Oud 06-11-2018, 18:35
eloen
eloen is offline
Het is maar een klein leugentje maar ik ben zo bang dat ze boos wordt nouja het ging zo toen we elkaar voor het eerst leerden kennen vertelde zij me dat ze op hockey zat ik dacht als ik nu doe alsof ik er ook op heb gezeten vind ze me vast leuker ik heb dat gezegt verder nooit over nagedacht alleen nu zat ze laatst bij mij thuis ze was aan het vertellen over haar hockeywedstrijd toen mijn moeder zei ooh wat grappig heb jij op hockey gezeten de zus van eloen ook gelukkig verder niet meer over gehad maar mijn vriendin ik noem haar even anne had ook kunnen zeggen van maar eloen toch ook dan was ik de pineut en nee ze is het niet vergeten dat ik dat heb gezegt want we hadden het bij haar thuis over hockey en toen zei ze ineens mam eloen heeft ook op hockey gezeten leuk toch ja toch eloen ik zei zo uhm ehh ja en dat is 2 weken gelden maar ik wil gewoon niet liegen en straks heeft ze het er echt met mijn moeder over dan ben ik misschien mijn bestie kwijt en is mijn moeder boos plzz help mij 😢
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-11-2018, 18:42
Verwijderd
Wtf mensen. INTERPUNCTIE, gebruik hoofdletters en leestekens.
Met citaat reageren
Oud 06-11-2018, 18:43
eloen
eloen is offline
Sorry
Met citaat reageren
Oud 06-11-2018, 18:44
Verwijderd
Niet sorry, je doet het maar opnieuw.
Met citaat reageren
Oud 06-11-2018, 18:45
eloen
eloen is offline
Citaat:
Niet sorry, je doet het maar opnieuw.
Maar ik kan er niks aan doen ik doe het heus niet express
Met citaat reageren
Oud 06-11-2018, 18:46
eloen
eloen is offline
Citaat:
Niet sorry, je doet het maar opnieuw.
Ik zal het proberen
Met citaat reageren
Oud 06-11-2018, 19:25
Haller
Avatar van Haller
Haller is offline
Gewoon eerlijk zeggen, daarnaast twijfel ik wel of dit verhaal echt is.
Met citaat reageren
Oud 06-11-2018, 19:40
eloen
eloen is offline
Citaat:
Gewoon eerlijk zeggen, daarnaast twijfel ik wel of dit verhaal echt is.
tuurlijk is dit echt ik wil echt mijn beste vriendin niet kwijt
Met citaat reageren
Oud 06-11-2018, 20:02
Haller
Avatar van Haller
Haller is offline
Dan moet je het gewoon eerlijk zeggen. Ze zal dat meer waarderen dan als ze er later zelf achter komt.
Met citaat reageren
Oud 06-11-2018, 21:01
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Wees eerlijk, daar komt ze vast wel overheen...
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 06-11-2018, 23:31
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Citaat:
Wtf mensen. INTERPUNCTIE, gebruik hoofdletters en leestekens.
Doe ff normaal gozer! Die arme jongen heeft een probleem en ipv te helpen ga je zn taal afkraken! Dat boeit toch HELEMAAL NUL!!!!

Maar om ff terug te komen over het ow, zeg gwn: yo ik was zenuwachtig toen ik zei dat ik op hockey zat, en ik flapte er maar wat uit. Dit is dus niet echt.

Dan ben je er maar vanaf. Beter dat je het nu snel zegt dan dat je er maar mee blijft lopen, wat dat gaat opvallen. En dan wordt je angst ook met de dag erger dat ze met je moeder gaat praten.
Met citaat reageren
Oud 07-11-2018, 08:15
Verwijderd
Citaat:
Doe ff normaal gozer! Die arme jongen heeft een probleem en ipv te helpen ga je zn taal afkraken! Dat boeit toch HELEMAAL NUL!!!!

.
Doe zelf normaal. Het verhaal is bijna onleesbaar. Blijkbaar ook voor jou, want ik krijg de indruk dat eloen een vrouw is, niet een jongen. Ook als je een probleem hebt, is interpunctie handig. Misschien juist dan. Je wilt je hulpvraag duidelijk overbrengen.
Met citaat reageren
Oud 07-11-2018, 08:32
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Citaat:
Doe zelf normaal. Het verhaal is bijna onleesbaar. Blijkbaar ook voor jou, want ik krijg de indruk dat eloen een vrouw is, niet een jongen. Ook als je een probleem hebt, is interpunctie handig. Misschien juist dan. Je wilt je hulpvraag duidelijk overbrengen.
Ja ok, daar heeft u wel een punt. Ik heb inderdaad dan een fout gemaakt, ik ben niet te beroerd om dat toe te geven. Maar het verhaal zelf is wel duidelijk, dus dan hoef je niet zo te reageren! Dat is gewoon zwaar overdreven.
Met citaat reageren
Oud 07-11-2018, 09:00
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ja ok, daar heeft u wel een punt. Ik heb inderdaad dan een fout gemaakt, ik ben niet te beroerd om dat toe te geven. Maar het verhaal zelf is wel duidelijk, dus dan hoef je niet zo te reageren! Dat is gewoon zwaar overdreven.
Zullen we nu allemaal weer ontopic en inhoudelijk reageren?
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Het-grote-lucht-je-hart-topic # 154
Verwijderd
495 10-04-2010 10:38
Liefde & Relatie Ik sluit mezelf buiten
Charina
22 06-10-2007 18:34
Verhalen & Gedichten Anouk en Danny #2
Little Phoebe
264 23-07-2006 15:40
Liefde & Relatie vertrouwen schaden of vriendschap naar de knoppen?
misterwho
9 25-04-2006 17:58
Liefde & Relatie Ex van vriendin gelogen over zelfmoord
Sprite
35 24-10-2005 13:04
Psychologie alles is voor herhaling vatbaar
heaven or tha hell
3 22-03-2002 14:04


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:50.