Oud 30-12-2011, 22:36
Sonyaykh
Sonyaykh is offline
Hoi,

Ik heb een dag getwijfeld maar gezien de onderwerpen van de andere discussies heb ik me aangemeld en wil ik een aantal dingen vragen, over een situatie die is ontstaan met mijn (ex) vriend, en vooral mijn hart luchten bij mensen die me niet kennen. Ik ben Sonya, ik ben half Russische, en sinds eergisteren 16 jaar oud. Ik woon met mijn moeder in een huis en doe gymnasium. Mijn ex-vriend is 24. Jullie zullen denken: dat is oud, en dat is zo, maar ik zie er ouder uit dan mijn leeftijd suggereert. Hij is half Frans, heel knap en goed gebouwd, hij heeft voor het jeugdeftal van Frankrijk rugby gespeeld en ik raakte verliefd op hem toen hij mij bijles wiskunde gaf. In het begin vond hij het niks omdat ik zo jong was maar hij is ook verliefd op mij geraakt en we hadden sinds Juni een relatie.

Een ding wat we hadden afgesproken was dat we geen seks zouden hebben totdat ik 16 zou worden. Dat had ik aan mijn moeder beloofd, die mij kreeg toen ze 16 was (ze is nu 32 en mijn vader woont in Frankrijk). Dit ging heel goed tot twee weken geleden. Ik had al gezien dat het voor mijn vriend moeilijker werd zonder seks als we zoenden of naast elkaar sliepen in bed. Twee weken geleden keken we een film waarin een vrouw werd gekidnapt en toen zei ik tegen hem dat ik wel los zou kunnen komen als hij me vastbond. We moesten erom lachen en we vonden touw waarmee hij toen mijn handen en voeten vastbond aan bed en hij plakte mijn mond dicht net als in de film. De fout die ik maakte was dat ik mijn broek had uitgedaan om het een beetje sexy te maken. Ik kan zeggen dat ik sexy billen heb en ik zie dat mannen er altijd enorm naar kijken. Ik gebruikte het stiekem ook wel een beetje voor aandacht van mijn vriend (zo stom eigenlijk!).

Voordat me de mond werd gesnoerd had ik voorgesteld een aantal foto’s van de kidnapping (zo stom weer!) te maken. Ik vond het gewoon leuk toen hij me een paar klapjes op mijn billen gaf, en mijn string naar beneden schoof voor naaktfoto’s (hij is een hele goede fotograaf). Op een gegeven moment zei hij voor de grap dat ie Clarks pumps voor me zou kopen als ik los zou komen binnen 5 minuten. Maar er was geen beginnen aan, en toen ik lag te worstelen met mijn kont naar hem gericht en ik draaide me om en gaf op zag ik opeens gewoon in zijn ogen dat ie belust was en zijn broek naar beneden deed. Hij zei dat ik me geen zorgen hoefde te maken want hij wilde geen penetratie. Ik weet zeker dat mijn signalen duidelijk waren. Ik probeerde te roepen door de tape op mijn mond en deed alles om me om te draaien maar hij heeft toen gewoon zijn stijve piemel tussen mijn billen gelegd en begon te bewegen. Na een paar minuten gaf ik ook het roepen en bewegen op en liet hem zijn gang gaan. Uiteindelijk is ie twee keer klaar gekomen over mijn billen en viel ie opgelucht neer. Nadat ie me bevrijd had zei ik dat het uit was tussen ons en hij zei quasi-verbaasd dat ie dacht dat ik het goed vond (leugenaar!). Hij kon zich gewoon niet beheersen.

De dag erna kreeg ik spijt, ik bedacht dat ik hem toch onbewust had uitgedaagd door mijn broek uit te doen en mijn kont te bewegen toen ik vastgebonden lag. Ik belde hem op en zei dat we een nieuwe kans moesten creëren en er beiden aan moesten werken. We hebben toen samen gegeten en een moeilijk gesprek gehad. Vorige week spraken we elkaar en toen ik zei dat ik uitkeek naar de eerste keer seks, zei hij dat ie dat niet wilde. Ik vond het vreemd maar ik had niks door, totdat Ivanka (mijn beste vriendin, volbloed Russische, 19 jaar) hem had zien kussen met een meisje in de stad. Ik was natuurlijk in alle staten en ben naar zijn huis toegegaan waar hij zei dat het uit was, dat hij al seks had gehad met dat andere meisje en dat ik de schuld was van alles. Ik heb hem zielig genoemd, natuurlijk gehuild en besloten hem te vergeten.

