Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-02-2016, 13:12
xGwenxVeerx
xGwenxVeerx is offline
Hoi allemaal!

Voor mijn profielwerkstuk wil ik een combinatie gaan maken tussen de vakken scheikunde en kunst. Een klein probleempje... ik heb nog geen idee waar het precies over zou moeten en heb ook geen idee of er üerhaupt onderwerpen zijn die je aan deze twee vakken kan koppelen.

Naast mijn vraag of er misschien mensen hier zijn die een idee kunnen geven over wat je zoal kan doen met deze twee vakken ben ik ook benieuwd of er iemand is die ooit zijn/haar profielwerkstuk heeft gemaakt met deze twee vakken

- Vera
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-02-2016, 13:35
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Je zou scheikunde en fotografie (als onderdeel) van kunst kunnen combineren, en kunnen kijken naar de grafische aspecten van bijvoorbeeld moleculen. Je kan het ook aan de andere kant zoeken, bijvoorbeeld bij schilderijen, en onderzoeken welke chemische reacties door de tijd heen plaatsvinden die kunst kunnen beschadigen. Of je kunt onderzoeken met welke stoffen een schilderij gerestoreerd kan worden.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:57.