Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Bekijk resultaten poll: Moet ik naar de andere klas gaan?
Ja, je gaat het zeker daar leuk hebben! 2 50.00%
Nee, het lijkt mij niet slim om dat te doen. 2 50.00%
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 4. Je mag niet stemmen in deze poll

Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-01-2016, 19:54
chocotoetje55
chocotoetje55 is offline
Hoi allemaal!

Ik ben een meisje die van 13 (bijna 14) en ik ben eigenlijk best wel bang. Misschien klinkt dit overdreven , maar goed. Sinds de brugklas heb ik een beste vriendin (Even voor dit verhaal noem ik haar C) en ik had 2 andere vriendinnen (Die noem ik A en B). Okay, dan komt nu het verhaal. In de brugklas waren wij 4en echt goed gehecht met elkaar en we hadden het leuk met z'n 4en. In de tweede klas zijn er 2 nieuwe meiden gekomen waarmee A en B hele tijd omgaan. B en A gaan dus ook niet meer met mij en C om. Ik heb gemerkt dat je niet te veel op mensen moet gaan vertrouwen. Nu zit ik in de tweede en C is mijn enige bff met wie ik omga. Maar er is een probleem. C scoort niet goed voor haar rapport dus ze kan misschien niet meer naar 3VWO. En zij was dus ook mijn enige vriendin uit mijn klas. Ik praat soms nog wel met mensen uit de andere klas, maar ik heb niet veel vrienden. Nu dacht ik dus dat er een andere 2V klas was, misschien dat ik daar zou overstappen? Bij de andere klas praat ik nog met wel een aantal meiden maar we zijn niet bffs ofso. Dus ik dacht dat ik het leuker zou hebben in de andere klas dus vandaar dat ik wil overstappen. Dat is niet de enige reden waarom ik wil overstappen. Ik irriteer me aan een aantal meiden van mijn klas en aan de jongens. En waarom ik ook wil overstappen is omdat ik me niet goed kan concentreren. Maar de vraag is: Is het wel een goed idee om over te stappen of niet?

Sorry for the boring story, maar ik hoop dat je me wel begrijpt. Please no hate want ik heb echt een goed antwoord nodig.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-01-2016, 20:19
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Geniet gewoon nog even van je vriendin zolang jullie nog samen in VWO twee zitten. Wat daarna komt, zie je daarna wel. Sommige meiden waar ik dikke vriendinnen mee was in de onderbouw heb ik al jaren niet meer gesproken, vriendinnen komen en gaan. Je legt in de derde klas vanzelf wel weer contacten. Mogelijk kan je bij je mentor aangeven dat je na de zomer graag bij andere mensen dan je oude klasgenoten in de klas wil komen?
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 13-02-2016, 22:04
crazyfrog
crazyfrog is offline
Als ik een gouden tip mag geven lijkt het me misschien handig om je vriendin te helpen met studie zodat ze misschien met jouw hulp wel gaat scoren,dan ben jij blij dat je nog samen kan blijven studeren met je vriendin en je vriendin is blij dat ze is geslaagd.
Met citaat reageren
Oud 18-02-2016, 09:42
kusjechristina
kusjechristina is offline
Krijgen jullie geen andere klassen bij de overstap van de tweede naar de derde?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:09.