Maar de dag erna kreeg ik een sms’je van hem met daarin een link. Het bleek dat hij alle foto’s met mij naakt en vastgebonden op het internet had gezet (ik heb hier een link van de minst erge foto maar heb mezelf even onherkenbaar gemaakt, maar je kunt begrijpen dat ik mij rot schaam http://www.flickr.com/photos/73184530@N04/6602668179/). Gelukkig had niemand die ik verder ken het gezien maar er stonden al allemaal reacties onder van vieze mannetjes. Ik had gewoon geen idee wat ik fout had gedaan en ik ben nog steeds woedend. Jullie zullen misschien zeggen, ‘laat gaan’ maar ik had gewoon besloten dat ie gestraft moest worden. Om een of andere reden was ik nu ook extra boos om dat “kidnap incident”, ik weet niet waarom.

Ik weet niet meer wat ik dacht (nu denk ik dat ik gek ben!) maar in ieder geval ben ik naar zijn flat gegaan met een paar tie-rips (ik had nog de sleutels van zijn flat want ik kookte wel eens voor hem). Ik ben naar binnen gegaan en hij kwam net uit de douche. Ik hield toen een glas water boven zijn peperdure laptop en heb gezegd dat het erover heen ging als ie niet een tie-rip om zijn polsen en enkels deed en op de grond ging liggen met zijn ogen dicht. Dat deed ie, ik trok heel snel de tie-rips aan en op die manier heb ik hem toen gevangen genomen. Toen heb ik hem verteld wat ik van hem vond, en heb ik foto’s van hem genomen waarin ie naakt en vastgebonden op zijn knieën zat. Toen heb ik hem een schaar gegeven zodat ie los kon komen en ben ik weggerend.

Ik heb met Ivanka gepraat en we hadden een beslissing genomen. Ik heb hem de dag erna verteld dat ie voor onbepaalde tijd doet wat ik wil en de foto’s van het internet afhaalt. Als ie het niet doet stuur ik de foto’s van hem naar zijn vrienden en zet ik ze op facebook. Ik heb de foto’s ook naar Ivanka, mijn hartsvriendin, gestuurd en met haar afgesproken dat zij hetzelfde doet mocht hij iets met mij doen. Wij tweeën zijn de enige die ze hebben.

Hij heeft de foto’s van het internet afgehaald maar ik was nog steeds boos natuurlijk alhoewel ik niks had gevonden wat ie voor me kon doen. Tot eergisteren; mijn moeder is twee weken in Rusland en ik heb al een rommeltje van het huis gemaakt. Ik heb hem gebeld en gezegd dat ie het mocht komen schoonmaken. Hij weigerde maar toen ik als herinnering even 1 van zijn pikante foto’s als bijlage meestuurde was ie zo mak als een lammetje. Die avond kwam Ivanka, want ze had een fles champagne gewonnen met de bingo en die zouden we opdrinken voor mijn 16e verjaardag. Ivanka wist van zijn actie toen ik was vastgebonden en de foto’s op het internet, en alhoewel ze hem altijd “lekker” vond is ze bijna net zo boos als ik.

Na deze hele lange introductie (excuus!) komen mijn vragen. Omdat Ivanka en ik beiden alle foto’s hebben, besloot ik niet het risico te nemen dat ie onze telefoons kon afpakken en nadat ie het huis had schoongemaakt heb ik hem stevig vastgebonden op een stoel. Ivanka vond het prachtig om hem zo te zien en na onze fles waren we een beetje teut en begon ze hem te plagen. Hij schold ons eerst uit, wat natuurlijk grappig is en ik begon me weer eens idioot te gedragen. Ik ging bij hem op schoot zitten en vroeg of ie weer wilde klaarkomen over mijn billen en ik wreef mijn kont over zijn kruis heen. Ik voelde door mijn legging en zijn broek heen dat ie een erectie kreeg. En nu komt mijn punt en ik schaam me ervoor. Ik was zestien die dag en of het kwam door de champagne, of het feit dat ik nu in controle was, maar ik voelde me, laten we zeggen, heel erg opgehitst. Ivanka ging naar huis en ik heb toen zijn broek naar beneden geschoven en weer mijn billen over zijn kruis heen laten gaan. Hij schaamde zich enorm dat ie die erectie weer kreeg, en ik snap het niet, maar ik werd zo opgewonden van zijn piemel, dat had ik vroeger nooit. Hoe kan dit? Ik wilde alles ermee doen en toen ik het vastpakte begon hij te smeken of ik hem kon losmaken zodat ie kon klaarkomen want hij “werd gek”. Toen besloot ik geen seks met hem te hebben want dat zou hij alleen maar fijn vinden, maar ik heb gemasturbeerd terwijl ik naar hem keek.

Ik schaam me rot voor het feit dat ik zo belust werd en ik snap niet waarom dat ineens is gekomen. Mijn ex-vriend is heel knap, hij is model en heeft een getraind lichaam maar dat had ie vroeger ook. Nu wil ik hem gewoon “neuken” maar dat wil hij niet, althans dat zegt ie maar mijn lichaam maakt hem wel gek. Dus dat is mijn vraag. Ik wil hem morgen weer vastbinden en dan mezelf ontmaagden. Jullie zullen denken dat ik gek ben, en ik schaam me nu ik dit schrijf maar ik weet niet of dat ik ooit zo’n seksbom als hij nog tegenkom en ik wil er nu gebruik van maken, zeker omdat hij het ook bij mij heeft gedaan. Maar…

Is mijn plotselinge belustheid normaal?
Is het niet zonde dat ik mijn maagdelijkheid verlies aan iemand die ik heb vastgebonden?

