Oud 06-10-2018, 18:50
Vianne25
Vianne25 is offline
Hi lieve allemaal,

Mijn naam is Vianne en met mijn afstudeerproject wil ik een gezicht geven aan de eenzaamheid in Nederland. Jullie kennen vast de programma's met Gordon en Gerard waarbij ze de eenzame ouderen in het zonnetje zetten. Een super goed initiatief waardoor al veel mensen zich bewuster zijn geworden van het thema eenzaamheid. Nu is het zo dat ik heb gemerkt dat eenzaamheid zich op veel meer manieren in Nederland laat zien en niet alleen onder de ouderen.

Veel jongeren voelen zich namelijk ook eenzaam. Dit kan verschillende redenen hebben. Zo zijn er veel studenten die zich eenzaam voelen op het moment dat ze helemaal alleen de stap zetten om in een nieuwe stad te gaan studeren en wonen. Maar ook mensen van alle leeftijden kunnen zich eenzaam voelen als ze worden of zijn gepest. Ik zou hier heel graag meer over horen. En niet om je in een slecht daglicht te zetten, maar om aandacht voor dit probleem te vragen. Het kan natuurlijk geheel anoniem als je dat fijn vindt!

Mocht je mij willen helpen en je verhaal kwijt willen dan kan je hieronder reageren of mij een mailtje sturen. Mijn mail is Viannebol25@gmail.com

Ik hoop dat we elkaar hiermee kunnen helpen!

Liefs,

Vianne
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-10-2018, 19:01
Verwijderd
Wat Geer en Goor doen heeft niets te maken met terugdringen van eenzaamheid maar alles met zoveel mogelijk op TV komen met hun diarreeharses.
Met citaat reageren
Oud 06-10-2018, 19:36
Arrow
Avatar van Arrow
Arrow is offline
Citaat:
Wat Geer en Goor doen heeft niets te maken met terugdringen van eenzaamheid maar alles met zoveel mogelijk op TV komen met hun diarreeharses.
Geld
__________________
HANDTEKENING
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Algemene schoolzaken Overstap 3 mavo of op havo blijven
Mysterygirl2001
2 08-12-2016 21:42
Psychologie Geen (echte) vrienden
Steefiej
27 29-05-2008 18:57
Verhalen & Gedichten pesten
Verwijderd
5 01-07-2004 12:58
Verhalen & Gedichten [betoog] Eenzaamheid
Ieke
0 29-11-2002 14:56
Verhalen & Gedichten eenzaamheid (eerste gedicht*schaamt*)
Floor k
10 10-02-2002 13:34
Psychologie Eenzaamheid.. onzekerheid.. verdriet [autobiografie]
Pinkeltje
5 15-12-2001 13:56


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:56.