Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-01-2016, 18:38
RR7
RR7 is offline
Jooo,

Ik ben een derdeklasser en ik heb een rekenmachine uitgeleend aan een vierdeklasser die ik eigenlijk helemaal niet zo goed ken... Ik heb mijn rekenmachine uitgeleend, omdat als ik zelf in nood was, dan zou ik ook iemand willen die mij hun rekenmachine liet lenen. Ik ben zelf een persoon die na het gebruik van een product onmiddellijk de eigenaar probeer te vinden en het dan terug te geven. Dat deed deze vierdeklasser dus niet niet... Ik moest zelf achter mijn rekenmachine aan Ik had haar gevonden, maar mijn rekenmachine lag op dat moment bij haar thuis, dat geloofde ik. De tweede keer ben ik weer naar haar toe gegaan om om mijn rekenmachine te vragen. "Oh het ligt in m'n auto dit dat dit". Ik zei "laat maar ik kom volgende keer wel terug." Ik confronteerde haar in de aula en was op dat moment uit, dus ik ging naar huis. Opeens komt een van mijn vriendinnen naar mijn toe gerend om te zeggen dat het allemaal fake is, want toen ik weg liep trok ze allemaal gebaren zo van: "Ik heb haar weer geflasht!". Ik ben nu natuurlijk pissig en voel me super dom! Ik wou haar natuurlijk confronteren, maar mijn vriendinnen zeiden dat ik dat maar volgende keer moest gaan doen.
Nu klinkt het natuurlijk super dom "een rekenmachine", maar ik heb het nodig voor mijn wiskunde toetsen, dit is een speciaal rekenmachine en ik krijg het maar een keer van school.
Wat zal ik tegen haar zeggen? En wat als ze liegt? Iemand enig idee?

Thnx!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-01-2016, 19:12
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Misschien kan je je mentor er bij halen als jullie er samen niet uitkomen? Dan kan je mentor het misschien voor je regelen. Een beetje kinderachtig, maar jij hebt die rekenmachine ook gewoon nodig!

En een wijze les voor de volgende keer: niets meer uitlenen aan mensen die je slecht kent. Of geen dingen uitlenen die je eigenlijk niet kunt missen. Zorg ook altijd dat je naam staat op dingen die je uitleent.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 17-01-2016, 08:02
doggie3
doggie3 is offline
Wat kinderachtig.

Ik zou eens naar je mentor gaan of anders gewoon eens met haar ouders gaan bellen?
Met citaat reageren
Oud 03-02-2016, 17:46
mentalmess
mentalmess is offline
Zelf zit ik nu in de 4de klas en mijn zusje zit in de derde en ik meen het mijn zusje heeft precies hetzelfde probleem. Ze had haar natuurkunde boek uitgeleend aan een meisje die ze kent niet echt vrienden ofso maar ze kennen elkaar goed genoeg, de ding is dat ze het eerder aan haar heeft uitgeleend en dat die meisje het altijd had teruggegeven maar deze keer niet. Mijn zusje ging telkens aan haar vragen wanneer krijg ik het terug en het meisje zei telkens morgen enz.. een week later vroeg ze het weer en toen zij dat meisje ineens huh ik heb het toch al teruggegeven? Allemaal zulke onzin, het is gewoon bullshit mijn zusje zegt dan telkens nee volgens mij niet en dat meisje zegt dan ik kijk wel thuis blabla het is al 3 weken aan de gang en nog steeds geen nieuws terwijl mijn zusje het boek echt nodig heeft en als ze het op het einde van het jaar die boek nog steeds niet heeft moet ze dik 80 euro betalen. Mijn zusje zit niet bij haar in de klas maar een vriendin van mijn zusje wel en die vriendin zei dat die meisje eerst haar boek voor een tijdje kwijt was maar nu heeft ze hem weer, oh wat een toeval!? Het is sowieso het boek van mijn zusje kan niet anders en wat k u t is is dat mijn zusje niks met haar boeken heeft gedaan, niet gekaft of in getekend dus je kan niet zien dat het van haar is. Ook nog een probleem is dat het meisje niet zomaar een meisje is, ze is best wel populair en ik weet niet of je ooit ruzie hebt gehad met populaire mensen maar ik zeg je dan ben je letterlijk dood dus ik adviseerde mijn zusje om haar beter niet te confronteren en dat was ze ook nooit van plan want geloof me dat moet je nooit met zulke types doen. Dus ik en mijn zusje hebben nu echt geen idee wat we moeten doen..
Met citaat reageren
Oud 10-02-2016, 11:58
zomaar een naam
zomaar een naam is offline
Ikzelf zit op een school waar er veel word gestolen. Dus wat wij doen is het terug stelen. Maar als die het niet bij heeft wachten we tot dat die alleen is en dan dreigen om het terug te geven ( we zijn dan met een stuk of 10 man)
Met citaat reageren
Oud 10-02-2016, 12:36
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Ikzelf zit op een school waar er veel word gestolen. Dus wat wij doen is het terug stelen. Maar als die het niet bij heeft wachten we tot dat die alleen is en dan dreigen om het terug te geven ( we zijn dan met een stuk of 10 man)
Klinkt als een heel gezellige school!
Met citaat reageren
Oud 10-02-2016, 16:14
Verwijderd
Whahahahaha Axel daar ben ik het helemaal mee ''eens''.
Met citaat reageren
Oud 12-02-2016, 22:59
zomaar een naam
zomaar een naam is offline
Citaat:
Klinkt als een heel gezellige school!
Hahaha het valt nog mee vroeger was het erger (voor ik erop zat)
Met citaat reageren
Oud 13-02-2016, 22:07
magnusdebaas
Avatar van magnusdebaas
magnusdebaas is offline
Er is 4 euro van me gestolen en ik kwam er achter wie het heeft gedaan, na een paar trappen en duwen werd hij helemaal bang. Dus als het goed is heb ik het maandag terug.
__________________
Als je iets doet, doe het dan goed :P
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:36.