekkie enzo, wel een domme gast overigens.
__________________
Django
Met citaat reageren
Oud 21-09-2007, 15:25
love is life
love is life is offline
ik zou hem tijd geven ... ni teveel van mij laten horen en zien of hij zelf contact opneemt ...
__________________
...I don't want to be anything other than what I've been trying to be lately...
Met citaat reageren
Oud 21-09-2007, 19:23
hmm-hmm
Avatar van hmm-hmm
hmm-hmm is offline
bedankt voor de reacties, uiteindelijk denk ik ook dat het zo werkt voor 'm, maargoed zo had ik 'm niet ingeschat
ik zie wel hoe 't loopt, en ga iig niet 'achter hem aan' om 't even stom te zeggen. als hij wel wil afspreken wil ik dat best hoor, maar zal ik deze ideeen wel in m'n achterhoofd houden.. en dan zie ik wel weer. ik ben niet op zoek naar alleen seks en als dat bij hem wel zo is, dan heeft hij pech.. bij mij dan iig.
danke sehr voor 't delen van jullie visie(s)
__________________
echte mannen eten geen honing, die kauwen op bijen
Met citaat reageren
Oud 28-09-2007, 20:40
Verwijderd
Ehhm... Ik heb geen eens zin om je verhaal te lezen.
Als je een lang verhaal te vertellen hebt...
Maak dan op zijn minst allinea's en een fantsoenlijke rode draad...
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 30-09-2007, 19:50
waves
Avatar van waves
waves is offline
Lekker leuke dingen gaan doen en het initatief bij hem laten. Jij hebt je move al gemaakt, het is zijn beurt. Ga in geen geval achter hem aanlopen .

Maar ik denk eerlijk gezegd niet dat je al te veel hoop moet koesteren.
__________________
~ Liefhebben = Loslaten ~
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Keuzes
Snicker
8 24-01-2013 18:23
Liefde & Relatie Jeetje waar moet ik beginnen..
coecie
18 24-06-2009 16:55
Psychologie ik weet niet wat ik met mezelf aan moet
janosch
5 10-05-2009 21:04
Liefde & Relatie Ik weet echt niet meer wat te doen :(
Verwijderd
7 09-05-2009 11:39
Liefde & Relatie wat moet ik nu doen?
xxessiexx
8 04-07-2003 15:00
Liefde & Relatie Beste vriendin>?
watervrouw
4 20-04-2003 12:38


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:51.