Verder, mijn grootste probleem is dat hij er van zal genieten. Daarom wil ik het toch ook weer niet. Ik wil hem nog 1 laatste grote straf geven en dan laat ik hem vrij. Omdat hij mij tot seks heeft gedwongen wil ik hij iemand’s seksslaaf wordt, voor een middag. Ivanka springt er zo op als ik het vraag maar hij kent haar en ze is erg knap, dus misschien geniet hij daar ook van.

Ik hoop dat jullie niet denken dat ik gestoord ben…. Voor mij en Ivanka is dit zijn verdiende loon. Mijn skype is son_ykhananova voor de geinteresseerden.

Liefs
Sonya
Oud 30-12-2011, 22:44
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Cool story.
Oud 30-12-2011, 22:46
Denise_kaas
Avatar van Denise_kaas
Denise_kaas is offline
Pff wat een verhaal.. Ik twijfel of t allemaal waar is... En ik begrijp je niet helemaal, maar als je hem terug wilt pakken geef m dan aan. Alleen niet handig dat je zelf ook foto's van hem hebt. Je bent dan ook niet goed bezig.
__________________
Als je je doelen hebt bereikt, heb je de lat te laag gelegd.
Oud 30-12-2011, 22:47
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Ik twijfel of t allemaal waar is...
Really?
Oud 30-12-2011, 22:49
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Oud 30-12-2011, 23:06
Definite
Avatar van Definite
Definite is offline
lol inderdaad HOAX, en ik ga er serieus op in, shame on me.
__________________
Mind over Matter

Laatst gewijzigd op 30-12-2011 om 23:11.
Oud 30-12-2011, 23:19
art4live
Avatar van art4live
art4live is offline
Wow wat een verhaal
__________________
Een relatie is net een liedje. Elk liedje heeft een eind en elk liedje heeft een begin... Ik denk dat ik maar eens een hit ga maken
Oud 30-12-2011, 23:32
MiBe
Avatar van MiBe
MiBe is offline
Zo fake als mogelijk, maar goed geschreven
__________________
Godzijdank ben ik atheïst.
Oud 31-12-2011, 08:14
Denise_kaas
Avatar van Denise_kaas
Denise_kaas is offline
volgensmij is hier al een topic voor, iets met seksverhalen dacht ik.
__________________
Als je je doelen hebt bereikt, heb je de lat te laag gelegd.
Oud 31-12-2011, 08:15
Denise_kaas
Avatar van Denise_kaas
Denise_kaas is offline
Citaat:
Really?
Ja :$ Ik weet ook niet goed waarom...
__________________
Als je je doelen hebt bereikt, heb je de lat te laag gelegd.
Oud 31-12-2011, 10:39
Diamera
Avatar van Diamera
Diamera is offline
Het komt in mij ook gewoon niet op dat het wel eens nep zou kunnen zijn... Ik zat al helemaal van O.O maar toen zag ik jullie posts.
Oud 31-12-2011, 14:52
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Het komt in mij ook gewoon niet op dat het wel eens nep zou kunnen zijn... Ik zat al helemaal van O.O maar toen zag ik jullie posts.
Welcome to teh intrawebz.
Oud 31-12-2011, 15:43
bambambam
bambambam is offline
Als dit waar is, oprotten nu het nog kan, want het klinkt heel erg als een loverboy.
Oud 31-12-2011, 16:09
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Hey, jij was ook al op het viva-forum aan het trollen!
Oud 31-12-2011, 16:30
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
als je seks met hem hebt tegen zijn zin als je hem vastbindt, is dat verkrachting en dat is niet legaal.

Verder verwacht ik hier geen enkele serieuze reactie op omdat het zo'n bizar verhaal is. Een slotje dus!
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Mijn stalkende ex-vriend
SweetGirl___
12 12-05-2012 21:48
Liefde & Relatie Vriend jaloers op mijn ex-vriend
lieve
17 27-04-2005 19:22
Liefde & Relatie waarom moeten ex-vriendjes zo moeilijk doen
poppie
18 22-04-2003 19:03
Liefde & Relatie Verkering met mijn beste vriend.. (Lang verhaal)
U-NiQ
27 23-12-2002 20:13
Liefde & Relatie tja wat moet ik nou met mijn ex....
natascha!!!
2 09-05-2002 11:06
Liefde & Relatie Mijn ex vriend
U-NiQ
3 07-04-2002 20:37


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:18.