Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-01-2016, 11:31
Frederique19
Frederique19 is offline
Ik ben al een tijdje opzoek naar een website waar je alle vwo examens per onderwerp kan oefenen. Voor exacte vakken zijn er wel paar websites. Ben voornamelijk opzoek naar Wiskunde A, Economie, MAW en geschiedenis en Management & Organisatie.

Alvast bedankt
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-01-2016, 13:36
Frederique19
Frederique19 is offline
Ik heb inmiddels een goede website gevonden waar je bijna alle vakken (Wiskunde A, Wiskunde B, Natuurkunde, Scheikunde, Biologie, Economie, M&O, Maatschappijwetenschappen en geschiedenis) per onderwerp kan oefenen. Je kan daarnaast op www.mytutor.nl ook videocolleges en samenvattingen bekijken. Super handig

Succes
Met citaat reageren
Oud 27-01-2016, 13:54
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Ik heb inmiddels een goede website gevonden waar je bijna alle vakken (Wiskunde A, Wiskunde B, Natuurkunde, Scheikunde, Biologie, Economie, M&O, Maatschappijwetenschappen en geschiedenis) per onderwerp kan oefenen. Je kan daarnaast op www.mytutor.nl ook videocolleges en samenvattingen bekijken. Super handig

Succes
Wel voor een groot deel alleen tegen betaling.

Om over de amateuristische werking van die site nog maar niet te spreken.
Met citaat reageren
Oud 28-02-2016, 21:09
Frederique19
Frederique19 is offline
Sorry, zie je reactie nu pas.

Ja klopt, maar het was volgens mij maar 5 euro. Niet ontzettend duur, een normale examenbundel kost al 14 euro per stuk/vak.

Wat dan? Niet zoveel verstand van... haha Ik merk alleen dat de website af en toe traag is.

Maarja, ik dacht meld het hier maar. Misschien hebben andere mensen hier wel iets aan!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:58.